Tosissaan vai peluri?

BiaaZ

Muutin takaisin kotipaikkakunnalleni kuukausi sitten. Palasin vanhoihin ympyröihin joihin luonnollisesti oli tullut uusia kasvoja. En saanut heti uutta asuntoa joten tavarani olivat säilytyksessä tuttuni tallilla. Tunsin porukasta 4 mutta viidettä en ollut nähnyt ennen. Vähän taustatietoja kysellessäni, selvisi että mies on viimevuonna eronnut kahden lapsen isä. Lapset eivät tosin ole hänellä. Ero oli ollut vaikea miehelle. No siinä asia sitten kyllä unohtuikin nopeasti kun aloin raahata tavaroitani uuteen asuntoon sun muuta. Mutta pari päivää muuttoni jälkeen olin kuskina parille miespuoliselle ystävälleni ja näimme ohimennen kyseisen miehen. No pitihän sille sitten soittaa että tupakalle jonnekkin. :) Enpä minä uskaltanut hänelle soittaa vaan ystäväni teki sen puolestani. :) Hehän tunsivatkin paremmin. :D No mies kysyikin sitten että mistä ystäväni oli hänen numeronsa saanut... Pienen katseidenvaihdon jälkeen ystväni tosesi saaneensa sen kaveriltaan. Sitten oma persoonani tulikin jo esiin ja minun oli pakko pistää miehelle viestiä. "mullakin on sun numero. :) T viereisen auton kuski" Miehen reaktio oli positiivinen naurahdus. :) Sitten selvisikin että mies herää aamulla töihin. Siinä hieman tektiviestejä vaihdettiin ja toivotettiin hyvät yöt puolin ja toisin. Pyysin miestä käymään töiden jälkeen tupakalla kanssani. Hän suostui heti ja tulikin paikanpäälle. :) Juttelu oli vähän takkuilevaa mutta ihan hyvin se meni. Koko loppuillan tekstailujen jälkeen mies ilmoitti menevänsä nukkumaan koska olisi töitä taas tiedossa. Kävimme muutamat kerrat tupakalla päivänmittaan ja juttelukin alkoi jo sujua vähän paremmin. :) Hyvät yöt tuli taas toivotettua ja odottelin jo että kello tulisi 5 aamulla että voisi laittaa huomenta viestiä taas tälle miehelle. :) Mutta sitten tulikin viesti " olishan sitä voinut sun viereen tulla mutta meet kotiin vast kun mä oon jo töissä :) Hyvää yötä. :) " Onneks mä istuin kun luin viestin. :D No siitä sitten tietysti kyselemään että mitenkäs nyt mun viereen haluaisi. :) Mutta keskustelu jäi lyhyeksi koska hänen tosiaan piti herätä töihin. Mutta seuraavana päivänä hän oli laittanut viestiä että seurani kelpaa hänelle kyllä, mutta hän ei välttämättä ole valmis seurustelemaan vielä" En pelästynyt viestiä mitenkään koska olin samaa mieltä. Eihän me oltu tunnettu kuin pari vuorokautta. Laitoin viestiä takaisin että en ollut ehdottamassa mitään suhteeseen ryntäämistä vaan tututstutaan nyt ensin. Kokopäivä tekstailtiin kunnes mies pääsi töistä. Illalla lähdimme baariin. Mies tuli kuin tulikin mukaan vaikka oli väsynyt. Aamun pikkutunneilla aloin pudotella porukkaa pois, yllättäen jätin miehen viimeiseksi. Kyselin että mihin hän haluaa. Mies oli vaikean oloinen ja hiljainen, mutta sanoi menevänsä tallille yöksi. Totesin vain että eipä siinä mitään, tottakai olin pettynyt, eilen hän olisi tullut minun luokseni mutta nyt menisikin tallille. Tallin pihalla sitten vitkuteltiin erkanemista. :) Kun kaarsin pois pihasta laitoin miehelle viestin " olisin kyllä mieluusti ottanut sut nyt mun unikaveriksi" Sieltä tuli vastaus nopeasti "Ja nyt sen vasta sanot! :( " Hain miehen luokseni yöksi. Hän ei edes yrittänyt mitään. :O (Miehellä siis on ollut eronsa jälkeen tälläisiä ns "laastareita" joita on käynyt panemassa) No ajattelin vain että hyvä juttu, koska enolisi antanutkaan vielä. Toisena yönä, ei mitään. Kolmantena, ei mitään. Sitten aloin jo ihmetellä tosissaan. Sain joka kerta halauksen kun mies lähti töihin tai ulos asunnostani. Ja hän kertoi minulle kaiken mihin oli menossa ja kenen kanssa. Eipä hän muualla ollutkaan kuin töissä tai tallilla. Loput ajasta hän oli luonani. Leffoja tuijotettiin, minä sain aina käpertyä hänen kainaloonsa. Mutta ei pienintäkään yritystä seksiin. Sitten neljäntenä yönä mainitsin asiasta, hän vaikeni. Naurahti vain vaivautuneesti. Kaikesta muusta kyllä puhuimme ja paljon. Hän kertoi erostaan, lapsistaan, elämästään ym ym. Meillä oli todella hauskaa. Nauroimme suurimman osan ajasta. Kun hän seuraavana päivänä lähti töihin laitoin viestin perään " anteeksi jos ahdistin sinua, se ei ollut tarkoitus. Ymmärrän kyllä jos et halua" No paskat ymmärtänyt! Suomalainen mies mille ei seksi kelpaa?! Vastaus tuli nopeasti " Ei sulla ole mitää anteeks pyydettävää :) Kyllä me vielä keritään. :)" Olin puulla päähän lyöty. Ilahduin rivien välistä tulleelle tiedolle että hän ei ollut menossa minnekkään, mutta mikä siinä sitten mättäsi. No jätin asian siihen. Nyt kaksi viikkoa tämän jälkeen hän on jokaikinen yö nukkunut vieressäni. Saan pusuja ja haleja joka kerta kun hän lähtee luotani. Olemme käyneet yhteisten tuttujen luona saunomassa. Mutta ei tietoakaan seksistä. Olen jutellut hänen ystäviensä kanssa että mikä mahtaa olla homman nimi? Kaikki ovat olleet kiistatta samaa mieltä" nyt hän on tosissaan kun ei halua koheltaa ja mennään ihan päivä kerrallaan" Tänään olisi jopa tarkoitus mennä vanhempieni luokse. Leijunko jossain pilvilinnoissa vai onko tämä mahdollisesti todellinen se oikea?

14

282

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • biaaz

Ihmiset kiltit. :) Kertokaa mielipiteenne tästä asiasta. :) Tänään käytiin tosiaan siellä vanhempieni luona. Siellä meni hienosti. Mies oli hiljainen, mutta se on jo tuttua, aluksi hän on hiljainen. Hymyilee ja nauraa kyllä paljon. :) JA lupaili jopa vanhemmilleni että tullaan näkemään useammin. :)

• 9w0p

Tyyppihän sanoi ettei halua seurustella eli ei tahdo mitään vakavaa koska erosta on vähän aikaa.

• Biaaz

Luitkohän sinäkään koko tekstiä??? tämä "tyyppi" sanoi ettei välttämättä vielä!!!

• Kappalejako helpottaisi lukemista, en ihan oikeasti jaksanut kahlata läpi.

• Biaaz

Juu niin tekisi... Mutta sitä kun en huomannut. Pahoitteluni siitä. :/

• gjhiqo

No, etkö kestä muutamaa päivääv/iikkoa ilman seksiä?! Huhhuh. Olisit iloinen, että teillä on muutenkin kivaa, vai seksikö ulle vain merkkaa?

• Biaaz

Luitko koko tekstin?? Ihan tosissaan se seksi ei merkkaa mulle todellakaan paljoa, vaan hain nimen omaan sitä tässä että onko oikeasti tuollaisiakin miehiä vielä olemassa jotka odottavat ns oikeaa hetkeä?

• trea3w42azews
        Biaaz kirjoitti:

Luitko koko tekstin?? Ihan tosissaan se seksi ei merkkaa mulle todellakaan paljoa, vaan hain nimen omaan sitä tässä että onko oikeasti tuollaisiakin miehiä vielä olemassa jotka odottavat ns oikeaa hetkeä?

No kuule, kun takana on kivulias ero, niin useimmat meistä ovat sen verran rikki, että varovat tekemisiään vielä pidemmän aikaa. Kukapa meistä haluaisi satuttaa itseään uudelleen tai tuottaa toiselle pahaa mieltä hätiköinnillä.... Mies ei ole selvästikään mikään tunteeton sika, jolle p-llun saaminen on ykkösasia, vaan vaikuttaa herrasmieheltä. Olette menossa koko ajan "oikeaan suuntaan", joten nauti olostasi :-)

• Biaaz
        trea3w42azews kirjoitti:

No kuule, kun takana on kivulias ero, niin useimmat meistä ovat sen verran rikki, että varovat tekemisiään vielä pidemmän aikaa. Kukapa meistä haluaisi satuttaa itseään uudelleen tai tuottaa toiselle pahaa mieltä hätiköinnillä.... Mies ei ole selvästikään mikään tunteeton sika, jolle p-llun saaminen on ykkösasia, vaan vaikuttaa herrasmieheltä. Olette menossa koko ajan "oikeaan suuntaan", joten nauti olostasi :-)

KIITOS! Olen itse tulossa samaan tulokseen pikkuhiljaa. :) Ja ihanaa että täältäkin löytyy ihmisiä jotka oikeasti ymmärtävät lukemansa. :)

• 14
        Biaaz kirjoitti:

Tuota... Miehenä sanoisin näin, vähän omasta kokemuksestakin puhuen: toisinaan on sellainen tunne, kun eteen osuu ihminen, jonka kanssa tuntuu synkkaavan sillä tavalla, että pitkään suhteeseen olisi edellytykset, että ei halua hätäillä.
        Tässä yhteydessä et maininnut mitään alkoholista. Itsellenikin on kerran käynyt, että nainen kysyi, miksi en ruvennut käpälöimään. Syy oli silloin se, että olimme molemmat melko päissämme enkä halunnut aloittaa millään känniseksillä, se kun tahtoo toisinaan mennä aika sähläämiseksi. Ei sitä halua sellaisen naisen kanssa, josta kokee, että ei ole samantekevää, jääkö se yö viimeiseksi.

• biaaz
        14 kirjoitti:

Tuota... Miehenä sanoisin näin, vähän omasta kokemuksestakin puhuen: toisinaan on sellainen tunne, kun eteen osuu ihminen, jonka kanssa tuntuu synkkaavan sillä tavalla, että pitkään suhteeseen olisi edellytykset, että ei halua hätäillä.
        Tässä yhteydessä et maininnut mitään alkoholista. Itsellenikin on kerran käynyt, että nainen kysyi, miksi en ruvennut käpälöimään. Syy oli silloin se, että olimme molemmat melko päissämme enkä halunnut aloittaa millään känniseksillä, se kun tahtoo toisinaan mennä aika sähläämiseksi. Ei sitä halua sellaisen naisen kanssa, josta kokee, että ei ole samantekevää, jääkö se yö viimeiseksi.

Okei. :) Juu, alkoholi ei kuulu meidän kummankaan elämään suuresti. Ei edes viikonloppusin vedetä kännejä. Eli minä en juo lainkaan ja hän ottaa harvoin sen yhden kaksi. :) Elikkä nyt luotan sinun kommenttiisi 14, ja lopetan panikoimisen :) Kiitos suuresti sinulle! :)

• lovingthelife

On sellaisia miehiä, että eivät heti halua sänkyyn jos ovat tosissaan. Oman mieheni kanssa tapailtiin ja tutustuttiin yli kuukausi ennenkuin mentiin sänkyyn. Molemmat siis oli kyllä jo seksissä kokeneita mutta molemmat haluttiin tutustua rauhassa, se oli mukavaa ja suhde on kestänyt hyvin :)

• Biaaz

KIITOS sinullekikn :) Olen ihan äimän käkenä kun en ole KOSKAAN ennen tavannut tälläistä miestä. Hän on siis kaikin puolin muutenkin erilainen. Mutta ei todellakaan ole silti mikään herra täydellinen. :) Mutta ihanaa jos tästäkin jutusta sitten tulisi jotain. Koska juuri tämän takia lähdin asiaa kysymään että onko oikeasti mahdollista että mies on tosissaan. Ja niinkuin tuolla joku sanoi, että ihminen on rikki eron jälkeen, TOTTAKAI ON! Ymmärrän sen todellakin hyvin. En ole missään vaiheessa mollannut rauhallisesti etenemistä. :) Olen vaan todella positiivisesti yllättynyt. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      90
      4219
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3203
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      939
    6. 134
      931
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe