Lätkänpelaajat

julie89.

Löysin nettideiteistä yhden ammattilaisjääkiekkoilijan. Profiilin ja viestien perusteella vaikuttaa ihan tutustumisen arvoiselle tapauksella. Ja kuvan perusteella on viä ihan hyvännäköinenkin. Mutta jotenkin sen ammatti kuullostaa sille, että hieman epäilyttää.

Onko kenenelläkään täällä kokemusta jääkiekkoilija kanssa seurustelusta? Millaista se on? Millaista on olla jääkiekkoilijan tyttöystävä tai puoliso?

15

3103

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Lähdet lätkävaimona kiertää maailmaa miehen mukana. Mies tienaa hyvät rahat, niin mikäs sen helpompaa naiselle. Muistat vaan miellyttää miestä niin hyvin menee.

• .....

Älä sitten pety jos päädytkin Nurmekseen etkä Torontoon.

• julie89.

Mun haaveena ei oo päätyä torontoon. Enkä muutenkaan unelmoi sellaisesta elämästä missä paikkakunnat ja maat vaihtuu usein.

• Hyvä ihminen

Ainakaan rahasta ei liene pulaa, eipä muuten varmaan sitten eroa näköisistään, paitti tietysti sillä, että on aina treeneissä tai pelaamassa sitä lätkää. Mutta että jos rikas mies, joka tuskin kerkeää aina kotonakaan olemaan vetää puoleensa, niin anna palaa vaan. Jokaisen oma asiahan se on, minkä kanssa sitä seurustelee jne.
      Minua todella ärsyttävät nämä, jotka puuttuvat toisten ihmisten asioihin 6-0.

• julie89.

Mietin juuri sitä, että onko jääkiekkoilojalla työ liian merkittävä osa elämää. Pyöriikö koko arki jääkiekon ympärillä? Meneekö kaikki aikataulut miehen treenien ja pelian mukaan? Ja pitääkö itse uhrata oma elämänsä, kulkemalla miehen mukana minne hänen ura ikinä heittääkään?

• Hyvä ihminen
        julie89. kirjoitti:

Mietin juuri sitä, että onko jääkiekkoilojalla työ liian merkittävä osa elämää. Pyöriikö koko arki jääkiekon ympärillä? Meneekö kaikki aikataulut miehen treenien ja pelian mukaan? Ja pitääkö itse uhrata oma elämänsä, kulkemalla miehen mukana minne hänen ura ikinä heittääkään?

Jep. Samaa mietin itsekin, vaikka mies olenkin. Veikkaan, että jokseenkin mainitsemallasi tavalla se varmaan menee.
        Itse en moista naista, näin miehenä kyllä jaksaisi.

Tietenkään mikään 100% varma en asiasta voi olla, mutta luullakseni lätkämiehet ja ylipäätä ammattiurheilijat joutuvat omistautumaan lajilleen melkoisella antaumuksella.

Toivottavasti Suomi voittaa jääkiekon ja aivan erityisesti Ruotsin tänä keväänä 6-0!!!!!

• ,....,
        julie89. kirjoitti:

Ainakin varmaan NHL-pelaajilla pyörii arki lätkän ympärillä ja tyttöystävä/vaimo joutuu olemaan paljon yksin. Lisäksi pelaaja voidaan siirtää yhtäkkiä johonkin toiseen joukkueeseen toiselle puolelle maata (näin olen ymmärtänyt).

• Qwerty

Aikataulut menevät tiukasti treenien ja pelien mukaan. Mies on paljon reissussa ja nainen odottelee kotosalla. Jos esim. peli on vieraspaikkakunnalla vähänkin pidemmällä, lähtee joukkue jo edellisenä päivänä, jotta ovat riittävän levänneitä. Tämä reissaaminen ja aikataulutus rassasi ainakin minua.
      Joukkuekin saattaa aika ajoin vaihtua, eli muutto Helsingin ytimestä Porin perukoillekin voi olla vaihtoehto, ei siis aina mahtava ja glamouri jenkkilä.

Hyvänä puolena voidaan tietysti sanoa, että fysiikka on kunnossa ja muutenkaan alkoholilla miehet harvemmin läträävät kaudella, sillä joukkuekuri on kova.

Mihin sitten omalla kohdallani suhde kaatui, niin lätkää ammatiksern pelaavalla miehellä on usein maailma pyörinyt aina sen kiekon ympärillä - kouluja ei ole välttämättä juurikaan käyty, joten älylliset keskustelut voivat olla vähissä ja yleissivistys heikko. Tämä on siis täysin ihmiskohtaista tietysti, mutta omalla kohdalla kävi todeksi.

• julie89.

En haaveile jenkkeihin muutosta. Itseasiassa jenkkilään muuttaminen ei ollenkaan houkuttele mua. Vois tulla tiukka paikka, jos pitäs alkaa miettiin jenkkeihin muuttoa miehen työn takia (joutuisin tosiaan miettimään, olenko valmis lähteen mihin vain toisen perässä).

• 14+15

Olen entinen jääkiekkoilija. Urani päättyi 3 vuotta sitten polvivammaan. Olen nykyään täysi juoppo, huoliiko joku nainen minut?

• .....

Se kannattaa tosiaan muistaa, että jääkiekkoilijan ura voi päättyä milloin vain loukkaantumiseen. Ja onko miehellä mitään koulutusta mitä pelaamisen jälkeen vois alkaa tekemään?

• ???

Miksi joku nainen haluaisi lähtee jääkiekkoilijan matkaan?

• 20+16

Koska jääkiekkoilijat on kovia sonneja.

• hockeywife

Olen nyt seurustellut 2 vuotta jääkiekkoilijan kanssa ja voin kertoa että se ei todellakaan ole sitä mitä luullaan. Luksus on siitä kaukana! On äärimmäisen rankkaa, kun mies on kokoajan treeneissä, tai pelissä, tai pelireissulla. on oikeastaan oltava suuri ihme, jos mies on yhden päivän vapaalla. Koko elämä pyörii jääkiekon ympärillä.. ja sitten kun ei olla omassa pelissä niin pakkohan sitä on mennä toljottamaan muiden joukkueiden pelejä ja seurata jatkuvasti sarjataulukkoja joka vitun mediasta. Lisäksi tuo ei ole vain fyysisesti miehelle rankkaa vaan henkisesti heidät pistetään puun ja kuoren väliin ja yhtenä hetkenä saatat olla hyvässä joukkueessa kapteenina, toisena sinut tiputetaan pois. Ja voitte kuvitella millainen stressi miehelle tuosta aiheutuu. Tiestysti on mahdollista saada myös hyvä ja pidempi sopimus jolloin taloudellisesti ei ole ongelmia ja arki saattaa olla hieman tasapainoisempaa.
      Aluksi en osannut hyväksyä jatkuvaa jääkiekkohouhotusta, mutta nykyään olen sujut asian kanssa. Tällä hetkellä olemme kaukosuhteessa (kuitenkin vain tunnin matka) ja sekin on ihan fine vuoden yhdessäasumisen jälkeen.
      Älkää yleistäkö heti jääkiekkoilijoita. Oma poikaystäväni on maailman suloisin ja hyväsydämisin sekä kiltein mies jonka tunnen. Entiset poikaystäväni eivät olleet jääkiekkoilijoita, ja olivat taas aivan kusipäitä. Kehotan miettimään mihin on valmis elämässään jos ryhtyy seurustelemaan jääkiekkoilijan kanssa. On oltava rohkea, sopeutumiskykyinen ja avoin uusille paikkakunnille, jopa maille. :) Onhan se helvetin hienoo että mies ei röhnötä sohvalla rumana sohvaperunana vaan Urheilee paljon, auttaa kotitöissä ja osaa vielä kokatakin kaiken kiireen keskellä. Miettikää siitä.

• Kokenut..

Jääkiekkoilijan tyttöystävänä elämä on rankkaa. Mies kulkee joka viikon päivä jääkiekko harjoituksissa ja sinulle itsellesi jää aika vähän aikaa, mutta jos todella rakastat niin et jätä häntä vaan kestät vähän pidemmätkin tapaamisvälit. Sen ihanempaa on sitten nähdä omaa miestään kun on ollut hieman taukoakin. Mieti tarkkaan ennenkun rakastut jääkiekkoilijaan. Tapaamisvälit tuleevat olemaan aika pitkiäkin. Viikonloputkin suurimmaksi osaksi miehellä menee pelatessa, mutta kestettävä vain on koska rakastaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4048
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2901
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      864
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe