Vanhat lärppäsuut tunkevat aina joka väliin!

yksinäinen mies

Työpaikallani kävi yhtenä päivänä päälle 20 vuotias mies, 40-50 vuotias mies sekä 50-60 vuotias mies. yritin jututtaa sitä nuorta miestä mutta eihän siitä mitään tullut kun ne vanhat äijät huplattivat siinä välissä koko ajan. Ärsyttää vaan tuollaiset vanhat huplakot jotka eivät tajua sitä että kenen kans minä haluan jutella ja kenen kans en. Olisivat huplattaneet keskenään ja antaneet minun jutella rauhassa sen nuoren pojan kanssa. Minua suututtaa tosissaan tuollaiset vanhat karahkat kun ne ovat aina joka paikassa pilaamassa kaiken.

4

163

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinäkin vanhenet

Muistapa sitten kun ite oot vanha karahka ettet tunge ittees joka paikkaan pilaamaan.

• Yksinäinen mies

Nyt on kysymys siitä että toiset mieltyvät ikäiseen seuraan, toiset itseä nuorempiin ja toiset taas itseä vanhempiin. Ja itse kun itse miellyn itseäni nuorempiin niin ei siihen tarvitse tulla silloin vanhojen horiskojen hästäämään väliin kun yritän saada itselleni nuorta seuraa. Sen verran täytyy olla käytös tapoja.

• Calvados

Puhut, että työpaikallasi kävi nämä 3 eri ikäistä miestä. Oliko teillä joku kokous? Eihän työpaikalla muuten ole välttämättä aikaa keskustella, olipa henkilön ikä mikä tahansa. Vapaa-aika on asia erikseen.

• yksinäinen mies

Ne kävivät tekemässä jotain asennushommia, itselläni sattui olemaan sillä hetkellä vähän luppoaikaa ja niiden miesten hommakin oli sellaista että siinä pystyi samalla keskustelemaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      83
      4597
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      110
      3820
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      173
      3612
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      55
      2046
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1259
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      129
      1104
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      140
      1050
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      963
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      27
      882
    Aihe