Työpaikallani kävi yhtenä päivänä päälle 20 vuotias mies, 40-50 vuotias mies sekä 50-60 vuotias mies. yritin jututtaa sitä nuorta miestä mutta eihän siitä mitään tullut kun ne vanhat äijät huplattivat siinä välissä koko ajan. Ärsyttää vaan tuollaiset vanhat huplakot jotka eivät tajua sitä että kenen kans minä haluan jutella ja kenen kans en. Olisivat huplattaneet keskenään ja antaneet minun jutella rauhassa sen nuoren pojan kanssa. Minua suututtaa tosissaan tuollaiset vanhat karahkat kun ne ovat aina joka paikassa pilaamassa kaiken.
Vanhat lärppäsuut tunkevat aina joka väliin!
4
167
Vastaukset
- sinäkin vanhenet
Muistapa sitten kun ite oot vanha karahka ettet tunge ittees joka paikkaan pilaamaan.
- Yksinäinen mies
Nyt on kysymys siitä että toiset mieltyvät ikäiseen seuraan, toiset itseä nuorempiin ja toiset taas itseä vanhempiin. Ja itse kun itse miellyn itseäni nuorempiin niin ei siihen tarvitse tulla silloin vanhojen horiskojen hästäämään väliin kun yritän saada itselleni nuorta seuraa. Sen verran täytyy olla käytös tapoja.
- Calvados
Puhut, että työpaikallasi kävi nämä 3 eri ikäistä miestä. Oliko teillä joku kokous? Eihän työpaikalla muuten ole välttämättä aikaa keskustella, olipa henkilön ikä mikä tahansa. Vapaa-aika on asia erikseen.
- yksinäinen mies
Ne kävivät tekemässä jotain asennushommia, itselläni sattui olemaan sillä hetkellä vähän luppoaikaa ja niiden miesten hommakin oli sellaista että siinä pystyi samalla keskustelemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672425- 661407
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww801253EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje71170- 79875
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19870- 44713
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta92712Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe27689- 30666