Hei! Minulla on tosi lihaksikkaat jalat..ja kysymys ois et miten saisin niistä laihat? Ne saa mut näyttämään tosi isolle:/ nii mietin et kui paljo liikuntaa on liikaa? Koska en haluis et niistä tulis vielä lihaksikkaammat haluan et ne pienenis aika paljon tästä! Mutten tiiä miten ihmeessä.. pitäiskö mun lopettaa liikkuminen? Harrastan 3krt viikossa telinevoimistelua aattelin et jos alkaisin lenkkeilee 2-3krt viikossa ja vähentäisin syömistä nii pieneneekö mun jalatki sit? Voisin vaikka paastota vaa jos pääsisin näistä eroon
lihaksikkaat jalat
6
514
Vastaukset
- aloittaja..k.e
voisko joku kiltti vastata mulle? Oon yrittäny löytää netistä tietoa mut tuloksetta!
- bullbbo
Mielestäni tässä on hyvä treeni jaloille (teen tätä kolmesti viikossa):
http://www.youtube.com/watch?v=CZFJlgxKkLw
Ei sun kannata paastolle ruveta, koska paastoamisen jälkeen jalkasi olisivat taas samanlaisessa kunnossa kuin alunperin (jos jatkat samanlaista elämäntyyliä, mitä teit ennen paastoa). Eikä liikunnan lopettaminenkaan ole suotavaa, tuo telinevoimisteluhan on erinomainen treenimuoto koko kropalle!
Minkä ikäinen olet? Kasvuvaiheessa kroppa voi tuntua ja näyttää mitä merkillisemmältä, mutta kehon kasvulle ja rakentumiselle kannattaa antaa aikaa ja rauhaa. Vaikka kliseisen ärsyttävältä kuulostaa, niin totta tämä on.
Jalkojen lihaksikkuuteen vaikuuttaa etenkin ravinnon runsas proteiinin saanti ja jalkoihin kohdistuva rasite/voimaharjoittelu. Proteiininsyöntiä älä missään nimessä lopeta vaan syö vähintään x gramman verran kuin painat (esim. jos painat 55 kg, niin syöt vähintään 55g proteiinia päivässä). Lihaksesi eivät kasva tällä määrällä, eivätkä surkastu pois. Nykyiset lihaksesi voivat kuitenkin pienentyä, jos eivät saa samanverran proteiinia päivässä kuin ovat yleensä saaneet... mutta huolta lihaskunnon ja terveyden heikkenemisestä ei ole.
Näin esimerkkinä, jos haluat kasvattaa lihaksia, niin syöt kaksi kertaa enemmän proteiinia (55 kg x 2g = 110g proteiinia päivässä). Lukion terveystietokirjan mukaan ihanteellinen proteiinin saanti on kuitenkin oma paino kertaa 1.5g (55 kg x 1.5g = 82.5g proteiinia päivässä).
Entä millainen yläkroppasi muuten on? Jos se on laiha/lihakseton, niin yläkropan lihaskunnon harjoittaminen voisi ratkaista ongelmasi paremmin kuin jalkojen hoikentaminen. :)
Ja minusta lihaksikkaat jalat ovat todella kauniita, joten en ihan täysin ymmärrä, miksi niistä eroon haluat. Mutta tämä onkin vain makukysymys...- aloittaja..jmpgmj
hei kiitos vastauksestasi:) olen 16vuotias kohta 17 en usko et tästä paljoa enää muutun ainakaa kasva pituutta. Haluaisin siksi eroon näistä koska näytän aika maskuliiniselta ja haluaisin vihdoin olla ihailtavan laiha siro sellanen huippumallin laiha ei sellainen josta sojottaa luut vaan sellainen terve mut tosi laiha ei sellainen urheilullinen ..oon kyllästyny tähän miltä näytän oon pitkään yrittäny tehdä jotaki muttei oo muuttunu varsinkin reisilihakset ovat suuret ja on yläkroppakin reenattu..iso hauis lihas ja on vatsalihakset mutta tällä hetkellä kerroksella läskiä suojattuna:D aattelin et mitä jos poltan eka näillä lihaksilla kaiken läskin sitäkin mulla löytyy en oo mikään kiintein nii ja sit alkaisin pienentää mun lihaksia..mut millä tavalla sellainen onnistuu? Mitä jos liikkuisin vähemmän ja söisin vähemmän proteiineja en tajua tätä juttua en halua ylläpitää näitä lihaksia vaa haluan tosi paljon pois näitä kuulin että jossei liiku nii se surkastuttaa lihaksia? Nii tuolla pääsisin eroon lihaksistä mutta tilalle tulisi läski? Miten siitä sitten pääsen eroon? Syönkö sitte vaa tosi vähän et laihun ne pois vai mitä
- tyhmyysottaapalkkans
aloittaja..jmpgmj kirjoitti:
hei kiitos vastauksestasi:) olen 16vuotias kohta 17 en usko et tästä paljoa enää muutun ainakaa kasva pituutta. Haluaisin siksi eroon näistä koska näytän aika maskuliiniselta ja haluaisin vihdoin olla ihailtavan laiha siro sellanen huippumallin laiha ei sellainen josta sojottaa luut vaan sellainen terve mut tosi laiha ei sellainen urheilullinen ..oon kyllästyny tähän miltä näytän oon pitkään yrittäny tehdä jotaki muttei oo muuttunu varsinkin reisilihakset ovat suuret ja on yläkroppakin reenattu..iso hauis lihas ja on vatsalihakset mutta tällä hetkellä kerroksella läskiä suojattuna:D aattelin et mitä jos poltan eka näillä lihaksilla kaiken läskin sitäkin mulla löytyy en oo mikään kiintein nii ja sit alkaisin pienentää mun lihaksia..mut millä tavalla sellainen onnistuu? Mitä jos liikkuisin vähemmän ja söisin vähemmän proteiineja en tajua tätä juttua en halua ylläpitää näitä lihaksia vaa haluan tosi paljon pois näitä kuulin että jossei liiku nii se surkastuttaa lihaksia? Nii tuolla pääsisin eroon lihaksistä mutta tilalle tulisi läski? Miten siitä sitten pääsen eroon? Syönkö sitte vaa tosi vähän et laihun ne pois vai mitä
Haloo. Kaikkihan haluisi aina olla sitä ja tätä, muttakun ne tavoitteet eivät ole realistisia. Se että pääsisit siihen tosi laihaan kuntoon tarkottais vaan tosi heikkoa fyysistä kuntoa ja olotilaa, jossa kehosi tuskin antaa sun olla kauaa ellei sulle kehity syömishäiriö ja sitten suo odottaakin osteoporoosit ja hiustenlähtö sekä omakohtainen helvetti. :)
Sä pääset ihailemaasi ylilaihaan tilaan vaan syömällä liian vähän, ja lopettamalla ylimääräsen liikunnan tai vaik liikkusitki ni loppujen lopuks et sä jaksa enää liikkua syömällä niin vähän ja sulle tulee kaikki maailman puutostaudit. Ei oo olemassa tervettä ja tosi laihaa kuin vaan ne jotka on luonnostaan laihoja ja siroja, ja jos sellanen ihminen jonka luusto ja lihakset eivät tue tuollaisen huippumallin laihan vartaloa tulevat olemaan erittäin paskassa tilassa joutuessaan sellaseen kuntoon.
Eli onnea sairaan tavoitteesi tavoittamisessa. :) Läskistä voi toki yrittää päästä eroon fiksuin keinoin mutta että kaikki lihaksetki.. Ja kyllä sitä läskiäkin pitää olla jonkun verran että hedelmällisyys ja terveys säilyy(Naisella ainakin 15-25%), eri asia sitten huippu-urheilijoilla.
- mä ymmärrän
Mä ymmärrän sua. Olet tosi ruman näköinen, kun sulla on jaloissa lihakset. Olisit tosi magee, jos sul ei olis lihaksia jaloissa. Jos joutuu kolariin ja halvaantuu, nii sitt ne lihaksetkin katoo, kun joutuu istuun koko elämänsä pyörätuolissa, niin sit ne surkastuu ja jalat on siis TOSI LAIHAT. Mä siis ymmärrän sun tuskan, on siis ihan täysi syvältä, että sulla on LIHAKSIA jaloissa. Ällöä.
- järki käteen
mulla ittellä on kans lihaksikkaat jalat mut en mä niit häpee se on vaan hyvä juttu mut jos haluatte olla sellatteit luurankoja niin kun jotkut huippumallit ja lissut nii siit vaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242361Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3411940Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241846Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o91649Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121012Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17970- 63845
- 55830
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2788