Mitä veikkaatte kuinka suurta osaa yksin jäävistä ihmisistä on kiusattu?
Luin tämän artikkelin iltalehdestä, ja tuli mieleen, että tyttöjäkin kiusataan, mutta jos tyttö selviää aikuiseksi asti suunnilleen järjissään, niin ei mene kauaakaan kun hän jo löytää miehen. Kiusaamisen uhrina ollut mies sen sijaan ei kelpaa kellekkään. Naiset tällä tapaa vähän kuin jatkavat kiusaamista vielä aikuisenakin. Naiset ovat siis äärimmäisiä koulukiusaajia.
Tässä se surullinen tarina tytöstä jonka kiusaajat tappoivat http://www.iltalehti.fi/perhe/2012030815299915_pr.shtml . Moni aikuinen "menestyjä" on ollut koulukiusaaja. Miksi kukaan ei kosta heille?
Kuinka suuri osa yksin jääneistä kiusattuja?
7
114
Vastaukset
- Naisasialooseri.
Tuo on totta, että naiset ovat äärimmäisiä koulukiusaajia. Omista kiusaajistani sentään yksi on pyydellyt kovasti anteeksi ja muidenkin kanssa olen hyvää pataa ja he ovat muuttuneet mukaviksi. Sen sijaan naiset eivät, naiset jatkavat AT-miehen kiusaamista aikuisenakin.
Ja yksin jääneistä miehistä suurin osa on koulukiusattuja, jos nainen on ollut koulukiusattu niin se ei haittaa millään tapaa hänen seksin ja suhteen saamistaan. Itsekin tunnen yhden koulukiusatun naisen, joka ylä-asteella rupesi pyörimään kovispoikien kanssa ja harrastamaan seksiä näiden kanssa.
Koulukiusaaminen ei vaikuta naisen tasoon millään tapaa jos nainen on kaunis. - istuu joen rannalla
Olisko tuossakin avaimena se, että jotkut osaavat käsitellä asian kaikilta mahdollisilta kanteilta ja ottavat opikseen, minkä voivat. Eivätkä anna sen määritellä koko elämäänsä, jos joku amisröökimuija tai amisviiksiluuseri tai sykopaatti onkin ollut ylempää kättä puberteetti-iässä. Osat voivat vaihtua ja kiusaajiakin on kaikkiin juniin ja junan allekin.
- 5+20
Pitäiskö ne kiusaajat sitten mennä ampumaan hengiltä?
- 4+13
Olen itse ollut koulukiusattu. Olen hyvin menestynyt elämässäni. Tienaan yli 5000 euroa kuukaudessa, eikä naisistakaan ole koskaan pulaa ollut. Kyllähän se kiusaaminen ja heikko itsetunto varmasti altistaa monelle asialle, mutta mukaan mahtuu paljon myös yksilöllisiä kohtaloita.
- Naisasialooseri.
Poikkeus vahvistaa säännön, mutta muistahan että koulukiusaaminen ei ole sitten sitä, että joku on vähän töninyt tai nälvinyt käytävällä ohimennen tai että olet ottanut jokuset lumipesut isommilta pojilta.
Oikea koulukiusaaminen on vuosikausien negatiivisen datan syöttämistä kovalevyllesi.
- tilastojen mukaan
75,7%
- Ricardo Tubbs
Heikko itsetuntoni on pitkälti kiusaamisen syytä. Naisilta olen usein saannut kiinnostusta, mutta hommat on kaatunut epävarmuuteen treffeillä. Ei ole ollut sitä "kemiaa". En todellakaan ole antanut kiusaamisen määritellä itseäni, mutta aika vaikea se on toimia itsevarmasti kun on itsetunto poljettu ensin maahan ja sitten niiltä naisilta jotka ovat olleet aluksi kiinnostuneita niin eipä ole kiinnostus riittänyt kun ei heti ensitreffeillä ollut niitä sulavia iskemiselkeitä ja sitä "kemiaa" joka pitäisi osata luoda. Jos saisi joskus jotain positiivisia kokemuksia niin ehkä usko ihmisiin ja naisiin ja elämään nousisi, mutta sitä odotellessa ei herkkua ole. Niiden keillä ei ole tällaisia kokemuksia on turha jeesustella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial341962Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651900Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3851797Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161248- 921123
Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip34970- 95775
Kiantama oy
Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.15698- 32684
Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise47675