Määrittele pissis.

zisel

Onko se sellanen joka käy ostaa Aino- ja Reino- siideriä Ärrältä?

Ei vittu mä tapan itseni nyt. (zoukki)

20

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä suotta. Ei täällä niin korkealiitoa muillakaan. Ai sä tarkoitik´tkin mua:C :C

• eikun siis *hik*:) Kohta mentävä nukkumaan. Laitoin bataattia, näytti porkkanalta, mut maistui paremmalta... mut ilta jatkuu.. :)

• zisel

Joo, mä arvasin että sulla on siellä Ainot ja Reinot joten ajattelin piikitellä. Ei muuta kun henki pois - ei tässä muu enää auta :'D

• ....
        zisel kirjoitti:

Joo, mä arvasin että sulla on siellä Ainot ja Reinot joten ajattelin piikitellä. Ei muuta kun henki pois - ei tässä muu enää auta :'D

Tiedätkös, meil on ainot ja reinot, missä pikku zisel - nussitaan, nussitaan!

• .zisel

Enkäpäs tarkoittanut, säähän olet jo nyt Kypelinvuoren femakkokerhossa
        vanha ja ruma harppu jo!

• zisel
        .... kirjoitti:

Tiedätkös, meil on ainot ja reinot, missä pikku zisel - nussitaan, nussitaan!

Mä saisin niiiiin turpaani kun olla ja voi jos kaverit tietäis että imeskelen täällä siideriä :'D

• Ai kun olet
        zisel kirjoitti:

Mä saisin niiiiin turpaani kun olla ja voi jos kaverit tietäis että imeskelen täällä siideriä :'D

kertonut olevasi nykyään raitis?

• zisel
        Ai kun olet kirjoitti:

kertonut olevasi nykyään raitis?

Ei kun muuten.

• Ratikkakuski.

Määrittely:
      Kaikki tytöt, jotka herättävät minussa hirveästi hinkua jyystää kuminukkeani

• No mä käytän nyt apuna määrittelyssä mun entisiä (luojan kiitos) naisystäviä tai oikeastaan viimeisintä, jota jostain syysta aina silloin tällöin kaipaan.

Asiaan, pissis on yleensä nainen, joka pukeutuu samalla tyylillä kesät talvet ja siideri löytyy myös käsveskasta kesät talvet.

Pissiksen luonteen kuvaan ei kuulu seksin harrastaminen vaan jakaminen (jos joku ei ymmärtänyt niin on väärällä palstalla) koska pissis ei tiedä pervoilun ja pervoilun rajaa, on pissistä monesti helppo käyttää hyväksi.

Pissiksen tunnistamiseen löytyy muutama varma käyttäytymismalli, harrastaa aina suojaamatonta seksiä eikä suostu käyttämään kypärää missään tilanteessa, painotan ei missään tilanteessa.

Nyt varmaan joku tulee huutamaan tuosta kun sanoin ´yleensä nainen´ mut ei voi mitään, anti tulla.

• zisel

Mä vaadin kumin aina. Jos olen sammunut niin herään aina siinä vaiheessa kun joku koittaa laittaa penistä sisään ja sanon että kumi on laitettava. Multa saa ainakin kondylooman.

• zisel kirjoitti:

Mä vaadin kumin aina. Jos olen sammunut niin herään aina siinä vaiheessa kun joku koittaa laittaa penistä sisään ja sanon että kumi on laitettava. Multa saa ainakin kondylooman.

Sama täällä mä herään kans aina siihen kun joku vatkaa mun penistä ja yrittää salaa ujuttaa pimppiinsä. Ja aina sama juttu vaikka just oon sanonut että ei ilman kumia koska multa voi saada 10 tai ainakin 100 eri sukupuolitautia, mut ei. Mikä toi kondylooma on, onkohan mulla se.

• zisel
        modelli kirjoitti:

Sama täällä mä herään kans aina siihen kun joku vatkaa mun penistä ja yrittää salaa ujuttaa pimppiinsä. Ja aina sama juttu vaikka just oon sanonut että ei ilman kumia koska multa voi saada 10 tai ainakin 100 eri sukupuolitautia, mut ei. Mikä toi kondylooma on, onkohan mulla se.

Onpas ihme horoja sulla ollut kun ne on valmiita ilman kumia... huh huh...

On sulla kondylooma. Se on 80% suomalaisista ja se tarttuu kondominkin kanssa. Se on kuten huuliherpes - toisille tulee ja toisille ei.

Mulla se on kohdunkaulan suulla joten se ei näy ulos päin.

• zisel kirjoitti:

On sulla kondylooma. Se on 80% suomalaisista ja se tarttuu kondominkin kanssa. Se on kuten huuliherpes - toisille tulee ja toisille ei.

No mulla se kaiketi sit pitäis näkyä koska mulla ei ole tota mitä sä sanoit. Mut jos mulla ei ole vielä tota kondytoraa vai mikä se oli, niin annak sä mulle sen sit.....ni´´ko

• cissi-
        zisel kirjoitti:

Huh huh...en usko että 80 %:lla. Tai sit suurin osa on oireettomia ja jotkut raukat saa niitä rakkuloita muidenkin edestä...no mulla ei ole koskaan ollut huuliherpestäkään niin ei varmaan tuu totakaan :) näillä mennään

• zisel
        cissi- kirjoitti:

Huh huh...en usko että 80 %:lla. Tai sit suurin osa on oireettomia ja jotkut raukat saa niitä rakkuloita muidenkin edestä...no mulla ei ole koskaan ollut huuliherpestäkään niin ei varmaan tuu totakaan :) näillä mennään

Meneppäs nyt lapsi-parka tutustuu sukupuolitauteihin ennenkun alat huutelee :) Toi mun 80% oli alakanttiin laitettu. Miehet ei kärsi siitä millään lailla eikä yleensä edes huomaa että heillä sellanen on. Naisille voi tulla kohdunkaulan syöpä kondylooman takia.

• cissi-
        zisel kirjoitti:

Meneppäs nyt lapsi-parka tutustuu sukupuolitauteihin ennenkun alat huutelee :) Toi mun 80% oli alakanttiin laitettu. Miehet ei kärsi siitä millään lailla eikä yleensä edes huomaa että heillä sellanen on. Naisille voi tulla kohdunkaulan syöpä kondylooman takia.

No tuolla jossain terveyskirjastossa oli arvio et 30-50 %. Ei sitä kai voi mitenkään tutkia. Mutta mutta, jos se tarttuu kondomista huolimatta, niin miks vaivautua... :) (ilmeisesti suuseksistä..)

Tohon on muuten keksitty ennaltaehkäisevä rokote, se pitää antaa tytöille ennen seksielämän aloittamista ni loppuu syövät kohdunkaulasta.

• Yksinkertaistettuna semmoi joka esiintyy kuin omaisi kaiken mahdollisen kokemuksen elämästä vaikkei todellisuudessa yleensä ole vielä kokenut juur mitään. Ainakaan juur mitään elämäks sanottavaa, esim. WOW:ia ei lasketa.

• sou iisi

Pissis on mun vastakohta.

• Ajattelin, että mikä ihmeen sirkus oli kulman takana, mutta se olikin vain kolmen hengen piss is- lauma.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      152
      11518
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      148
      5413
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      42
      4346
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      132
      3622
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2708
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1916
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      107
      1636
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      360
      1596
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      92
      1481
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1431
    Aihe