Minulla on ylikunto + muita probleemia. Lukekaa ja kommentoikaa.

julikunto

Neuvonantoa kaivataan, koska ite oon pölkkypää :D

Elikkäs, tässä on tullu painonmuutos 55kg-82kg, läskiä ei ole, mutta ylikunto kyllä. Ylikunnon lisäksi tuli pelleiltyä jäällä - auto hinas naurussa perästä ja ite tietty otin kyykyssä kaiken voiman vastaan jaloilla, auto kulki noin 40km/h. Sen jälkeen myös ajoin autolla ojaan ja jalat hieman tärähti *kait* siinä samalla. Lisätäkseni tähän mys että en ole treenaillut jalkoja ja olen kävellyt 2 vuotta paskoilla kengillä ja olen syönyt ns. huonosti.

Nyt kun aikaa on kulunut n. 4 viikkoa tapahtumasta, on lenkkeily vaikeutunu pikkuhiljaa siihen pisteeseen että vessasakäynti on uroteko kyynärsauvojen kanssa. jalat on jumissa koko ajan, joka päivä koskee uusiin alueisiin jaloissa. Ensimmäisenä viikkona pisteli jalkoihin, toisena viikkona pysty käymään lenkillä tietyn matkaa enenkun alko pistelemään, kolmas viikko olikin jo hankala ja nyt pitää känkätä kyynärsauvoilla. Lääkärit ei sano juuta eikä jaata. En viikolla toivottavasti pääsen kuvauksiin.

Oisko mahollista etä jotkin tukisiteet tai nivelpinnat ois kulunu? Onko näihin mitään hoitoa mahdollista tehdä?

4

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • selvä juttu

mee lääkäriin

• potari

"Läskiä ei ole" hyvä läppä. Ja vi*ut sulla mitään ylikuntoo on muikunruoto.

• _

Ei tarttis oikeesti olla niin tyhmä et lähtee lenkille kipeillä jaloilla. Jos kyseessä on ylikunto, jolta tuo ei kylläkään yhtään kuulosta, ainoa lääke on lepo ja ruoka.

• -

Sulla ei taida olla mitään aavistustakaan siitä millainen on ylikunto.
      Tuo ei ole ylikuntoa sulla on jotain menny vaan rikki kropassa. Mee lääkäriin ja lakkaa kyselemästä täällä mitä teen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1586
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      99
      1517
    3. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1051
    4. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      208
      978
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      124
      849
    6. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      797
    7. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      770
    8. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      42
      751
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      7
      734
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      61