Neuvonantoa kaivataan, koska ite oon pölkkypää :D
Elikkäs, tässä on tullu painonmuutos 55kg-82kg, läskiä ei ole, mutta ylikunto kyllä. Ylikunnon lisäksi tuli pelleiltyä jäällä - auto hinas naurussa perästä ja ite tietty otin kyykyssä kaiken voiman vastaan jaloilla, auto kulki noin 40km/h. Sen jälkeen myös ajoin autolla ojaan ja jalat hieman tärähti *kait* siinä samalla. Lisätäkseni tähän mys että en ole treenaillut jalkoja ja olen kävellyt 2 vuotta paskoilla kengillä ja olen syönyt ns. huonosti.
Nyt kun aikaa on kulunut n. 4 viikkoa tapahtumasta, on lenkkeily vaikeutunu pikkuhiljaa siihen pisteeseen että vessasakäynti on uroteko kyynärsauvojen kanssa. jalat on jumissa koko ajan, joka päivä koskee uusiin alueisiin jaloissa. Ensimmäisenä viikkona pisteli jalkoihin, toisena viikkona pysty käymään lenkillä tietyn matkaa enenkun alko pistelemään, kolmas viikko olikin jo hankala ja nyt pitää känkätä kyynärsauvoilla. Lääkärit ei sano juuta eikä jaata. En viikolla toivottavasti pääsen kuvauksiin.
Oisko mahollista etä jotkin tukisiteet tai nivelpinnat ois kulunu? Onko näihin mitään hoitoa mahdollista tehdä?
Minulla on ylikunto + muita probleemia. Lukekaa ja kommentoikaa.
julikunto
4
149
Vastaukset
- selvä juttu
mee lääkäriin
- potari
"Läskiä ei ole" hyvä läppä. Ja vi*ut sulla mitään ylikuntoo on muikunruoto.
- _
Ei tarttis oikeesti olla niin tyhmä et lähtee lenkille kipeillä jaloilla. Jos kyseessä on ylikunto, jolta tuo ei kylläkään yhtään kuulosta, ainoa lääke on lepo ja ruoka.
- -
Sulla ei taida olla mitään aavistustakaan siitä millainen on ylikunto.
Tuo ei ole ylikuntoa sulla on jotain menny vaan rikki kropassa. Mee lääkäriin ja lakkaa kyselemästä täällä mitä teen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195563
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2772237- 921803
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401230Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3411207Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1541133Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051130- 501129
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.901117- 1141108