Et kun täällä sanotaan ja kirjoitellaan, että me suomalaiset naiset, joilla on mies ulkomailta, ja eritoten muslimimaasta, niiin.. siis että me ei saatais suomalaista miestä kun olemme niin himputin rumia.
Hahaaaa... tekaisinpa minäkin ihan piruuttani profiilin treffisaitille.. ei millekään härskille saitille, vaan ihan tavalliselle date sivustolle. Räpsäytin muutman uuden valokuvankin itsestäni, oikein kokovartalo fotonkin laitoin mukaan..arki kamppeissa (= farkut ja t-paita). No niin, tälläsin kuvat profiiliin ja sen enempää selittelemätä latasin saitille. Ja bingooooo... yksi päivä ja 30 yhteydenottoa.. SUOMALAISILTA miehiltä :))
Myytinmurtaja on todistanut tämän rumuusteorian vääräksi :))
Hyvillä mielin daletoin profiilini...
Ihan vaan uteliaisuuttani kokeilin
32
385
Vastaukset
- hihihiihihiihi
p.illu ku p.illu lastin laittoa varten ja unohdetaan, annetaan väärä numero jne. Ei sen kummempaa plösö..
- k
Kuinka huono itsetunto pitää olla, jos aikuisiällä pitää tuolla tavalla omaa viehättävyyttään testata?
- ääääääääääääääääääää
Huono itsetunto tai ei, mutta kolahtiko suomalaiset miehet?
- 13
Mitä kolahtamista tuossa on? Todennäköisyyskin sanoo mutapatjoista osa on ihmisen näköisiä...Sinä tuskin olet.
- The End
Ei.
- tyttö vain
13 kirjoitti:
Mitä kolahtamista tuossa on? Todennäköisyyskin sanoo mutapatjoista osa on ihmisen näköisiä...Sinä tuskin olet.
Näin sen näkee miten miehet vastaa. Sitä aleteen moittiin tuiki tuntemattomien ihmisten ulkonälöä ihan vaan hakuammuntana. Mistäpä tiedät minkä näköinen on kirjoittaja kunkin viestin takana?
- Niin mutta
tyttö vain kirjoitti:
Näin sen näkee miten miehet vastaa. Sitä aleteen moittiin tuiki tuntemattomien ihmisten ulkonälöä ihan vaan hakuammuntana. Mistäpä tiedät minkä näköinen on kirjoittaja kunkin viestin takana?
Kyllä kauniskin voi olla tyhmä.
- 90324438
Mikä sinua oikein vaivaa? Olen suomalainen mies ja ei kolahtanut. Minkä ja miksi tuossa stoorissa olisi pitänyt kolahtaa? Ikinä en ole suomalaisia naisia moittinut rumiksi, kehunut kauniiksi tai ylipäänsä miksikään niin yleistävällä tasolla. Onko sulla niin heikko itsetunto, että joku palstaurpo voi sitä noin pahasti nakertaa? Melko säälittävää.
- 11+8
Yks päivä näin ihan viehättävän naisen, jolla oli varmaan kurdi ukko völjyssä. Nainen siis oli nätti, mutta se mikä oli huomionarvoista oli, että mies oli huomattavan komea. Siis oikeasti sen näköinen mies, että naiset varmasti kuolaavat perään. Sen miehen olisi pitänyt olla jonkun todella kuuman kissan kanssa, mutta olikin vain nätin normipissiksen kanssa.
Pistin tämän merkille lähinnä siksi, että tuli väistämättä mieleen vertaus suomalaisiin miehiin ja thainaisiin. Samalla tavalla thai- ja venäläiset naiset naivat usein (ulkonäöllisesti) alaspäin muuttaessaan tänne. Komea ja urheilullinen suomalaismies voi saada todella kuuman kissan ja sitten normipenan puoliso on jotain muuta. Raha, oleskelulupa jne. syyt painavat vaa'assa ja kompensoivat ikä- ja ulkonäköeroa.
Ei siis ole mitenkään mahdotonta, että ulkkiksen puoliso on kaikin puolin mukiinmenevä tapaus. Silloin on vain mietittävä sitä, että onko se puoliso samaa tasoa, vai kuitenkin joku joka on joutunut tyytymään omaa tasoaan huonompaan puolisoon. Se on vaan niin, että oikeasti kauniin tai komean ei tarvitse kaivaa ihan niin syvältä pohjamudista sitä keräilyeräpuolisoaan kuin vähemmän komean. Varsinkin miesten kohdalla pariutuminen on niin ulkonäkökeskeistä, että jos komea mies on vain ok-näköisen naisen kanssa, niin kysymyksiä herää väistämättä.
Tässä on myös ulkkisliittojen yksi paradoksi. Usein ainakin stereotyyppisesti ulkomaalaisten naiset ovat heikommalla itsetunnolla varustettuja, joihin vetoaa erityisesti se etelän kulttuureihin kuuluva kehujen ja ylisanojen liikakäyttö. (Oh baby you're so beautiful - the most beautiful woman in the world!) Miten tällaiset heikolla itsetunnolla varustetut naiset voivat koskaan luottaa niihin miehiinsä, jos se on sivullisellekin selvää, että mies on syystä tai toisesta tyytynyt omaan tasoonsa nähden alempitasoiseen puolisoon?- onnellisempi
Näit varmaan minut ja mieheni. Itse olen ihan nätti mutta kun mies (kurdi) just niin pirun komea että naiset kääntyy katsomaan. Saamme aina katseita ja tiedän mitä ihmiset ajattelevat mielessään. Kaikesta huolimatta minulla on hyvä itsetunto enkä ole langennut murheeni juuri tuosta syystä ettei liiaksi kehunut kuten normi suomiäijät. Ei lepertele turhia mutta silloin kun olemme kahden ja olimme siis olleet yhdessä jo jonkin aikaa. Ajatelkaa ihmiset ihan mitä tahansa, me emme välitä vaan olemme onnellisia. Parempaa miestä saa hakea, en ole mikään nuori tyttönen vaan jo elämääkin nähnyt, miehiä ja ihmissuhteita takana, hyviä ja huonoja mutta vasta nyt olen todella rakastunut ja löytänyt kumppanin jonka kanssa haluan viettää koko loppuelämäni.
- me kaksi
onnellisempi kirjoitti:
Näit varmaan minut ja mieheni. Itse olen ihan nätti mutta kun mies (kurdi) just niin pirun komea että naiset kääntyy katsomaan. Saamme aina katseita ja tiedän mitä ihmiset ajattelevat mielessään. Kaikesta huolimatta minulla on hyvä itsetunto enkä ole langennut murheeni juuri tuosta syystä ettei liiaksi kehunut kuten normi suomiäijät. Ei lepertele turhia mutta silloin kun olemme kahden ja olimme siis olleet yhdessä jo jonkin aikaa. Ajatelkaa ihmiset ihan mitä tahansa, me emme välitä vaan olemme onnellisia. Parempaa miestä saa hakea, en ole mikään nuori tyttönen vaan jo elämääkin nähnyt, miehiä ja ihmissuhteita takana, hyviä ja huonoja mutta vasta nyt olen todella rakastunut ja löytänyt kumppanin jonka kanssa haluan viettää koko loppuelämäni.
Veit sanat suustani.
Täällä myös yksi kurdin puoliso ja vaikka itse sanonkin, olemme todella näyttävä pari ja käännämme katseita liikkuessamme. Olen erittäin nätti ja naisellinen nainen ja puolisoni aivan helkkarin komea mies. Itsetunnossani ei ole mitään vikaa ja olen erittäin ylpeä ulkomuodostani sekä miehestäni.
Vakka on kantensa löytänyt.
Julkisilla paikoilla hellyydenosoituksia ei jaella, mutta kotona se kaikki hellyys, suukotteleminen, halailu ja toiselle kauniiden asioiden sanominen on rajatonta. - kröhöööm
me kaksi kirjoitti:
Veit sanat suustani.
Täällä myös yksi kurdin puoliso ja vaikka itse sanonkin, olemme todella näyttävä pari ja käännämme katseita liikkuessamme. Olen erittäin nätti ja naisellinen nainen ja puolisoni aivan helkkarin komea mies. Itsetunnossani ei ole mitään vikaa ja olen erittäin ylpeä ulkomuodostani sekä miehestäni.
Julkisilla paikoilla hellyydenosoituksia ei jaella, mutta kotona se kaikki hellyys, suukotteleminen, halailu ja toiselle kauniiden asioiden sanominen on rajatonta.Vastaatko useinkin itsellesi? kröhööömm..
- kurdochonimias
me kaksi kirjoitti:
Veit sanat suustani.
Julkisilla paikoilla hellyydenosoituksia ei jaella, mutta kotona se kaikki hellyys, suukotteleminen, halailu ja toiselle kauniiden asioiden sanominen on rajatonta.mina tieta kaiki te naisset olate nin kauniis ja ihanaa totakai kaunis ninkösä sano hhhhh meidan kurditytät ola aina paras koska 100%% mä tiettä mitä hän teke aina kottona teke ruka mule en tarvi vahti kurdilainen vain suomalainen mäen voi luotta hän mene kaupa kapaka kuntasali ehka teke sex mun issa veli kaveri kaiki kansa ilman mun lupa sitan ei ihana enan! nin se on ei hyvaa ei totele mua nainen ja miksmä ottan 1 nainen jos voin otta 3 on hauskampi nin hyvaaa ja hauskkaa? hhhhhhhhhhh tämoinen me ola ei väli mitä sä näyttä kasvo muta onko sydan siela sa et tietta kurdi ei mitaaan tieta mitaaaaaaann
- 8)
me kaksi kirjoitti:
Veit sanat suustani.
Julkisilla paikoilla hellyydenosoituksia ei jaella, mutta kotona se kaikki hellyys, suukotteleminen, halailu ja toiselle kauniiden asioiden sanominen on rajatonta.kuvia kiitos
- 13
kröhöööm kirjoitti:
Vastaatko useinkin itsellesi? kröhööömm..
Kertoo paljon näiden musumorsianten henkisistä ominaisuuksista antamalla itselleen vertaistukea viestiketjuissa.
- liirumlaarumläpäläpä
Ihan vaan sivuhuomautuksena muistutan, että kaikille ihmisille parinvalinnan tärkein kriteeri ei ole ulkonäkö.
Ja toiseksi muistutan siitä, ettei kaikilla ole sama kauneusihanne kuin sinulla. - 18+17
liirumlaarumläpäläpä kirjoitti:
Ihan vaan sivuhuomautuksena muistutan, että kaikille ihmisille parinvalinnan tärkein kriteeri ei ole ulkonäkö.
Ja toiseksi muistutan siitä, ettei kaikilla ole sama kauneusihanne kuin sinulla.Toki näin. Naiset eivät ole samalla tavalla ulkonäkökeskeisiä.
- feikkityylit
Teeskentely ei tee kenestäkään kaunista :) siis jos tarvitsee vaikka kurdimiestä miellyttääkseen: jatkuvasti uusia trendikuteita, värjätä hiuksia miehen mieliksi, hiuksenpidennykset jotka erottuu, ripsenpidennykset/tekoripset, tekorusketus yms. yms. yms. tämmöisiä pareja näkee tosi paljon ainakin täällä pk-seudulla, erikoista että usein ne blonditkin naiset sitten vuosien kuluessa vaihtavat tyyliään enemmän tummaksi vaikka eiköhän ne miehet juuri alusta pitäen ihastu siihen naisen erilaiseen ulkonäköön ja luonteeseen, siis eksotiikkaan. Kauniiseen käytökseen tuskin myöskään kuuluu itsensä jatkuva kehuminen? jos tietää olevansa aidosti kaunis tuskin tarvitsee moisella palstalla itseään kehua..
- galluppia tein :)
Huomaan, että ihmisillä todellakin jää huomaamatta aloitukseni sisältämä huumori ja myös tuo deitti profiilini huumori.
Ok, olen pahoillani jos pilailin liian vakavalla asialla, mutta kun se nyt vaan on niin hassua, että kaikki täällä perustuu ulkonäköön. Ja kukaan kun ei ulkonäköään ole kaupasta ostanut, vaan sen syntymälahjanaan saanut.
Itselläni on ulkomaalainen mies, mutta en ole koskaan ajatellut, millaisella ulkonäöllä olen hänet "iskenyt", tai hän minut, joka todellakin tapahtui näin päin.
Itse en ole plondi, vaan todellakin tumma suomalaiseksi. Jopa niin tumma, että joissakin paikoissa ihmiset kysyvät puhunko suomea :)
Toivotan kaikille omasta puolestani rentouttavaa pääsiäistä ja vähän hymyä suupieliin.
Ja jotta en ärsyttäisi lukijoita, yritän kirjoittaa mahdollisimman luettavaa teksitä =)- racism disposal
Taidat olla lievästi tai ehkä enemmänkin heikkolahjainen?
- galluppia tein :)
racism disposal kirjoitti:
Taidat olla lievästi tai ehkä enemmänkin heikkolahjainen?
Kiitos samoin. On aina ilo keskustella suomalaisen huumorintajuisen ja niin jännittävän ihmisen kanssa.
- hehehhehehhe
Ei varmaan kovin hyvin mene, jos neljän aikaan aamuyöstä avauduit, taitaa olla vähän yksinäistä, ihana mieskin on ties missä piilottamassa pääsiäismuniaan?
- --------------------
hehehhehehhe kirjoitti:
Ei varmaan kovin hyvin mene, jos neljän aikaan aamuyöstä avauduit, taitaa olla vähän yksinäistä, ihana mieskin on ties missä piilottamassa pääsiäismuniaan?
Haukotellen täällä yksi palstaa lueskeleva ilmoittelee, että älkää unohtako meitä yötyötä tekeviä. Kun suomi nukkuu, niin päivystäjät valvoo.
- Pomosi tässä terve
-------------------- kirjoitti:
Haukotellen täällä yksi palstaa lueskeleva ilmoittelee, että älkää unohtako meitä yötyötä tekeviä. Kun suomi nukkuu, niin päivystäjät valvoo.
No huomauttaisin päivystäjälle, että työaika on työtä varten eikä suomi24 palstalla roikkumista varten, ehkäpä jos keskittyisit työhösi niin saattaisi työsi jälkikin olla hitusen parempaa.
- Mitäs miehes
Siihen tuumaa että laitoit kuvas yleiseen jakoon,pois niitä ei enää saa..Onko kivaa kun kuva pompsahtaa jossain yhteydessä miehes eteen.
- hehheh
missä kuva?? joo pistäkää ihmeessä kuvanne jakoon te jotka kehutte itseänne kauniiksi, jokainen voi sitten erikseen sanoa oman mielipiteensä ja outoa tosiaan että varatut aina kukkuu täällä yöt, luulisi että olisi sen niin ylikehutun miehen vieressä kaikki yöt vaan taitaapa ne miehet juosta sitten yöt muualla.....
Niin ja kaunis voi olla monella eri tavalla: toiselle se tarkoittaa meikitöntä luonnonkauneutta, toiselle se tarkottaa pitkiä hiuksia, toiselle rusketusta, jollekin se tarkoittaa kauniita käsiä, jalkoja tai silmiä, toiselle taas mallimaisen laihaa kroppaa jne.
- ????
Olet siis muslimi? Miten toi profiilin teko nyt sopii siihen, ettei islaminuskossa saa nainen näyttää kasvojaan vieraille miehille? Muistaakseni myöskään kuvissa esiintyminen ei ole sopivaa islaminuskoiselle. Oletko sä nyt näitä demokraattisen maan vapaamuslimeita, jotka saa nyppiä vapaasti rusinat pullasta?
- 4+7
Itsetunnossa ehkä vähän kohentamisen varaa, jos tollaisia temppuja täytyy tehdä ja sitten raportoida niitä tänne tuntemattomille ihmisille.
- Hyhsksk
Siinä on taassuominainen yrittänyt testata viehätysvoimaansa deittipalstalla. Hmm..aika typerää ja turhaa vaivannäköä. Kaipa tuon nyt itsekin huomaa miten miehet suhtautuvat. Olisi mielummin katsonut vastaako oma ukko siihen ilmoitukseen? Luultvasti kyttäili oman miehensä tekemisiä, mutta sitten MUKA siellä oli omaa markkinarvoaan kilpailuttamassa.
- TummaMiesJaKaunotar
Eikö kukaan tampio ymmärtänyt aloittajan pointtia?! Noh tällä palstalla varsinkin mitä tullut huomattua,jotkut luulevat ja yleistävät,että vain tanakoilla naisilla on ulkkis miehiä,et nätimmillä ja hyvä kroppaisilla naisilla ei niitä ole..haha ja pas...kan marjat :D Ei sillä,että pyöreimmissä naissa vikaa,mutta aivan harha luulo,että vain heillä olisi tummia miehiä.Kyllä ne tummat miehet näyttää kelpaavan näteille sannoille ja katreillekin :) Onhan tuossa joukossa nähty myös pissiksiäkin yli meikaittuina kulkevat "käsi kynkässä" ulkkis miestensä tai poikaystävän kanssa.Kaiken laisille naisille silti kelpaa nämä tummat herrat ei vain tanakoille.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1544116Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4013164Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142088Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa131755Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51158- 741013
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar69995Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat24911- 54886
- 71869