pitkä ja hoikka, pukeutuu siististi, pukuun hänellä on auto, käy töissä ja paljon rahaa. Hän kohtelee naista kuin kukkaa, ja antaa tilipäivänä puolet naisen käyttöön.
Kunnon mies palvelee ja tekee paljon kotitöitä. Nainen on parhaimmillaan kauniina ja levänneenä.
Ihannemies on tumma
8
323
Vastaukset
- wryryrrym
Toivottavasti oot itse samalla tasolla, muuten ei oo reilua vaatia sellaista keneltäkään mieheltä.
- türkeyman
Kohtelee naista kuin kukkaa:
- repii irti juurineen
- nostaa maljakossa pöydälle näyttämään nätiltä
- kuihduttuaan heittää roskiin ja hakee tuoreen tilalle
Näinhän miehistä nämä etelän hetelmät juuri tekee. Repii naisen irti suomalaisesta kulttuurista ja perheestä, vie turkkiin tai tunisiaan. Esittelee vaaleaverikkiöön suvulle, katselee itse alastomana iltaisin ja rupahdettuaan heittää sen menemään... ja eikun uutta hakemaan. - Ja
löytyy aina uusi kepapin perässä juokseva suomi-neito. Mistä löytyy kaikkein ihanimmat miehet täytyykö mennä välimeren toiselle puolen? Sen olen jo huomannut, että suomesta löytyy huonoimmat.
- kullekin jotakin
...tai vaalea
- dfa_man_86
Juu tuo toimii jossakin venäjällä muttei suomessa. Täällä on tasa-arvo miehilläkin. Jos olet yhtä huomaavainen ja kaunis kuin venäläinen nainen niin voitpa tuollaisen miehen löytääkin. Muuten aivan täyttä bs :ää.
- hassu ajatus
puhut vähän mutta asiaa! mitenköhän mies kohtelee naistansa "kuin kukkaa", kun on varmasti paljon töissä jos on tuota pätäkkää siunaantunut, ellei sitten ole joku bisnesporho. kukka on kai sitten sellainen jolle ostellaan kaikenlaisia härpättimiä ja vitkuttimia
- e56k7r68u
Komeudesta ei mainittu mitään joten saattaa pian löytyäkin.
- n23v.
itse en ainakaan aseta noin suoranaisia ehtoja ihannemiehilleni!!
jos mies esim. asuu ihan keskustassa, onko järkeä omistaa autoa? miksi ei normaalitulot riittäisi, jos mies kohtelee sinua hyvin ja rakastatte toisianne?
myönnetään olen viime vuosina lähinnä ihastunut tummapiirteisiin miehiin, minusta musta tukka ja tummat silmät yhdistettynä vaaleaan ihoon on todella kaunista.
nyt kuitenkin olen head over heals ihastunut vaaleaan mieheen, jolla on sinivihreät silmät ja ruskeat hiukset.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760