Ihannemies on tumma

miehet hommiin

pitkä ja hoikka, pukeutuu siististi, pukuun hänellä on auto, käy töissä ja paljon rahaa. Hän kohtelee naista kuin kukkaa, ja antaa tilipäivänä puolet naisen käyttöön.

Kunnon mies palvelee ja tekee paljon kotitöitä. Nainen on parhaimmillaan kauniina ja levänneenä.

8

323

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wryryrrym

Toivottavasti oot itse samalla tasolla, muuten ei oo reilua vaatia sellaista keneltäkään mieheltä.

• türkeyman

Kohtelee naista kuin kukkaa:

- repii irti juurineen
      - nostaa maljakossa pöydälle näyttämään nätiltä
      - kuihduttuaan heittää roskiin ja hakee tuoreen tilalle

Näinhän miehistä nämä etelän hetelmät juuri tekee. Repii naisen irti suomalaisesta kulttuurista ja perheestä, vie turkkiin tai tunisiaan. Esittelee vaaleaverikkiöön suvulle, katselee itse alastomana iltaisin ja rupahdettuaan heittää sen menemään... ja eikun uutta hakemaan.

• Ja

löytyy aina uusi kepapin perässä juokseva suomi-neito. Mistä löytyy kaikkein ihanimmat miehet täytyykö mennä välimeren toiselle puolen? Sen olen jo huomannut, että suomesta löytyy huonoimmat.

• kullekin jotakin

...tai vaalea

• dfa_man_86

Juu tuo toimii jossakin venäjällä muttei suomessa. Täällä on tasa-arvo miehilläkin. Jos olet yhtä huomaavainen ja kaunis kuin venäläinen nainen niin voitpa tuollaisen miehen löytääkin. Muuten aivan täyttä bs :ää.

• hassu ajatus

puhut vähän mutta asiaa! mitenköhän mies kohtelee naistansa "kuin kukkaa", kun on varmasti paljon töissä jos on tuota pätäkkää siunaantunut, ellei sitten ole joku bisnesporho. kukka on kai sitten sellainen jolle ostellaan kaikenlaisia härpättimiä ja vitkuttimia

• e56k7r68u

Komeudesta ei mainittu mitään joten saattaa pian löytyäkin.

• n23v.

itse en ainakaan aseta noin suoranaisia ehtoja ihannemiehilleni!!

jos mies esim. asuu ihan keskustassa, onko järkeä omistaa autoa? miksi ei normaalitulot riittäisi, jos mies kohtelee sinua hyvin ja rakastatte toisianne?

myönnetään olen viime vuosina lähinnä ihastunut tummapiirteisiin miehiin, minusta musta tukka ja tummat silmät yhdistettynä vaaleaan ihoon on todella kaunista.
      nyt kuitenkin olen head over heals ihastunut vaaleaan mieheen, jolla on sinivihreät silmät ja ruskeat hiukset.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. Mitä sun kaltainen ihminen tekee tämmöisessä paikassa?

Et kuulu tänne?
      Ikävä
      131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe