Toivon nyt todella apua ja vinkkejä tähän kinkkiseen tilanteeseen!
Tapasin juhannuksena tämän miehen ja siitä asti välillämme on ollut jos jonkinlaista peliä. Välillä molemmat seurustelivat muitten kanssa mutta silti en saanu häntä mielestäni ja lukuisten exien mukaan ei hänkään minua. Nyt lukuisina viikonloppuina parin kuukauden ajan olemme löytäneet toisemme usein viikonloppuisin, humalassa jopa selvinpäin ja päätyneet saman peiton alle. Hän petti tyttöystäväänsä kanssani jolloin ero tuli. Mies on täysi kusipää, pelle eikä kohtele ketään kauniisti vaan niin sanotusti egoilee, käyttäytyy typerästi ja lapsellisesti. Mutta silti jotenkin niiiin vastustamaton ja olen tässä miettinyt jo pitempään että taidan olla rakastunut tähän kusipäähän. Ja kuinka typerän imelältä tämä kuulostaakin niin totta se on. No ongelmana tällähetkellä on se että olemme miehen kanssa sopineet että "tämä pysyy pelkkänä seksinä" ja olemme myös suunnitelleet seksisuhdetta, mutta kumpikaan ei ole tarpeeksi rohkea ottamaan yhteyttä. Tosiasiassa olen täydellisen rakastunut, ja miehen tunteista en ole varma. Onko tämä taas hänen typerää "egoiluaan" että ei voi tunteitaan näyttää vai tosiasia. Asiaa en jaksa ottaa esille hänen kanssaan ettei tämä pelästy. Nyt siis pyydän vinkkejä että miten saisin tämän miehen huomattua itsevarmuuteni, seksikyyteni ja se että en ole hänelle todellakaan yhtä helppo kuin ne kaikki muut joilla hän on leikkinyt? Ajattelin olla tälläkertaa se rohkeampi osapuoli ja ottaa häneen yhteyttä. Mitä mieltä olette, onko kannattavaa? Vai mitä pitäisi tehdä jotta mies todella huomaisi minut?
Vaikeaa, ja vielä vaikeampaa..
8
231
Vastaukset
- sadgsdg
Taidat olla yhtä helppo kuin aikaisemmatkin, kun alat vehtaa tuollaisen idiootin kanssa.
No itsepetos on se pahin petos.En väitä etten ole ollut helppo, ehkä seksin suhteen. Mutta siitä olemme puhuneet ja olen hänelle selvästi sanonut että haluan sitä yhtä palavasti kuin hänkin. Mutta ikinä hän ei ole minua vielä omaksi saanut ja puhuu minusta kyllä yllättävän kauniisti, yhteisten kavereiden kautta kuulen juttuja mitä hän sanoo..
senya1 kirjoitti:
En väitä etten ole ollut helppo, ehkä seksin suhteen. Mutta siitä olemme puhuneet ja olen hänelle selvästi sanonut että haluan sitä yhtä palavasti kuin hänkin. Mutta ikinä hän ei ole minua vielä omaksi saanut ja puhuu minusta kyllä yllättävän kauniisti, yhteisten kavereiden kautta kuulen juttuja mitä hän sanoo..
Olet urpo. Mikset puhu hänen kanssaan vaan pidät kaikkea sisälläsi? Ensinnäkin, onko kyse ihastumisesta vai rakastumisesta? Tunnet vetoa.. eli todennäköisesti ihastumisesta, et huomaa että miehessä olisi jotain minkä takia viihdyt hänen seurassaan paitsi se veto..? Tahdotko häntä muutenkin kuin mitä tuo veto on?
Egoistiset miehet usein puhuvat selän takana naisista noin, tein itsekin joskus niin vaikken todellakaan ole psykopaatti tms. Jos hänkään ei ole niin hänellä on varmaan paha omatunto asiasta. Toivottavaa olisi että mies itse rohkaistuisi pyytämään näitä anteeksi niinkuin minä tein, hän tekee niin jos kokee sinut jossain vaiheessa lähitulevaisuudessa tai nyt tärkeänä ellei pelkää liikaa, mikä tarkoittaisi että häneltä puuttuu aitoa elämänkokemusta.
Tiedän että tällaisen miehen alla voi hyvinkin piillä erittäin hyvää parisuhdemateriaalia oleva mies, mutta voi olla ettei mies ole vielä saanut tarpeeksi turpaan elämältään. Ole joka tapauksessa rohkea ja ota mieheen yhteyttä välillä jos tahdot olla hänen kanssaan missään mielessä. Kannattaa tunnustella parisuhdepuolta jos olet siinä mielessä kiinnostunut hänestä, muttei edetä siinä rintamalla liian nopeasti ainakaan ennenkuin mies rupeaa olemaan rehellinen kanssasi, ellet itse ota asioita puheeksi. Jos joudut tenttaamaan miestä että saat totuuden ulos, kannattaa mun mielestä unohtaa parisuhdepuoli, ei siitä tuu mitään jos kavereiden edessä egoilu on tärkeempää kun sä.
http://www.youtube.com/watch?v=XxrOTa3fv_k
- tj000h
Tuollaisen henkilön ollessa kyseessä kuuntele järjen ääntä. Sinuna lopettaisin tuon seksisuhteenkin, kerran on tunteet jo ehtineet mukaan. Ihan tosi, miksi muka olisit yhtään sen korvaamattomampi kuin kukaan edellisistä? Ja vaikka vastoin kaikkia todennäköisyyksiä sitten olisitkin, mistä syystä kannattaisi lyöttäytyä yhteen henkilön kanssa, joka on silminnähden "täysi kusipää, pelle eikä kohtele ketään kauniisti vaan niin sanotusti egoilee, käyttäytyy typerästi ja lapsellisesti."? Sitä minäkin.
Eihän tässä ole nyt järkeä enää edes olla, mutta jollain tavalla haluaisin "kesyttää" kyseisen henkilön. Onnistua siinä tai sitten en. Luultavammin tämä tulee satuttamaan minua ja vielä paljon jossa on jo onnistunut pienillä teoillaan pikkuhiljaa. Kahdestaan ollessamme aikamme on ihanaa ja kemiat kohtaavat, seksi on parasta mitä olen ikinä kokenut. Jollain tapaa uskon että hän on se ketä "en ikinä unohda". Tunteet ovat olleet vahvasti pinnassa juhannuksen jälkeen, ja en vain tiedä miten pääsisin niistä eroon. Typeräähän tämäkin on tulla nettipalstoille tällaista vuodattamaan mutta tästä on vaikea keskustella kavereitten kanssa ja toivon että täältä löytyisi monipuolista vinkkejä ja mielipiteitä.
- l8d8
senya1 kirjoitti:
Eihän tässä ole nyt järkeä enää edes olla, mutta jollain tavalla haluaisin "kesyttää" kyseisen henkilön. Onnistua siinä tai sitten en. Luultavammin tämä tulee satuttamaan minua ja vielä paljon jossa on jo onnistunut pienillä teoillaan pikkuhiljaa. Kahdestaan ollessamme aikamme on ihanaa ja kemiat kohtaavat, seksi on parasta mitä olen ikinä kokenut. Jollain tapaa uskon että hän on se ketä "en ikinä unohda". Tunteet ovat olleet vahvasti pinnassa juhannuksen jälkeen, ja en vain tiedä miten pääsisin niistä eroon. Typeräähän tämäkin on tulla nettipalstoille tällaista vuodattamaan mutta tästä on vaikea keskustella kavereitten kanssa ja toivon että täältä löytyisi monipuolista vinkkejä ja mielipiteitä.
13 senttinen hurmaa aina.
- ammuuuuuuuu
usean eri miehen nussima tapaus. niin tauti leviää.
- King Corvax
"Mies on täysi *********, pelle eikä kohtele ketään kauniisti vaan niin sanotusti egoilee, käyttäytyy typerästi ja lapsellisesti. Mutta silti jotenkin niiiin vastustamaton ja olen tässä miettinyt jo pitempään että taidan olla rakastunut tähän kusipäähän. Ja kuinka typerän imelältä tämä kuulostaakin niin totta se on."
Rakas ystävä. Tuossa ei ole mitään epätavallista. Eikä tuossa varsinkaan ole mitään imelää. Olet ihan tavallinen nainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770