Mistä löytää siveä kunnon nainen?

Laatutietoinen!

Kyllä on naisaines mennyt suomessa huonoksi, kun tarjolla on vain kaikenmaailman naisjämiä, siis yksinhuoltajia, irtosuhteiden harrastajia, eronneita, kapakassa istujia, päihdyttävien aineiden käyttäjiä ym.

Mistä löytyy kunnollinen 35-40 ja risat nainen - raitis, lapseton, aiemmin naimaton ja irtosuhteita harrastamaton ?

40

986

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3845+4464

Kylläpä nyt heitit pahan.

T. Siveä kunnon mies

• Minäkin etsin

Kysymys on todella vaikea, koska naisten taso on suomessa pohjamudissa.

• kysymys

Oot sinä sama, joka toisessa ketjussa inhoo juopottelevia muijia ?
      Tunnut samanlaiselta kahjolta.

• Laatutietoinen!

En ole sama, mutta oletko sinä aloituksessani määrittelemäni kaltainen jämänainen?

• kysymys
        Laatutietoinen! kirjoitti:

En ole sama, mutta oletko sinä aloituksessani määrittelemäni kaltainen jämänainen?

En oo jämä, en juoppo, oon lapseton ja ok muutenkin. Sori nyt vaan !.

• kysymys
        kysymys kirjoitti:

En oo jämä, en juoppo, oon lapseton ja ok muutenkin. Sori nyt vaan !.

unohtui viellä, irtosuhteitakaan en harrasta, enkä kiroilekkaan pahenmin.

• Eli vaikutat
        kysymys kirjoitti:

unohtui viellä, irtosuhteitakaan en harrasta, enkä kiroilekkaan pahenmin.

juurikin sellaiselta naiselta,,,,,johon aloittaja ei uskalla omassa täydellisyydessään edes kajota.

• kysymys
        Eli vaikutat kirjoitti:

juurikin sellaiselta naiselta,,,,,johon aloittaja ei uskalla omassa täydellisyydessään edes kajota.

Oon 26v......en 35-40 et joopas joo.

• topakka_akka

Aloittajalle ja muille mies-jeesustelijoille:
      Nii-in, puhumattakaan vapaiden miesten tasosta!
      Kehtaavat nimitellä ja halveksia naista 30-40 v. jolla on lapsi(a).
      Ihan peruskurssina naisista ja biologiasta: jollei nainen ole maho tai omasta tahdostaan lapsettomaksi jäävä, niin kyllä hän jo on lisääntynyt tuohon ikään mennessä. Toiveajattelua löytää hyvää lapsetonta vaimoainesta yli 35-vuotiaista, tai onnistuminen on lottovoiton tapainen tapahtuma. Te olette liian myöhään liikkeellä tositarkoituksinenne, kaikki hyvät on kuulkaa jo varattu ja pantu paksuksi. Oma mokanne kun ette 25-30-vuotiaiksi mennessä ole saaneet parisuhdetta onnistumaan tai arkailitte tai rilluttelitte etsikkovuotenne. Turha nyt itkeä ja naisia syytellä.
      Ja Venäjältä saa vaimoja rahalla, sinne vaan! Tervemenoa!

• Paperianainen

Ehm :) naineita ja eronneita pareja seuranneena seuraava huomio:
        Ei naimisiin meno ole normaalin tai hyvän ihmisen merkki
        Ei lasten hankkiminen nuorella iällä ole ainoa oikea tapa elää

Saattaa näyttää siltä, naimattoman ja lapsettoman silmin, että monet perhepoliittiset päätökset on tehty hosuen tai painostuksen alla . Sit ollaan taas sinkkuja....

Ehkä teen jatkossakin niin kuin haluan. Tee sinäkin...

• Näimpä. Voi sitä tietty yrittää, kyllähän moni lottoaakin joka viikko jos vaikka sattuisi se päävoitto kolahtamaan. Kannattaa vaan miettiä jo tuossa iässä tulevaisuutta, et tule nuorentumaan yhtään tuosta AP. Toitotan aina luonnekriteeriä ykköseksi ja vaikken yleensä pidä itseäni mitenkään kiveenhakatun oikeassa olevana niin tässä asiassa kyllä: sitä kriteeriä on kaikkein vaikein muuttaa mihinkään, olet vaan kusessa jos yrität sitä. Mä en ole ollut aina lapsirakas ihminen enkä aina todellakaan katsonut naisia luonnekriteeri ykkösenä vaan ihan muut kriteerit, ulkonäkö ja tyyli ja ei tuntunut kivalta jos tiesi naisen olevan kokeneempi.

Kannattaa miettiä mitä oikeasti haet naisesta. Vaikka mä lapsirakas olenkin enkä sulje YH:ita pois niin aina se on ylimääräinen riski jos ei satu tulemaan toimeen lasten kanssa pitemmän päälle. Ei ainakaan kannata olla ehdoton, vaan miettiä mikä toimii käytännössä. Luonteet ja halut jos kohtaa ja nainen miellyttää sinun silmää ja sinä hänen, niin eikö se ole jo aika paljon? Jos ihan tosissaan tahdot noilla kriteereillä niin katso hyvä mies ulkomailtakin jos löytyisi ja koko Suomesta ja ole valmis muuttamaan, jos se on niin tärkeää. Niin mä tekisin... ei sen suhteen etsimisen tarvi olla siinä etsimisprosessissa pääosana vaan siinä jos matkaa jonnekin voi tehdä mitä kivaa nyt tykkäätkin matkoilla tehdä. Briteistä ja jenkeistä voisi hyvin löytyä joku kriteereihisi sopiva jos kelpuutat, kannattaa ensin kokeilla niistä maista missä ikäryhmäsi ikäiset osaavat englantia paremmin, jos siis sinäkin osaat. Etsi jotain ulkomaisia deittisivustoja näin alkuun?

• Kysymys...
        siipimikko2 kirjoitti:

Näimpä. Voi sitä tietty yrittää, kyllähän moni lottoaakin joka viikko jos vaikka sattuisi se päävoitto kolahtamaan. Kannattaa vaan miettiä jo tuossa iässä tulevaisuutta, et tule nuorentumaan yhtään tuosta AP. Toitotan aina luonnekriteeriä ykköseksi ja vaikken yleensä pidä itseäni mitenkään kiveenhakatun oikeassa olevana niin tässä asiassa kyllä: sitä kriteeriä on kaikkein vaikein muuttaa mihinkään, olet vaan kusessa jos yrität sitä. Mä en ole ollut aina lapsirakas ihminen enkä aina todellakaan katsonut naisia luonnekriteeri ykkösenä vaan ihan muut kriteerit, ulkonäkö ja tyyli ja ei tuntunut kivalta jos tiesi naisen olevan kokeneempi.

Kannattaa miettiä mitä oikeasti haet naisesta. Vaikka mä lapsirakas olenkin enkä sulje YH:ita pois niin aina se on ylimääräinen riski jos ei satu tulemaan toimeen lasten kanssa pitemmän päälle. Ei ainakaan kannata olla ehdoton, vaan miettiä mikä toimii käytännössä. Luonteet ja halut jos kohtaa ja nainen miellyttää sinun silmää ja sinä hänen, niin eikö se ole jo aika paljon? Jos ihan tosissaan tahdot noilla kriteereillä niin katso hyvä mies ulkomailtakin jos löytyisi ja koko Suomesta ja ole valmis muuttamaan, jos se on niin tärkeää. Niin mä tekisin... ei sen suhteen etsimisen tarvi olla siinä etsimisprosessissa pääosana vaan siinä jos matkaa jonnekin voi tehdä mitä kivaa nyt tykkäätkin matkoilla tehdä. Briteistä ja jenkeistä voisi hyvin löytyä joku kriteereihisi sopiva jos kelpuutat, kannattaa ensin kokeilla niistä maista missä ikäryhmäsi ikäiset osaavat englantia paremmin, jos siis sinäkin osaat. Etsi jotain ulkomaisia deittisivustoja näin alkuun?

Siipimikko2 kirjoittaa:
        "Vaikka mä lapsirakas olenkin enkä sulje YH:ita pois niin aina se on ylimääräinen riski jos ei satu tulemaan toimeen lasten kanssa pitemmän päälle."

Toisesta ketjusta sain käsityksen, että olet 50 ikäinen, niin heräsi kysymys minkä ikäisiä naisia oikein haet? Oman ikäluokkasi, ja vähän nuoremmillakin on lapset jo kotoa lähteneet, tai ainakin niin isoja, että reissaavat omia menojaan, niin ettei heidän kanssaan juurikaan tarvitse enää olla tekemisissä.

"Ylimääräisiä" riskejä suhteessa on aina. Voihan olla ettet tule pitemmän päälle toimeen kumppanisikaan, tai hänen sukulaistensa, kanssa. Ja jos pelkäät ettet tule ihmisten kanssa toimeen, voisiko vika löytyä sinusta itsestäsi?

Kirjoittaja on 40 ja risat, lapset aikuisia, ja kokemusta on miehistä, jotka eivät tosiaan tule pidemmän päälle kenenkään kanssa toimeen.

• taleban date
    • hiiih hiiih

Tuo oli niin hyvä veto, että meni sumpit väärään kurkkuun nauraessa.
      Mistä lie ongittu, mutta hyvä hyvä......ooooli.

• Eronneet ovat jees

Mä itse kierrän kaukaa kaikki 35-40-vuotiaat lapsettomat ja koskaan naimattomat miehet. Jos mies ei tuohon ikään mennessä ole mitään vakavampaa suhdetta saanut aikaiseksi, on miehellä yleensä jotain isoja ongelmia. Ajattelen, että jos ei ole tuohon ikään mennessä kenellekään muullekaan kelvannut, niin ei kyllä kelpaa minullekaan, sori. Mieluummin toisen jämä ja hyvä sellainen kuin joku yksinäinen tahvo tai friikki.

• Eronneissa on paljon näitä jotka eivät osaa asettua aloilleen vaikka takana olisi vuosikymmenen parin avioliitto, ikuisia säheltäjiä kunnes halut himmenee. On toki paljon hyviäkin tapauksia muttei se aikaisempi pitkä suhde mikään hyvän miehen tae ole. Tiedän kun olen näitä tapauksia nähnyt... kannattaa mielummin kerätä ympärilleen hyvä ystävä tai pari joilla on hyvä ihmistuntemus ja tutka ja kuunnella niitä. Sillä ja omia vaistojani kuuntelemalla oisin "säästynyt" yheltä 2-5 vuoden nyhjäykseltä yhden vaikean tapauksen kanssa, mutta en kadu silti kun siitä oppi eikä kummallekaan jäänyt katumuksia paitsi hän sanoi jälkeenpäin että olisi ottanut minut kokemattoman jos hänellä ei olisi ollut ongelmia... olihan niitä mullakin muttei niin vakavia, kelläpä ei olis...

Mulle on ihan sama onko neitsyt vai tuhannen parin kanssa vehdannut, jos vaan on uskollinen mulle. Jos ei niin ne uudet mahdollisuudet voi laskea velkoja maksamattoman ihmisen käden sormilla.

• 15+3

Minä olen aina luullut, että parisuhteessa haetaan sitä, että juurikin kaksi ihmistä on kiinnostunut toisistansa eikä muusta ole väliä. Mutta että joillekin kriteerinä onkin se, että sen lisäksi, että ihmisen pitäisi kiinnostaa itseä, niin pitäisi olla kiinnostanut vielä monia muitakin sitä ennen. Öö. Joo. Ehkä sinä voit valaista hieman tätä huippua hipovaa logiikkaa? :D Tällaisia kummallisia ajatuksia omaavat ihmiset eivät taida oikein olla sinut itsensä kanssa. Mutta elämä on kasvamista varten.

• niintainäin

Niin kolikon toinen puoli. Jos muksut värkätään nuorena ja sitten 35-40v
        ollaankin jo eronneita ja karanneita etsimässä uutta, kun on jo kyllästynyt
        perhe-elämään ja ex kumppaniin.

Onko tälläinen sitten kenenkin mielestä haluttua valuuttaa, niin on makuasia.
        Ei se kelpaamisesta aina ole kiini, jos ei ole värkännyt 40 mennessä
        perhettä. Monille varmaan oma valinta.

En puutu nyt ap vaatimuslistaan, se on erijuttu.

• 19 + 9
        niintainäin kirjoitti:

Niin kolikon toinen puoli. Jos muksut värkätään nuorena ja sitten 35-40v
        ollaankin jo eronneita ja karanneita etsimässä uutta, kun on jo kyllästynyt
        perhe-elämään ja ex kumppaniin.

Onko tälläinen sitten kenenkin mielestä haluttua valuuttaa, niin on makuasia.
        Ei se kelpaamisesta aina ole kiini, jos ei ole värkännyt 40 mennessä
        perhettä. Monille varmaan oma valinta.

En puutu nyt ap vaatimuslistaan, se on erijuttu.

Käsi ylös naiset joiden eron syy oli "perhe-elämä ja Kumppani kyllästyttää". Miehillä hyvin mahdollista, jolloin naisen eron syy voi olla "puolison kyllästyminen perhe-elämään ja kumppaniin".
        Jos on itse valinnut perheettömyyden 40- vuotiaaksi asti, niin kertokaapa nyt ne hyvät syyt, arvon valio-uroot!
        Arvailuni
        - ootin että äiti kuolee ensin
        - eihän tässä ole mitään kiirettä, ehtii sitä myöhemminkin (m39)
        - oon niin ujo ja estynyt, ja syytän naisia huoriksi sen takia
        - uraa on luotu parikymmentä vuotta ja nyt yhtäkkiä haluankin vaimon ja lapsia omilla ehdoillani
        - olen parisuhteista ja ihmissuhteista pihalla kuin lumiukko, ja syytän naisia krantuiksi näin lämpimikseni, enkä katso peiliin
        Joku muu voi jatkaa listaa, miksi mies ei ole perheellistynyt normaalisti keski-ikään menessä.

• yksi "naisjämä"

Omasta puolestani voin sanoa, että olen onnellinen, että kuulun tuohon "jämäkastiin". MInusta on ihanaa että minulla on lapset. Voi että, olen niin kiitollinen, että tulivat luokseni. Tämä on meidän perheen ajattelutapa, että lapset ovat valinneet minut äidikseen halutessaan syntyä maailmaan, ja se on minulle suuri kunnia :). Enempää en olisi tässä elämässä voinut saada :). Ja miesystävälleni en ole naisjämä vaan hänen mielestään olen hyvä, ihana, seksikäs :).

• 62000

mitä hittoa varatut perheelliset täällä riekkuu keskellä yötä.

• naisjämä
        62000 kirjoitti:

mitä hittoa varatut perheelliset täällä riekkuu keskellä yötä.

Lapset nukkuvat ja mies asuu vielä omassa asunnossaan. Sanoin miesystävä, en avomies tai aviomies vielä :). Kyllä minä saan valvoa myöhään, jos huvittaa. Minä tykkään valvomisesta ja miestäkin on ikävä...

• 6200
        naisjämä kirjoitti:

Lapset nukkuvat ja mies asuu vielä omassa asunnossaan. Sanoin miesystävä, en avomies tai aviomies vielä :). Kyllä minä saan valvoa myöhään, jos huvittaa. Minä tykkään valvomisesta ja miestäkin on ikävä...

saa saa, oli olevinaan vitsi, mutta tais olla huono sellainen.

• Valitettavaa mut

Samaa voi sanoa ikäryhmästä 25-35 mikä on järkyttävää.

Jos ei ole noita ongelmia niin sitten taas on syömishäiriö ja yleensä sinä versiona jossa ahmitaan liikaa eikä liikuta lähes lainkaan ja seurauksena on pyöreitä pylleröitä ja punteropalleroita.

Suomessa riittää muumiutuneita, muumiutuneita, mammautuneita ja mata-hareja vaikka muille jakaa. Ja kyllähän he jakavatkin nimenomaan myös muille eli mamuille.

Oikeasti sivistyneitä ja siveellisiä naisia (ei siis neitsyitä) joilla on mm. linjat kunnossa mutta toisaalta ei odotukset miehelle pilvissä (suotta nököttää tähän sitten vastaukseksi että jos nainen on "normaali" niin siten saa odottaa mieheltä mitä tahansa) että odotetaan miehen olevan yli 180 senttinen tumma sporttinen ja spontaani hurmuri joka ajelee urheiluautolla ja omistaa sadan neliön asunnon ja erikseen on rockbändilleen vuokrannut harkkakämpän yms.

Normaalista naisista jotka kattovat hieman itsensä perään etteivät jaa peräänsä ihan joka paikassa eivätkä ole vielä aukaisseet peräänsä niin että sieltä pullahtaisi kehtolapsi ulos on niin huutava pula että jos nainen edes vähän muistuttaa normaalimpaa naista on varaa varsinkin netissä pyytää mieheltä mitä tahansa koska normaaleja miehiä on heille niin paljon.

Naisilla on varaa mistä valita, miehillä ei ole jos haluaa säilyttää edes vähän jotain tasoa eikä laskea rimaa itsensä alapuolelle.

Sen takia ulkomaat ovat se paras vaihtoehto. Siellä kuitenkin siveellisiä ja kunnollisia lapsettomia naisia (muullakin kuin idässä) on vapaana ja ovat vieläpä normaaleja.

Fiksuja naisia Suomesta on käytännössä mahdoton löytää vapaana. Kyse on sukupuuttoon kuolleesta jo lähes lajista joka on rauhoitettuna suojeltu jo harvoissa suhteissa.

• yökyö_pel

Saako olla edes nuss*nut koskaan ?

• eiyhmut nainen

No kyllä ap sssä taitaa vikaa olla kun ei ole onnistunut bongamaan sitä omaaa kultaansa vaikkapa opiskelija aikana sinkku naisten....Ja yksinholtajat kantaavat vastuunsa jälkikasvuista kun moni mies unohtaa ja hummailee...eli missä laatumiehet ???

• böööh

Sanahirviöitä nuo laadukas / tasokas, kun puhutaan ihmisistä. Huoh.

• elävä nainen

Luostarissa on sinulle naisia. On todella harvinaista, että löytäisit kokemattoman naisen normaalielämässä. Outoa, ettei itsetuntosi riitä hyväksymään ihmistä menneineen. Enpä haluaisi tutustua kaltaiseesi itsekkääseen ihmiseen, vaikka olisin koskematon 40 nainen.
      En koe olevani huonoarvoinen jämänainen, vaikka elämänkokemusta on rutkasti takana. Ilot ja surut ovat kasvattaneet suvaitsevaisuutta ja antaneet syvyyttä elämään.
      Onnea etsintään!

• Kivat sulle

Parrua olet siis saanut joka reikään.

Se miten sinä asiat koet ei ole asian ydin.

Suotta kehustelet parru-kokemuksillasi.

• 15 + 17

Viimeinen kommentti taisi tulla poikuuttaan vaalivalta 30 - 40 v. mieheltä? Mitäs naureskelemista siinä on, luonnollisessa asiassa? "Kyllä terve nainen miestä kaipaa", sanoi jo Sariola aikanaan. Säälittävä asiaintila todella olisi, olla 40 v. nainen ja neitsyt. Kaikki hauska elämässä väliin jäänyt. Vanhuus tulossa ennen kuin naiseus edes alkoi. Valitteluni niille jotka tämän kovan kohtalon ovat läpikäymässä. Ei taida muu lohduttaa kuin Jeesus.

• odota en

Siis kuka tervejärkinen nainen alkaa venaamaan johonkin 40 ikävuoteen, että
      itseään kunnollisena pitävä mies tulee poimimaan. Voi elämän kevät
      teitä poloisia. Joskus tuntuu, että nämä on pilailumielessä rustattu, mutta on
      toiset ilmeisesti tosissaankin niin juntteja.

Saatte anteeksi, kunhan pysytte omissa pihoissanne, mun hiekkalaatikolle
      ei tulla.

• 9+12

Elämän kevät vaan sinulle poloinen, jos et ymmärtänyt aloittajan viestiä. Siinä ei kaiketi sanottu, ettei saisi olla seurustellut? Lapseton, aiemmin naimaton ja irtosuhteita harrastamaton ei mielestäni rajaa pidempiäkin suhteita. Eli toisin sanoen mitään ei tarvi olla venaillut.

• odota en
        9+12 kirjoitti:

Elämän kevät vaan sinulle poloinen, jos et ymmärtänyt aloittajan viestiä. Siinä ei kaiketi sanottu, ettei saisi olla seurustellut? Lapseton, aiemmin naimaton ja irtosuhteita harrastamaton ei mielestäni rajaa pidempiäkin suhteita. Eli toisin sanoen mitään ei tarvi olla venaillut.

Voi voi nyt sulle. En minäkään tarkoittanut, ettei olisi seurustellut, vaan
        perheenperustamista ja lapsien tekoa. Lapsien teko voi olla myöhäistä,
        jos odottaa 40 vuotiaaksi asti.

Viellä vähenmän, ettei olisi ollut mitään seuraelämää sitä ennen.
        Elä nyt vedä hernettä nenääsi.

• Alkuperäiselle

Sellaisia vakaumuksellisia naisia on, mutta niitähän sitten haukutaan. Yhtäkkiä eivät kelpaakaan. Eivät he kuitenkaan mene naimisiin muiden kuin saman vakaumuksen omaavan kanssa.

Suomessa siveellsiä löytyy vain vakaumuksen omaavista ja heillä on terveet elämänarvot. Siis sellaiset arvot, joita siveettömät haukkuvat kilpaa, koska oma huoraaminen alkaa epäilyttää.

• siveydensipuli

Miesystäväni tapaili nettideittailun kautta ennen minua joitakin kertoja erästä 40-vuotiasta pappisnaista, joka oli siis ihan oikeasti neitsyt ja asenteiltaan muutenkin ammattinsa "vaatimaa tasoa". Näitä "siveitä" nelikymppisiä löytyy siis ihan oikeasti, jos on sellaista vailla. Itse olen eronnut yh, enkä mitenkään siveä... Pappi jäi meidän tilanteessa kakkoseksi...

• Merja-Kristiina

Sellaista naista et löydä todennäköisesti muualta kuin jostain kunnollisesta seurakunnasta. Siellä vielä voi olla tällaisia helmiä, jotka eivät ole lähteneet jokaisen ihastuksen perään. Aika on huono ja ihmiset suorittavat valintansa usein pelkkien ulkonaisten seikkojen perusteella - halutaan vähän pitää hauskaa ja kun hauskuus menee ohi etsitään jo uutta. Vakavasti otettavia miehiä ja naisia on hyvin vähän ja laumasieluisuus on valttia. Kirjoitit jo 7.4. tekstisi ja vasta nyt tulee ensimmäinen vastaus - eli jo tuontyyppinen etsiminen ei ole ensinkään "in", koska pintapuolinen hölöhölö johtaa kaikkea tekemistä ja puhumista joka paikassa tänään.

• spitaalinenorpo

"Mistä löytää siveä kunnon nainen?"

Helpompaa on rikkaan päästä taivaan valtakuntaan.

• 135

Onneksi köyhät pääsee automaattisesti taivaan iloja nauttimaan, kun
        heillä on jo maanpäällinen he*vetti.

Miksi muuten herätä vasta tuossa (iässä) haikaileen jonkun siveyden
        sipulin perään ?. Korkeintaan joku pinttynyt vanhapiika voi löytyä 35-40
        vuotiaista.

• paha paikka..

Ajattelin ennen vähän samalla tapaa kuin ap, mutta kun elämän realiteetit on viskelleet päin näköä niin johan on ruusut karisseet silmiltä.

Onnea vaan etsintään. Itse olen erittäin valitettavasti lapseton 40v, mutta eronnut. No, itsekin ennen ajattelin että enpä kyllä ketään eronnutta koskaan edes katsele, että millainen ihminen sekin on ollut joka ei ole avioliittoaan pystynyt kasassa pitämään. Että mahtaa olla huonot ihmissuhdetaidot, kun ei voi lupauksiaan pitää..

No eipä siihen paljon muuta tarvita kuin uskoton puoliso tai että se toinen haluaakin vielä elää menetettyä nuoruuttaan..Kun ne erotkaan ei ole aina kiinni siitä ketä haluat tapailla. Moni muukaan asia ei välttis ole kiinni juuri siitä ihmisestä. Minun mieheni rakastui työkaveriinsa, mitäpä olisin voinut enää tehdä. Hän ei halunnut meidän liittoamme pelastaa, joten kyllä hänen oli annettava mennä vai eikö? En tiedä kykenenkö uuteen ihmissuhteeseen koskaan, kyllä ero sen verran jätti arpia ja niin suuri on se pettymys lupauksen tehneelle ja kun se on rikottava..

Että tsemppiä vaan ap, kyllä niitä "kunnollisiakin" vielä on olemassa, mutta jos minua vastaan tulee lapseton ja ei koskaan sitoutunut 40v niin kierrän hänet kyllä kaukaa. Jotain vikaa sellaisessa ihmisessä on, joka ei ole siihen ikään mennessä kunnon suhdetta (tai edes kunnolla yrittänyt pitkää parisuhdetta) kokonut..

• 2+2

Ajattelit, että eronneissa on jotain vikaa, kunnes sitten erosit itse. Nyt väität, että jos on 40 v. eikä ole ollut pitempää suhdetta, ihmisessä pitää olla jotain vikaa. Ettei vain olisi samanakaltaisesta ennakkoluuloisuudesta ja kapeakatseisuudesta kyse?

Ilmeisesti elämän pitää viskoa niitä realiteetteja vielä vähän enemmän silmillesi, jotta niitä "ruusuja" karisisi vähän lisää. (Ne muuten eivät ole ruusuja, vaan ne ovat suomuja.)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      195
      1486
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1248
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      988
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      930
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      853
    6. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      830
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      822
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      804
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      800
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      32