kun mulla on aikaa istua palstalla oikeen kunnolla niin Ratikkakuski tekee oharit. Missä se on?? Orpo olla täällä.
Sen ainoan kerran
16
69
Vastaukset
- völijyssä
Onko sinulla palstajuomaa?
- zisel
Tottakai. Suu auki *heittelee lonkeroa ympäriinsä*
- völijyssä
zisel kirjoitti:
Tottakai. Suu auki *heittelee lonkeroa ympäriinsä*
Eli ei ole? Koska saat rahaa?
- zisel
völijyssä kirjoitti:
Eli ei ole? Koska saat rahaa?
Onhan mulla. Mitä vittua?
- völijyssä
zisel kirjoitti:
Onhan mulla. Mitä vittua?
Mitä puhut *heittelee lonkeroa ympäriinsä*. Ei tuossa ole järkeä...
- zisel
völijyssä kirjoitti:
Mitä puhut *heittelee lonkeroa ympäriinsä*. Ei tuossa ole järkeä...
"Onko sinulla palstajuomaa?"
- völijyssä
zisel kirjoitti:
"Onko sinulla palstajuomaa?"
Mutta se ei mene päähän. Eikö sinulla ole mitään 10 %:sta tai väkevämpää?
- siisseli..
völijyssä kirjoitti:
Mutta se ei mene päähän. Eikö sinulla ole mitään 10 %:sta tai väkevämpää?
lantraa viininkin
- zisel
siisseli.. kirjoitti:
lantraa viininkin
Niin, mä laitan puolet valkkaria mukiin ja puolet vettä :)
- völijyssä
zisel kirjoitti:
Niin, mä laitan puolet valkkaria mukiin ja puolet vettä :)
No, onko sinulla nyt sitä typerää valkkaria?
- zisel
völijyssä kirjoitti:
No, onko sinulla nyt sitä typerää valkkaria?
Ei ole enää. Join sen jo ajat sitten. Eilen mulla on vissiin ollut hauskaa kun olen sitä niin helvetin paljon juonut.
- hah,haa.
HAH,HAH,HAA !!!
24/ 365 päivää vuodessa istut koneellasi.
Munarikasta pääsiäistä.- zisel
Onneks sulla on asiat paremmin. Mulla ei ainakaan ole hajuakaan kuinka paljon joku jollain.... vaikkapa Plazan keskustelupalstalla istuu kun en koskaan siellä käy :)
- ...
Hmm.. jääköhän tuoliisi naisenpepun haju ;)
- zisel
No ihan varmaan jää varsinkin nyt kun mulla on menkat.
- :DDDDDDDDDDDD
zisel kirjoitti:
No ihan varmaan jää varsinkin nyt kun mulla on menkat.
Ala-arvoisa yksin höpöttelyä. NAUTI HAJUISTASI.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761715
- 108977
- 87834
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19663- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439