Mitä mieltä ootte, kannattaako ekoilla treffeillä harrastaa jo seksiä vaikka molemmat tunsis toisiaan kohtaan vetovoimaa? Eiks siinä helposti käy niin että koko jutusta tulee vaan yhden illan juttu? Tarkoitus siis treffailla vähän vakituisempi juttu mielessä....
Seksiä ensi treffeillä?
41
696
Vastaukset
- just a second
Jos epäilyttää niin miksi ei sitten odottelisi.
- puunkarahka
Kahden aikuisen ihmisen, ketkä vapaaehtoisesti haluavat viettää aikaa yhdessä, luulisi kykenevän keskenään päättämään tekemisistään. Pääasiahan on, että asiassa vallitsee yhteisymmärrys ja että tiedetään, mitä tehdään.
Jos ei näitä osaa, joko ei kyetä tekemään itsenäisiä päätöksiä tai sitten ollaan yhdessä jonkin esim. kulttuurisidonnaisen ulkoisen pakon tai suorittamisen takia. Ja sitten kysellään naapureilta, että "miten seurustellaan" tai että "monestiko viikossa seksiä".
En käsitä, miten nuo asiat voivat olla noin ylivoimaisia. Sitä jotenkin luulisi, että ihmiset nimenomaan ensisijaisesti haluaisivat parisuhteistaan sen osapuolten näköisiä - eikä naapureidensa näköisiä.
Kerrassaan kummaa touhua.
- Jenkkihömpötystä
se seksiä vasta useamman treffikerran jälkeen.... Tosi rakkaus ei odota!
- Joo just
Mistäs sinäkin olet tuon oppinut, vai keksitkös ihan omasta päästä tuon?? :D
- ei ennen kihloja
Daa.
Tietenkään seksiä ei kuulu harrasta heti. Itse en anna naiselle, ennen kuin ollaan kihloissa. Olisi ehkä liikaa vaatia naimisiin menoa, mutta juuri se, että antaa jo kihloihin menon jälkeen on mielestäni kohtuullista.
En ole kiinnostunut naisista, jotka ovat kiinnostuneita minusta vain seksin takia. Sitä ehtii sitten avioliitossa harrastaa 24/7, kuten kliseisesti sanotaan.
Eikö häämatka muutne ole sitä varten, että voi "panna menemään" ihan kirjaimellisesti monta päivää yhtä mittaa. Moni suomalaienn pariskunta on ennen häämatkaa painellut jo niin paljon, että häämatkalla ollaan kuin "vanha pariskunta", joak kiertää nähtävyyksiä katsomassa jne.
Säälittävää hommaa sellainen!- vasta avioliitossa
Kihlautuminen ei anna minkaanlaisia oikeuksia seksielämän aloittamiseen. Se on ainoastaan lupaus tulevasta avioliitosta. Jos harrastaa seksiä kihloissa ollessaan, syyllistyy haureuden syntiin. Nämä ovat hyvin vakavia asioita. Seksi kuuluu ainoastaa avioliittoon. Muuten on elettävä selibaatissa.
Toki kihloissa ollessaan saa halata, suudella ja pitää kädestä.
- TIETENKIN
seksiä harrastetaan ensitreffeillä.
Miksi toisia treffejä edes tulisi jos et tiedä että seksi on hyvää teidän välillänne.
Elämä on lyhyt, ja potentiaalinen seksivaihe on vielä lyhyempi.
Miksi sitä pitäisi tuhlata?- apostoli ;)
Ensimmäinen pelle löysi tännekin näin nopeaan.
Tietenkään seksiä ei pidä harrastaa ennen avioliittoa, sanoo Raamattu. Seksi on aviopuolisoiden välinen juttu!
Nykyinen media on tosin vähän hämärtänyt seksikäyttäytymisen perusteita aika monelle suomalaiselle. Olen siitä hyvin pahoillani. - ei ennen kihloja
"Miksi toisia treffejä edes tulisi jos et tiedä että seksi on hyvää teidän välillänne"
Varmaan kuule sen takia, että haluaa tutustua toiseen ihmiseen. Siinä menee yleensä ainakin 6-12 kuukautta. Seksi tulee sen jälkeen. - höpö höpö
apostoli ;) kirjoitti:
Ensimmäinen pelle löysi tännekin näin nopeaan.
Tietenkään seksiä ei pidä harrastaa ennen avioliittoa, sanoo Raamattu. Seksi on aviopuolisoiden välinen juttu!
Nykyinen media on tosin vähän hämärtänyt seksikäyttäytymisen perusteita aika monelle suomalaiselle. Olen siitä hyvin pahoillani.Raamarttu on satukirja! Silloin pannaan kun molempia panettaa (ehkäisy pitää kuitenkin muistaa)
- sdf
höpö höpö kirjoitti:
Raamarttu on satukirja! Silloin pannaan kun molempia panettaa (ehkäisy pitää kuitenkin muistaa)
Raamarttu voi olla satukirja, mutta Raamattu on historiallista kovaa faktaa!
- eragwrtg
sdf kirjoitti:
Raamarttu voi olla satukirja, mutta Raamattu on historiallista kovaa faktaa!
Ainakin osittain, osittain jo vähän vanhentunutkin.
- no sex dates
Ei sänkyyn eka treffeillä. Se nyt vaan on parempi niin. Kertoo jotain ihmisen kyvystä hillitä tarpeentyydytystä. Tuntuu, että korreloi positiivisesti monen muunkin hyvän ominaisuuden kanssa.
- miehenkuvotus
Jos molemmille käy ja molemmat haluavat, miksikäs ei. Itse en pysty harrastamaan seksiä tuntemattoman kanssa, joten muutaman treffit edellytän ennen seksiä. Yhden kerran kokeillut seksiä lähes tuntemattoman kanssa, ei sopinut minulle.
- Yes box
Kyllä kannattaa, sillä jos suhde kaatuun heti seksin jälkeen, eli on pysynyt pystyssä vain puutteen ja vaaleanpuneistan lasien sokaisema, niin kyllä se muutenkin kaatuisi. Turha pitkää sitä mikä on kuitenkin edessä, joten paineet pois ekana iltana, niin voitte sitten keskittyä muuhun ja miettiä oliko tämä kuitenkin se oikea.
- Heti vaan
panemaan. Saadaan sekin juttu pois alta,
- Hyvä ihminen
Jos se siitä on kiinni, niin miksipä ei? Olen silti sillä kannalla itse, että ensin tutustutaan ja vasta sitten naidaan jne.
- Tosinaismies
Kannattaa panna jo ennen niitä treffejä! Tosimies ja tosinainen ainakin tekisi niin joten mikset siis sinäkin?!
- Noniin
Teinirääpäle hiljaa!
- Miehen kannattaa
ottaa seksi aina vastaan kun sitä tarjolla on. Naisen puolestaan kannattaa pihdata, jottei saisi lutkan mainetta. Lutkan maine ei edistä naimisiin pääsyä.
- Epävakituinen juttu
Olet nainen? Monenko nussima on kusenhajuinen huoranvittusi? Muista että nussittua vittua ei ole mitään järkeä pihdata. Jos olet jo jakanut niin ei muuta kuin heti vaan haarat levälleen, arvosi aviopuolisona on jo joka tapauksessa mennyttä, miksipä et siis käyttäytyisi kuin horo jakorasia kun kerran sellainen olet. Ne vakituisemmat jutut ovat kunnon naisia varten.
- Tottakai seksiä
ensitreffeillä. Se onkin sitten se ainoa kerta ku sekstaatte. Sen jälkeen alatte avoimeen suhteeseen ja nussuttelette kumpikin ympäriinsä toiselle kertomatta niin paljon kuin ikinä haluatte.
Ihanaa tämä seksuaalinen vapaus, viisaus ja tasa-arvo. - ........
Ensitreffit tapahtuvat kaupungilla julkisessa tilassa, jonka jälkeen hyvästellään ja jos hyvin käy niin kumpikin haluaa tavata uudestaan. Toisella kerralla myös tapaaminen julkiselle paikalle, mutta jos jompikumpi uskaltaa ehdottaa, niin kämpille jatkoille. Kolmannella kerralla voi jo pyytää toisen suoraan omaan kotiin. Silloin seksikin tulee kysymykseen.
Tämän olen havainnut parhaimmaksi etenemistahdiksi. - mies ilman naista
Mä en kyl lähtis seksiä harrastamaan ekoilla treffeillä vaikka nainen kuinka vonkais. En ole niin helppo tapaus.
- w46jet67ky
Jos nainen on heti antamassa seksiä ekatreffeillä niin eipä sen kanssa enää seurustelu kiinnosta :)
Tän tulee vielä moni nainen kokemaan.
Tollanen nainen antaa varmasti monelle muullekin joten miten siitä olisi tyttökaveriksi.- w892389+2
vain atm voi vastata näin.
- ATM kertoo totuuden
w892389+2 kirjoitti:
vain atm voi vastata näin.
Tottahan tuo on. Vittuaan jakava lutka on vittuaan jakava lutka. Ei se siitä muuksi muutu ennen kuin ulkonäkö rupsahtaa niin ettei vittu enää kelpaa kenellekään.
- Kessua tutuille
No, itse en ainakaan kannata, mutta jokainen tekee tietty itse omat valintansa ja kantaa myös mahdolliset seuraukset. Sanotaanko nyt niin, että tuossa touhussa riskit on miehellä, joten turha on ainakaan jälkeenpäin valittaa, jos nainen alkaa vaatimaan elatusmaksuja. Juuri tästä syystä, en ole harrastanut enkä harrasta irtosuhteita.
- Et sitten
ole kondoomeista koskaan kuullut?
- Pilaavat nautinnon
Et sitten kirjoitti:
Jos en saa paljaala tuikata jätän välin.
- Kessua tutuille
Et sitten kirjoitti:
Kyllä olen kuullut, mutta ne eivät ole mikään 100-varma ja kaiken autuaaksi tekevä ratkaisu. Toiseksi, jo ihan periaatteesta en ole kiinnostunut irtosuhteista, koska en halua ottaa todellakaan riskiä elätusmaksujen ja vielä vähemmän sukupuolitautien muodossa. Kyseessä on ihan oma valinta, jossa ei ole mitää tekemistä uskonnon eikä minkään muunkaan asian kanssa. Ei vaan nappaa ajatus sekstailla kaikenlaisten kiertopalkintojen kanssa, joilla on joka viikonloppu kierrossa uusi kumppani. Ennemmin olen vaikka ilman...
- Käytetyllä naisella
Kessua tutuille kirjoitti:
Kyllä olen kuullut, mutta ne eivät ole mikään 100-varma ja kaiken autuaaksi tekevä ratkaisu. Toiseksi, jo ihan periaatteesta en ole kiinnostunut irtosuhteista, koska en halua ottaa todellakaan riskiä elätusmaksujen ja vielä vähemmän sukupuolitautien muodossa. Kyseessä on ihan oma valinta, jossa ei ole mitää tekemistä uskonnon eikä minkään muunkaan asian kanssa. Ei vaan nappaa ajatus sekstailla kaikenlaisten kiertopalkintojen kanssa, joilla on joka viikonloppu kierrossa uusi kumppani. Ennemmin olen vaikka ilman...
ei tee mitään
- Käytetyllä
Käytetyllä naisella kirjoitti:
ei tee mitään
voi hyvin harjoitella. Osaa sitten hommat hyvin kun hankkii uuden ja iskemättömän.
- Heti pannaan
kun nainen suostuu. Niin se menee
- Näin
Jos etsit vakavaa, niin älä silloin tietenkään anna ekoilla treffeillä. Ja mihinkä sitten perustuukaan tämä väite ettei sitten muuten muka olisi seksiä sen kanssa? Mikä kiire? Ehtiihän sitä myöhemminkin ihan tarpeeksi kyllästymiseenkin asti.
- panokamuvain
Kerronpa, miten mulle kävi, kun tutustuin suomi24 treffipalstan erääseen neitokaiseen.
Neidin profiilissa luki, että etsii itselleen poikaystävää tositarkoituksella pilke silmäkulmassa. Hän oli 26-vuotias, minä 33.
Itsekin etsin treffipalstalta naista tositarkoituksella. Olen aina ollut sitä mieltä, että eka tutustutaan kunnolla ja sit vasta sänkyyn.
No vaihdeltiin yksi pe-ilta viestejä ja sovittiin tapaaminen seuraavaksi päiväksi. Asutaan aika lähellä toisiamme.
Käytiin sit kahvilassa, juteltiin niitä näitä. Nainen oli tosi mukava, fiksu, herttainenkin tyttö. Ihan tyttöystäväainesta.
Juttelimme leffoista ja naisella oli eräs dvd-leffa, jota en ollut nähnyt. Nainen sitten ehdotti, että voisin lainata leffan häneltä.
Lähdettiin sitten hänen kämpilleen...päästiin sisälle, niin tapahtui aika uskomaton juttu.
Neiti hyppäsi kaulaani, alkoi suutelemaan minua ja kaivoi taskustaan kortsupaketin.
Kysyi, että kai sä noita osaat käyttää? No, olin aika sanaton, koska en yleensä ole tottunut noin suoraan toimintaan. En oikeasti ehtinyt sanoa mitään, kun huomasin, että seuralaiseni oli heittänyt vaatteet lattialle ja oli sujahtanut sänkyyn peiton alle. Yllään pelkät rintsikat ja pikkuhousut. No, mitäs siinä muuta voi mies tehdä kun täyttää naisen toive...
Naimisen jälkeen juteltiin. Ihmettelin hänen käytöstään. Hän sanoi, että tämä oli hänen eka kerta kun harrasti seksiä nettitutun kanssa....oli vaan kuulemma niin kovat halut ettei halunnut odottaa.
Ei siinä sit mitään, lähdin kotiin. Unohdin muuten lainata sitä leffaa.
Silla naisella on vielä tänäkin päivänä profiili suomi24: treffeillä.
Että semmosia ne on noi suomi24:n neitokaiset...tositarkoituksella muka- Hyvä tuurihan
Sulla kävi. Älä valita
- kakkosenkairaaja
Tottakai heti asiaan. Elämästä pitää nauttia.
- 12121212
Mies: kannattaa, erityisesti jos nainen on aloitteellinen. Jo Psychology Today kirjoitti että "women want to be wanted". Nainen tulkitsee ettei mies joko halua häntä tai miehen libidossa/varustuksessa/tms on vikaa. Koska mieshän on aina halukas robotti, paitsi silloin kun nainen ei ole halukas.
Nainen: ei kannata. Jos ei malta odottaa muutamia treffejä, ei kannata ryhtyä suhteeseen ollenkaan. Sellainen nainen tuskin malttaa odottaa myöhemminkään, kun rinnakkaiselo ei olekaan 24/7 päivänpaistetta.
Toinen syy on simppeli korrelaatio. Vaikka naiset eivät myönnä tätä itselleen, naisen halukkuus seksiin ekoilla treffeillä korreloi miehen viettelytaitojen kanssa. Mitä nopeammin naista kiinnostava mies osaa tulla lähelle, kääntää puheet seksuaalisiksi, ehdottaa kämpille siirtymistä, sen nopeammin naista halut heräävät. Ja, sitä todennäköisemmin kyseessä on pelimies. Tinderissä/deiteissä/ym suurin osa treffeille pääsevistä miehistä on pelimiehiä, koska he ovat huomanneet että Tavis-Tiinoja saa helposti mutta hottikset eivät pyöri netissä. Tavismiehet eivät saa netistä oikein mitään, koska valikoimaa riittää eivätkä naiset tajua valkata oman tasoistaan. Niinpä nainen valitsee komeimman jonka saa -> nainen ei ole kaunein jonka mies voisi hyvänä päivänä saada -> nainen kelpaa seksiin, mutta ei suhteeseen. Seuraa tuttu kaava: "tapasin ihanan miehen, harrastimme seksiä mutta se välttelee puhumasta seurustelemisesta eikä halua kertoa itsestään". Nainen voi rakastua yhden seksikerran aikana, ja kun kohteena onkin mies joka haluaa vain irtosuhteen/panosuhteen, siinä sitä sitten ollaan.
Varmaan niitä poikkeuksiakin on, mutta miten tilanne huononee jos antaa niiden himojen kasvaa ja harrastaa seksiä vaikka muutamien treffien jälkeen? - Kuuma.kissa
Ei kyllä tuu toisia treffejä jollei mies ota ekoil treffeil. Kyl sitä on muutaki puuhaa ku arvuutella oisko joku hyvä sängys vai ei. Tapailun jatkuminen turhaa jollei kemiat kohtaa seksis.
- ekoilla
Jos nainen ei halua ensimmäisillä treffeillä niin ne oli myös viimeiset. Aikuisen miehen ei kannata jatkaa hukkareissuja. Nuorison treffailuon kokonaan toinen asia, silloin voi olla ”muuta kivaa”.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403067- 802861
- 1892465
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362185- 201493
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101284
- 131269
- 221241