Ihannemiehellä liian pieni?

Pieneksi jäi

Mitä jos ja kun käy ilmi että ihannemiehellä on liian pieni penis - luokkaa 14 senttiä pituutta ja 4 senttiä paksuutta?

30

1002

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sitten pitää ottaa

Muut keinot käyttöön, ei se ole sen vaikeampaa. Eiköhän Naisille ole kuitenkin tärkeämpää itse Mies eikä ******. Kuka nyt mulkun kanssa haluaa seurustella?

• tarkkanainen

Mäelle vain ja uutta etsimään.

• Näin on näreet!

Etsi Nainen jolle Itse Mies on tärkein eikä ********. Itse kyllä löytäisin Naisia jolle riittää itse Mies, mutta kun haluaisin myös sitä ******, ja paljon. En ole vielä palsamoimassa ******* joten sillä olisi vielä paljonkin käyttöä jos löytyisi yhtä himokas Nainen.

• himot ne on..

Höpsis! Ehtaa tavaraa,,:) Kyllä tolla ajelee..täytyy olla huonot alapään lihakset tai sitten sinne on vuosia työnnetty kottikärryä..jos ei tuon kokoiseen tyydy:) Seksi on muutakin kuin sitä lykkimistä..

• Mitä..?

Samaa mieltä Himot ne on..:n kanssa Ò.óIha tyhmää dumpata mies peniksensä takia tai sillon aikamoinen huora suoraan sanoen -.-''

• Hyvä ihminen

Onpas pienimunainen ihminen. Hyväähän minä vain.

• Putruu

Ala seurustella hevosen kanssa.

• 19+15

Ei se silloin ole ihannemies! Kyllä täytyy alakerrankin olla kunnossa, jotta koko paketti kelpaa.

• provoiletko

Nuo aloituksen mitat edustavat kyllä erittäin keskivertoa penistä - jos tuollaisen jatkeena oleva mies ei jollekin kelpaa, ovat syyt ihan jossain muualla kuin peniksen koossa.

• pikkupipari

Minä taas kammoan lenkkimakkaran kokoisia, koska olen itse pikkuinen ja tiukka. Venyy kai sitä, mutta pieni tai normaali on kivempi, kun voi nautiskella ilman, että pitää tulla saatetuksi ihan umpihurmioon jutun onnistumiseksi.

Voimisteluttakaa niitä supistajalihaksianne, jospa se siitä vielä tiukkenisi. Niin, tai hankkikaa se lenkkimakkara.

• Hyväksy itsesi

Olen seurustellut miehen kanssa, joka hädin tuskin ylsi noihin mittoihin. Itsetunto oli huono, näkyi mustasukkaisena käytöksenä.

Ole tyytyväinen itseesi, korosta parhaita puoliasi. Niihin ja persoonallisuuteesi nainen rakastuu, ei penikseesi.

• varo lihavuutta

Keskimitta.

Pääasia on että et ole läski. Mitä suurempi vatsa siinä peniksen yläpuolella pönköttää, sitä pienemmältähän se elinkin näyttää.

• Trimmerboy

Rasvaimu munanympärille!

• Tykkää..

Tällekin tiukan omaavalle just sopivan kokoinen. Isommat sattuvat!

• nollamies

Eiköhän kaikilla 2,5 miljoonalaa Suomlaisilla miehillä olekkin liian pieni penis.
      Tuossa huomaa ettei Suomalainen nainen rakasta valkoista miestä lainkaan.
      Ettekköhä Suomalaiset naiset pakkaatte laukut ja meette sinne etelään asumaan, ja tikkaamaan niitä mustia rakastajia. Vain mustilta saa vaan niitä tähtitaivaallisia orkkuja, mutta valkoisila ei. Valkoiset naiset koko maailmassa ovat täys rasisteja valkoisia miehiä kohtaan mutta ei tummia kohtaan. Jopa tarha ikäiset juoksevat Helsingissä mustien perään. Se mitä äiti edelä niin tytär perässä Peniksen takia te naiset miestä etsitte, koska se on teille kaikesta tärkein. Minun on vaikea lähestyä naista 16cm vehkellä, koska nainen on se suurin puukottaja. On niin paha olla että yläkertaan mennään pia ja lujaa. Enkä piitaa omista avioliiton jälkeen jääneistä 14 pojasta ja 15 vuotiaasta tytöstä. Mulla ei ole mitään menetettävää.

• kiitä onnees

Neljätoista senttiä on sun kannalta aika hyvä. Kun se ihannemies pistää throatfucking sulle, niin sää toivot että se olisi ollut vieläkin pari senttiä pienempi. Limaneritys kurkun perukalla on hankauksen johdosta kovempaa ja se laittaa sinut oksentamaan.

• Yksinäinen sydän

Nollamies, kyllä meitä naisia on joille sun koko on just hyvä! Eihän toi ole edes minusta pieni. Normaali. Ymmärrän kyllä että se syö jos jotkut saa tuntumaan ettei kelpaa. Kun itseä on jokunen mies satuttanut, niin semmoinenkin saa ainakin minut välttämään miehiä. En vastaa vaikka huomaisin että katsoo. Kun sitä pelkää että vain satutettais niin ei halua enään. On se vain vaikea löytää oikeaa nykypäivänä, toista oli parikyt vuotta sit. Tsemppiä sulle!

• harjoita lihaksias

En yleisesti ottaen ymmärrä mikä täs on ongelma.Jos nainen on pitänyt huolta lantionpohjan lihaksistostaan niin mitään ongelmaa ei ole.Kaikki tuntuu hyvältä, kummastakin:)

• noworriess

Ei ole ongelma. Harrastin taannoin tosi hyvää seksiä yhden miehen kanssa jolla nyt ei kauhean iso ollut. Oli itseasiassa aika vapauttavaa kun ei tarvinnut varoa ja mies sai työntyä ihan pohjaan asti satuttamatta minua. Ei pieneen naiseen mahdu mitään metristä halkoa ilman, että se tulee suusta ulos.

• Joomitespäin

se on vakka kantensa valitsee. Eiks muttereita ja pultteja ole erikokoisia niitäkin.. Jos normaali "pultti" on sun "mutteriisi" pieni, mikäs sen on venyttänyt? Missä niitä tiukkuja suomi-neitoja on?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      246
      4041
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      127
      2333
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2006
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1481
    5. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      950
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      128
      949
    7. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      939
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      331
      860
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      857
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      780
    Aihe