Kysymys kakkosille

jazz2001

Kuinka monelle miehet ovat sanoneet että kysymys on vain seksistä ei muusta ettei halua erota eikä tehdä lapsia ja miksi olette suostuneet tällaiseen Onko missään vaiheessa tullut halu saada enemmän? Ja jos on miten olette toimineet?

8

153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totuus on toinen

Minä olen onnekseni sattunut törmäämään sellaiseen mieheen joka ei halua minulta muuta kuin seksiä, koska en itsekään halua muuta. Lapset ovat minulle kauhistus joten jos joku mies alkaisi lapsista puhua niin sais lähteä saman tien. Olen elänyt aika pahassa suhteessa aikoinani joten en halua ketään elämääni vakituiseen vaan ihan vaan seksin merkeissä. Sen takia varattu mies on turvallinen siinä suhteessa, ei vaadi enempää, käy pallit tyhjentämässä ja palaa takaisin vaimonsa ja lastensa luo. Missään vaiheessa ei ole tullut halua saada enemmän. Vapaat miehet meinaa ruveta roikkumaan nurkissa ja niistä on vaikea päästä eroon.

• masentunut, häpeä

Eipä sanonut, että kysymys olisi vain seksistä. Mutta ei luvannut mitään. Jätti puolinaisia heittoja, joista sitten itse tein väärät päätelmät. Rakastuin mieheen. Suhde kesti vuosia ja luulin, että olisin ainut ja tärkein. Tapaamiset matkustavan miehen ehdoilla ja houkkana niihin järjestin aikaa, vaikka ei se niin helppoa ollut 3-vuorotyöläiselle.
      No sittenpä selvisi, että miehellä oli matkustuskierrollaan aina joku houkka odottamassa eri kaupungissa. Ja vaimo vain pysyi. Kerran näin hänet. Suoraryhtinen, kaunis. Tapaamisessa mies ei ollut tuntevinaan minua.. Oikein käteltiin ja kolmas osapuoli esitteli kuin vieraat ihmiset. Suhteen loppuminen ei ollut minun vallassani. Edelleen kaipaan ja rakastan. Mies on kieltänyt kaikki yhteydenotot lakimieheensä ja häirintään vedoten. Vaimoon en uskalla edes ajatella ottavani yhteyttä. Kohtalo kostakoon.

• Blue-eyed owl

Miten ne osaakin sen niin hyvin? Nyt kun luen sähköposteja uudelleen niin edelleen saan sen käsityksen että hän halusi minut ainokaisekseen, hänellä oli tunteita minua kohtaan, mutta loppua kohti alkoi kauhea torjuminen ja sanojen peruminen. Lopulta mies sanoi että koska olin vain halunnut munaa, hän antoi. Mikä verinen loukkaus. Sydän särkyi niin monta kertaa että rakkaus kuoli jatkuvaan kipuun. Onneksi.

• baileys iisit

Voi hyvä ihminen sentään, on sinulla varmaan työlästä, mutta miksi rakastat häntä joka on niin petollinen. Kirjoita kaikki varjopuolet paperille hänestä niin tulet huomaamaan ettei hän ole rakastamisen arvoinen.
      Vaikka tunteet ovat kyllä sellaisia että niitä on vaikea ohjata, mutta kovalla tahdolla se onnistuu.

• hyvä olla näin

Minulle ei ole noin sanottu. Mutta täysin selvää alusta pitäen ettei eroamista ole kysymys. Me olemme vain kaksi aikuista ihmistä jotka rakastuivat toisiinsa ja haluavat viettää aikaansa toistemme kanssa. Vuosikausia tässä ollaan menty jo näin ja suhteemme on todella tiivis ja lämmin. Puhumme kaikista asiosta ja lomillekin olemme pari kertaa saaneet yhdessä livahtaa.
      Mistä suostumisesta puhut oikein. Minähän haluan tätä lisää ja lisää. Sopii elämääni täydellisesti. Halua saada enemmän on koko ajan mutta yhteistä elämää en halua. Minulle tämä on paras ratkaisu.
      Ehkä avainkysymys on, että lapseni olen jo tehnyt eli ei tarvetta perheen perustamiseen ei ole. Uskoisin tilanteen olevan oleellisesti toisenlainen jos näin ei olisi. Silloin en katsoisi varattua miestä yhtään ja tuhlaisi häneen aikaani vaan etsisin vapaan miehen joka mahdollistaisi perheen perustamisen ja lapsien hankkimisen.

• jazz2001

Väärä sananvalinta "suostuneet" ryhtyneet :)

• näin on hyvä

Ukkomiehellä on jo lapset tehtynä, samoin minulla. Hän ei eroa vaimostaan enkä minä sitä häneltä odota. Pelisäännöt on tehty selväksi heti suhteen alussa. Toimii molemminpuolin. Hyvää seuraa, mielenkiintoisia keskusteluja, kivoja reissuja ja mahtavaa seksiä. Se riittää minulle. Nelkyt plus naisena elän aikuisen ihmisen itsellistä elämää. Ei tarvitse huolehtia muista kuin aikuistuvista lapsista.

Ymmärrän hyvin, jos vapaalla naisella on parisuhde kokematta, lapset tekemättä, että alkaa odottaa ja haluta suhteelta enemmän. En nuorena naisena missään tapauksessa suostuisi kakkoseksi juurikin noista syistä.

• lololo

MInulle mies sanoi etsivänsä kumppania niiiin tosissaan LOL

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      63
      6141
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      81
      3766
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2801
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      2310
    5. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      42
      2221
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1863
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1689
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      85
      1302
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1246
    10. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      30
      1226
    Aihe