Kysymys kakkosille

jazz2001

Kuinka monelle miehet ovat sanoneet että kysymys on vain seksistä ei muusta ettei halua erota eikä tehdä lapsia ja miksi olette suostuneet tällaiseen Onko missään vaiheessa tullut halu saada enemmän? Ja jos on miten olette toimineet?

8

155

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totuus on toinen

Minä olen onnekseni sattunut törmäämään sellaiseen mieheen joka ei halua minulta muuta kuin seksiä, koska en itsekään halua muuta. Lapset ovat minulle kauhistus joten jos joku mies alkaisi lapsista puhua niin sais lähteä saman tien. Olen elänyt aika pahassa suhteessa aikoinani joten en halua ketään elämääni vakituiseen vaan ihan vaan seksin merkeissä. Sen takia varattu mies on turvallinen siinä suhteessa, ei vaadi enempää, käy pallit tyhjentämässä ja palaa takaisin vaimonsa ja lastensa luo. Missään vaiheessa ei ole tullut halua saada enemmän. Vapaat miehet meinaa ruveta roikkumaan nurkissa ja niistä on vaikea päästä eroon.

• masentunut, häpeä

Eipä sanonut, että kysymys olisi vain seksistä. Mutta ei luvannut mitään. Jätti puolinaisia heittoja, joista sitten itse tein väärät päätelmät. Rakastuin mieheen. Suhde kesti vuosia ja luulin, että olisin ainut ja tärkein. Tapaamiset matkustavan miehen ehdoilla ja houkkana niihin järjestin aikaa, vaikka ei se niin helppoa ollut 3-vuorotyöläiselle.
      No sittenpä selvisi, että miehellä oli matkustuskierrollaan aina joku houkka odottamassa eri kaupungissa. Ja vaimo vain pysyi. Kerran näin hänet. Suoraryhtinen, kaunis. Tapaamisessa mies ei ollut tuntevinaan minua.. Oikein käteltiin ja kolmas osapuoli esitteli kuin vieraat ihmiset. Suhteen loppuminen ei ollut minun vallassani. Edelleen kaipaan ja rakastan. Mies on kieltänyt kaikki yhteydenotot lakimieheensä ja häirintään vedoten. Vaimoon en uskalla edes ajatella ottavani yhteyttä. Kohtalo kostakoon.

• Blue-eyed owl

Miten ne osaakin sen niin hyvin? Nyt kun luen sähköposteja uudelleen niin edelleen saan sen käsityksen että hän halusi minut ainokaisekseen, hänellä oli tunteita minua kohtaan, mutta loppua kohti alkoi kauhea torjuminen ja sanojen peruminen. Lopulta mies sanoi että koska olin vain halunnut munaa, hän antoi. Mikä verinen loukkaus. Sydän särkyi niin monta kertaa että rakkaus kuoli jatkuvaan kipuun. Onneksi.

• baileys iisit

Voi hyvä ihminen sentään, on sinulla varmaan työlästä, mutta miksi rakastat häntä joka on niin petollinen. Kirjoita kaikki varjopuolet paperille hänestä niin tulet huomaamaan ettei hän ole rakastamisen arvoinen.
      Vaikka tunteet ovat kyllä sellaisia että niitä on vaikea ohjata, mutta kovalla tahdolla se onnistuu.

• hyvä olla näin

Minulle ei ole noin sanottu. Mutta täysin selvää alusta pitäen ettei eroamista ole kysymys. Me olemme vain kaksi aikuista ihmistä jotka rakastuivat toisiinsa ja haluavat viettää aikaansa toistemme kanssa. Vuosikausia tässä ollaan menty jo näin ja suhteemme on todella tiivis ja lämmin. Puhumme kaikista asiosta ja lomillekin olemme pari kertaa saaneet yhdessä livahtaa.
      Mistä suostumisesta puhut oikein. Minähän haluan tätä lisää ja lisää. Sopii elämääni täydellisesti. Halua saada enemmän on koko ajan mutta yhteistä elämää en halua. Minulle tämä on paras ratkaisu.
      Ehkä avainkysymys on, että lapseni olen jo tehnyt eli ei tarvetta perheen perustamiseen ei ole. Uskoisin tilanteen olevan oleellisesti toisenlainen jos näin ei olisi. Silloin en katsoisi varattua miestä yhtään ja tuhlaisi häneen aikaani vaan etsisin vapaan miehen joka mahdollistaisi perheen perustamisen ja lapsien hankkimisen.

• jazz2001

Väärä sananvalinta "suostuneet" ryhtyneet :)

• näin on hyvä

Ukkomiehellä on jo lapset tehtynä, samoin minulla. Hän ei eroa vaimostaan enkä minä sitä häneltä odota. Pelisäännöt on tehty selväksi heti suhteen alussa. Toimii molemminpuolin. Hyvää seuraa, mielenkiintoisia keskusteluja, kivoja reissuja ja mahtavaa seksiä. Se riittää minulle. Nelkyt plus naisena elän aikuisen ihmisen itsellistä elämää. Ei tarvitse huolehtia muista kuin aikuistuvista lapsista.

Ymmärrän hyvin, jos vapaalla naisella on parisuhde kokematta, lapset tekemättä, että alkaa odottaa ja haluta suhteelta enemmän. En nuorena naisena missään tapauksessa suostuisi kakkoseksi juurikin noista syistä.

• lololo

MInulle mies sanoi etsivänsä kumppania niiiin tosissaan LOL

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      179
      2688
    2. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      164
      2509
    3. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      2187
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      61
      2063
    5. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      3
      1729
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      59
      1444
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      204
      1420
    8. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      225
      1163
    9. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1128
    10. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      370
      1073
    Aihe