Minulla on omia mielipiteitä asioista, kerron näistä mielipiteistä vaimollleni. Sitten usein vielä perustelen mielipiteeni. Kerron esimerkiksi, että silloin kun minulla on ollut poikkeuksellisen rankka päivä töissä ja vaimo on ollut kotona ja roikkunut tuntitolkulla netissä, niin silloin minulla on oikeus levätä. Ja vaimon pitäisi ymmärtää hoitaa lapset tälläisenä iltana.
No tälläisenä iltana hän sanoo, että lapset ovat nähneet isäänsä liian vähän joten minun pitää hoitaa lapset illalla. Olenko liian kiltti kun ajattelen, kun sitten hoidan lapset puolikuolleena ja pelaa levänneenä jotain facebookissa? Toimin siis vastoin sitä, mikä mielestäni on oikein. Antaako tälläinen minusta säälittävän kuvan? Jos antaa niin miten pitäisi toimia?
liian kiltti mies
2
238
Vastaukset
- Ol Playa
Put your foot down! Usein nainen haluaakin sitä, että sä pistät rajat sille, mikä on oikein. Kiltteys ei välttämättä johda mihinkään.
Mutta on toki huomattava että lasten kanssa vaimolla on raskasta ja siihen lisäksi siivoilut ja pyykkivuori tekee tehtävänsä. Avioelämä on raskasta. Sulla on poikkeuksellisen rankkaa mutta voi olla että vaimollakin on lasten takia.
Teidän pitäisi päästä keskustelemaan asiasta kahdestaan tai ehkä jopa keskusteluavun kanssa (ilmaista ja järjestäjästä riippumatonta aatteetonta apua tarjoaa esim seurakunnat).
Et anna säälittävää kuvaa mutta varmasti vaimosikin on väsynyt ja hänen on vaikea tajuta sinun väsymystäsi koska oma väsymyksensä sokaisee hänet puhumattakaan siitä, että nuo pelit ovat oikeasti koukuttavia ja antavat hyvää fiilistä hänelle.
Fakta on se, että jonkun ne lapset on iltaisinkin hoidettava. Tasan menisi, jos te molemmat yhdessä hoitaisitte illat. Aina kun sinulla on energiaa, niin kannattaa osallistua kodin töihin myöskin. Eli tee niinä hyvinä iltoina mahdollisimman paljon ja ehkä saat levähdyshetkesi paremmin raskaina päivinä,. Asioista pitää kuitenkin puhua. - ...
Anteeksi vain mutta raha ei ole yleensä asia joka liittyy miehen ja naisen suhteeseen ellei toinen osapuoli ole prostiuoitu. Jota ex-vaimosi tuskin on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872