Minulla on omia mielipiteitä asioista, kerron näistä mielipiteistä vaimollleni. Sitten usein vielä perustelen mielipiteeni. Kerron esimerkiksi, että silloin kun minulla on ollut poikkeuksellisen rankka päivä töissä ja vaimo on ollut kotona ja roikkunut tuntitolkulla netissä, niin silloin minulla on oikeus levätä. Ja vaimon pitäisi ymmärtää hoitaa lapset tälläisenä iltana.
No tälläisenä iltana hän sanoo, että lapset ovat nähneet isäänsä liian vähän joten minun pitää hoitaa lapset illalla. Olenko liian kiltti kun ajattelen, kun sitten hoidan lapset puolikuolleena ja pelaa levänneenä jotain facebookissa? Toimin siis vastoin sitä, mikä mielestäni on oikein. Antaako tälläinen minusta säälittävän kuvan? Jos antaa niin miten pitäisi toimia?
liian kiltti mies
2
244
Vastaukset
- Ol Playa
Put your foot down! Usein nainen haluaakin sitä, että sä pistät rajat sille, mikä on oikein. Kiltteys ei välttämättä johda mihinkään.
Mutta on toki huomattava että lasten kanssa vaimolla on raskasta ja siihen lisäksi siivoilut ja pyykkivuori tekee tehtävänsä. Avioelämä on raskasta. Sulla on poikkeuksellisen rankkaa mutta voi olla että vaimollakin on lasten takia.
Teidän pitäisi päästä keskustelemaan asiasta kahdestaan tai ehkä jopa keskusteluavun kanssa (ilmaista ja järjestäjästä riippumatonta aatteetonta apua tarjoaa esim seurakunnat).
Et anna säälittävää kuvaa mutta varmasti vaimosikin on väsynyt ja hänen on vaikea tajuta sinun väsymystäsi koska oma väsymyksensä sokaisee hänet puhumattakaan siitä, että nuo pelit ovat oikeasti koukuttavia ja antavat hyvää fiilistä hänelle.
Fakta on se, että jonkun ne lapset on iltaisinkin hoidettava. Tasan menisi, jos te molemmat yhdessä hoitaisitte illat. Aina kun sinulla on energiaa, niin kannattaa osallistua kodin töihin myöskin. Eli tee niinä hyvinä iltoina mahdollisimman paljon ja ehkä saat levähdyshetkesi paremmin raskaina päivinä,. Asioista pitää kuitenkin puhua. - ...
Anteeksi vain mutta raha ei ole yleensä asia joka liittyy miehen ja naisen suhteeseen ellei toinen osapuoli ole prostiuoitu. Jota ex-vaimosi tuskin on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792372Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1411526- 1331462
- 1581234
- 1091023
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten377950Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683