Olin yöllä kaupungilla ja minulle tuli siellä nälkä. Arvaako kukaan mitä tein?
Menin tietysti mäkkärille ja ostin Big Mac-aterian ja siitä tuli kylläinen olo. Näin helppoa se on nälän taltuttaminen.
Nyt kun tässä on muutama treeneistä vapaa päivä niin on hyvä ottaa rennosti ja syödä kunnolla, jaksaa sitten taas ensi viikolla painaa.
Minulle tuli nälkä
6
55
Vastaukset
- pikkuinen neuvo
Lukekaas nyt VHH:laiset miten pelottamasti nälkä otetaan vastaan.
Ei siinä puntti tutise eikä suoli tyhjene vaikka nälkä uhkaa.
Voittehan te itsekin harjoitella nälkää. Lukitsette rasvanne aikalukon taakse ja sitten vaan odotatte.
Ottakaa nyt kuitenkin ensimmäisissä harjoituksissa vaippa mukaan jos vaikka kuitenkin lusikallinen lurahtaisi. Onhan se pelottava tilanne teille, se kun joutuu kohtaamaan jotain luonnollista. - |||||:|||||
Wautsi wau! Aloitin taas trollaukseni aamulla ; puskalainen NN
8.4.2012 05:11.
Kun kukaan ei tarttunut syötiin, jatkoin ; pikkuinen neuvo
8.4.2012 14:44.
näin ne päivät kuluu rattoisasti tutun kanssa viestejä vaihdellessa.- vautsi vau vau
Vautsi vau eikö olekin hienoa että puskalainenkin osaa toimia kuin VHH:lainen.
On tältä palstalta jotain oppinut, vaikka se hyödytöntä oppia on ollutkin. Mutta ainakin osaa varoa karppausta. - näio
vautsi vau vau kirjoitti:
Vautsi vau eikö olekin hienoa että puskalainenkin osaa toimia kuin VHH:lainen.
On tältä palstalta jotain oppinut, vaikka se hyödytöntä oppia on ollutkin. Mutta ainakin osaa varoa karppausta.Puskalainen laittaa VHH:laista aina vähntään 5-0.
- vastaa tollo.
mihä siekii pentu painat ET AINAKAA VÄÄRÄÄ RAHAA,,,ETKÄ KETÄÄ MUIJAA....TAIJAT PAINAA OMAA MOPOASI SUOLAMPEEN ? tä
- Bes Hurger
Minäkin olin yöllä kaupungilla ja minulle tuli nälkä. Arvaatko millään mitä tein? Menin tietysti Heselle ja ostin burgerisalaatin, hiilareita alle 5. Niin helppoa oli nälän taltuttaminen.
Pystyy pienillä valinnoilla hallitsemaan nälkää ilman sokeripiikkejä, mitä ranskalaisista ja valkoisesta leivästä tulee. Maha oli täynnä ja nälkä pysyi poissa aamupalalle asti.
Nyt kun tässä koko ajan treenataan, niin on hyvä ottaa ihan rennosti treenitkin eikä tarvitse hampaat irvessä ja aivoverisuonet pullistuneena yrittää kuvitella olevansa joku esikuva kenellekkään ja vahtia mitä muut syö tyyliin: "meidän nälkä on parempi kuin teidän nälkä"
Jaksaa taas sitten treenata ihan joka päivä ja pitää itsensä hyvällä mielellä ja antaa muiden syödä miten heidän pirtaansa ja nälkäänsä vaan sopii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455100Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1151616Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481319Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella121314- 131153
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171027Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4990Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76989Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah59795Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27783