Mitä mieltä olette naisista, joilla on todella voimakkaana ominaistuoksuna "sen" haju? Kerran yökerhossa eräs mies sanoi minulle, että haisen aivan sille. Otin loukkauksena ja käskin urpon painua tiehensä. Kerran humalassa eräs naispuoleinen ystäväni kysyi, että pesenkö koskaan sieltä. Lähdin silloinkin ovet paukkuen, koska loukkaannuin. Edelleenkään emme ole puheväleissä kuten ennen. Eilen olin erään ystäväni luona ja kävin vessassa. Vähän jälkeeni vessassa kävi eräs minulle aiemmin tuntematon juuri paikalle tullut mies, joka ensimmäisenä kysyi, että "miten v':ssa teidän vessa haisee ihan pi***n valkovuodelle?
Onko siis paha asia, jos nainen haisee sille? Saan usein outoja katseita esim. kaupan kassajonossa, ja olen alkanut epäillä, että asia johtuisi tuosta jutusta. Olen aivan normaalisti hygieninen, eipä tälle asialle varmasti ole paljon tehtävissä.
P****n hajuiset naiset
8
284
Vastaukset
- 7+15
Riippuu varmaan voimakkuudesta,jotkut muija tosiaan löyhkää vähän liikaa.
Ongelma voisi ennemminkin olla, että peset liikaa. Ja saippualla ei saa pestä limakalvoja.
Minä taasolen kuullut miespuolisten ystävieni puhuvan vahvan "ominaistuoksun" omaavista naisista kuin se olisi seksikästä....Ja että parfyymit ovat huonoja kun ne peittävät omat tuoksut jne. Jälimmäisestä olen samaa mieltä.- apteekin_täti
Haepa apteekista Lactal Balans nimistä "tököttiä"... sellasia putkiloita ja kokeile. Todennäköisesti sulla on "sen" pH-arvot vähän viturallaan... ehkäpä juuri liiallisesta pesusta tms.
- tuosta hajusta
Aika usein just jossain bussissa törmää naisiin, joista lehahtaa tuollainen voimakas hieman epämiellyttävä imelä haju. Se ei ole paskan haju kuitenkaan. Veikkaan, että kyse on voimakkaasta ominaispiirteestä tai sitten joko liiallisesta tai liian vähäisestä hygieniasta. Esim. exäni oli melkoinen sottapytty. Hyvä jos vaivautui suihkuun 3 kertaa viikossa. Haju oli sen mukainen.
- Se on se kuuluisia
"sillin haju".
- sillivuttu
Varaa aika gynekologilta.
- pyykkipoika...
Olin vuosia sitten automatkalla silloisen tyttöystäväni kanssa kun nenääni leijaili selvä kusen ja jonkin muun eritteen kitkerä lemahdus. En kuitenkaan kehdannut sanoa naiselle mitään vaan laitoin vain tuuletuksen isommalle.
Ehkä kannattais käydä varmuuden vuoksi lääkärissä. Jos onkin joku sen tyyppinen ongelma meneillään. Moni sairaus voi vaikuttaa siihen, miltä ihminen haisee. Toinen vaihtoehto on, että käytät jotain sellaista hajustetta, joka reagoi voimakkaasti ihoosi ja sinun erittämiisi entsyymeihin niin, että tuloksena on tuollainen haju. Tuoksutuotteet usein tuoksuvat eri ihmisillä erilaiselta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1462479Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot96994- 64871
- 60733
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273691Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85670Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18667Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202648Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap21637