Mitä mieltä olette naisista, joilla on todella voimakkaana ominaistuoksuna "sen" haju? Kerran yökerhossa eräs mies sanoi minulle, että haisen aivan sille. Otin loukkauksena ja käskin urpon painua tiehensä. Kerran humalassa eräs naispuoleinen ystäväni kysyi, että pesenkö koskaan sieltä. Lähdin silloinkin ovet paukkuen, koska loukkaannuin. Edelleenkään emme ole puheväleissä kuten ennen. Eilen olin erään ystäväni luona ja kävin vessassa. Vähän jälkeeni vessassa kävi eräs minulle aiemmin tuntematon juuri paikalle tullut mies, joka ensimmäisenä kysyi, että "miten v':ssa teidän vessa haisee ihan pi***n valkovuodelle?
Onko siis paha asia, jos nainen haisee sille? Saan usein outoja katseita esim. kaupan kassajonossa, ja olen alkanut epäillä, että asia johtuisi tuosta jutusta. Olen aivan normaalisti hygieninen, eipä tälle asialle varmasti ole paljon tehtävissä.
P****n hajuiset naiset
8
283
Vastaukset
- 7+15
Riippuu varmaan voimakkuudesta,jotkut muija tosiaan löyhkää vähän liikaa.
Ongelma voisi ennemminkin olla, että peset liikaa. Ja saippualla ei saa pestä limakalvoja.
Minä taasolen kuullut miespuolisten ystävieni puhuvan vahvan "ominaistuoksun" omaavista naisista kuin se olisi seksikästä....Ja että parfyymit ovat huonoja kun ne peittävät omat tuoksut jne. Jälimmäisestä olen samaa mieltä.- apteekin_täti
Haepa apteekista Lactal Balans nimistä "tököttiä"... sellasia putkiloita ja kokeile. Todennäköisesti sulla on "sen" pH-arvot vähän viturallaan... ehkäpä juuri liiallisesta pesusta tms.
- tuosta hajusta
Aika usein just jossain bussissa törmää naisiin, joista lehahtaa tuollainen voimakas hieman epämiellyttävä imelä haju. Se ei ole paskan haju kuitenkaan. Veikkaan, että kyse on voimakkaasta ominaispiirteestä tai sitten joko liiallisesta tai liian vähäisestä hygieniasta. Esim. exäni oli melkoinen sottapytty. Hyvä jos vaivautui suihkuun 3 kertaa viikossa. Haju oli sen mukainen.
- Se on se kuuluisia
"sillin haju".
- sillivuttu
Varaa aika gynekologilta.
- pyykkipoika...
Olin vuosia sitten automatkalla silloisen tyttöystäväni kanssa kun nenääni leijaili selvä kusen ja jonkin muun eritteen kitkerä lemahdus. En kuitenkaan kehdannut sanoa naiselle mitään vaan laitoin vain tuuletuksen isommalle.
Ehkä kannattais käydä varmuuden vuoksi lääkärissä. Jos onkin joku sen tyyppinen ongelma meneillään. Moni sairaus voi vaikuttaa siihen, miltä ihminen haisee. Toinen vaihtoehto on, että käytät jotain sellaista hajustetta, joka reagoi voimakkaasti ihoosi ja sinun erittämiisi entsyymeihin niin, että tuloksena on tuollainen haju. Tuoksutuotteet usein tuoksuvat eri ihmisillä erilaiselta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242431Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3462038Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261902Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101713Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181029- 55880
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828