Moi! Olenko mä ainoa, jolla meinaa jo alkumetreillä loppua usko tähän nettideittailuun? Onko joku ihan oikeasti löytänyt täältä joskus jonkun? Kertokaahan, jos tiedätte, että näin on. Vai liikkuuko näillä sivuilla vain outojakin oudompia tai tylsääkin tylsempiä tyyppejä? On seksin vonkaajia ja pelimiehiä/naisia tai sitten näitä kotisohvalleen jämähtäneitä ja elämäänsä kyllästyneitä tyyppejä. Missä kaikki normaalit ja iloiset ihmiset luuraavat? Kai se sitten niin on, että paras keino löytää ihmisiä on face-to-face. Taidan siis poistaa profiilini melko pian.
Kyllästyttää, tylsistyttää...
61
981
Vastaukset
- Amies
Oletko mies vai nainen? Naisilla kysyntää lienee liiankin kanssa, miehille taas tarjotaan ei-oota.
Itse olen mies ja samoilla linjoilla. Kaikki on lihavia tai liian monta lasta tai sitten ei vastaa minulle.
Toisinsanoen etsin parempaa kuin mihin on tsäänssiä ja epäkelpo ei kelpaa.
Normaalit kivat hyvät tyypit on edelleen jossain ihan toisaalla, niin uskon. Baareissa en ole ketään löytänyt. Varmaan ei ole varallisuutta siellä viettää puolta vapaa-ajastaan. Toisin kuin minulla :D- Miksi yrittää?
Ei ole sukupuolesta kiinni, vaan siitä miten esiintyy. (Olisko tällä merkitystä myös irl?) Huolimaton profiili, huono/puuttuva kuva, törpöt jutut viesteissä ym. tekevät netissä tutustumisesta yhtä tuskallista kuin kännissä törppöily normaalissa elämässä. Otapa itseäsi niskasta kiinni ja laita nämä asiat kuntoon. Ja muista ettei netti ole mikään valintamyymälä. Olet tekemisissä oikeiden ihmisten kanssa.
Itselläni on ollut onni seurustella nyt jo yli kolme vuotta nimenomaan Suomi 24 treffeltä löytämäni naisen kanssa. Jos olisin heti alkumetreillä menettänyt toivoni, yksin olisin vieläkin. Sen sijaan olin itse aktiivinen. Tein profiilin, joka kertoi mitä haen ja mitä lupaan tarjota. Otin yhteyttä hakuani vastaaviin naisiin ja kirjoittelin kohtalaisen pitkästi aina kun joku osoitti vähänkin kiinnostusta.
Tämä nykyinen suhde alkoi viikon viestittelystä. Siinä käytiin läpi elämän eri puolia tietämättä toisesta vielä muuta kuin treffinimimerkki ja profiilin tiedot. Kun tämä alkoi molemmista tuntua läpikäydyltä, tavattiin. Tapaaminen osoitti, että molemmille jäi halu tutustua lisää. Eikä kumpikaan löytänyt toisesta sellaista piirrettä, joka olisi heti alkanut ärsyttää. Sillä tiellä ollaan...
Aloittajalle kysymys: Määrittele outo. Onko jokainen meistä outo, tavallinen tai elämään kyllästynyt? - vaikeaa on
Miksi yrittää? kirjoitti:
Ei ole sukupuolesta kiinni, vaan siitä miten esiintyy. (Olisko tällä merkitystä myös irl?) Huolimaton profiili, huono/puuttuva kuva, törpöt jutut viesteissä ym. tekevät netissä tutustumisesta yhtä tuskallista kuin kännissä törppöily normaalissa elämässä. Otapa itseäsi niskasta kiinni ja laita nämä asiat kuntoon. Ja muista ettei netti ole mikään valintamyymälä. Olet tekemisissä oikeiden ihmisten kanssa.
Itselläni on ollut onni seurustella nyt jo yli kolme vuotta nimenomaan Suomi 24 treffeltä löytämäni naisen kanssa. Jos olisin heti alkumetreillä menettänyt toivoni, yksin olisin vieläkin. Sen sijaan olin itse aktiivinen. Tein profiilin, joka kertoi mitä haen ja mitä lupaan tarjota. Otin yhteyttä hakuani vastaaviin naisiin ja kirjoittelin kohtalaisen pitkästi aina kun joku osoitti vähänkin kiinnostusta.
Tämä nykyinen suhde alkoi viikon viestittelystä. Siinä käytiin läpi elämän eri puolia tietämättä toisesta vielä muuta kuin treffinimimerkki ja profiilin tiedot. Kun tämä alkoi molemmista tuntua läpikäydyltä, tavattiin. Tapaaminen osoitti, että molemmille jäi halu tutustua lisää. Eikä kumpikaan löytänyt toisesta sellaista piirrettä, joka olisi heti alkanut ärsyttää. Sillä tiellä ollaan...
Aloittajalle kysymys: Määrittele outo. Onko jokainen meistä outo, tavallinen tai elämään kyllästynyt?Olen ihan samaa mieltä. Masentaa saada kuvattomilta ja epämääräisiltä profiileilta avausviestejä tyyliin "moi mitäs sulle" tai "Hei.Kiva olisi nähdä;)) t.m" tai "Löytyykö seuraa ;)".
Ei tarvitse olla mikään Shakespeare että saa rustattua kunnollisen, henkilökohtaisen ja mielenkiintoisen viestin, kertoa jotain itsestään ja kysellä tarkemmin vaikka jostain toisen profiilissa huomiota kiinnittäneestä asiasta. Mielellään myös jollakin lailla oikein, siis pilkkua viilaamatta niin, että tekstiä olisi helppo lukea.
Onnea deittailuun!
- ruma tavis mies
Naisille kysyntää on mut ei ne vastaile kun komeille ja rikkaille joten ihan turhaa tälläsen taviksen kirjoitella kenellekkään. Edes rumat ylipainoiset naiset ei vastaile taviksille kun kuvittelevat itse olevansa täydellisiä.
- keoppk
Ehkäpä se johtuu siitä, että mediaani tavismiesten lähettämä viesti on:
Moikka, siellähän hyvännäköinen nainen. Mitä kuuluu?
That's it. Onko tuossa viestissä jotain, mistä kiinnostua? Ei. - ruma tavis mies
keoppk kirjoitti:
Ehkäpä se johtuu siitä, että mediaani tavismiesten lähettämä viesti on:
Moikka, siellähän hyvännäköinen nainen. Mitä kuuluu?
That's it. Onko tuossa viestissä jotain, mistä kiinnostua? Ei.Kyllä minä ainakin kirjoitan asiallisesti ja paljon pitemmän kirjen.
- TYHJÄ ARPA
ruma tavis mies kirjoitti:
Kyllä minä ainakin kirjoitan asiallisesti ja paljon pitemmän kirjen.
Viimeks mulle vastas nainen joka kertoi huomanneensa mun ilmoituksen ja ja sanoi et olis mukava tutustua. Mitään muuta ei kirjoittanut. Ei siis mistä päin on ja minkä niminen on. Et kyllä ne naisetkin osaa turhia viestejä lähettää. itse kuitenkin vastasin sille sivun mittaisella viestillä kertoen avoimesti ja monipuolisesti itsestäni. eipähän ole sen jälkeen uutta vastausta tullut.
- tyypillistä
TYHJÄ ARPA kirjoitti:
Viimeks mulle vastas nainen joka kertoi huomanneensa mun ilmoituksen ja ja sanoi et olis mukava tutustua. Mitään muuta ei kirjoittanut. Ei siis mistä päin on ja minkä niminen on. Et kyllä ne naisetkin osaa turhia viestejä lähettää. itse kuitenkin vastasin sille sivun mittaisella viestillä kertoen avoimesti ja monipuolisesti itsestäni. eipähän ole sen jälkeen uutta vastausta tullut.
Näin on myös täällä käynyt ja niitä feikkiprofiileja tuntuu kanssa riittävän
- vastaan lähes kaikil
Minä en vastaa vain rikkaille vaan oikeastaan lähes kaikille sopivan ikäisille. Suurin osa on ihan tavallista matalapalkkaista porukkaa, yleensä kaikille on matalammat tulot kuin itselläni ainakin ammateista päätellen...varsinaista tulotasoahan en koskaan kuitenkaan koskaan kysy, joten se tulojen arviointi on ihan minun omassa mielikuvituksessani. Yleensä yhteydenotot tulee ulkomaalaisilta miehiltä ja olen vastannut väristä ja kansalaisuudesta riippumatta, mutta jos tulee tunne, että kyse on onnenonkijasta eli vain tulojeni perään niin sitten en edes mieti tapaavani kyseistä miestä. Muuten en tuloista välitä.
- Surullista...
Itse olen nainen. Perustin S24:ään profiilin joskus vuoden päivät sitten, ja tarjonta oli suoraan sanottuna ihan luokattoman huono. Jos parisuhde-elämäni olisi ollut nettitreffailusta kiinni niin olisin neitsyt vielä nyt 40 iässäkin. Lopulta katsoin homman turhaksi ja poistin profiilini.
Mielestäni minulla oli ihan normaali ilmoitus. Kuvaa ei, koska en halua itseäni tunnistettavan ilmoituksesta. Tämä tuntui olevan monille miehille kynnyskysymys, eikä asiaa ollut "laita kuva" -kommenttia enempää. "Moi" ja "mitä kuuluu" -tyyppisiä yksi- ja kaksisanaisia viestejä tuli useita. Suurin osa jätti vastaamatta ensimmäiseen lähettämääni vastaukseen.
Vaikka miehet kirjoittelevat usein täällä kuvitelmiaan, että naiset suorastaan uivat viestitulvassa, niin itselläni se ei olisi voinut olla kauempana totuudesta. Yhtäkään sellaista miestä ei täältä löytynyt, jonka kanssa olisi päässyt yhtä tai kahta viestiä pidemmälle, ja jonka kanssa olisi voinut edes hyvällä tahdolla harkita treffejä.
Itse havaitsin S24:n foorumiksi, jossa joko kyvyttömät tai haluttomat yrittävät helpolla löytää kuka mitäkin seuraa... Miesten naisia kohtaan osoittamat ulkonäkövaatimukset ovat taas aivan oma lukunsa, ja tavalliset tallaajat eivät kelpuuta tavallisen näköisiä naisia. En vieläkään ole lakannut ihmettelemästä, mistä peilistä nämä miehet itseään katselevat, kun käsitys omasta vetovoimasta tuntuu oikeuttavan vähintäänkin Jennifer Lopeziin...
Itselläni käy parempi flaksi ravintoloissa, vaikken Sitä Oikeaa ole löytänytkään. S24 oli itselleni täyttä ajanhukkaa.- jaska jokunen
Käytit sanaa "ilmoitus" profiilistasi. Käsittääkseni monet muutkin naiset pitävät sitä vain yksisuuntaisena ilmoituksena johon mies voi vastata. Tämä tuntuu jo omalta osaltaan vesittävän koko nettitreffailun ideaa. Miehet eivät saa viestejä, joten he joutuvat lähettelemään niitä epätoivon vimmalla, naiset turhautuvat heikkotasoisista viesteistä eivätkä vaivaudu itse etsimään parempaa seuraa ja tekemään parempia aloituksia.
- Surullista...
jaska jokunen kirjoitti:
Käytit sanaa "ilmoitus" profiilistasi. Käsittääkseni monet muutkin naiset pitävät sitä vain yksisuuntaisena ilmoituksena johon mies voi vastata. Tämä tuntuu jo omalta osaltaan vesittävän koko nettitreffailun ideaa. Miehet eivät saa viestejä, joten he joutuvat lähettelemään niitä epätoivon vimmalla, naiset turhautuvat heikkotasoisista viesteistä eivätkä vaivaudu itse etsimään parempaa seuraa ja tekemään parempia aloituksia.
Älä takerru sanoihin, ilmoitus tai profiili deittisivustolla, asia pysyy aivan samana.
Harmiksesi voin kertoa, että minä lähetin kyllä itsekin viestejä (n. kymmenkunta), mutta juuri kukaan henkilöistä, joita lähestyin, ei vastannut. Muistaakseni kaksi vastasi, ja molemmat lopettivat ensimmäisten viestiensä jälkeen. Toinen vastasi senkin ainoan kerran hyvin kyynisesti, oli ilmeisesti pitkän linjan deittailija, kun kommentoi lyhyesti jotenkin että kylläpäs hän on saanut itsestään hyvän kuvan annettua ja kommentoi jotenkin saamiensa vastausten määrää. Toiselle taas en ilmeisesti lähettämäni kuvan perusteella kelvannut.
Näin ollen tätä(kään) asiaa et nyt siis saanut kaadettua kummallisesti minun syykseni, kun miesten passiivisuudesta puhutaan.
Mutta, kuten totesin, enää ei tarvitse viestien kirjoittelussa aikaa tuhlata, kun pysyttelee live-elämässä. Nämä olivat vain omia S24-kokemuksiani aloittajalle. - jaska jokunen
Surullista... kirjoitti:
Älä takerru sanoihin, ilmoitus tai profiili deittisivustolla, asia pysyy aivan samana.
Harmiksesi voin kertoa, että minä lähetin kyllä itsekin viestejä (n. kymmenkunta), mutta juuri kukaan henkilöistä, joita lähestyin, ei vastannut. Muistaakseni kaksi vastasi, ja molemmat lopettivat ensimmäisten viestiensä jälkeen. Toinen vastasi senkin ainoan kerran hyvin kyynisesti, oli ilmeisesti pitkän linjan deittailija, kun kommentoi lyhyesti jotenkin että kylläpäs hän on saanut itsestään hyvän kuvan annettua ja kommentoi jotenkin saamiensa vastausten määrää. Toiselle taas en ilmeisesti lähettämäni kuvan perusteella kelvannut.
Näin ollen tätä(kään) asiaa et nyt siis saanut kaadettua kummallisesti minun syykseni, kun miesten passiivisuudesta puhutaan.
Mutta, kuten totesin, enää ei tarvitse viestien kirjoittelussa aikaa tuhlata, kun pysyttelee live-elämässä. Nämä olivat vain omia S24-kokemuksiani aloittajalle.Ei ole missään nimessä harmillista kuulla että olet itsekin ollut aktiivinen, päinvastoin. Uskon silti että yksi ongelma on naisten passiivisuus, mutta ei suinkaan ainoa ongelma, eikä tietenkään koske läheskään kaikkia naisia.
Luulen että molemmilla sukupuolilla on taipumusta yliarvioida omaa viehätysvoimaansa. Monethan tuntevat itsensä huomattavasti nuoremmiksi kuin mitä ovat ja varmaan samalla myös nätimmiksi ja komeammiksi. Tosiasioita yritetään viimeiseen asti kieltää.
- das_man_86_._
Ei niillä naisillekaan niin järjetöntä kysyntää ole noilla sivustoilla. Pitää olla hyväkroppainen ja muutenkin edustuskelpoinen että miehet pistävät viestiä. Mutta nettideittailussa on edelleenkin se ongelma että ne ihmiset jotka eivät laita kuvaa itsestään hukkaavat mahdollisuuden. Mies joka ajattelee myös toista ihmistä ei viitsi välttämättä pistää viestiä kuvattomalle naiselle koska se alkaa olemaan hakuammuntaa ja muutenkin jos ulkonäkö ei miellytä sitten yhtään niin se on noloa kummallekin osapuolelle jos homma jää siihen. Eli kuvaa kehiin, vaikka sitten vähän heikompikilaatuistakin.
- 11+18
Millä tavalla se on noloa, jos homma jää siihen ulkonäköön? Yleensä ulkonäkö on aika ratkaiseva tekijä seuranhaussa. Silloin sen myöskin luulisi olevan jo itsestään selvää, että jos on liikkeellä kuvattomalla profiililla, niin on suuri mahdollisuus, että se lähetetty kuva ei sitten syystä tai toisesta nappaakaan toista niin paljon, että haluaisi jatkaa juttua. Minulla oli aikaisemmin kuvaton profiili ja tiedostin vallan hyvin sen, että kuvani saattaa vaikuttaa siihen haluaako toinen jatkaa juttua. Jos joku on noloa, niin sitä on mielestäni ennemminkin se, että yrittää itselleen valehdella jotain muuta. Reaaliteetit selville niin on vähemmän asioita mitä ihmetellä. Kuvat kannattaa vaihtaa viestittelyn alussa, jotta ei turhaan kirjoitella liian pitkään, jos toisen kuva sattuu olemaan toiselle turn-off. Itse olen yllättynyt välillä hyvinkin positiivisesti saadessani kuvan kuvattomalta naiselta. Seuranhaku on aina hakuammuntaa kun ihmisestä ei kaikkea tiedä heti. Ei sen pelkän ulkonäön kanssakaan seurustella jos ei muuten nappaa.
- 12 + 13
Hekkolaatuinen kuva on huono sijoitus. Jos näyttää kuvassa sarjamurhaajalta taI juopolta niin kuvatonkin parempi.
- kuvat kehiin
En kyllä oikein ymmärrä tuota perustetta. Kuvan joutuu kuitenkin jossain vaiheessa lähettämään, jos toinen ei ole niin avomielinen että suostuu lähtemään sokkotreffeille (itse en ikänä tee niin). Onko pakkien saaminen parempi parin viestin jälkeen kuin jos toinen voi todeta suoraan profiilikuvasta että ei kiinnosta?
- Periaatekysymys
kuvat kehiin kirjoitti:
En kyllä oikein ymmärrä tuota perustetta. Kuvan joutuu kuitenkin jossain vaiheessa lähettämään, jos toinen ei ole niin avomielinen että suostuu lähtemään sokkotreffeille (itse en ikänä tee niin). Onko pakkien saaminen parempi parin viestin jälkeen kuin jos toinen voi todeta suoraan profiilikuvasta että ei kiinnosta?
Kuvan lähettämisestä: On ihan eri asia laittaa kuva julkiseksi kaiken kansan nähtäville profiiliinsa, kuin lähettää se privaatisti viestittelykaverille. Itselleni ei mm. työsyistä (eikä kyllä muutenkaan) tulisi mieleenkään laittaa kuvaani julkisesti nähtäville. Ihan sama kuinka paljon se muita käyttäjiä risoo, kuvaa ei ole eikä tule, millekään deittisivustolle. Myöskään "laita kuva" -tyyppisille kahden sanan kirjoittelijoille en kuvaani lähetä. Sen sijaan sellaisille, jotka ovat vaivautuneet vähän itsestäänkin kertomaan ja joiden kanssa aletaan tutustumaan, voin kuvani lähettää.
- 12 + 13
kuvat kehiin kirjoitti:
No kas kun sattui sopivasti. Olisin voinut lähteä täysjärkisen tuntuisen miehen kanssa sokkotreffeille ylihuomenna, mutta hän toivoi kuvanvaihjtoa. Ja siinähän se sitten oli, tämänkin jutun kuolonsuudelma. Kuva oli valju näpäys äijästä aurinkolasit silmillä auton ratissa. Ei hymynhäivettä, meni ilmeensä tai ilmeettömyytensä puolesta tuonne sarjamurhaaja-kategoriaan (vrt edellinen kommenttini). Ajattelin ystävällisesti evästää häntä otattamaan mies- tai naispuolisella kaverilla ruskettuneen, hyväntuulisen hymykuvan nyt keväällä. Kerran tai kahdesti ennenkin on lähetetty valokuvauksellisesti ja muutenkin kauhistuttava näpäyskuva oikein arkisen ja sotkuisen harmaa. Jos vielä on hiukset epäsiistit tai jotakin muuta ryönää kuvaan tugettu, niin en voi jatkaa. Kertoo paljon ihmisestä tuo kuvakin, liikaa..
- Onnstnt
Periaatekysymys kirjoitti:
Kuvan lähettämisestä: On ihan eri asia laittaa kuva julkiseksi kaiken kansan nähtäville profiiliinsa, kuin lähettää se privaatisti viestittelykaverille. Itselleni ei mm. työsyistä (eikä kyllä muutenkaan) tulisi mieleenkään laittaa kuvaani julkisesti nähtäville. Ihan sama kuinka paljon se muita käyttäjiä risoo, kuvaa ei ole eikä tule, millekään deittisivustolle. Myöskään "laita kuva" -tyyppisille kahden sanan kirjoittelijoille en kuvaani lähetä. Sen sijaan sellaisille, jotka ovat vaivautuneet vähän itsestäänkin kertomaan ja joiden kanssa aletaan tutustumaan, voin kuvani lähettää.
Itse laitoin pyynnön kuvasta vasta kun oltiin tapaamista sopimassa. Ettei erehdy ihmisestä.
Nettitreffien hyvä puoli on se, että tutustuminen alkaa ajatuksista ja ominaisuuksista. IRL julkisivu tulee aina ensin ja sen takaa löytyy mitä löytyy milloinkin. Olen huomannut että normaalin elämän jutuista mielipiteiden vaihtamínen antaa paljon paremman pohjan suhteen kehittämiselle kuin intohimoinen tuijottelu lasin yli metelissä, jossa ei voi jutellakaan mitään...
Keski-ikäisenä osaan arvostaa mielipiteitä, lähellä olemisen tapaa ja yhteisiä kiinnostuksen kohteita. Ulkonäkö on sitten mitä on. Siitä ei ole koskaan jäänyt kiinni tutustuminen joka on alkanut yhteisen mielenkiinnon pohjalta. Nyt on Suomi24:ssä alkanutta suhdetta takana yli kolme vuotta. Alussa kirjoiteltiin pari viikkoa ilman kuvia. Sitten tavattiin ja siitä se lähti. - hyvässä_tarkopitukse
12 + 13 kirjoitti:
No kas kun sattui sopivasti. Olisin voinut lähteä täysjärkisen tuntuisen miehen kanssa sokkotreffeille ylihuomenna, mutta hän toivoi kuvanvaihjtoa. Ja siinähän se sitten oli, tämänkin jutun kuolonsuudelma. Kuva oli valju näpäys äijästä aurinkolasit silmillä auton ratissa. Ei hymynhäivettä, meni ilmeensä tai ilmeettömyytensä puolesta tuonne sarjamurhaaja-kategoriaan (vrt edellinen kommenttini). Ajattelin ystävällisesti evästää häntä otattamaan mies- tai naispuolisella kaverilla ruskettuneen, hyväntuulisen hymykuvan nyt keväällä. Kerran tai kahdesti ennenkin on lähetetty valokuvauksellisesti ja muutenkin kauhistuttava näpäyskuva oikein arkisen ja sotkuisen harmaa. Jos vielä on hiukset epäsiistit tai jotakin muuta ryönää kuvaan tugettu, niin en voi jatkaa. Kertoo paljon ihmisestä tuo kuvakin, liikaa..
Kivasti tullut miinuksia. Yritän vääntää ystävällisesti rautalangasta vielä kerran. Jos mielestänne lähetettäväksi sopivassa kuvassa henkilö näyttää lähinnä huonosti balsamoidulta muinaisegyptiläiseltä muumiolta, niin 95 % kuvansaajista lopettaa yhteydenpidon siihen paikkaan.
Mitä tehdä? Nyt miehet, oletteko koskaan parille luottonaiselle näyttäneet "esittelykuvaanne" ja kysäisseet, että mitä pidät, onko näköinen. Tai voisiko lähettää ystävälle, jota ette koskaan vielä ole tavanneet. Näin simppelisti pääsee eteenpäin, eli jos vastaukset eivät hivele korvia, niin uutta kuvaa hankkimaan. Jos todella tosissanne etsitte seuraa ja homma töksähtää aina kuvaan, niin käynti ammattivalokuvaajallakaan ei useimpia konkurssiin vie. Ja kun ymmärrät asian tärkeyden, hankit paremman kuvan jotenkin, jostain. Henkilö, joka kaiken tämän jälkeen tyytyy kännykällä vessassa otettuun kuvaan, antaa itsestään yksiöönsä sulkeutuneen kuvan. Jos kuva on juuri oikea, elämäntilannetta kuvaava, niin ehkä sinun pitäisi itse tehdä jotakin radikaalia itsellesi ja elämällesi? Nyt tarkoitan positiivisessa mielessä : ) - jaska jokunen
hyvässä_tarkopitukse kirjoitti:
Kivasti tullut miinuksia. Yritän vääntää ystävällisesti rautalangasta vielä kerran. Jos mielestänne lähetettäväksi sopivassa kuvassa henkilö näyttää lähinnä huonosti balsamoidulta muinaisegyptiläiseltä muumiolta, niin 95 % kuvansaajista lopettaa yhteydenpidon siihen paikkaan.
Mitä tehdä? Nyt miehet, oletteko koskaan parille luottonaiselle näyttäneet "esittelykuvaanne" ja kysäisseet, että mitä pidät, onko näköinen. Tai voisiko lähettää ystävälle, jota ette koskaan vielä ole tavanneet. Näin simppelisti pääsee eteenpäin, eli jos vastaukset eivät hivele korvia, niin uutta kuvaa hankkimaan. Jos todella tosissanne etsitte seuraa ja homma töksähtää aina kuvaan, niin käynti ammattivalokuvaajallakaan ei useimpia konkurssiin vie. Ja kun ymmärrät asian tärkeyden, hankit paremman kuvan jotenkin, jostain. Henkilö, joka kaiken tämän jälkeen tyytyy kännykällä vessassa otettuun kuvaan, antaa itsestään yksiöönsä sulkeutuneen kuvan. Jos kuva on juuri oikea, elämäntilannetta kuvaava, niin ehkä sinun pitäisi itse tehdä jotakin radikaalia itsellesi ja elämällesi? Nyt tarkoitan positiivisessa mielessä : )Luulen että olet sikäli oikeassa että hyvällä kuvalla voisi vaikuttaa ihan ratkaisevasti kiinnostukseen. Mitä se kertoo naisista, onkin jo eri juttu. Jossain menee kuitenkin raja mitä kaikkea on valmis tekemään naisten vuoksi. Ammattivalokuvaajalla käyminen menee jo selvästi tämän rajan "tuolle puolen". Jos kumppanin löytäminen vaatii jotain tuollaista, niin aika moni mies toteaa että "pitäkää tunkkinne".
Tietysti joku kokoomuslaisen ajatusmaailman omaava toteaa seuraavaksi että se on täysin oma valinta ja itse voi vaikuttaa ihan kaikkeen ja kääntää kaiken parhain päin jos vaan tahtoa löytyy. No, varmaan näin onkin, mutta jossain vaiheessa tulee myös itsekunnioitus kuvaan. Ei suomalaista miestä ole tarkoitettu tällaiseen pelleilyyn.
- 124578
Itse en ymmärrä sitä, että tuo kuva on joillekin kaikki kaikessa, eli se mikä kaiken ratkaisee. Ulkonäöllä on toki väliä, mutta se on kuitenkin vain yksi asia, eikä minulle ainakaan se kaikkein olennaisin. Ehkä toiset ovat sitten vain niin korostetun visuaalisia. Tai pinnallisia. Itse en ole kumpaakaan.
Olen törmännyt täällä pariin miehen profiiliin, joiden kohdalla ajattelin, että melkeinpä sama, miltä mies näyttää (jos ei nyt ihan luotaantyöntävä ole), sen verran mahtavia tyyppejä ovat tekstin perusteella olleet.
Paras profiili oli miehellä joka oli kalju. En ole ikinä tykännyt kaljuista, mutta profiilia lukiessani ajattelin, että ihan sama vaikka miehellä ei olisi karvan karvaa misäään. :D. Sen verran ihanalta mieheltä vaikutti.
Oma lukunsa ovat tietenkin ilmoitukset, joissa ei mitään itsestä kerrota. Jos kuitenkin on kuva, niin sehän on sitten ainoa, mistä oikeastaan voi olla jotain mieltä. Minua ei hirveästi innostaisi, vaikka kuinka hyvännäköinen olisi, jos ei mitään muuta infoa itsestään anna.
Niin ja itselläni ei ole profiilia täällä, en ole tällä hetkellä valmis seurustelemaan.
.- kuvat kehiin
"Olen törmännyt täällä pariin miehen profiiliin, joiden kohdalla ajattelin, että melkeinpä sama, miltä mies näyttää (jos ei nyt ihan luotaantyöntävä ole), sen verran mahtavia tyyppejä ovat tekstin perusteella olleet."
Itsehän juuri myönsit että ulkonäöllä ON väliä. Ei sinullekkaan kelpaisi Notre Damen kellonsoittaja. Jos näyttää juopolta sarjamurhaajalta ja jättää sen tähden kuvansa laittamatta niin mitä se auttaa. Hylkäys tulee, jos on tullakseen, siinä kohtaa kun kuva pitää lähettää. - 124578
kuvat kehiin kirjoitti:
"Olen törmännyt täällä pariin miehen profiiliin, joiden kohdalla ajattelin, että melkeinpä sama, miltä mies näyttää (jos ei nyt ihan luotaantyöntävä ole), sen verran mahtavia tyyppejä ovat tekstin perusteella olleet."
Itsehän juuri myönsit että ulkonäöllä ON väliä. Ei sinullekkaan kelpaisi Notre Damen kellonsoittaja. Jos näyttää juopolta sarjamurhaajalta ja jättää sen tähden kuvansa laittamatta niin mitä se auttaa. Hylkäys tulee, jos on tullakseen, siinä kohtaa kun kuva pitää lähettää.Niin, minähän sanoin, että ulkonäöllä on väliä, mutta että se ei ole se olennaisin asia. Monet kun tuntuvat tuijottavan sitä enemmän kuin mitään muuta. Ja haetaan vain sitä ns. omaa tyyppiä ja ohitetaan automaattisesti kaikki muut.
Noita notre damen kellonsoittajia ei kyllä juuri edes ole olemassa, niitä saa suurennuslasilla etsiä. Ja juoppo sarjamurhaaja voi olla jonkun mielestä jopa hyvännäköinen - varsinkin jos sellainen pahan pojan karisma säväyttää. Sitä paitsi eihän se välttämättä edes valokuvassa/ulkonäössä näy. Monet juopot ja sarjamurhaajat ovat ihan tavallisen näköisiä. - Mulle oma...
124578 kirjoitti:
Niin, minähän sanoin, että ulkonäöllä on väliä, mutta että se ei ole se olennaisin asia. Monet kun tuntuvat tuijottavan sitä enemmän kuin mitään muuta. Ja haetaan vain sitä ns. omaa tyyppiä ja ohitetaan automaattisesti kaikki muut.
Noita notre damen kellonsoittajia ei kyllä juuri edes ole olemassa, niitä saa suurennuslasilla etsiä. Ja juoppo sarjamurhaaja voi olla jonkun mielestä jopa hyvännäköinen - varsinkin jos sellainen pahan pojan karisma säväyttää. Sitä paitsi eihän se välttämättä edes valokuvassa/ulkonäössä näy. Monet juopot ja sarjamurhaajat ovat ihan tavallisen näköisiä.Juurikin näin.
- J-rasmussen
Moron...ajattelinpa minäkin hieman kertoa, mitä mieltä olen nettideittailusta.
Olen siis reilu kolmekymppinen sinkkumies, etsin suurinpiirtein ikäistäni lapsetonta naista. Mielellään tietty hieman itseäni nuorempaa. Noin 25-30-vuotiasta.
Minulla oli muutama vuosi sitten profiili S24:ssä. Silloin tapasin livenä kaksi naista, mutta päätin että poistan profiilin, koska se tuntui hyvin väkisinyrittämiseltä ja treffeillä oli aika ahdistava tunnelma. Vaikka viestittely oli ollut ihan mukavaa, mutta se on ihan eri asia lähteä oikeasti tapaamaan jotakuta vierasta ihmistä.
No, joka tapauksessa silloin muutama vuosi sitten S24:ssä oli lukuisasti mielenkiintoisia naisten profiileja, hyvin persoonallisia ilmoituksia ja viesteihini vastailtiin ihan asiallisesti.
Viime syksynä päätin sitten uudestaan tehdä profiilin tänne. Nyt olen sitten tämän talven lueskellut naisten profiileja...täytyy sanoa, että nettideittailukulttuuri on huonontunut huomattavasti näiden vuosien aikana. Olen myös lueskellut ei-kirjautuneena miesten profiileja...ei hyvää päivää mitä touhua. Eihän ihmiset oikeasti enää panosta noihin ilmoituksiin enää ollenkaan. Useimmissa profiileissa on tekstiä ehkä noin viisi riviä, kirjoitusvirheitä älyttömästi (itseäni se häiritsee suunnattomasti).
Joka tapauksessa useimmat profiilitekstit eivät herätä mitään mielenkiintoa.
Jotenkin on fiilis, että täältä on fiksut naiset (ja miehet) kadonneet johonkin.
Nettideittailusta on tullut todella pinnallista. Kirous on siinä, että täällä laitetaan ihan liikaa painoarvoa ihmisen iälle, ulkonäölle ja koulutustasolle. Muutenkin tämä on aika taitolaji, yksikin väärä sana profiilitekstissä saattaa olla täydellinen turn-off. Eihän se ole kuin yksi hiirennäpäytys ja seuraavaa profiilia kehiin... Epäkohta on myös siinä, että ainakin s24:ssä on huomattavasti enemmän miehiä kuin naisia. Saa mies olla todella tyytyväinen, jos saa naiselta edes yhden viestin viikossa.
Huvittavinta, ja miksei säälittävää, ovat myös nuo hölmöt, joilla on tuo tositarkoitus-paketti. Maksavat kahdeksan egee kahdessa viikossa turhuudesta. En oikeasti ymmärrä, mitä järkeä tästä on maksaa? No, sehän on jokaisen oma asia mihin rahansa laittaa.
En tunne ketään, kuka olisi s24:n kautta löytänyt suhdetta. Itsekään tuskin löydän.- 1-1
Sinulla on monta hyvää pointtia. Itse en ole tehnyt tänne koskaan profiilia, koska ei tämä oikein omalta jutulta tunnu (pari kertaa olen harkinnut kyllä). Mutta olen uteliasuudesta käynyt aina silloin tällöin proffileja lukemassa, ensimmäisen kerran varmaan vuonna 2008.
Silloinkin useimmat ilmoitukset olivat mielestäni ihan yhtä huonoja kuin nykyään, ainakin siis miesten, niitä naisena on enemmän tullut luettua. Muutama rivi tekstiä ja sekin ihan mitäänsanottamia kliseitä, eli mitään niistä ei saa irti. ihmettelin silloin, ja ihmettelen yhä, että miksi ihmiset eivät yhtään näe vaivaa sen profiilin laatimisessa.
Tuokin on ihan totta, että liikaa tuijotetaan noihin ulkoisiin juttuihin, siihen ihannekumppani -listaan. Numerot tuntuvat kiinnostavan monia enemmän kuin ihmiset. :( Tai ehkä ne sitten kiinnostavat pakostakin, kun niissä profiileissa ei juuri muuta lue. Vai meneekö se toisin päin? Ei kirjoiteta mitään, koska ajatellaan, että sillä ei ole kuitenkaan mitään väliä.
Tositarkoituksella - paketti on myös vähän hölmö. Maksetaan siitä, että ollaan erityisen tyrkyllä ja saadaan aina välillä "hetki kuuluisuutta". :D. Kumppanin haussa se tuskin auttaa.
- 34
Mnä olen onnistunut löytämään nettitreffeiltä, vieläpä Suomi24:stä, naisystävän, jonka kanssa asuinkin pari vuotta. Lusikat menivät lopulta jakoon ja olen yrittämässä nyt uudestaan paremmalla onnella, tällä kertaa tosin erään toisen, ystäviltäni parempia suosituksia saavan, palvelun kautta.
Ensimmäinen kunnollinen onnistuminen nettideittailussa vei melkein kolme vuotta aikaa. Sinä aikana usko ehti mennä jo useaan kertaan ja melko karvailta tuntuvia pettymyksiä mahtui väliin monta. Nettideittalu on kestyävyyslaji eikä sovi niille, joiden nahka ei ole kovin paksu. Silti onnistumisia ihan oikeasti tapahtuu ja lähipiirissänikin on muutama netin kautta alkunsa saanut avioliitto.
Ainakin minulle se, mitä monet kutsuvat "oikeassa maailmassa" tapahtuvaksi deittailuksi (siis ihan yhtä oikeahan se nettipiuhan toisessa päässä istuva ihminenkin on ja aivan yhtä konkreettinen sitten kun päästään ekoille kahveille) olisi melko hankalaa puuhaa. Satun nyt vain olemaan miesvaltaisella alalla töissä, ystäväpiirini naiset ovat jo kumppaninsa löytäneet, harrastukseni ovat sellaisia että niissä törmää harvoin uusiin ikäisiini ihmisiin enkä viitsisi millään aloittaa väkisin uusia harrastuksia vain vastakkainen sukupuoli tavoitteena. Kaikkein nolointa koko maailmassa on baareissa notkuminen ja latteiden iskurepliikkien harjoittelu. Joten pidän sitten mieluummin profiilia nettideittipalvelussa ja yritän lähestyä naisia sitä kautta. Onhan se välillä rasittavaa, mutta vapaavalintaisuus on. Aiemmin oli järjestettyjä avioliittoja, mutta minä pidän tästä järjestelystä enemmän.- curious01
Kiinnostuin: mikä deittisivusto olisi hyvä, siis tuo ystäviesi suosittelema, jolle olet siirtynyt? Itsekin harkitsen jotain muuta kuin suomi24:ää.
- 6 + 8
Kuvattomalla profiililla olin matkassa, löysin kuvattoman miesprofiilin, johon lankesin. Verbaalia akrobatiaa, tapaaminen, kumpikaan ei ollut mitenkään otettu toisen ulkonäöstä, mutta sielujen sympatia oli ehtinyt muotoutua juttelun aikana. Tuskin olisimme tutustuneet paremmin, jos olisimme tavanneet ilman tuota muutaman kuukauden viestittelyä.
Mun mielestä tämä siis on tosi hyvä keino tavata uusia ihmisiä. Ulkonäkö tai ulkoiset puitteet ei sotke välissä, mennään ajatustenvaihdolla. Tutustutaan oikeasti. Sen jälkeen tavataan ja silloin on oikeastaan ihan sama, miltä toinen näyttää. Kirjoitustaitoisia miehiä vain on vähän. Eli kiinnostavia miehiä löytyi tasan tuo yksi mutta sehän riittikin ;) - Turhaa touhuako??
Hyviä kannanottoja, kiitos! Nainen olen siis itse ja voin sanoa, että ei niitä kiinnostavia vastauksia mielinmäärin satele. Ja kyllä mä itsekin välillä olen ihan reippaasti ottanut yhteyttä kiinnostavilta vaikuttaviin profiileihin, mutta laihoin tuloksin.
Kai se sitten on kestävyyslaji tämäkin, mutta kun ei itsellä ole mitään niin kovaa epätoivoa löytää kumppania, niin ei viitsisi täällä vuosikausia roikkua. Ehkä parasta onkin laittaa profiili joksikin aikaa jäähylle ja elellä omaa elämäänsä. Voihan se olla, että syyspimeillä tekee taas mieli kirjoitella enemmän, kuka tietää. Nyt nokka kohti kevättä! - täysin nolla
Kyllä se on niin et ruman miehen kuten minun ei kannat mitään profiileja laittaa koska naiset ei vastaa rumille miehille. Ulkonäkö ja lompakon paksuus sanelee et kenelle naiset vastaa. Valitettavasti luoja ei suonut mulle kaunista naamavärkkiä joten pysyn yksinäisenä koko elämäni ajan.
Mitä, rumempi naama, sitä kirkkaamman hymyn ja paremman luonteen kanssa saa. Usko pois. Treenattu, itsestään huolta pitävä ja perustyylikäs lepposa olemus on kanssa plussaa. Olen huomannu että naamasta riippumatta et saa naista jos et ite usko saavas, ellei nainen oo sammumispisteessä tai se tapaus joka haluaa yhden illan jutun ensisilmäyksellä mukavimman näkösen miehen kanssa. Ja siis kyllä kuvassakin hyvä ja luonteikas ja hullunkurinen hymy peittää aika hyvin rumuutta, kun taas "emmäketäänsaa"-ilme ei niin paljon. Siihen tarvii vaan enemmän miestä mitä normaalimieheltä vaaditaan. Et saanut helppoa osaa.
- %%%%
Oletko aivan varma, että olet ruma?
Muistutatko esim. jotakuta näistä:
http://www.neiljashworth.com/wp-content/uploads/2011/12/ugly_man.jpg
http://www.netsummary.dk/bianco/index.html
http://funpictures.dk/gallery/jan09/Ugly_Men/15.jpg
http://www.documentingreality.com/forum/f185/ill-bet-41609/
Tarkoitus ei ole ilkkua tai loukata. En vain ole niin vakuuttunut, että täällä itseään rumana pitävät ovat oikeasti rumia.
Ja jos on vähemmän komea, niin kannattaa satsata oman personaan ja lahjojen ja kykyjen kehittämiseeen. Hjallis Harkimo on kaikkea muuta kuin komea, samoin oli esim. Juice Leskinen. Kummallakaan ei olisi varmaan koskaan ollut vaikeuksia saada naisia, vaikka eivät olisi olleet julkkiksia. - täysin nolla
%%%% kirjoitti:
Oletko aivan varma, että olet ruma?
Muistutatko esim. jotakuta näistä:
http://www.neiljashworth.com/wp-content/uploads/2011/12/ugly_man.jpg
http://www.netsummary.dk/bianco/index.html
http://funpictures.dk/gallery/jan09/Ugly_Men/15.jpg
http://www.documentingreality.com/forum/f185/ill-bet-41609/
Tarkoitus ei ole ilkkua tai loukata. En vain ole niin vakuuttunut, että täällä itseään rumana pitävät ovat oikeasti rumia.
Ja jos on vähemmän komea, niin kannattaa satsata oman personaan ja lahjojen ja kykyjen kehittämiseeen. Hjallis Harkimo on kaikkea muuta kuin komea, samoin oli esim. Juice Leskinen. Kummallakaan ei olisi varmaan koskaan ollut vaikeuksia saada naisia, vaikka eivät olisi olleet julkkiksia.Hjallis onkin rikas. Sekin vaikuttaa et tienaako 10 vai 100 tuhatta vuodes. jos on ruma mut tienaa paljon rahaa tai on muuten rikas niin kyllä naiset kiinnostuu. sehän on monet kerrat todettu ja nähty. minä olen ruma ja suht köyhä joka tienaa just sen verran et tulen toimeen ja kun nykyään töitäkään ei helpolla saa niin ei pääse rikastumaan edes.
- ikisingle
Joo kyllähän tämä touhu alkaa pikkuhiljaa tympäseen ja kyllästyttään kun ei mitään tapahdu. Suurin osa naisista on muutenkin väärän kokoisia/näköisiä sekä yh-äitejä.
Toki treffipuolella on omalta paikkakunnalta ehkä viisi joista vähääkään olen kiinnostunut, mutta ei läheskään itselleni täydellistä naista. Suuri miinus on profiilien kuvattomuus, kaikilta kun ei jaksa alkaa kyseleen kuvaa. Kahdelle nuista olen kuitenkin kirjoittanut, mutta ilman mitään vastauksia.
Itse olen iloinen, kunnollinen ja kunnostaan huolta pitävä työssäkäyvä suomalainen, eli varmaankin sitten tylsä. Profiilissani kuva ei ole parasta a-luokkaa kun en osaa itsestä ottaa sellaista että itsellekään kelpais. :)) Kuvaa olen kuitenkin pitänyt näkyvillä ja kävijöitäkin useita viikoittain. En silti usko että se kuvasta on kiinni, vaan siitä että naisilta ei voi odottaa aloitteen tekoa ja itse en enään taida jaksaa vaivautua kirjoitteleen.
Kyllä tässä ollaan kohta siinä vaiheella, että reilun vuoden vierailu treffipuolella loppuu pian. Toivois sitä itsekin että löytäis tuolta tosielämästä sen oikean, mutta viimeisenä baarista. Mutta joo en revi ressiä, tulee sitten kun on sen aika. Eikä äitikään luule minua enään homoksi. :D - M C
Onhan tuo aikamoista menoa tuolla.
Ei sitä todellakaan naisillakaan ole ylitarjontaa. Olen muutenkin jo tietoinen, että olen hiukkasen erikoinen persoona, joka varmaan omalta osaltaan karkottaa mahdollisia kandidaatteja.
Taitaa tekstissäkin jotain vikaa olla, kun ei koko ajan loota huuda hoosiannaa. ;)
Mutta kaipa tämä on vain otettava siltä kannalta, että lisään omia mahdollisuuksiani löytää itselle se oma toinen puolisko kun olen "tuolla ulkona" hiukkasen syrjäänvetäytyväinen ja vähän muutenkaan ulkona käyvä.
Toivossa on hyvä elää ja niin edelleen. :) - MetsänPeikko55
Naiset vois laittaa mulle sähköpostii. Olen varattu. Ollut avoliitossa jo parikymmentä vuotta. Lapsetkin aikuisia. Haluaisin vaan tavata ja tutustua sinuun nainen. Ei haittaa vaikka olet varattukin. sähköpostiin voi kirjoittaa:) En laita tähän kuvaani, mutta ei ulkonäköni tuota pettymystä. Kyllä ilman kuvaakin voi treffata. Ei se treffaaminen tarkoita että ollaan sen jälkeen koko loppuelämä yhdessä. Silloin vasta testataan toinen ja tutustutaan tosi elämässä poissa virtuaalitodellisuudesta ja ehkä kynäniekan valheellisista sanoista ja korulauseista vapaana.
[email protected]. Elämässä pitää hieman uskaltaa ja nähdä vaivaakin:):)
Jos voi luottaa toisen ihmisen sanomaan ulkonäöstään ja ei viitti lähteä treffeille ilman kuvaa, niin saattaa menettää juuri sen mitä oli etsimässäkin.
Yksittäiset sanat ilmoituksissa eivät sisällä oikeastaan kovinkaan paljoa. Ajan mittaan kasvotusten tapaamalla saa enemmän tietoa toisesta ihmisestä, äänestä, ilmeistä, rehellisyys näkyy kun osaa katsoa ja haluaa nähdä. - turhuuttaz
Jotta voi löytää netistä kumppanin, on ensin tajuttava oma TASONSA.
Koulutus, työ, sosiaalisuus, perhesuhteet...
Parikymppisillä on erittäin hyvät mahdollisuudet löytää rakas netistä, koska he ovat suurinpiirtein samalla tasolla. Melkein kaikki opiskelevat, ovat lapsettomia ja harvalla on pitkiä suhteita takana.
Kolmekymppisillä ja sitä vanhemmilla tilanne on jo aivan toinen. Useimmilla on jo lapsia, on eronneita, kun taas jotkut jopa kolmekymppiset ovat eläneet koko elämänsä ilman vakavaa suhdetta. Varsinkin kolmekymppisistä miehistä löytyy runsaasti ikisinkkuja.
Profiilissa pitäisi uskaltaa oikeasti kertoa itsestään henkilökohtaisia asioita, niin aloitteenteko olisi helpompaa. Useimmat luettelevat vain pelkkiä kliseitä itsestään, ovat huumorintajuisia, iloisia, sosiaalisia...hohhoijaa.
Enkä tajua, miksi jotkut eivät voi laittaa sitä naamaansa näkyviin.- Yhyyyyy...
"Enkä tajua, miksi jotkut eivät voi laittaa sitä naamaansa näkyviin."
Kaikkea ei voi elämässä tajuta. Ei sittenkään, vaikka kuinka rautalangasta taivutettaisiin.
- Turhaa touhuako?
Jeps, TASO nimenomaan. Oman TASOni kyllä hahmotan, mutta miksei niitä yhtä tasokkaita miehiä ole tarjolla? Itse olen koulutettu, nätti, pidän itsestäni hyvää huolta, olen sosiaalinen, avulias ja mukava, no, ainakin ystävieni mielestä olen ;-). Ja miten minusta kuitenkin tuntuu siltä, että netin miestarjonta ei vastaa tasoani ollenkaan? Jos ei edes pikkuisen viitsi nähdä vaivaa oman terveytensä ja ulkomuotonsa eteen tai ei viitsi takapuoltaan kotisohvalta sen verran nostaa, että kävisi vaikka harrastamassa jotain tai matkustelisi, niin ei sille mitään voi, en minä ainakaan kiinnostu. En minä ainakaan etsi mitään unelmien prinssiä vaan ihan normaalinnäköistä, koulutettua ja sympaattista miestä, joka muistaa vaihtaa sukkansa ja pestä hampaansa ja liikuttaa itseään edes vaikka pulkkamäessä.
Rankkaa yleistystähän tämä on ja varmasti tämä pätee myös moneen naissukupuolen edustajaan, mutta niitä kun en itse täältä netistä etsi, niin ei ole kokemusta. ;-)- MitenLienee??
Joo.. Eipä ole näköjään tullut mulle keneltäkään sähköpostiakaan. Vaikka laitoin jo puolen päivän maissa sähköpostiosoitteenikin tälle saitille:):) Turhaa se on jos ei kirjoittele sähköpostiin.. :):) Täällä hieman hankalaa tuo seurustelu.
johantimo2suomi24.fi
No.. mainostetaan nyt vielä kerran.. heh. Mutta ei kyllä tämän enempää:):) joku voisi muuten luulla että olen epätoivoinen:):) - täysin nolla
On mullakin kolme ammattia mut ei se mitään merkkaa. ihan sama vaikka olis mulla 10 insinööri tutkintoa. Siltin naiset ei musta olisi kiinnostunut. Naama se on joka ratkaisee.
- SitäOikeaaootellessa
täysin nolla kirjoitti:
On mullakin kolme ammattia mut ei se mitään merkkaa. ihan sama vaikka olis mulla 10 insinööri tutkintoa. Siltin naiset ei musta olisi kiinnostunut. Naama se on joka ratkaisee.
Ei se ole naama joka ratkaisee, mutta sen verran voin vinkata, että itsesääli ei ainakaan nostata pisteitä. Jos joku on tarkoitettu tulemaan vastaan niin se tulee.
- Olet täysin nolla
täysin nolla kirjoitti:
TÄYSIN oikeassa. Käykääpä huvikseen vilkaiseen noita hyvännäköisten miesten profiilien vieraskirjasivuja kuinka kaikenikäiset naiset käyvät niissä laumottoin kuolaamassa.
Naama se on mikä ratkaisee , se on totuus. - täysin nolla
SitäOikeaaootellessa kirjoitti:
Ei se ole naama joka ratkaisee, mutta sen verran voin vinkata, että itsesääli ei ainakaan nostata pisteitä. Jos joku on tarkoitettu tulemaan vastaan niin se tulee.
Mulla on kuva profiilissa joten kaikki näkee sen. Eikä kukaan käy vierailulla mun profiilissa niin näkeehän sen et ei naama miellytä. Joten pas..ka puhetta on jos joku nainen väittää ettei naam ratkaise.
- kaksoiso
12 vuotta sitten löysin täältä puolison itselleni, tosin chatin puolelta. 10 vuotta sitä onnea kesti. Kyllä täältä löytää jos oikein tuuri käy mutta vaikeaa se on. Kaikkea pitää kerran kokeilla.elämänsä aikana joten eiköhän seuraava löydy taas tuolta oikeasta elämästä. Onnea vaan etsintään sitä täällä tarvitaan ja aikaa...
- dddddfffddd
Näin miehenä sanoisin, että ei täältä muuta saa kuin pimppua,,,sitä riittää.
Oikeaa parisuhdetta kyllä pitää hakea face-to-face,,,,vaikka ruokakaupasta.- makkaran luona
Ruokakauppa olis varmaan hyvä paikka.
Vinkkiä kauppiaille: ryhtykää kehittelemään ideoita siitä, miten ruokaostoksilla käydessä voisi samalla hieman flirttailla. Voihan nytkin, mutta jotain uutta ideaa. Varmaan jokin suuri keksintö tällä saralla odottaa tulemistaan.
Siis miten lähikaupasta voisi tulla iskupaikka ;) - Joo-o...
makkaran luona kirjoitti:
Ruokakauppa olis varmaan hyvä paikka.
Vinkkiä kauppiaille: ryhtykää kehittelemään ideoita siitä, miten ruokaostoksilla käydessä voisi samalla hieman flirttailla. Voihan nytkin, mutta jotain uutta ideaa. Varmaan jokin suuri keksintö tällä saralla odottaa tulemistaan.
Siis miten lähikaupasta voisi tulla iskupaikka ;)Kauppiailla on kyllä ihan muut intressit liike-elämässä kuin iskutilaisuuksien järjestely.
- turhaan..aivan
Turhaltahan täällä tuntuu tosiaan notkua..vaikka eräät notkuvat vuosikausia!Luulisi epäilysten heräävän näiden"tositarkoituksella"olevien omalla kuvallaankin esiintyvien suhteen..Mitä he hakevat?
Ikävillä kokemuksilla on taipumus pilata hyvätkin asiat.- valikoiva
Pitäisikö laittaa maximi aika yhden profiilin esillä oloon :)
- täysi kymppi
valikoiva kirjoitti:
Pitäisikö laittaa maximi aika yhden profiilin esillä oloon :)
Miks ihmeessä? Eikö ole jokaisen oma asia, kuinka kauan täällä viipyy. Itse olen ollut jo kolme vuotta ja varmaan sama lisää on tulossa. Mutta kait se on minun asiani.
- oma kokemus
Itse löysin loistavan tyypin täältä muutama vuosi sitten. Profiilini ehti olla näkyvissä vain pari viikkoa kun halusin poistaa sen keskittyäkseni kunnolla tähän mieheen, vaikka emme olleet vielä edes tavanneet. Välillä käyn täällä sitten kirjoittelemassa ja luomassa uskoa muillekin.
Ei se ole kuvista kiinni jos oikein kolahtaa. Menimme treffeille ilman, että edes vaihdoimme kuvia ja jännitti tietysti aivan hurjasti. Sitä ennen kirjoittelimme tosi pitkiä kirjeitä pari viikkoa ja soittelimme muutaman kerran.
Olemme molemmat jo keski-ikäisiä ja sitä taustaa vasten osaa myös arvostaa kun löytää helmen. On niin paljon tarjolla pelimiehiä, epäterveellistä elämää viettäviä alkoholistin alkuja tai muuten vaan naista huonosti kohtelevia äijänköriläitä.
Minusta ei menetä mitään jos jonkun aikaa haeskelee netin kautta itselleen kumppania. Jos sitten ketään ei oikeasti löydy, niin ainakin on yrittänyt. Minä ainakin kuvittelen olevani lopun elämäni onnellinen kun löysin täältä akateemisen, komean, urheilullisen, huumorintajuisen, pitkän, hyvätapaisen ja aivan uskomattoman ihanan sydämen omaavan miehen. Oli niin kiva kun mies oli kuitenkin vaatimaton omassa profiilissaan ja vasta myöhemmin sain tietää että mikä aarre hän on.
Eli onnea kaikille etsintään! - yks nainen
tama on ihan turha ...kuin oli profiili kuvan kanssa tulee seksi ehdotuksia,nyt kuin ei oo kuva niin aika hiljasta.olen nätti,kunnollinen ja lapsetkin jo isoja.eikö lihava!en mitään rumullusta,juoppo,työtöntä huolisin koska samantyyppinen mieskin saa olla.
miehet ovat todella outoja eikä itse tiedä mitä halua...jtn nuorta missiä vissin..- aika pettynyt
Joo, hirveästi satelee seksiehdotuksia, vaikka minunkin profiili on sellainen, että luulisi, että normaaliälyllä varustettu mies tajuaisi, ettei kannata mitään seksijuttuja ehdotella. Etenkin ällöttää nuoret alle 30v. miehet, jotka ehdottavat seksiä. Heillä on monella hyvin suoraa tekstiä: haluatko panoa. Oksettaa.
- olen ruma
En ole ikinä uskonut nettideitteihin
- ikisinccu
Ainakin Suomi24 treffien ongelma on se, että profiileja on aivan liikaa. Varsinkin miesten, naiset tuskin paljoa selailevat ja lueskelevat profiileja oma-aloitteisesti.
On pidemmän päälle aika puuduttavaa lukea esim sadasta profiilista, kuinka kaikki etsivät mm iloista ja urheilullista elämänkumppania...
Ihmisten pitäisi oikeasti panostaa enemmän profiiliteksteihin. Kuvailla esim luonnettaan jne.
Deitti-sivustoilla on porukkaa joka lähtöön. Aika pettynyt olen...viikonloppuisin satelee viestejä ja flirttejä naisilta, mutta siihen se sitten jää. Ovat luultavasti pienessä siideripöhnässä ja arkena se sitten unohtuu mitä tuli hommattua viikonloppuna.
Olisi oikeasti mielenkiintoista tietää, moniko täältä oikeasti löytää suhteen. Itse olen pitänyt profiilia tämän talven ja monen naisen profiili on vain viikon päivät, kunnes katoaa. No enemmän on niitä, jotka ovat viikosta toiseen, kuukaudesta toiseen. - intuiitio :)
Taisinpa löytää sen oikean. Hauskinta tässä on se että puolivahingossa eksyin treffisivuille, eikä todellakaan ollut ajatusta hakea mitään vaan nauttia vapaudesta jonkin aikaa. Muutamia ilmoituksia selailin ja mikään ei oikein iskeny... kunnes se pirulainen ;) osui silmään. Mietin pari päivää laittaakko viestiä vai ei. Pakkohan se oli ja siitäpä alkoi jotakuinkin tauoton kirjoittelu. Sitten käytiin kaffella hirmuisen jännityksen kera. Jutut toimi livenäkin ja ja päätettiin tavata uudelleen ja uudelleen...No vasta pari kuukautta tässä on mennyt mutta kun toinen tuntuu niin omalta niin se tuntuu...Ikinä ennen en ole ilmoitusta laittanu, enkä mihkään ole ennen mitään lähetelly. Tämmönen pieni onnettomuus nyt sattu ja melkein sen tiesinkin kun tätä ensinmäistä viestiä laittelin, että tämä kaveri on mulle. Aika vaikee selittää.... Tämä kaveri sanoi muuten , että se mistä kiinnostui oli se, että viestissäni oli enemmän kuin kaksi riviä. Eli jos oikeasti jostain kiinnostuu niin kannattaa nähdä vähän vaivaa jotta tulee huomatuksi
- Hghkgku
Jotenkin alkaa kyllästyttään tuo teksti mitä miehet väittävät "naiset vastaavat pelkästään rikkaille ja komeille"
Ei se kuule nuin mene ! Ja sen sanon ettei todellakaan kaikille naisille miehen hommaaminen käy niin helposti ! Jotenkin miehet on saanu kieron luulon et naisille se seuran hakeminen kävisi ku sormia napsauttaen. En jaksa selittää toivottavasti joskus tajuatte että olette väärässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084711Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293443No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 491524
- 361423
- 381246
- 141162
- 1641050
- 271048
- 6954