Tosa oikealla on toi pyörivä mainos figuuri.
Mihin suuntaan näet sen pyörivän?
Mihin suuntaan figuuri pyörii?
38
105
Vastaukset
Minulla ei näy mainokset. Jos se on se naistanssija, niin minun mielestäni se pyörii oikealle.
http://www.heraldsun.com.au/news/right-brain-v-left-brain/story-e6frf7jo-1111114603615- ..
Juuri se. Ja oikealle täälläkin.
Olen epäilevä...siksi kysyin. .. kirjoitti:
Juuri se. Ja oikealle täälläkin.
Olen epäilevä...siksi kysyin.Mitä oikein epäilet?
- ..
pus-kis kirjoitti:
Mitä oikein epäilet?
Koska epäilen. Se on mun luonto.
Olen nähnyt sen eri paikoissa ~reilun vuoden ajan ja useinmiten se pyörii myötäpäivään. Muutaman kerran on pyörinyt vastapäivään. Joskus se huimaa...tai rillit temppuilee.
Siksi kiinnostaa, miten muut sen näkee. .. kirjoitti:
Koska epäilen. Se on mun luonto.
Olen nähnyt sen eri paikoissa ~reilun vuoden ajan ja useinmiten se pyörii myötäpäivään. Muutaman kerran on pyörinyt vastapäivään. Joskus se huimaa...tai rillit temppuilee.
Siksi kiinnostaa, miten muut sen näkee.Selvä. Minua lähinnä kiinnostaa, että mikä se selitys oli, miksi toisen mielestä se pyörii vastapäivään ja toisen mielestä myötäpäivään. En vielä ole jaksanut etsiä, mutta tiedän asian kohta alkavan vaivaamaan minua ja sitten joudun etsimään selityksen.
- ..
pus-kis kirjoitti:
Selvä. Minua lähinnä kiinnostaa, että mikä se selitys oli, miksi toisen mielestä se pyörii vastapäivään ja toisen mielestä myötäpäivään. En vielä ole jaksanut etsiä, mutta tiedän asian kohta alkavan vaivaamaan minua ja sitten joudun etsimään selityksen.
Jaa, koska kuvan esittäjät väittää, että kuvan pyörimissuunta kertoo katsojan aivotoiminnasta -kumpaa puoliskoa käytät tai kumpi puolisko ns hallitsee. Itsehän liitit kuvan, siinä samalla on se selitys.
En pysty uskomaan, että copy-paste-gif kuvan pyörimissuunta muuttuu katsojan mukaan. En vaan usko vieläkään.
Jos se on totta, tarvitsen jotain tieteellisempää selitystä. Enkä minäkään jaksa etsiä sitä nyt. - Duckduck
.. kirjoitti:
Jaa, koska kuvan esittäjät väittää, että kuvan pyörimissuunta kertoo katsojan aivotoiminnasta -kumpaa puoliskoa käytät tai kumpi puolisko ns hallitsee. Itsehän liitit kuvan, siinä samalla on se selitys.
En pysty uskomaan, että copy-paste-gif kuvan pyörimissuunta muuttuu katsojan mukaan. En vaan usko vieläkään.
Jos se on totta, tarvitsen jotain tieteellisempää selitystä. Enkä minäkään jaksa etsiä sitä nyt.Enpä oikein usko minäkään. Miksi kuva joka on tehty johonkin suuntaan pyörimään vaihtaisi suuntaa.
.. kirjoitti:
Jos se on totta, tarvitsen jotain tieteellisempää selitystä. Enkä minäkään jaksa etsiä sitä nyt.Minä en ainakaan pysty pakottamaan aivojani sellaiseen asentoon, että tanssija pyörisi toiseen suuntaan. Joten en osaa sanoa siitä sen enempää.
- ..
Duckduck kirjoitti:
Enpä oikein usko minäkään. Miksi kuva joka on tehty johonkin suuntaan pyörimään vaihtaisi suuntaa.
Correcto mundo
Kuva on koodattu tiettyyn suuntaan.
Mutta kuten sanottu, eihän näistä koskaan tiedä
- Duckduck
Ekan kerran kun katsoin niin oikea vasen oikea, vasen, oikea sitten jo ajattelin, että joku kääntelee sitä piruuttansa.
Toka kerralla taas oikea vasen oikea ..
Käänteli tai ei, niin aina alkaa ensin oikealle. Vai sanoisinko myötäpäivään. - määmy
Se vaihtaa suuntaa vähä väliä, parhaiten hiffaa ku seuraa jalan liikettä.
Pointtina on kuitenkin, ku klikkaat sut lingotaan mainokseen.- Duckduck
Se nykäsee kun vaihtaa suuntaa. Se vähän haiskahtaa.
Kyllä se pyörii molempiin suuntiin. Se vain vaihtaa suuntaa ehkä silloin kun en erityisemmin keskity siihen. Nytkin lyhyen ajan sisällä kolme kertaa.
pus-kis kirjoitti:
Minulla se toimii vain yhteen suuntaan. Minulla on joku rajoite.
En usko, että siinä on mitään varsinaista rajoitetta kenelläkään. Katso enemmän jalkoja. Yritä tehdä se rennosti ja pakottomasti .
sxthsens kirjoitti:
En usko, että siinä on mitään varsinaista rajoitetta kenelläkään. Katso enemmän jalkoja. Yritä tehdä se rennosti ja pakottomasti .
Sain sen vain pompottelemaan puolelta toiselle ja sen jälkeen matka jatkui taas myötäpäivään. Melkein sain päänsäryn, joten taidan antaa olla.
pus-kis kirjoitti:
Sain sen vain pompottelemaan puolelta toiselle ja sen jälkeen matka jatkui taas myötäpäivään. Melkein sain päänsäryn, joten taidan antaa olla.
Noh jotakin kuitenkin. Onnistuu sitten jokus myöhemmin, kun sillä ei ole oikeasti edes väliä :)
- mm
Se pyörii siihen suuntaan, mihin haluan.. Tai sit se vaihtelee suuntaa ihan muista syistä. Mitäpä siitä? Pääasia, että pyörii :)
Muistan kerran, kun tuo figuuri alkoi räpsyttämään kuin perhonen, ikään kuin stroboskoopin valossa. Säikähdin, että minulla on diagnosoimaton epilepsia tai aivokasvain! :) Ainakin joskus kirjoitan kaksoisanoja yms.
- mm
sxthsens kirjoitti:
Muistan kerran, kun tuo figuuri alkoi räpsyttämään kuin perhonen, ikään kuin stroboskoopin valossa. Säikähdin, että minulla on diagnosoimaton epilepsia tai aivokasvain! :) Ainakin joskus kirjoitan kaksoisanoja yms.
Epilepsian huomaa kyllä :) On siitä muitakin oireita, kuin ajatuskatkot suomi24:n palstoilla ja mainosten räpsyttävät figuurit.
- Nasdaq
Hyvät tissit.
Tää kuvasarja aina silloin tällöin putkahtaa eetteriin ja aiheuttaa ihmisissä hämmästystä. Heti kun kuvaa yrittää ymmärttää niin se pyörii muistaakseni myötäpäivään. Ja heti kuin varjotisseistä nauttii niin vastapäivään.
(Aurinkoista naurua)- Nasdaq
Täsmennyksen vuoksi on myös mainittava että nainen ei kuvassa pyöri, eikä kukaan pysty sanomaan onko hän naama tänne vai tonne päin, koska hän on varjokuva.
Simppeli juttu. - mm
Nasdaq kirjoitti:
Täsmennyksen vuoksi on myös mainittava että nainen ei kuvassa pyöri, eikä kukaan pysty sanomaan onko hän naama tänne vai tonne päin, koska hän on varjokuva.
Simppeli juttu.Voiko varjokuvalla olla hyvät tissit? Vai näetkö harhoja..
- Nasdaq
mm kirjoitti:
Voiko varjokuvalla olla hyvät tissit? Vai näetkö harhoja..
Älä nyt ota itseesi. Ajattele tuota hämmästelysi kohdetta sen koodaajan näkökulmasta. Ei se todellakaan pyöri. Ei naikkonen eikä koodaaja pumpputuolillaan.
- Duckduck
Nasdaq kirjoitti:
Älä nyt ota itseesi. Ajattele tuota hämmästelysi kohdetta sen koodaajan näkökulmasta. Ei se todellakaan pyöri. Ei naikkonen eikä koodaaja pumpputuolillaan.
Kyllä täytyy pyöriä, että näkee tissit joka suunnalta.
- mm
Nasdaq kirjoitti:
Sinähän ne tissit näit, enkä minä :) Mulla alkoi pyöriä silmät päässä ja se tarkoittaa sitä, että on lounasaika.
mm kirjoitti:
Sinähän ne tissit näit, enkä minä :) Mulla alkoi pyöriä silmät päässä ja se tarkoittaa sitä, että on lounasaika.
Muista katsoa ja raportoida mihin suuntaan microaaltouunisi pyörii.
- Ei mm
Nasdaq kirjoitti:
"Älä nyt ota itseesi" Tällä palstalla on se ongelma, että miehet olettavat naisen aina suuttuvan, jos ovat jostain eri mieltä.Eli ottavat itse itseensä joka asiasta.
- nASDAQ
Ei mm kirjoitti:
"Älä nyt ota itseesi" Tällä palstalla on se ongelma, että miehet olettavat naisen aina suuttuvan, jos ovat jostain eri mieltä.Eli ottavat itse itseensä joka asiasta.
Älä nyt ota itseesi, mutta tätä juttua kuljetellaan hyvin kömpelöin keinoin pois ymmärtämättömyydestäsi.
(Ompa kaunis päivä) - Nasdaq
nASDAQ kirjoitti:
Älä nyt ota itseesi, mutta tätä juttua kuljetellaan hyvin kömpelöin keinoin pois ymmärtämättömyydestäsi.
(Ompa kaunis päivä)Ota caps. lock pois päältä.
- Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Ota caps. lock pois päältä.
Käskystä, pomo.
- ap
On sillä tissit ja se pyörii johonkin suuntaan.
Otin klippejä eri suunnasta, kone näkee "PrtSc" -nappulalla
http://aijaa.com/002589966423- ap
ha, haa
katso kumpi käsi on koukussa ja kumpi suorassa.
Illuusia ja pessi
- jee...ap
Ratkaistu.
Illuusion liikkumisesta saa käännettyä toiseen suuntaan.
Jos ei keskity...velttous eli automaatio uskottelee mulle helpommin clockwise suunnan.
Oliko tämä nyt hyödyllinen tieto? Kehittääkö se mun aivokurkiaista?
Väheneekö kirjoitusvirheet ja surut kaikkoaa?- ap
sxthsens kirjoitti:
Enpä usko. Kokeile musaa välillä.
http://www.youtube.com/watch?v=UbgsjNnTNLcLoistavaa, kiitos. Just oikea nopeus ja toistomäärä.
Olen aina inhonnu matikkaa, varsinkin teoreettista tilastomatematiikkaa.
Töissä matikka ei ole ongelma vaan koulujen väärin laaditut esimerkit.
Perustetaan bändi. Biisilistalla kertotaululaulua ja sitten keikoille. Valtava sucsee.
Tästä vois aloittaa seuraavaksi ♪ ♫
http://www.youtube.com/watch?v=fvJrAk_nGVg ap kirjoitti:
Loistavaa, kiitos. Just oikea nopeus ja toistomäärä.
Olen aina inhonnu matikkaa, varsinkin teoreettista tilastomatematiikkaa.
Töissä matikka ei ole ongelma vaan koulujen väärin laaditut esimerkit.
Perustetaan bändi. Biisilistalla kertotaululaulua ja sitten keikoille. Valtava sucsee.
Tästä vois aloittaa seuraavaksi ♪ ♫
http://www.youtube.com/watch?v=fvJrAk_nGVg:) Tuli ihan nuoruus mieleen, tein kirkkokuorossa noita harjoituksia! Parhaiten muistan JÖG-KÖG-KÖG-KÖG äänenavaukset. Mulla on vaan vinha tunne siitä, et suurin osa ottaisi sucset alleen jos suuni avaan, olipa sitten kesä tai talvi. Joku muu homma sopii varmasti paremmin :)
En mäkään voi sanoa kamalasti välittäneenti tilastomatematiikasta tai todennäköisyyslaskennasta. Tuota viimeistä olen harmitellut joskus. Sitä voisi hyödyntää peleihin.
Jos koulu käyttää jonkun uimamaisterin lisätienesteinä laatimia monistekirjoja ilman ennakkotarkastusta, niin tietäähän sen :)
Clockwise ja kun alan miettimään jotain asiaa niin anti-clockwise.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1063781Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1201050
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.131963- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837