Panonvartijat Klubi

ms detective

Kirjoitin tästä aiheesta toiseen ketjuun, mutta mielestäni asia on niin tärkeä, että aloitan tästä uuden ketjun.

Ehdotan, että me vapaat naiset perustaisimme Panonvartijat klubin. Tämän klubin tarkoituksena olisi käräyttää mahdollisimman monta varattua miestä, joka etsii salasuhdetta. Erittäin raskauttavaa olisi se, jos varattu mies yrittäisi suhdetta vapaan naisen kanssa valheiden avulla.

Koska salasuhteita etsivät varatut miehet ovat usein hyvin häikäilemättömiä, meidän pitäisi käyttää aivan yhtä häikäilemättömiä keinoja. Ei mitään hyssyttelyä, ymmärrystä. Kylmä käräytys vain. Elämässä pitää olla hauskuutta ja tällaiset varatut miehet tarjoavat sitä aivan mielin määrin, kunhan otamme tilaisuudesta kiinni. Siis miestä voisi kivasti jallittaa jonkin aikaa. Voisi antaa hänen touhuta kaikenlaista, mikä kuuluu suhteen peittely-yrityksiin.

Voi mielikuvitus rullaa. Tästä voisi tulla niin hauskaa. Kuka liittyy Panonvartijat Klubiin?

15

220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • !!!!!!!!!!!!!!!

      Ei toimis, vaimot katsos naisten syyksi jos mies eksyy muualle. Miehet ehkä vois vähän varovaisimmiksi tulla.
      Ainahan se vapaan maisen syy on jos varattu kiinnostuu!!!!

      • ms detective

        Kenen mielestä syy on vapaan naisen, jos varattu kiinnostuu? Tarkoitatko, että varattu mies ajattelee niin. Voin hyvin kuvitella sen, koska hänhän nyt valehtelee kaikille, varmaan myös itselleen.

        Totta kai tämä klubi toimisi. Eihän se ole ollenkaan kiinni siitä, mitä se varattu mies tai hänen vaimonsa ajattelevat. Tätä klubia pyörittävät vapaat naiset. Suomi on pieni maa. Kohta Panonvartijat Klubilla olisi aika hyvä rekisteri miehistä, jotka pettävät. Niin yksinkertaista tämä on.


      • uli70t8gyuh
        ms detective kirjoitti:

        Kenen mielestä syy on vapaan naisen, jos varattu kiinnostuu? Tarkoitatko, että varattu mies ajattelee niin. Voin hyvin kuvitella sen, koska hänhän nyt valehtelee kaikille, varmaan myös itselleen.

        Totta kai tämä klubi toimisi. Eihän se ole ollenkaan kiinni siitä, mitä se varattu mies tai hänen vaimonsa ajattelevat. Tätä klubia pyörittävät vapaat naiset. Suomi on pieni maa. Kohta Panonvartijat Klubilla olisi aika hyvä rekisteri miehistä, jotka pettävät. Niin yksinkertaista tämä on.

        Älä nyt viitti olla noin sinisilmäinen... Ei tarvi kovin pitkään tätä palstaa seurailla, kun jo huomaa, että valtaosa vaimoista muista samassa rivissä seisovista on sitä mieltä, että heidän ukko-kultansa joku sinkku-munahaukka väkisin vikittelee vällyihin kanssaan. Että se siitä sinun ilostasi käräyttää näitä häntä-heikkejä.
        Ja oikeesti... Kuka sitä jaksaa harrastuksekseen alkaa vehdata käräytysmielessä? Hyvä pano on hyvä pano, jos sellainen kohdalle sattuu. Sitten matka jatkuu...


      • 17+8
        ms detective kirjoitti:

        Kenen mielestä syy on vapaan naisen, jos varattu kiinnostuu? Tarkoitatko, että varattu mies ajattelee niin. Voin hyvin kuvitella sen, koska hänhän nyt valehtelee kaikille, varmaan myös itselleen.

        Totta kai tämä klubi toimisi. Eihän se ole ollenkaan kiinni siitä, mitä se varattu mies tai hänen vaimonsa ajattelevat. Tätä klubia pyörittävät vapaat naiset. Suomi on pieni maa. Kohta Panonvartijat Klubilla olisi aika hyvä rekisteri miehistä, jotka pettävät. Niin yksinkertaista tämä on.

        Muuten mielikuvituksessa aika hauska idea, ainakin käyttökelpoinen leffaksi, mutta Suomessa on laitonta pitää henkilörekisteriä.


      • ms detective
        uli70t8gyuh kirjoitti:

        Älä nyt viitti olla noin sinisilmäinen... Ei tarvi kovin pitkään tätä palstaa seurailla, kun jo huomaa, että valtaosa vaimoista muista samassa rivissä seisovista on sitä mieltä, että heidän ukko-kultansa joku sinkku-munahaukka väkisin vikittelee vällyihin kanssaan. Että se siitä sinun ilostasi käräyttää näitä häntä-heikkejä.
        Ja oikeesti... Kuka sitä jaksaa harrastuksekseen alkaa vehdata käräytysmielessä? Hyvä pano on hyvä pano, jos sellainen kohdalle sattuu. Sitten matka jatkuu...

        Aivan eli vapailla varatun kanssaan suhteeseen huijatuilla on tekemistä, jotta totuus tulisi julki.

        En ole kiinnostunut siitä, mitä varattu mies tai hänen vaimonsa ajattelee. Olen kiinnostunut vapaiden naisten asiasta ja totuudesta ja oikeudenmukaisuudesta.

        Totta kai varattu mies koettaa vierittää syyn jonkun muun niskoille. Hän on kiero peluri jo lähtökohtaisesti alkaessaan salasuhteeseen. Aivan sama, mitä hän väittää. Valhetta kaikki tyynni.

        Niin ei tosiaan mitään henkilörekisteriä virallisesti. Mutta salainen tiitislista kuitenkin.


    • ms detective

      Nyt tuli uusia ideoita. Klubin toimintaan voisi liittyä myös tapaamisia. Niissä voitaisiin esimerkiksi karnevalisoida miesten maailmaa, vaikkapa sitä, joka pyörii panon ympärillä. Japanissa vietetään hauskoja hedelmällisyysjuhlia, joissa on paljon penisrekvisiittaa. Sellainen voisi olla viihdyttävää. Jne.

      Maailma ei ole tasa-arvoinen. Naisilla on paljon tekemistä.

    • Janne45

      Eli ihan reilusti suomeksi sanoen ehdotatte bordellien perustamista joissa saisi
      varatut ja vain varatut miehet käydä.
      Kuvamateriaalia saisi katsella sitten hauskat kotivideot ohjelmasta ja samalla nauraen saisi tunnistaa oman miehensä odotushuoneen soffalla vuoronumerolappu kourassa.

      • ms detective

        Nyt tänne kerääntyy vastaajiksi aivan käsittämättöman järjettömiä miehiä.

        Siis kyseessä olisi klubi, johon voisi liittyä, kun on joutunut varatun miehen huijaamaksi ja haluaa hieman taustatukea käräyttämiseen.

        Tämän klubin tarkoituksena on nimenomaan hillitä pettämistä. Kun salasuhteen pito johtaa käräyttämiseen ja siten ehkä vaikeuksiin kotona, pettäminen saattaa hieman vähetä.

        Itse kannatan 100 % uskollisuutta. Rakkauteen perustuva parisuhde on paras onnentuoja elämässä. Paljon rakkautta kaikille tämänkin foorumin keskustelijoille!


    • XXXXXX....

      Olen joutunut varatun miehen ja naisenkin huijaamaksi. Ilmotin jo poliisille, sen verran törkeästä huijauksesta oli kyse.
      Petturit linnaan on mun mielipide. Rahat meni jo yhden hutsun kanssa ja toinen olikin mies, rakennusurakoitsija. Ihan paskaa sain vaikka priimaa hain.
      Perustetaan ihmeessä clubi tai jonkillainen kansanpuolue, roistot kuriin ja petturit linnaan.

    • Omaani,.-

      En minä ainakaan koska minulla on Elämää.

    • via enennne

      Ihan niin
      inulla on elämä, itse en edes jaksanut lukea noita juttuja muutakuin vähän silmäillä.

      Täytyy sanoa että vapailla naisilla on aikaa kaikenmailman juttuihin, ihan ihmetyttää että joku alkaa leikkimään ajatuksilla klupista. sehän näyttää vaan siltä että ihmisellä ei ole muuta tekemistä, siis nämä äijät ovat päässä nytkin ja heidän käräyttämisensä. Kunhan oppivat vaan sanomaan EI ukkomiehille niin tälläistä palstaa ei olisikkaan.
      Mutta usein nämä pikku kakkoset ovat työtömiä ja silloin mielikuvitus lentää kun istutaan koneella vehtaamassa käräyttämisistä.

    • Huomenta

      Pikkukakkosen posti jne.
      Kakkonen ilmoittautuu, töissäkin on joskus hiljainen hetki ja varsinkin yötöissä.
      Potilaat nukkuu, ehdin istua hetken en nyt niinkään vehtaamassa, mutta vahtaamassa kyllä.
      Näyttää tuota aikaa olevan muillakin kun kakkosilla, vai ollaanko todellakin
      kaikki kakkosia?
      Ajatusleikit on ihmisen taidoista yksi parhain. Mielikuvitus on lahja.
      Tämä palstahan on viihhdettä varsinkin meille yököille.
      Tähän jää koukkuun ja pakko on lueskella näitä traagisia tarinoita.

      • Pelle sinäkin!

        Kyllä olette suurin osa kakkosia. Osa kakkosista tosin leikkii täällä jo vaimoja, jonka tosin ymmärtää oikein hyvin. Mielikuvitus on lahja, kuten totesit lähihoitaja-pikkukakkonen.


      • asiaan01
        Pelle sinäkin! kirjoitti:

        Kyllä olette suurin osa kakkosia. Osa kakkosista tosin leikkii täällä jo vaimoja, jonka tosin ymmärtää oikein hyvin. Mielikuvitus on lahja, kuten totesit lähihoitaja-pikkukakkonen.

        Miten tämä viesti liittyy aiheeseen?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      186
      1837
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      894
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      707
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      27
      515
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      194
      471
    Aihe