Olen tässä mietiskellyt yleistä mielipidettä että mitä pidetään sopivana ikäerona kun ollaan toisaalta jo selvästi aikuisia. Tuleeko naisesta puuma jos nainen on yli 35v ja on 25v miehen kanssa? Entäpä mikä sitten on minimiikä, olen ajatellut tuollaista jotakin 20vuotta.
Minkä ikäinen nainen 25v miehelle.
5
133
Vastaukset
- Amies
Helppo laskukaava ohessa:
Oma ikä per kaksi plus 9. Eli sulla 12,5 9 vuotta =21.5.
Toisaalta jos haluaa kokenutta sänkyseuraa, niin jotain 40 vuotta olis hyvä :) - :)
Etköhön sä itse osaat määritellä minkä ikäinen on sinulle sopivaa..
Juuri sen ikäinen, minkä kanssa viihdyt (ja minkä onnistut saamaan). Ei muuta väliä kuin että on yli 16-vuotias ja, jos toiveissa on lapsia, riittävän nuori saamaan niitä.
- minimi-ikä
Jos olisit nainen ja sinä hakisit miestä, niin moni mies olisi sitä mieltä että sopivan ikäinen sinulle on
50-vuotias!!!
Koska sehän on niin nuorekas että. Ja viriili. - Ikuisesti yksin...
Punnitse näiden välillä:
1. Nuori, ehkä jopa alle parinkympin ja ulkonäkö sen mukainen. Toisaalta voi olla ajatusmaailmaltaan liian erilainen ja sitoutumiskyvytön, koska halua vielä pitää hauskaa, vaikka yrittäisikin vakuutella sinulle, että haluaa jo asettua.
2. Oman ikäisesi, ehkä hieman vanhempikin. Haluaa jo asettua aloilleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2343982Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232297Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1401439
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37910Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8807J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61756