Mitä hienoa "pahoissa pojissa"?

0123

Olen nuori nainen, joka ei ole koskaan ymmärtänyt niin monien naisten intoa näihin nk. "pahoihin poikiin". Itse näen "pahan pojan" sellaisena miehenä, joka ei ole luotettava, todennäköisesti polttaa tupakkaa, käyttää paljon alkoholia ja on mahdollinen pettäjäluonne. Ylipäänsä tuntuu, että pahan pojan kanssa suhde päättyisi vain naisen kyyneliin.

Mitä vikaa on kivoissa, luotettavissa, KILTEISSÄ ja uskollisissa miehissä? Mies, joka kohtelisi naista hyvin eikä edes harkitsisi pettämistä? Tähän kun lisäisi vielä sen, että mies olisi nörtti ja mielellään fiksu (ja ehkä yliopisto-, ammattikorkea- tai kauppakorkeakouluopiskelija), niin olisi minun ihannemieheni kyseessä. Ja naisen hyvin kohtelu ei vaadi minkäänlaisia hömpötyslahjoja, vaan riittävästi hellyyttä ja huomiota.

Ihmettelen vain, että miksi ystäväni tuntuvat kiinnostuvan niistä pahoista pojista? Kiltit miehet ovat kuulema tylsiä. Mikä muka tekee kiltistä miehestä tylsän? Itse olen tällä hetkellä parisuhteessa kiltin nörttimiehen kanssa, eikä suhteessa ole mielestäni mitään tylsää. Ja tietenkin rakastan sitä, kun saan hieroa poikaystäväni hartioita hänen pelatessaan :)

64

2696

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en ymmärrä itsekään

Pahat pojat = elämänkoulu = peruskoulu/peruskoulu kesken = pitkäaikaistyötön

• Siilinystävä

Ihmiset eivät aina ymmärrä, ettei heidän vaistonsa hae kaikkein mukavinta kumppania, vaan kumppania jonka jälkeläiset saavat mahdollisimman paljon jälkeläisiä jne. Miehellä joku siittää kymmenen lasta eri naisille, ja kuolee 40-vuotinaana viinaan, on taavllaan parempi lisääntymistrategia kuin miehellä joka tekee kaksi lasta elämänsä naisen kanssa.

• kumppani vai partner

niin, kyllähän ne pahat pojat kiinnostavat erootisesti
        mutta kumppanilta hakee eri piirteitä.

Samoinhan on naisten laita:
        eri tytöt on ne, joiden kanssa tietää olevan nastaa ja kuumaa vällyjen välissä
        ja
        sitten ne
        vaimomateriaalia olevat.

• Ehkä tämä syy

no ns pahat pojat antaa singnaalin että ne tietää mitä tahtoo ja se houkuttaa naisia. Naisesta riippumaton mies on seksikäs mutta riippuvainen ei ole. Se pelottaa. Naiselle liian kiltti on sama kuin naista myötilevä ja aina samaa mieltä. Ei siis omaa mielipidettä eikä omaa tahtoa. Jos nainen tuntee olevansa se ohjaaja ja päällikkö niin lapsille käy huonosti jos naiselle käy huonosti. Mies joka ei ole riippuvainen naisesta pärjää paremmin ja tekee ratkaisuja ilman että kysyy ensin naiselta luvan. Tosiasiassa nainen haluaa seksissä että mies vie ja itse voi vikistä. Pahojen poikien kanssa tämä kyllä toteutuu ja vikistä saa just kyllä sen peräänkin kun se taas tallaa omia polkujaan eteenpäin. Eli eihän se ole riippuvainen? Mut elokuvissa ainakin se ei silti lapsiaan hylkää mutta tosielämässä voi olla että hylkää ja itku tulee...jep mutta näin se menee. Nainen haluaa kuitenkin että mies on sen vastakohta eikä niinkuin nainen.

• Hyvä ihminen

Tämähän sattui sopivasti! Samaa mietin juuri itsekin tuolla sinkut palstalla. Kirjoitin sinne myös pienoisen provokaationkin aiheesta. Toivottavasti saan paljon asiallisia vastauksia!

• Bad boys got it

Pahoilla pojilla on enemmän luonnetta, rohkeutta, itsevarmuutta ja he eivät anna muiden pompotella itseään. Nössöt nörttipojat on yleensä heikkotahtoisia ja epäitsevarmoja eivätkä uskalla ottaa sitä mitä haluavat, siksi he jäävätkin yksin. Pahoilla pojilla on enemmän charmia ja asennetta. He eivät jää nurkkiin tai seinäruusuiksi.

Uskon että kaikki miehet haluavat sisimmässään olla pahoja poikia, sillä se on varmin tie saada naista.

• t-nainen

Sana pahat poika kuullostaa todella lapselliselta

• True story

Naiset ovat lapsellisia.

• 0123
        True story kirjoitti:

Naiset ovat lapsellisia.

True story: Ja miehet eivät ole?

t-nainen: Niin kuulostaa huono kielioppikin.

Ylipäänsä aloituksessani idea ei ollut tarttua käsitteeseen "paha poika", vaan ylipäänsä siihen miestyyppiin, joka monia naisia tuntuu viehättävän. Lopulta kuitenkin tämän koko viestin idea oli ehkä ylistää miestyyppiä jota itse ihailen: kiltit, uskolliset, luotettavat ja nörttimäiset miehet.

• Raaka totuus
        0123 kirjoitti:

True story: Ja miehet eivät ole?

t-nainen: Niin kuulostaa huono kielioppikin.

Ylipäänsä aloituksessani idea ei ollut tarttua käsitteeseen "paha poika", vaan ylipäänsä siihen miestyyppiin, joka monia naisia tuntuu viehättävän. Lopulta kuitenkin tämän koko viestin idea oli ehkä ylistää miestyyppiä jota itse ihailen: kiltit, uskolliset, luotettavat ja nörttimäiset miehet.

Jotkut haluavat turvallista, riskitöntä elämää eikä heitä haittaa jos se nyt sattuukin olemaan tylsää. Suurin osa naisista ei kuitenkaan halua tällaista elämää, vaan he haluavat elää ja kokea jännittäviä asioita. Heille turvallinen arkirutiini on myrkkyä. He eivät halua viettää koti-iltoja, vaan he haluavat spontaaneja repäisyjä. Sellaisia on kilteiltä miehiltä turha odottaa. Olet siis poikkeuksellinen nainen.

• 0123
        Raaka totuus kirjoitti:

Jotkut haluavat turvallista, riskitöntä elämää eikä heitä haittaa jos se nyt sattuukin olemaan tylsää. Suurin osa naisista ei kuitenkaan halua tällaista elämää, vaan he haluavat elää ja kokea jännittäviä asioita. Heille turvallinen arkirutiini on myrkkyä. He eivät halua viettää koti-iltoja, vaan he haluavat spontaaneja repäisyjä. Sellaisia on kilteiltä miehiltä turha odottaa. Olet siis poikkeuksellinen nainen.

Mikä tekee kiltistä miehestä tylsän? Kyllä kiltitkin miehet yllättävät - ainakin omani niin tekee. Poikaystäväni on myös paras ystäväni, joten viihdymme yhdessä erinomaisen hyvin ja meillä on samat kiinnostuksenkohteet.
        Turvallinenhan olo kiltin miehen kanssa on, mutta niin parisuhteessa omasta mielestäni kuuluukin olla.

• Raaka totuus
        0123 kirjoitti:

Mikä tekee kiltistä miehestä tylsän? Kyllä kiltitkin miehet yllättävät - ainakin omani niin tekee. Poikaystäväni on myös paras ystäväni, joten viihdymme yhdessä erinomaisen hyvin ja meillä on samat kiinnostuksenkohteet.
        Turvallinenhan olo kiltin miehen kanssa on, mutta niin parisuhteessa omasta mielestäni kuuluukin olla.

Ehkäpä sinä sitten vain yllätyt vähästä ja pienikin irtiotto - kuten yllätysillallinen raivontolassa - riittää pitämään sinut tyytyväisenä. Se ei silti muuta sitä, että läheskään kaikille naisille se ei riitä.

• Jännitystä elämään!
        Raaka totuus kirjoitti:

Ehkäpä sinä sitten vain yllätyt vähästä ja pienikin irtiotto - kuten yllätysillallinen raivontolassa - riittää pitämään sinut tyytyväisenä. Se ei silti muuta sitä, että läheskään kaikille naisille se ei riitä.

Niin juuri ! Nimimerkki 0123 on jäänyt hyvin monesta seikkailusta paitsi. Esimerkiksi hän ei ole saanut jännätä joko se työpaikka menee mieheltä alta kun mies jatkuvasti kännisenä menee töihin tai pilaako maksuhäiriöt omakotitalo unelmat kun mies rahoittaa ryyppyreissut pikavipeillä joita ei tule koskaan maksamaan.

• Hohoo
        Jännitystä elämään! kirjoitti:

Niin juuri ! Nimimerkki 0123 on jäänyt hyvin monesta seikkailusta paitsi. Esimerkiksi hän ei ole saanut jännätä joko se työpaikka menee mieheltä alta kun mies jatkuvasti kännisenä menee töihin tai pilaako maksuhäiriöt omakotitalo unelmat kun mies rahoittaa ryyppyreissut pikavipeillä joita ei tule koskaan maksamaan.

Kiltithän ne YT:issä ja muissa nimenomaan työpaikkansa menettävät, koska eivät käytä kyynärpäätaktiikkaa.

• Kova tyyppi

Tuskinpa on yhtäkään moottoripyöräjengiläistä tai muuta kriminaalia jolla ei ole koskaan ollut naista, mutta näistä yliopistotolloista löytyy juuri näitä ikisinkkuja joista yksikään nainen ei kiinnostu.

Kyllä miehen on oltava Mies eikä mikään Mikki Hiiri ja nämä kiltit pojat ovat Mikki Hiiriä joita pahat pojat pyörittelevät aivan niin kuin tahtovat.

• 0123

Kilttikin mies on maskuliininen ja miehinen, ei kilttejä miehiä pompotella. He vain eivät koe tarvetta todistaa miehisyyttään tyhmillä teoilla.

Itse seurustelen ainakin ennemmin kiltin miehen kanssa, juuri sellaisen "yliopistotollon" (= eli paljon sinua fiksumman) kanssa haluan jakaa koko loppuelämäni. Tälläkin hetkellä seurustelen yliopisto-opiskelijan kanssa. Häntä eivät muut miehet pompottele eikä hänen tarvitse todistaa miehisyyttään tyhmien temppujen avulla. Hänen älykkyytensä onkin yksi niistä asioista, jotka tekevät hänestä äärettömän seksikkään.

Tällainen kiltti mies myös kohtelee minua hyvin ja on erittäin uskollinen. Hänellä on hyvä huumorintaju ja viihdymme yhdessä. En vain näe sitä, että miksi joidenkin mielestä kiltit miehet ovat tylsiä.

• Ur all fags

Moottoripyöräjengithän tosiaan on niitä pahimman kaliiberin ''pahoja poikia'', panostaen erityisesti kohtaan ''Poikia'':
        ainoat ihmiset maailmassa joilla on niin suuri huomion tarve että täytyy pukeutua eriskummallisesti, pitää niin paljon ääntä kuin mahdollista ja röyhkeästi sikailla ympäriinsä ovat he sekä 15-vuotiaat teinipissikset.

• Raaka totuus
        0123 kirjoitti:

Kilttikin mies on maskuliininen ja miehinen, ei kilttejä miehiä pompotella. He vain eivät koe tarvetta todistaa miehisyyttään tyhmillä teoilla.

Itse seurustelen ainakin ennemmin kiltin miehen kanssa, juuri sellaisen "yliopistotollon" (= eli paljon sinua fiksumman) kanssa haluan jakaa koko loppuelämäni. Tälläkin hetkellä seurustelen yliopisto-opiskelijan kanssa. Häntä eivät muut miehet pompottele eikä hänen tarvitse todistaa miehisyyttään tyhmien temppujen avulla. Hänen älykkyytensä onkin yksi niistä asioista, jotka tekevät hänestä äärettömän seksikkään.

Tällainen kiltti mies myös kohtelee minua hyvin ja on erittäin uskollinen. Hänellä on hyvä huumorintaju ja viihdymme yhdessä. En vain näe sitä, että miksi joidenkin mielestä kiltit miehet ovat tylsiä.

Kuvaamasi kaltainen "kiltti mies" on vielä harvinaisempi olento kuin nainen, joka viehättyy kilteistä miehistä.

• SammaHär..
        0123 kirjoitti:

Kiltti mies minullakin. Kyllä se välillä tylsää on mutta nykyiseen elämäntilanteeseeni tylsempi jo sopiikin paremmin. Onneksi mies ei näytä ulospäin niin kiltiltä mitä on. Se tuo jännittävyyttä ainakin petiin =) ja naiset hyörii ympärillä kun luulee sitä pahaksi pojaksi...no se ei aina ole kivaa

• Raaka totuus
        SammaHär.. kirjoitti:

Kiltti mies minullakin. Kyllä se välillä tylsää on mutta nykyiseen elämäntilanteeseeni tylsempi jo sopiikin paremmin. Onneksi mies ei näytä ulospäin niin kiltiltä mitä on. Se tuo jännittävyyttä ainakin petiin =) ja naiset hyörii ympärillä kun luulee sitä pahaksi pojaksi...no se ei aina ole kivaa

Siinäpä taas yksi, jonka mielestä miehen pitäisi olla ainakin pahan pojan näköinen vaikka kiltti olisikin. Eipä liene siis ihme, miksi pahat pojat kiinnostavat.

Jos nyt lasketaan että tuhman ulkonäkö on positiivinen asia ja tuhma luonne negatiivinen, niin vaihtoehdothan ovat nämä:
        Vaihtoehdothan ovat seuraavat:
        1) kiltin näköinen kiltti mies -/
        2) tuhman näköinen kiltti mies /
        3) tuhman näköinen tuhma mies /-
        4) kiltin näköinen tuhma mies -/-

Tuosta käy aika selvästi ilmi, että tuhman näköinen ei koskaan ole ainakaan kiltin näköista parempi vaihtoehto.

• Raaka totuus
        Raaka totuus kirjoitti:

Siinäpä taas yksi, jonka mielestä miehen pitäisi olla ainakin pahan pojan näköinen vaikka kiltti olisikin. Eipä liene siis ihme, miksi pahat pojat kiinnostavat.

Jos nyt lasketaan että tuhman ulkonäkö on positiivinen asia ja tuhma luonne negatiivinen, niin vaihtoehdothan ovat nämä:
        Vaihtoehdothan ovat seuraavat:
        1) kiltin näköinen kiltti mies -/
        2) tuhman näköinen kiltti mies /
        3) tuhman näköinen tuhma mies /-
        4) kiltin näköinen tuhma mies -/-

Tuosta käy aika selvästi ilmi, että tuhman näköinen ei koskaan ole ainakaan kiltin näköista parempi vaihtoehto.

...siis tuhman näköinen ei koskaan ole ainakaan kiltin näköistä huonompi vaihtoehto. Ajatusvirhe.

• BadBoysBlues

Pahan pojan jälkeen tykkää kilteistä ja kilttejen poikien jälkeen tykkää pahoista. Kaikilla on aikansa ja paikkansa ja vaihtelu virkistää.

• miehen näkökulma
      • Raaka totuus

Niin, koska olet kiltti mies. Ne miehet saavat kuitenkin luultavasti omassa elämässään enemmän siitä mitä he haluavat kun mitä sinä saat itse haluamaasi omassa elämässäsi.

• Citizen Kane
        Raaka totuus kirjoitti:

Niin, koska olet kiltti mies. Ne miehet saavat kuitenkin luultavasti omassa elämässään enemmän siitä mitä he haluavat kun mitä sinä saat itse haluamaasi omassa elämässäsi.

Tuskin nuo reppanat edes tietävät, mitä haluavat.

Ihmisen perustarve on nimittäin päteä jossain asiassa. Jos rahkeet eivät muuhun riitä, niin aina voi pukea nahkaliivit päälle, ajaa pään kaljuksi ja alkaa rötöstelemään.

Se on nimittäin ihan helppoa, eikä vaadi mitään erityisiä kykyjä tai taitoja. Oikeastaan he eivät pärjää edes rikollisina, sillä älykäs ja kyvykäs rikollinen ei mainosta toimintaansa ja lisää kiinnijäämisriskiä.

Sitten nämä aivokääpiöt retostelevat sillä, että tavallista elämää elävät eivät uskalla tehdä rikoksia. Tööt väärin! Tavallista elämää elävät pärjäävät tavallisessa elämässä, joten heillä ei ole mitään syytä vaihtaa sangen epävarmaan ja vapausrangaistuksia sisältävään luuserielämään.

Alamaailma on nimensä mukainen, oma maailmansa. Normi-ihminen ei noteeraa näitä paskan vertaa. Alamaailman luuserit nokittelevat keskenään ja yrittävät päteä toisilleen. Tietysti sokeiden valtakunnassa yksisilmäinen on kuningas.

Normi-ihmiset sallivat tämän tiettyyn pisteeseen asti. Mikäli tämä piste ylitetään ja luuserien mopo alkaa keulia, luuserit on aina pistetty kuriin, vaikka vetämällä heidät lyhtypylvääseen köysi kaulassa. Normikansalaisia on aina 99 prosenttia sitä yhtä prosenttia vastaan ja se 99 prosenttia on aina voittanut, mikäli on koettu tarpeelliseksi näyttää paskasakille kaapin paikka.

• yksin kotona

Kiltti mies on kai tylsä. Tiedän kans naisia joiden mies juopottelee, vetää röökiä ja käyvät baarissa joka viikonloppu. ja muija tekee kaikki kotityöt ja tolleen. Niin se menee et naiset ei kiinnostu kilteistä miehistä. Se on luonnon laki.

• pahisko

Mä olen niin sanottu paha poika..Mulle työkaverit on näin sanonut oikeestaan tuntematta mua,vain sen kuvan jonka haluavat antaa itsensä nähdä..Omasta mielestä mä olen kiltti,huolehtiva iskä joka kohtelee nais ystäviään hyvin mutta osaan tarvittaessa sen toisenkin puolen mutta kuka ei osaisi..Se että mä olen hyvin pitkälle tatuoitu ja pidän työpaikalla huolta myös muista työntekijöistä välillä kova äänisestikkin varmaan antaa jonkin näköisen kuvan minusta mutta onko se sitten oikea,ei ole..Se että vetooko pahat pojat naisiin,näin voin olettaa kuulemani perusteella(naiset kahvihuoneessa kuulemma muuttavat käytöstään kun mä polkasen paikalle)..Mutta paha pettymys tulee varmaan kun tutustuu paremmin jos on ihastunut pahan pojan imagoon..Tämä ns paha poika ei polta tupakkaa,ei käytä minkäänlaista huumetta,ei petä,joskus läträä alkoholin kanssa,eikä kyllä myöskään ole korkeasti koulutettu vaan duunari..Ja voin sanoa että kiltit miehet ja naiset eivät ole yhtää tylsempiä kuin muutkaan,useasti päin vastoin..

• Raaka totuus

Sä taidat sitten olla niitä harvoja, jotka ovat habituksestaan huolimatta "kilttejä". Onneksi olkoon, juuri sinunlaisia miehiä naiset tavoittelevat hakeutuessaan "pahojen poikien" seuraan. Teitä vaan on niin harvakseltaan kysyntään verrattuna, että paremman eli sinun puutteessa tyytyvät niihin oikeasti pahoihin poikiin, saadakseen edes osan siitä särmikkyydestä mikä naisiin vetoaa.

Olen sinänsä kyllä sitä mieltä, että jo tatuoinnilla pääsee pahojen poikien porukkaan, sillä tylsät eivät sellaisia ota. Joko tuskallista operaatiota vältelläkseen, tai sitten siksi koska itsensä tatuointi on niin mautonta.

• Se on vain biologiaa

Naisten geeneihin on koodattu, että pitää tavoitella mahdollisimman maskuliinista miestä. Siis pahista. Halu polttaa tupakkaa, käyttää paljon alkoholia ja mahdollinen pettäjäluonne korreloivat testosteronin tuotannon eli maskuliinisuuden kanssa. Syy on se, että geneissään nainen haluaa että hänen lapsensa siittää mies jolla on vahvimmat suvunjatkamisen ja kilpailussa pärjäämisen geenit.

Vaikka kaikkien nykynaisten tavoite ei olekaan lisääntyä, eikä sitä tapahdukaan kiitos mm. ehkäisyn, ja vaikka on selvää ettei sellaisella luonteenlaadulla välttämättä saada aikaan nyky-yhteiskunnan menestyjäyksliöä, ei tämä biologinen halu nykynaisesta mihinkään poistu sen enempää kuin esimerkiksi halu syödä mahdollisimman energiapitoista (ja siis lihottavaa) ruokaa nykyihmisestä.

Vieteistä täytyy ottaa yliote järjellä, mutta suuri osa naisista ei sitä halua koska seksuaalisuus ei ole rationaalista vaan tunnetta. Ei mieskään saa elintään seisomaan järjellä, vaan tunteella. Kiltti mies ei ole suvunjatkamisen kannalta ideaaliainesta, ja siksi sellaiset eivät naisiin vetoa.

• nyt vähän tietoa

Naiset tuntevat luontaisesti vetoa miehiin, joiden he uskovat kykenevän jatkamaan sukua ja puolustamaan jälkeiläisiä ympäristön uhilta.

Ja en ole kyllä koskaan kuullut että tupakan polttamisella tai alkoholinkäytöllä olisi mitään tekemistä maskuliinisuuden kanssa. Kyllähän naisellisetkin miehet voivat hyvin polttaa ja juoda (ja varmasti usein tekevätkin niin). Pettäjäluonne voi johtua useasta asiasta, eikä sitäkään voida liittää suoraan maskuliinisuuteen tai testosteronin tuotantoon.

Ja vaikka naisilla on jotain tietyntasoisia biologisia viettejä, se ei tarkoita että ne toteutuisivat aina. Ja yhteiskunnallakin on suuri vaikutus siihen minkälainen mies nähdään ihannekumppanina ja alfauroksena. Eri kulttuureissa erilaiset miehet ovat tavoitelluimpia kumppaneita. Ympäristöllä on vahva vaikutus tähän. Havaitsen kirjoituksestasi vahvaa sovinismia ja naisvihaa, oletat että naiset ovat vain biologisten viettiensä varassa toimivia "eläimiä".

Ja niin ihmeellistä kun se onkin, kyllä kunnollisetkin miehet saavat naisia ja perustavat perheitä. Usein pahat pojat kelpaavat naisille vain yhden yön jutuiksi tai nuoruuden sekoiluiksi.

• Nainen=eläin
        nyt vähän tietoa kirjoitti:

Naiset tuntevat luontaisesti vetoa miehiin, joiden he uskovat kykenevän jatkamaan sukua ja puolustamaan jälkeiläisiä ympäristön uhilta.

Ja en ole kyllä koskaan kuullut että tupakan polttamisella tai alkoholinkäytöllä olisi mitään tekemistä maskuliinisuuden kanssa. Kyllähän naisellisetkin miehet voivat hyvin polttaa ja juoda (ja varmasti usein tekevätkin niin). Pettäjäluonne voi johtua useasta asiasta, eikä sitäkään voida liittää suoraan maskuliinisuuteen tai testosteronin tuotantoon.

Ja vaikka naisilla on jotain tietyntasoisia biologisia viettejä, se ei tarkoita että ne toteutuisivat aina. Ja yhteiskunnallakin on suuri vaikutus siihen minkälainen mies nähdään ihannekumppanina ja alfauroksena. Eri kulttuureissa erilaiset miehet ovat tavoitelluimpia kumppaneita. Ympäristöllä on vahva vaikutus tähän. Havaitsen kirjoituksestasi vahvaa sovinismia ja naisvihaa, oletat että naiset ovat vain biologisten viettiensä varassa toimivia "eläimiä".

Ja niin ihmeellistä kun se onkin, kyllä kunnollisetkin miehet saavat naisia ja perustavat perheitä. Usein pahat pojat kelpaavat naisille vain yhden yön jutuiksi tai nuoruuden sekoiluiksi.

Hyvä että tunnustat noin avoimesti, että kiltit miehet kelpaavat naisille vasta sitten, kun on saatu elämän parhaat panot niiltä pahoilta pojilta. Juu, eivätpä tietenkään naiset ole viettiensä orjia, eivät...

• Justjoo...

Sovinismi on näemmä määritelty uusiksi. Nykyään se tarkoittaa näemmä sitä, että jos et kilttinä miehenä hyväksy sitä että naisesi käy yhden yön jutulla panettamassa itsensä paksuksi pahalla pojalla, olet sovinisti.

• Se on vain biologiaa

Enpä usko että aloittajan esimerkeistä huolimatta ne ystävätkään ihastuvat nimenomaan polttavaan ja ryyppäävään mieheen. Kun kerran aloittaja arvostaa enemmän niitä kilttejä miehiä, hän varmaan näkee näissä pahoissa pojissakin ensimmäiseksi ne kielteiset puolet. Varmasti ne ystävät näkevät jotain muuta, jotain sellaista joka ilmaisee heille nimenomaan kykyä suvun jatkamiseen ja uhilta puolustamiseen.

Et lukenut kirjoitustani kovin tarkkaan tai ainakaan yrittänyt ymmärtää vaan ainoastaan väittää vastaan, sillä minähän sanoin ettei paha poika todennäköisesti ole pärjääjä nyky-yhteiskunnassa, ja muutenkin perustelin että viettien hillitseminen tietoisesti on vaikeaa, koska seksuaalisuus on nimenomaan tunnetta.

Missään tapauksessa en ole sovinisti. Minä en väitä että näin aina on asian laita, vaan selitän sitä käytöstä, minkä aloittaja on itse omassa lähiympäristössään havainnoinut. Ole hyvä ja perustele miten ihmeessä 0123:n kavereiden viehtyminen pahoihin polttaviin ja juopotteleviin miehiin on seurausta minun oletetusta sovinismistani?

Itse asiassa sinä osoitat ihan itse suurempaa sovinismia viimeisessä kappaleessasi, jossa kiltit miehet kelpaavat naisille vasta kun nämä ovat ensin riittävästi toteuttaneet itseään ja ilmeisesti aina sopivasti suhteiden välissäkin jos ei sentään samaan aikaan.

• kiltti mies36
      • Enjoy the abuse

• te typerykset

Yksi asia on jäänyt mietittyttämään: Kuka on paha poika? Mitä täytyy tehdä elämässään että on paha poika? Pitääkö kuulua 1%:n jengiin? Pitääkö pettää puolisoaan jatkuvasti? Tarviiko olla rikosrekisteri? Täytyykö olla alkoholisti ja ketjupolttaja? Voiko paha poika käydä suihkussa?

On typerää puhua siitä että pahat pojat saavat kaikki naiset, kun ei olla edes määritelty, keitä nämä "pahat pojat" oikein ovat.

Muutenkin tämä juttu haiskahtaa siltä että naisten suhteen epäonnistuneet miehet keksivät tekosyitä sillä miksi ovat yksin. Myös useat tänne kirjoitelleet ovat hyvin pitkälti naisia vihaavia ja sovinistisia itsesäälissä rypeviä kateellisia typeryksiä.

• UUUUUUUUuuh aaahhh

Paha poika= Juo ESiä vaikkei oo ikää.

• 0123

En varmaan ole sitten tutustunut oikeaan maailmaan vielä, kun en tunne yhtäkään naista, joka olisi pettänyt miestään...vastavuoroisesti en myöskään tunne yhtään miestä, joka olisi pettänyt naistaan. Pahoja poikia en laske tähän mukaan, sillä en edes tunne heitä niin hyvin että tietäisin.

En myöskään itse harrastaisi koskaan yhden yön juttuja, ja se on myös asia, jonka kumppaniltani vaadin..Oikeasti kilteiltä miehiltä tuo ei ole edes vaikea vaatimus, sillä minun silmissäni kiltit miehet harrastavat seksiä vain parisuhteessa. He ovat myös uskollisia ja osaavat puhua tunteistaan edes jonkin verran. Yhden yön jutut eivät vain kuulu kuvaan...En siis seurustelisi miehen kanssa, jolla on ollut yhden yön juttuja. Asia vain häiritsisi minua todella paljon, sillä en itsekään voisi edes harkita yhden yön juttuja.

• Raaka totuus

No et sitten todellakaan ole tutustunut oikeaan maailmaan. Minä tunnen sekä useampia miehiä että naisia, jotka ovat pettäneet naistaan/miestään. Enemmän tunnen pettäneitä miehiä koska tunnen miehiä lukumäärällisestikin enemmän. itse en ole koskaan ketään pettänyt edes kolmantena pyöränä, siis ollut kenenkään toisen kanssa parisuhteessa olevan kanssa.

Ja ihmiset myös harrastavat yhden illan juttuja, koska suhtautuminen seksiin on tullut vapaamielisemmäksi. Näitäkin tunnen molemmista sukupuolista, vaikka en itse harrasta näitäkään.

• w46the5ryj

Et kelpaa pahoille pojille ulkonäöllisesti niin tyydyt kilttiin mieheen.

Mikäpä siinä.

"Mitä vikaa on kivoissa, luotettavissa, KILTEISSÄ ja uskollisissa miehissä?"

Sellainen mies on naisten mielestä tylsä.
      Ehkäpä ei sinun mielestäsi, mutta valtaosa ajattelee näin.

• 0123

Eli vain koska pidän kilteistä miehistä, en ole "tarpeeksi hyvännäköinen" tuhmille? Ensimmäisen kerran kun seurustelin, oli poikaystäväni tuhma poika. Tuhmat pojat yrittävät kähmiä minua jatkuvasti baarissa ja miehet tuijottavat minua kaupungilla. Viimeksi tänään kolme miestä vaati tietää koko nimeni työpaikallani ja käskivät työkaveriani kertomaan heille sukunimeni. En tosiaan usko, että tuo olisi ulkonäöstäni kiinni. Ehkä vain tuon ensimmäisen seurustelukokemukseni takia en vain syty tuhmista pojista, sillä ensimmäinen poikaystäväni oli kusipää. Nykyinen poikaystäväni on saanut minut ymmärtämään, että ansaitsen parempaa.

Kiltit miehet eivät ole tylsiä. En edelleenkään ymmärrä, että mikä turvallisuudessa, läheisyydessä, hellyydessä ja uskollisuudessa olisi tylsää. No, itse pysyttäydyn nörttimiehissä, sillä heidän kanssaan minulla on eniten yhteistä. Niin, ja kiltit miehet ovat siis kai rumia? Eivät todellakaan.

• Raaka totuus
        0123 kirjoitti:

Eli vain koska pidän kilteistä miehistä, en ole "tarpeeksi hyvännäköinen" tuhmille? Ensimmäisen kerran kun seurustelin, oli poikaystäväni tuhma poika. Tuhmat pojat yrittävät kähmiä minua jatkuvasti baarissa ja miehet tuijottavat minua kaupungilla. Viimeksi tänään kolme miestä vaati tietää koko nimeni työpaikallani ja käskivät työkaveriani kertomaan heille sukunimeni. En tosiaan usko, että tuo olisi ulkonäöstäni kiinni. Ehkä vain tuon ensimmäisen seurustelukokemukseni takia en vain syty tuhmista pojista, sillä ensimmäinen poikaystäväni oli kusipää. Nykyinen poikaystäväni on saanut minut ymmärtämään, että ansaitsen parempaa.

Kiltit miehet eivät ole tylsiä. En edelleenkään ymmärrä, että mikä turvallisuudessa, läheisyydessä, hellyydessä ja uskollisuudessa olisi tylsää. No, itse pysyttäydyn nörttimiehissä, sillä heidän kanssaan minulla on eniten yhteistä. Niin, ja kiltit miehet ovat siis kai rumia? Eivät todellakaan.

Provo on provo joten voisit tuon kommentin sivuuttaakin, mutta kyllä sinä nyt jonkinlaisesta norsunluutornista tunnut maailmaa katselevan. Et ilmeisesti ymmärrä, kuinka harvinaista on että löytyy nainen joka etsii vain kilttejä mutta ei mitenkään nössöjä miehiä, ja että löytyy mies joka ei ole nössö vaikka kiltti onkin, ja että nämä vielä löytävät toisensa ja toisistaan viehättyvät! Tilannettasi voisi veikata jos ei nyt lotto- niin ainakin arpajaisvoittoon.

Suurin osa kilteistä miehistä on tylsiä ja mitättömän näköisiä. Luultavasti et vain edes noteeraa heidän olemassaoloaan mistä seuraa se virhepäätelmä, että (kaikki) kiltit miehet olisivat miellyttävän näköisiä ja mielenkiintoisia.

Olet toistanut tuota "en ymmärrä"-mantraasi niin monta kertaa, että heitän sinulle lnkin:

http://www.mtv3.fi/helmi/rakkaus/artikkeli.shtml/2011/04/1305857/naiset-eivat-halua-kilttia-miesta---lue-miksi

• Kyllä nyt
        Raaka totuus kirjoitti:

Provo on provo joten voisit tuon kommentin sivuuttaakin, mutta kyllä sinä nyt jonkinlaisesta norsunluutornista tunnut maailmaa katselevan. Et ilmeisesti ymmärrä, kuinka harvinaista on että löytyy nainen joka etsii vain kilttejä mutta ei mitenkään nössöjä miehiä, ja että löytyy mies joka ei ole nössö vaikka kiltti onkin, ja että nämä vielä löytävät toisensa ja toisistaan viehättyvät! Tilannettasi voisi veikata jos ei nyt lotto- niin ainakin arpajaisvoittoon.

Suurin osa kilteistä miehistä on tylsiä ja mitättömän näköisiä. Luultavasti et vain edes noteeraa heidän olemassaoloaan mistä seuraa se virhepäätelmä, että (kaikki) kiltit miehet olisivat miellyttävän näköisiä ja mielenkiintoisia.

Olet toistanut tuota "en ymmärrä"-mantraasi niin monta kertaa, että heitän sinulle lnkin:

http://www.mtv3.fi/helmi/rakkaus/artikkeli.shtml/2011/04/1305857/naiset-eivat-halua-kilttia-miesta---lue-miksi

raaka totuus tuntuu tietävän kaiken. Ei kai asia ihan näin yksioikoinen ole. Luulisin naisten tykkäävän erilaisista miestyypeistä. Makuja on monia. Uranainen haluaa uramiehen. Akateeminen akateemisen. Raha nai rahaa. Harvempi nainen haluaa rikollisen miehen tai alisuorittajan. Yleinen kriteeri tuntuu olevan miehelle, että miehen pitää olla miehekäs ja itsevarma. Miehellä pitää olla omat mielipiteet (järkeä). Mies ei saa olla riippuvainen naisesta (itsenäinen). Mies joskus aiheuttaa sydänsuruja (ei kai sitä ensimmäisestä vastaantulijasta tarvitse elämän kumppania tehdä). Ymmärrän hyvin, että nainen on tälläisestä miehestä kiinnostunut.

Tunnen muutaman oikean pahiksen naisten kanssa, eikä heillä tunnu olevan mitään häpyä. Jonkinlainen narsistinen luonne tuntuu heillä olevan. Ei heistä kuitenkaan läheskään kaikki naiset ole kiinnostuneita. Eivätkä he mitään komistuksia ole. Luulisin monen taviksen olevan paljon komeampi.

Turhaanko siinä katkeroidut. Maailman on sitten julma paikka, jos en minä saa pillua.

• akkahki

Ns. pahat pojat eivät koskaan ole kiinnostaneet minua millään tavalla. Olen itse akateemisesti kouluttautunut eli ilmeisesti ihan fiksu nainen. Rauhalliset, ehkä vähän hiljaiset, jopa nörtähtävät ja ujot tavismiehet ovat sen sijaan aina minua kiinnostaneet. Olenkin parisuhteessa erään ihastuttavan "tavismiehen" kanssa: hän on älykäs, rauhallinen, luotettava ja rakastava. Voin olla varma, että hän ei ala riehua ja hakata minua (=hän ei juo), hänellä on muutenkin elämäntavat kunnossa ja voin keskustella hänen kanssaan järkevästi. Hän on oikeastaan täydellinen mies ulkonäköä myöten, että mikäs tässä.
      En ymmärrä, miksi joku himoitsee näitä laitapuolenkulkijoita. Saa sitä sitten märistä että miksi Pentti-Erkki hakkaa mua vaikka se niinq sano että se rakastaa mua kännissä. On kyllä todella sääli, jos nämä hiljaisemmat ja fiksut miehet jäävät yksin - jotenkin en kyllä usko, että näitä pahojen poikien perässä juoksevia bimboja olisi niin paljon. Luulen, että samankaltaisuudet vetävät puoleensa enemmän kuin eroavaisuudet.

• 0123

Komppaan ehdottomasti, noin se minunkin mielestäni menee :)

• Myytit roskiin!

Tunnen monenlaisia miehiä ja naisia, mutten ole huomannut mitään säännönmukaista "naiset rakastuu pahoihin poikiin"-ilmiötä. Mielestäni kyseinen juttu on liioiteltu myytti. Toki huonotkin miehet saa ajoittain seuraa, mutta se että naiset säännönmukaisesti rakastuisivat vain huonoihin ja pahoihin miehiin, on epätosi. Itse tunnen useita ihan kunnollisia ja hyviä miehiä, joilla on vaimoja ja tyttöystäviä. Baareissakin olen nähnyt että ihan hyvät jätkät menestyy iskuhommissa.

Ja sitten, mikä on "paha poika" ? Joku sitä jo ihmettelikin aiemmin, mutta todella kiinnostaisi tietää ihmisten mielipiteitä. Käsitteenä se on hyvin epäselvä. Ylipäätään tuntuu siltä että termillä viitataan kaikkiin itsevarmoihin ja tempperamentin omaaviin miehiin. Ja "kiltit" miehet ovat sitten sairaalloisen ujoja ja epäitsevarmoja luusereita. Ei edes tarvitse sanoa että nämä käsitteet voidaan heittää roskikseen.

Luulen että pahojen poikien sijaan useimmat naiset viehättyvät itsevarmoista, rohkeista ja päättäväisistä miehistä, jotka tietävät mitä haluavat eivätkä pelkää kertoa sitä. Eikä siinä ole mielestäni mitään pahaa. Ja jos mies juo alkoholia tai polttaa, niin ei sekään tee hänestä "pahaa".

Suurimmaksi osaksi tämä koko keskusteluketju koostuu erilaisista myyteistä, yleistyksistä ja harhaluuloista, millä ei ole välttämättä mitään tekemistä faktojen kanssa.

• 0123

Totta kyllä, minunkin mielestäni on aivan roskaa, että muka kaikki naiset rakastuisivat pahoihin poikiin.

Itse näen "pahan pojan" sellaisena miehenä, joka ei ole oikein menestynyt työelämässä ja purkaa huonoa oloaan esimerkiksi naisen hakkaamiseen tai muuten vain laiminlöintiin. Paha poika voi kuitenkin olla myös menestynyt, mutta useammin omasta kokemuksesta olen huomannut, että he ovat niitä jotka tekevät sellaista perusduunia johon ei koulutusta tarvitse. Koulut ovat menneet huonosti tai mahdollisesti jätetty kesken. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että kaikki perusduunia tekevät miehet olisivat pahoja poikia: isänikin on perusduunari, mutta aivan kunnollinen perusmies.

Pahalla pojalla saattaa olla alkoholiongelma (itse alkoholin juomisessa ei sinänsä ole mitään pahaa niin kauan kun ei mennä liiallisuuksiin) ja käyttäytyy todennäköisesti agressiivisesti humalassa. Tosiaan joko hakkaa tyttöystäväänsä tai sitten laiminlöi: ei kerro menoistaan, ei juuri vaivaudu pitämään yhteyttä kun olettaa, että nainen ottaa yhteyttä. Soittaa kuitenkin perään, jos naisesta ei kuulu monen päivän kuluttua. Todennäköisesti myös pettää naistaan, mutta on sairaalloisen mustasukkainen naisestaan kiinnostuneista miehistä.

No, tuo nyt oli hyvin stereotyyppinen kuvaus pahasta pojasta, mutta suunnilleen tällaisena miehenä hänet näen. Tai tällaisia miehiä jotkin entiset kaverini usein deittailevat. He ovat kuitenkin myös itse hyvin pitkälti alisuorittajia ja koulunsa kesken jättäneitä.

Ja tosiaan, kiltit miehet eivät ole aina ujoja ja epäitsevarmoja. Oma poikaystäväni ainakin on itsevarma ja hyvin puhelias, hän saa tunnelman aina keveäksi tuntemattomienkin ihmisten välillä. Ja hän on tosiaan kiltti mies :)

Ja niin, tupakointi kyllä tekee omissa silmissäni miehestä hieman pahan...mutta saattaa johtua siitäkin, että itse vastustan tupakkaa todella paljon enkä voisi seurustella tupakoivan miehen kanssa. Se olisi joko tupakka tai minä, sillä itse en tupakan hajua tai savua kestä, kun aiheuttavat pahaa päänsärkyä ja ovat muutenkin vastenmielisiä.

• Pahapoika badboy
        0123 kirjoitti:

Totta kyllä, minunkin mielestäni on aivan roskaa, että muka kaikki naiset rakastuisivat pahoihin poikiin.

Itse näen "pahan pojan" sellaisena miehenä, joka ei ole oikein menestynyt työelämässä ja purkaa huonoa oloaan esimerkiksi naisen hakkaamiseen tai muuten vain laiminlöintiin. Paha poika voi kuitenkin olla myös menestynyt, mutta useammin omasta kokemuksesta olen huomannut, että he ovat niitä jotka tekevät sellaista perusduunia johon ei koulutusta tarvitse. Koulut ovat menneet huonosti tai mahdollisesti jätetty kesken. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että kaikki perusduunia tekevät miehet olisivat pahoja poikia: isänikin on perusduunari, mutta aivan kunnollinen perusmies.

Pahalla pojalla saattaa olla alkoholiongelma (itse alkoholin juomisessa ei sinänsä ole mitään pahaa niin kauan kun ei mennä liiallisuuksiin) ja käyttäytyy todennäköisesti agressiivisesti humalassa. Tosiaan joko hakkaa tyttöystäväänsä tai sitten laiminlöi: ei kerro menoistaan, ei juuri vaivaudu pitämään yhteyttä kun olettaa, että nainen ottaa yhteyttä. Soittaa kuitenkin perään, jos naisesta ei kuulu monen päivän kuluttua. Todennäköisesti myös pettää naistaan, mutta on sairaalloisen mustasukkainen naisestaan kiinnostuneista miehistä.

No, tuo nyt oli hyvin stereotyyppinen kuvaus pahasta pojasta, mutta suunnilleen tällaisena miehenä hänet näen. Tai tällaisia miehiä jotkin entiset kaverini usein deittailevat. He ovat kuitenkin myös itse hyvin pitkälti alisuorittajia ja koulunsa kesken jättäneitä.

Ja tosiaan, kiltit miehet eivät ole aina ujoja ja epäitsevarmoja. Oma poikaystäväni ainakin on itsevarma ja hyvin puhelias, hän saa tunnelman aina keveäksi tuntemattomienkin ihmisten välillä. Ja hän on tosiaan kiltti mies :)

Ja niin, tupakointi kyllä tekee omissa silmissäni miehestä hieman pahan...mutta saattaa johtua siitäkin, että itse vastustan tupakkaa todella paljon enkä voisi seurustella tupakoivan miehen kanssa. Se olisi joko tupakka tai minä, sillä itse en tupakan hajua tai savua kestä, kun aiheuttavat pahaa päänsärkyä ja ovat muutenkin vastenmielisiä.

ja pahapoika.Toiset ovat idiootteja ja toiset karun elämän kulkureita, jotkut molempia. Tuli mieleen kirjoituksestasi vanhat suomikappaleet. Jossakin tilastossa on todettu joka neljännessä parisuteessa olleen väkivaltaa. Humalassa tällaiset pas... tilanteet kärjistyvät.
        http://www.youtube.com/watch?v=5jRP3LAE1C4&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=o_0q12kKH-A

http://www.youtube.com/watch?v=uT4lWIqlU1A

• 19+19

"Ja "kiltit" miehet ovat sitten sairaalloisen ujoja ja epäitsevarmoja luusereita."

Juu, minä itse olen jotakuinkin tällainen, enkä edes pidä itseäni "kilttinä".

Tämä "pahuus-kiltteys" - dikotomia on yleisesti ottaen täyttä skeidaa, mutta tosiasia kyllä on, että ne pahat (siis tosi PAHAT) miehet herättävät ihmeellisen paljon naisten kiinnostusta. Naisten tappamiseen vihkiytyneet sarjamurhaajatkin ovat tuolla maailmalla saaneet sadoittain ihailijakirjeitä "kohderyhmäänsä" kuuluvilta naisilta. Se nyt tiedetään, että millä mies yleensä ajattelee, mutta millä nämä naiset oikein mahtavat ajatella?

• Joku vaan

Tähän täytyy todeta, ottamatta sen enempää kantaa, kumpaa itse edustan, kilttiä vai pahista, mutta asiat eivät useinkaan mene noin.

Eli jos ajatellaan, että on sitä hyvää isäainesta ja sitten näitä pahiksia, joiden kanssa pidetään hauskaa ja koetaan seikkailuja.

Niin itse pelaan jalkapalloa ja valmennankin kyseistä lajia, olen ollut myöskin tuomaroimassa pelejä. Pelaajat junnuja, koska pidän lapsista ja heidän seurastaan. Tavoitteena totta kai edetä eteenpäin aina vanhempiin pelaajiin. Pelaan silloin tällöin myös salibandya sekä käyn kuntosalilla kolme kertaa viikossa. Treenipainot vaihtelevat 100-180 kilon välillä, riippuen liikkeestä. Lenkkeilen silloin tällöin sekä käyn lumilautailemassa aina kun aikaa on.

Soitan kitaraa, sekä akustista että sähkistä. Lajeina kauniista rakkauslauluista raskaaseen metalliin, aivan kuten oma musiikkimakukin. Kirjoitan rakkausrunoja, sekä alan kirjoittamaan kirjaa, aikas pitkää romaania.

Olen työskennellyt yläasteella opettajana, olen opiskellut tietotekniikkaa, olen kouluttautunut järjestyksenvalvojaksi sekä toiminutkin kerran niissä tehtävissä, olen ollut perustamassa erästä suurta yhdistystä, jossa vaikutan tälläkin hetkellä, sekä itseäni kiinnostaa sotilastehtävät tai vaihtoehtoisesti sotareportterin työt (olen julkisesti myöskin myöntänyt hakevani näihin hommiin koulutuksiin ja kursseille).

Kun on hyvä viikonloppu, niin ryyppään ja rällästän, se on tullut monelle selväksi. Silloin viinaa ja kaljaa menee, sekä tupakkaakin paljon. Tanssilattiallakin tulee vierailtua, sekä karaokeakin laulettua, kun ravintoloissa pyörin. Ravintoloissa käyn joka viikonloppu, vaikken mitään joisikaan.

Käytän paljon tyylikkäitä, Dressmannilta, Brothersilta, Jack & Jonesilta, jne. ostettuja vaatteita (kaulupaitoja, t-paitoja, neuleita, farkkuja, rannekellonkin olen ostanut, sekä ostanut muutamia hyviä tuoksuja, kuten Diesel, Calvin Klein, Kouros).

Pidän penkkiurheilusta paljon, sekä elokuvien katselusta. Lueskelen paljon erilaisia lehtiä sekä oppikirjoja, hesarin mm. luen joka päivä.

Käyn eri urheilutapahtumissa, rokkikeikoilla ja festareilla, joskus teatterissa, jne.

Pidän aina oman mielipiteeni, liittyy se sitten urheiluun, kasvatukseen, maahanmuuttoon, musiikkiin, jne. En ikinä mielistele ketään, enkä muuta mielipidettäni naisten seurassa, vaan pidän pääni. En ole todellakaan naisista riippuvainen, minun ei siis tarvitse hakea heidän huomiotaan. Olen aina ollut oman tieni kulkija, jolla on omanlaisia juttujani. Voisin aivan hyvin asua ja työskennellä ulkomailla, kyllästyn hyvin nopeasti pelkkiin rutiineihin, minulla on omat tapani toimia.

• Joku vaan

Tiedän hyvin tarkkaan, mitä haluan elämältäni ja mitä se pitäisi sisällään. Tiedän aloja, joita opiskella, töitä, joita tehdä, paikkoja, missä asua, harrastuksia, joita harrastaa, jne.

Nyt sitten se kaikista mielenkiintoisin: Ikää on 24 vuotta, kuinka paljon on ollut kiinnostuneita naisia? Vastaus on: ei yhtään. Kukaan nainen ei ole ikinä ollut kiinnostunut minusta. Olen kertonut pyrkiväni sotilasalalle tai sotareportterialalle naisten kuullen, olen naisten kanssa keskustellut asioista ja pysynyt kannassani, olen liikunnallinen ja urheilullinen, jne. Kukaan nainen ei kuitenkaan koskaan ole ollut kiinnostunut minusta eikä seksikokemuksiakaan ole yhtään.

Jos naiset oikeasti kiinnostuisivat niistä pahoista pojista, jotka todellakin tietävät, mitä tekevät, ja joita ei voi alistaa, niin minullahan olisi naisia joka sormelle ja varpaalle. En ehkä ole mitään isäehdokasta tai parisuhdekumppania, mutta jännä juttu on vielä se, että yhden illan juttuja tai seikkailua ja jännitystä hamuavat naiset eivät ole olleet kiinnostuneita. Omasta mielestäni en todellakaan ole tylsä, enkä todellakaan tee yhtään mitään sen takia, että saisin muilta kunnioitusta tai ihailua.

Teen näitä juttuja, koska ne AIDOSTI kiinnostavat minua. En välitä, mitä muut ovat mieltä sotilashommiin pyrkimisestä, lasten valmentamisesta tai rakkausrunojen kirjoittamisesta, rällästämisestäni, jne. vaan teen niitä, koska olen aidosti kiinnostunut niistä ja olen sen luonteinen.

En todellakaan kysy naisilta lupaa tehdä yhtään mitään, kysyn itseltäni luvan, voinko tehdä näin.

Sitten tapaan reilusti sellaisia pareja aina, missä mies on täysin alistunut ja nainen tekee mitä haluaa. Vaikka nainen olisi kaukana mistään pirttihirmusta, niin silti mies alistuu täysin. Kyllä se on aina omienkin kokemusten perusteella juuri niin, että niillä kilteillä miehillä se flaksi käy, mutta ne pahat pojat tai vaihtoehtoisesti päättäväiset, omaa tietään kulkevat miehet saavat aina olla yksin. Eipä heitä kukaan nainen kaipaa.

Ja kuitenkin monesti olen kuullut monien naisten viehättyvän poliiseista, palomiehistä, yms. jotka laittavat oman henkensä alttiiksi muiden edessä, kitaransoitosta, rakkausrunoista, snoukkaajapojista, liikunnallisuudesta ja urheilullisuudesta, SOPIVASTA määrästä lihaksia ja voimaa, päättäväisyydestä, tyylikkäistä vaatteista, hyvistä tuoksuista, rällästyksestä, röökinpoltosta, jne.

Eli kumoan kyllä täysin tuon paha poika-jutun. Ei kyllä pidä paikkaansa

• Dino Rex
        Joku vaan kirjoitti:

Tiedän hyvin tarkkaan, mitä haluan elämältäni ja mitä se pitäisi sisällään. Tiedän aloja, joita opiskella, töitä, joita tehdä, paikkoja, missä asua, harrastuksia, joita harrastaa, jne.

Nyt sitten se kaikista mielenkiintoisin: Ikää on 24 vuotta, kuinka paljon on ollut kiinnostuneita naisia? Vastaus on: ei yhtään. Kukaan nainen ei ole ikinä ollut kiinnostunut minusta. Olen kertonut pyrkiväni sotilasalalle tai sotareportterialalle naisten kuullen, olen naisten kanssa keskustellut asioista ja pysynyt kannassani, olen liikunnallinen ja urheilullinen, jne. Kukaan nainen ei kuitenkaan koskaan ole ollut kiinnostunut minusta eikä seksikokemuksiakaan ole yhtään.

Jos naiset oikeasti kiinnostuisivat niistä pahoista pojista, jotka todellakin tietävät, mitä tekevät, ja joita ei voi alistaa, niin minullahan olisi naisia joka sormelle ja varpaalle. En ehkä ole mitään isäehdokasta tai parisuhdekumppania, mutta jännä juttu on vielä se, että yhden illan juttuja tai seikkailua ja jännitystä hamuavat naiset eivät ole olleet kiinnostuneita. Omasta mielestäni en todellakaan ole tylsä, enkä todellakaan tee yhtään mitään sen takia, että saisin muilta kunnioitusta tai ihailua.

Teen näitä juttuja, koska ne AIDOSTI kiinnostavat minua. En välitä, mitä muut ovat mieltä sotilashommiin pyrkimisestä, lasten valmentamisesta tai rakkausrunojen kirjoittamisesta, rällästämisestäni, jne. vaan teen niitä, koska olen aidosti kiinnostunut niistä ja olen sen luonteinen.

En todellakaan kysy naisilta lupaa tehdä yhtään mitään, kysyn itseltäni luvan, voinko tehdä näin.

Sitten tapaan reilusti sellaisia pareja aina, missä mies on täysin alistunut ja nainen tekee mitä haluaa. Vaikka nainen olisi kaukana mistään pirttihirmusta, niin silti mies alistuu täysin. Kyllä se on aina omienkin kokemusten perusteella juuri niin, että niillä kilteillä miehillä se flaksi käy, mutta ne pahat pojat tai vaihtoehtoisesti päättäväiset, omaa tietään kulkevat miehet saavat aina olla yksin. Eipä heitä kukaan nainen kaipaa.

Ja kuitenkin monesti olen kuullut monien naisten viehättyvän poliiseista, palomiehistä, yms. jotka laittavat oman henkensä alttiiksi muiden edessä, kitaransoitosta, rakkausrunoista, snoukkaajapojista, liikunnallisuudesta ja urheilullisuudesta, SOPIVASTA määrästä lihaksia ja voimaa, päättäväisyydestä, tyylikkäistä vaatteista, hyvistä tuoksuista, rällästyksestä, röökinpoltosta, jne.

Eli kumoan kyllä täysin tuon paha poika-jutun. Ei kyllä pidä paikkaansa

Ei se että kulkee omaa polkuaan ole vielä tae miehen itsevarmuudesta. Paljon enemmän naismenestyksestä oikeastaan kertoo se, miten toimit sosiaalisissa tilanteissa. Haetko toisilta hyväksyntää usein vai todella harvoin? Onko sulla mielenkiintoinen elämä, jonkinlainen kaveripiiri johon kuuluu mukavia tyyppejä, harrastuksia, kiinnostuksenkohteita, onko sulla hyvät sosiaaliset taidot vai oletko pihalla kuin lumiukko? Mä oon nähny jätkiä joilla on vahvat mielipiteet ja itsevarmuutta naisten kanssa, mutta ei yhtään ystävää ja muutenkin onneton sosiaalinen elämä. Ei ne kaverit mitään hyviä naisia saa.

• you know?

Mun mielestä termi "paha poika" on huono. Koska usein sillä tarkoitetaan miestä, joka on itsevarma, tietää mitä haluaa, ei kumartele muita ja oman tiensä kulkija. Eikä niissä piirteissä ole mitään pahaa! Eivät ne "pahat pojat" ole siis usein pahoja. Ja totta kai naiset kiinnostuu itsevarmoista, hiukan röyhkeistäkin miehistä enemmän kuin epäitsevarmoista luusereista.

• Dino Rex

Kiltti mies on keskimäärin liian: 1) huono sängyssä 2) anteeksipyytelevä ja kiltti yleensä 3) asettaa naisen jalustalle viimeistään muutaman vuoden seurustelun jälkeen ja unohtaa oman tahtonsa ja alkaa tehdä asioita lähinnä naisen mieliksi 4) liian miellyttämisenhalunsa seurauksena kiltti mies tuntee itsensä voimattomaksi ja alkaa usein painaa toisia alaspäin pönkittääkseen itsevarmuuttaan tai käyttäytyä muuten lapsellisesti 5) kiltillä miehellä on usein niin vähän valinnanvaraa naisten suhteen, että hän on valmis tekemään mitä vain pitääkseen naisensa. Kukaan nainen vain ei kunnioita miestä, joka on valmis alentamaan itsensä toisten vaatimusten edessä.

Ei ne pahat pojat oo välttämättä niin erikoisia, kiltit miehet on vaan niin huonoja monella tapaa. Toki he sitten kelpaa usein pitkään suhteeseen, mutta ei se tarkoita että he saisivat naiselta seksiä ja kunnioitusta.

• Joku vaan

Totta, mutta aiemmin jo yksi kirjoittaja kirjoittikin, että paha poika antaa signaalin siitä, mitä tahtoo ja se kiihoittaa naisia. Totta, niinhän minä teenkin, mutta ei se ole ensimmäistäkään naista kiihoittanut. Tietenkin ulkonäkö on yksi mikä vaikuttaa, pelkällä pahapoikamaisuudella tai asenteella ei vielä pitkälle pötkitä, jos sitä ulkonäköä ei ole.

Naisesta riippumaton mies on seksikäs, riippuvainen ei ole. No, minä juuri nimenomaan olen naisista riippumaton, mutta jos tuon perusteella olisin seksikäs, niin minullahan olisi naisia joka sormelle. Mutta jos yksikään naisista ei ole ollut kiinnostunut, niin eihän silloin se riippumaton ole yhtään sen seksikkäämpi kuin riippuvainenkaan.

Luotaantyöntävää oli myöskin naisen myötäileminen, omien mielipiteiden puuttuminen, jne. Omalla kohdallani naiset nimenomaan toimivat päinvastoin, kun minulla on omat mielipiteeni, niin naiset eivät todellakaan kiinnostu. Eräs nuoren ja kauniin naisopettajan kanssa keskusteltiin eräästä tärkeästä asiasta ja hän oli eri mieltä kuin minä. En todellakaan käyttäytynyt hyökkäävästi vaan kerroin oman kantani ja pysyin siinä. Hän todella suuttui siitä, käytös on ollut jotain ihan muuta kuin ihailevaa.

En kysele naisilta lupaa, jos haluan tehdä jotain. Olen luonteeltani sellainen, etten anna muiden pompottaa itseäni. Tottakai kunnioitan auktoriteetteja, jne. mutta en anna toisten ihmisten talloa varpailleni, en siis naistenkaan. No, eivät naiset ole ikinä tästä huolimattakaan osoittaneet minkäänlaista seksuaalista kiinnostusta.

Kysyit onko minulla mielenkiintoinen elämä. Jos olisit lukenut nuo viestini, niin siitä olisit voinut päätellä. Omasta mielestäni minulla on hyvinkin mielenkiintoinen elämä, harrastuksia ja mielenkiinnon kohteita joka päivälle. Lue sieltä, niin selviää enemmän.

Kavereitakin löytyy, kuten kirjoituksista selviää.

Monet naiset viehättyvät liikunnallisuudesta. Itse harrastan montaa lajia. Monet naiset viehättyvät SOPIVASTA lihaksikuudesta. Itselläni on juuri sopivasti monen vuoden treenaamisen jälkeen. Monet naiset viehättyvät kitaransoitosta ja rakkausrunoista. Itse olen tehnyt noita monta vuotta. Monet naiset viehättyvät rohkeista ammateista, kuten poliisi, palomies, jne. Itse pyrin sotilasalalle.

Monet nuoret naiset viehättyvät snoukkaajapojista. Itse harrastan myöskin kyseistä lajia. Monet naiset pitävät siisteistä vaatteista, hyvästä hygieniasta, jne. Kyllä, molemmat täyttyvät. Monet naiset pitävät omista mielipiteistään ja tavoitteistaan kiinnipitävistä miehistä. Itse olen juuri sellainen. Moni nainen pitää seksikkäänä sitä naisista riippumatonta miestä ja epäseksikkäänä sitä riippuvaista ja epätoivoista. Itse olen juuri se täysin riippumaton. Jne jne jne.

Eli jos nuo oikeasti siis pitäisivät paikkaansa, niin minulla olisi vaikka kuinka ja monia naisia. Kaikille sormille ja varpaille omansa ja lisääkin riittäisi. Minun seuraani haluaisi monta jonoa naisia, kun kerran olen vähän kaikkea vähän kaikille. Herkimmät naiset viehättyisivät kitaransoitosta ja rakkausrunoista, rajuimmat naiset viehättyisivät siitä, että pyrin sotilasalalle miesten hommiin, perhekeskeisimmät viehättyisivät siitä, että valmennan jalkapallojunnuja ja pidän lapsista, jne.

Teinitytöt ja pissikset, ketkä katselevat niiden snoukkaajapoikien perään, viehättyisivät, kun laskettelen laudalla ja hypin hyppyreistä, monet naiset myös viehättyisivät liikunnallisuudestani ja aktiivisuudestani, kun en makaa sohvalla kaljaa kittaen päivät pitkät, monet naiset viehättyisivät seikkailunhalustani ja halustani matkustella, asua ja työskennellä ulkomailla. Monet naiset myös viehättyisivät siitä, kuinka ravintolassa uskallan vetää kovia tanssimuuveja, vetää röökiä ja juoda raakaa viinaa suoraan pullosta, jne. Monet naiset viehättyisivät siitä, kun olen ollut yläasteella opettajana ja moni varmasti pitäisi minua fiksunakin.

Kun kerran olen tuollainen luonteeltani, niin minullahan pitäisi olla loputon jono naisia oveni takana haluamassa seksiä ja parisuhteita, avioliittoja ja avoliittoja. Ovulaation aikana naiset tulisivat rytinällä luokseni seksiä ja raskautta hamuten. Tämä siis vain, kun tämän viestiketjun juttuja lueskelee. Ei ihan kyllä mene yksi yhteen nämä.

Ja mikä onkaan ihan oikeasti se kiinnostuksen taso oikeassa elämässä? 0 kiinnostunutta naista, siis 0, ei yksikään.

• Vähän pihalla?

Pahimmat pettäjät on rikkaita. Ne saavat naisia. Köyhällä ei ole kovin paljon/ juuri ollenkaan tarjokkaita.

Linnakundit on sitten asia erikseen, niillä on ihan oma ihailija-ryhmänsä.

Mikä ihme toi tupakka juttu oli? Miten tupakointi tekee kenestäkään pettäjän? Vaikuttaa aika tyhmän ihmisen puheelta.

• Joku vaan

Eihän tupakointi tee kenestäkään pettäjää, mutta moni vain rinnastaa sen sellaiseen rellestäjätyyppiin. Siis eiväthän kaikki tupakoitsijat ole todellakaan mitään rellestäjiä, mutta ne ravintolassa ryyppäävät rellestäjät usein myös tupakoivat.

Ja tupakka ehkä liitetään myös sellaiseen yläasteaikaiseen kapinointiin, ollaan kovaa jätkää, kun vedetään röökiä.

• Minä <3 tupakka

Ehkä teini-ikäisillä voi asia olla noin, mutta aikuisilla se on vaan yleensä vanha opittu tapa josta ei ole päästy, tai haluttu päästä eroon.

• Joku vaan

Aikuisilla totta kai, mutta pointti ei todellakaan ollut siinä. Vaan kun puhutaan niistä pahoista pojista, niin tarkoitetaan sellaista tupakkaa ja alkoholia vetävää, rikollisen oloista miestä, joka vähät välittää auktoriteeteista, pitää omat mielipiteensä, tietää mitä haluaa, jne.

Nyt ei ole kyse siitä, miksi yläasteikäiset tai aikuiset tupakkaa polttelevat. Se tupakanpoltto ei ole se olennainen pointti tässä, miksi joku sitä polttaa tai jättää polttamatta. Vaan pointti on siis pahoissa pojissa, jotka tupakkaa vetävät.

Tuosta tupakoinnista nyt vain tehtiin joku ihme homma, että sen ja sen mukaan määräytyisi pahat pojat ja kiltit miehet. Eihän se nyt sillä tavalla mene, vaan pahojen poikien toimintaan vain monesti kuuluu se tupakan poltto.

• Lisbet vaan

Opin aikoinaan että kannattaa vältellä noita pahoja kundeja. Seurustelin kundin kanssa jolla hd prätkä, teki jotain pimeitä töitä, myi/osti mitä vaan, kaveripiiri samaa hd porukkaa, juhlat oli rajuja ja monilla pitkät rikosrekisterit, vankilassa vierailut tulivat minulle hyvin tutuiksi kun kundi joutui istumaan monista rikoksista melkein vuodeksi. Talli missä itsekkin olin ns apulaisena koostui todella pahoista kundeista ja pelko oli aina läsnä. Tää porukka teki vaikka mitä ja oikeastaan esteitä heille ei ollut olemassa ja jos jotain päättivät se tehtiin vaikka maksamaan joutuisikin. Erosin kundista kun alkoi mennä liian kovaa, ja silloin päätin että tää oli tässä. Sanon teille että turhia eivät ole puheet prätkäjengeistä ja heidän kovasta elämantyylistä.

• mikä hd?

High Definition, Hybrid Digital?

• Hyvä ihminen

Ei kaikki naiset halua pahaa poikaa vällyjensä väliin. Olen kiltti mies ja naiset käyvät kuumana silti. Luulevat ehkä pahaksi pojaksi rajun pukeutumiseni ansiosta.

Näitä juttuja lueskella kuitenkin tulee tunne, että pitäisikö kuitenkin ryöstää se lähikauppa, kun se ihku on siellä myymässä. Olisinko silloin paha poika, jolloin naisia saisi jo juosta pakoon?
      Uskon kiltteyteen.

• haluaa olla naisten

no aidot pahat pojat istuvat linnassa suihkussa pyllistäen he ovat kovia karjuja ja sinne he haluavat ainavaan uudestaan ja uudestaan onneksi en itse ole paha poika vaan tavallinen mies joka rakastaa kotona oloa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      98
      4822
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      114
      3952
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      211
      3850
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      119
      2257
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      78
      1980
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1366
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1324
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      168
      1296
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      546
      1178
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1135
    Aihe