Tapasin reilut kaksi vuotta sitten mukavan miehen. Muutimme yhteen, koimme vapauden ja tilan puutteen vuoksi parisuhdekriisin, erosimme ja palasimme takaisin toistemme luo. Meitä pitää yhdessä keskinäinen huumori ja hauskat jutut. Välillämme on rakkautta ja intohimoa sekä tulemme toistemme ystävien ja perheiden kanssa toimeen. Asumme nykyään erillämme, joka on parantanut tilannetta paljon. Yhdessä asuessa parisuhde tuntuu vankilalta
En ole tyytyväinen. Minulla on ollut koko suhteen ajan sellainen olo, että en voi tuoda kaikkia puoliani esille. Mies ei voi ymmärtää niitä. Hän ei perusta politiikasta tai kirjallisuudesta, joten en voi keskustella näistä aiheista hänen kanssaan. Olen ajatellut, että se ei ole ongelma, sillä jaan ne puolet ystävieni kanssa. Ymmärrän myös, että en voi tarjota hänellekään kaikkea. Olemme ihmisiä emmekä mitään täydellisiä, kaikkivoipia olentoja.
Mietin, että haluanko olla tämän miehen kanssa viiden tai kymmenen vuoden päästä. Minusta tuntuu, että en. Samalla ajattelen, että olen jotenkin kiittämätön kun mikään ei ole pahemmin vialla. Mieshän välittää minusta todella paljon, ei ole väkivaltainen, ei ole riippuvainen päihteistä eikä kohtele minua muutenkaan kaltoin.
Silti tuntuu siltä, että jos jatkamme tätä niin kumpikin näivettyvät. Inhoan sitä miten mieheltä puuttuu kaikki kunnianhimo tehdä elämästään elämisen tuntuista. Pelkään sitä, että se tarttuu minuunkin. On mukavaa istua sohvalla ja katsoa teeveetä yhdessä, mutta kaipaan elämää! Tunnen itseni joskus niin kuolleeksi tässä suhteessa.
Halusin vain kertoa syvimpiä tuntojani. Jos joku kaipaa likasankoa, johon sylkeä ilkeimmät kiro- ja haukkumasanat niin antaa mennä, täällä minä olen. Jos jollain on tähdellisempää sanottavaa niin aina parempi - kaipaan neuvoja kun ajatukset ovat aivan sekaisin.
Kiittämätön nainen
1
524
Vastaukset
- Oon kade
Olet tyytyväinen ja et ole tyytyväinen? Kai nyt huumorissa ja rakkaudessa ja intohimossa ym on aihetta tyytyväisyyteen? Kuitenkin tunnet ettet saa olla oma itsesi vai? Ei kai hänen tarvitse ymmärtää jos kuitenkin hyväksyy sinun ne puolesi mihin mukaan et häntä nyt saa. No senhän ymmärsitkin.
Miksi mietit mitä haluat viiden vuoden päästä? Mitä haluat nyt? Jonkun joka keskustelee politiikasta kanssasi ja intohimoa ei kuitenkaan ole tai huumorintaju on nollassa? Ehkä sinun pitäisi lopettaa odottaminen ja alkaa itse elämään mutta estääkö tuo parisuhde sen elämisen? Sinulla on hienosti asiat minun mielestäni. Tarvitset vain niitä kirjallisuus ja politiikka väittelyjä mutta kyllä tee niitä asioita joidenkin muiden kuin tuon miehen kanssa ja nauti sitten miehestä just sen takia että on jotain vastapainoa sillekkin. Viiden vuoden päästä voi moni muukin asia olla toisin ja sinä voit kaivata enemmän sitä teeveen katseluakin. Ota omaa aikaa ja hienoa kun ei tarvi asua yhdessä! Ihannetilanne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780