Näin saat naisystävän!

ATM:lle nainen varma

Mies, Jos haluat seurustelusuhteen niin sinun tulee olla valmis tekemään kompromisseja, luopumaan periaatteistasi ja hyväksymään monia tällä hetkellä negatiivisina pitämiäsi asioita.

* Älä mieti naisen menneisyyttä koska jokaisella on menneisyys - nyt on nyt ja eilinen on mennyttä, mutta huominen on teidän yhteistä aikaa. Älä edes ajattele että kuinkahan monen kanssa nainen on harrastanut seksiä - luku on kuitenkin melkoisella todennäköisyydellä suurempi kun sinun partneriesi määrä.

* Anna naiselle vapaus. Anna naisesi lähteä tyttöporukalla kaupungille iltaa viettämään tai vaikkapa laivaristeilylle.

* Hyväksy myös se että naisellasi voi olla lapsia jo valmiiksi, eli ns. pakettiratkaisu jossa sinusta tulee samalla isäpuoli. Tämän isäpuoleksi tulon lisäksi sinun tulee hyväksyä myös lasten isän vierailut kun hän hakee jälkikasvuaan viikonloppuvierailulle.

* Älä katso naisen ulkomuotoon, vaan sisäiseen kauneuteen. Et ehkä saa mitään kaunotarta mutta taviksen ainakin.

* Älä aseta mitään tyhmiä ikärajoja, koska nuorilla naisilla on ottajia ja siinä kisassa sinä jäät hopealle.

Eli sinun tulee luopua aikansa eläneistä päähän pinttymistä " kuinka monen käyttämä olet" tms. typerää.

20

259

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naisasialooseri.

Tiivistetäämpä yhteen lauseeseen:

Ota vanha ja ruma kymmenien miesten jynssäämä kurppa äpäröineen, joita joudut sitten elättämään ja päästä tämä aika ajoin kylille lutkaamaan lisää.

• zbrasr

Muuten jees, mutta yksinhuoltajaan en taivu. Haluaisin edes kerran elämässä olla jollekin tärkein, koska lapset menevät takuulla miehen edelle.

• Nähnyt ja kokenut

Tottakai lapset menevät edelle ja niin pitääkin. Myös miehellä täytyy olla "se joku oma juttu", joka on ykkösenä. Omat lapset tietysti, jos niitä on. Jos ei ole niin sitten joku muu. Uusioperhesuhde onnistuu vain, jos molemmat ymmärtävät ja hyväksyvät, että toisella ykkösenä on jotakin "ikiomaa" ja parisuhde tulee vasta kakkosena. Kummankaan osapuolen ei ole reilua olettaa, että olisi itse sille toiselle ykkönen, jos se toinenkaan ei ole itselle ykkönen.

Ap:n neuvoa seuraten ja tämän ohjeen mukaan eläen voi vielä löytää itsensä sellaisestakin suhteesta, missä on itse toiselle se ykkönen ja toinen on sitä itselle! Treeniä se vaatii ja uusioperhekuvio on hyvä paikka treenata, koska siinä ei olla kummaltakaan puolelta niin sanotusti täysillä kiinni.

• dfslsldvk
        Nähnyt ja kokenut kirjoitti:

Tottakai lapset menevät edelle ja niin pitääkin. Myös miehellä täytyy olla "se joku oma juttu", joka on ykkösenä. Omat lapset tietysti, jos niitä on. Jos ei ole niin sitten joku muu. Uusioperhesuhde onnistuu vain, jos molemmat ymmärtävät ja hyväksyvät, että toisella ykkösenä on jotakin "ikiomaa" ja parisuhde tulee vasta kakkosena. Kummankaan osapuolen ei ole reilua olettaa, että olisi itse sille toiselle ykkönen, jos se toinenkaan ei ole itselle ykkönen.

Ap:n neuvoa seuraten ja tämän ohjeen mukaan eläen voi vielä löytää itsensä sellaisestakin suhteesta, missä on itse toiselle se ykkönen ja toinen on sitä itselle! Treeniä se vaatii ja uusioperhekuvio on hyvä paikka treenata, koska siinä ei olla kummaltakaan puolelta niin sanotusti täysillä kiinni.

Mitä jos ei vain yksinkertaisesti halua olla isäpuoli toisen lapsille? Se ei ole asennekysymys, vaan tunnekysymys.

• Eihän siinä. Mää taivun yksinhuoltajiin ja jopa mielummin ehkä YH kuin ettei ois loppuelämässä lapsia, mutta ei se mikään välttämättömyys todellakaan oo. Mun puolesta lemmikki tai lapset voi olla tärkeempiä vaikka siinä voi miehellä heräillä vähän luonnolliset mustasukkasuusvaistot. Mutta ei mitään vakavaa. Lemmikki ja lapset on kuitenkin sellasia joita nainen ei (toivottavasti!) ajattele seksuaalisesti, joten tyydyn siinä mielessä siihen kolmossijaan. Ja olen omanlainen omaluontoinen yksilö ja jos tiedän että musta tykkää sen takia niin se on ok ja tykkään takas. Mutta nää on sellasia asioita joita ei aina osaa tehdä pääkopassaan simsalabim, nyt aattelenki näin! Vaikka itsesuggestion voima on vahva...

• EI KÄY!

- Nykyisyys rakentuu menneisyydelle. Naisen ex-panojen hakkaaminen voi käydä raskaaksi, jos naisella on liikaa historiaa ja voi joutua tilanteisiin joissa menettää kunniansa, kun naisen kasvoille spermakylvyn antama pelimies tulee vastaan lasten vanhenpain illassa ja alkaa rehentelemään.

- Nainen joka kykenee yhdenillan juttuihin, kykenee niihin myös laivaristeilyllä. Avioliitossa on parempi käydä ulkona yhdessä.

- Toki lasten kuuluu tavata isäänsä, mutta minä en ole tilannut pakettiratkaisua. Minä hoidan omat siitokseni, hoitakoon muut omansa.

- Persoonallinen tavis kelpaa mainiosti.

- Ikäiseni nainen kelpaa mainiosti, jos on lapseton ja ei paneskellut pitkin kyliä.

Minä en alistu koskaan. EN PERKELE ALISTU, EN! Minä olen soturi, joka pitää periaatteensa ja kuolee miekka kädessä.

• tehomies

Ajatuksesi ovat aivan kun omiani!

• ............

Naisen täytyy olla kaunis ja lapseton. Muunlaiset naiset eivät miellytä minua ja miksi haluaisin naisen joka ei miellytä? Niin yksinkertaista se on.

• kaukanatäydellisestä

Minua ei ainakaan haittaa jos naisella on aikasempaa kokemusta kun itsellä ei kumminkaan ole niin ainakin toinen tietää mitä tekee :D

Ja kyllä tietenkin saa mennä kavereiden kanssa kunhan minullekin jää aikaa.

No tuossa lasten kohdalla toivoisin vielä että olisi lapseton kun itse olen vielä reilusti alle 30 mutta jos joku kolahtaa niin ei ne lapset tai lapsi haittaa.

Niin kyllähän se luonne loppupelissä merkkaa että tulee juttuun keskenään.

Omanikäset kyllä kelpaa mainiosti.

• vvxcvcxvxc

oisit lisännyt viekä kohdan

* anna naisen silloin tällöin panna vieraita miehiän. Hyväksy se että hänkin kaipaa joskus tosi miestä.

• Torrential

Täytyy taas toistaa se mitä olen aiemminkin sanonut, että ns ATM ja yh-nainen on se kaikkein toimimattomin mahdollisin suhdemuoto. Mies joka saattaa olla naisten kanssa täysin kokematon vaikka ikääkin saattaa olla jo jonkin verran ja nainen jolla on takana kenties useitakin suhteita tai ainakin yksi epäonnistunut suhde josta tuloksena on lapsi. Tuollaisella miehellä ei ole tuollaiselle naiselle kertakaikkiaan mitään sellaista annettavaa että heidän välillään voisi olla tasavertaisuuteen perustuva suhde. Tuollainen mies on naisen silmissä iso teini-ikäinen kolli koska hänen kokemuksensa naisista ja suhteista on teini-ikäisen tasolla.

Mistä ylipäätään joillakin ihmisillä on kuvitelma, että ATM:t edes kelpaisivat yh-naisille?

• Kumpi on tärkeempää, se että on kokemusta parisuhteesta vai että pärjää lasten kanssa, sopii hyvin yhteen, jaksaa sopia ongelmat ja on elämänkokemusta ja munaa? Eipä kaikki YH-äidit odota että uuden miesystävän olisi hoidetava lasta, heti ainakaan. Tarkoititko ATM:llä tuossa kokemattomampaa miestä vai ihan yleisesti "alempitasoista"?

• Kerro pillunnuolija

Entäs toisinpäin, miksi minulle pitäisi kelvata nussittu ja vielä äpäröitä penikoimalla vittuaan revittänyt yh-raato. Mitä rumalla vanhalla lerppavitulla on minulle annettavaa?

• miehenkuvotus

Kaikki muuthan nuista ovat itsestään selvyyksiä. Se, että toisella on lapsia, voi mietittää alkuun, mutta ei varmasti haittaisi jos toinen yksilö on sitä mitä toivon.

En ole ollut ulkonäöstä tarkka, menneisyyfellä ei väliä. Haluan suhteen, en pelkästään seksiä. Vaan eipä ole naisten suunnalta tullut kuin vittuilua, eli ei vihjeesi kyllä mitään varmaa naista takaa.

• Ehe ehe ehe he

Tuo lista oli varmaan huumorimielessä kirjoitettu.

• Blondi19v

Kiinnostaisko seksiseura? Mulla on isot D-kupin rinnat ja kireä pillu.

• Soomi tyttö

Ana pilu. Ma haluun.

• Himokas setä

Wautsi wautsi wau wau! Taatusti kiinnostaa!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      27
      3019
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe