Palsta opettaa, että pitää olla paha ihminen niin saa naisen

Hyvä ihminen

Mitä mieltä naiset ovat tästä asiasta? Pitääkö olla murhanhimoinen nyrkkisankari, sarjamurhaaja, pahoinpitelijä tai ihan vain perinteinen Suomalainen turpiinvetäjä, että te arvon naiset innostutte miehestä?
Tälläistä vain tullut mieleeni näitä palstoja plaraillessa.

23

179

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fiuuna

Näitä palstoja lukiessa tulee mieleen ettei tavallinen nainen kelpaa miehelle.
      Nainen on miesten mielestä jäteläjä ylitettyään 25-vuoden rajapyykin tai viimeistään siinä vaiheessa kun tulee 30 täyteen.

Naisena ihannoin kilttiä miestä. Sellaista joka kiinnostuisi minusta ei tunnu löytyvän. Tai en oikeastaan uskalla heitä edes tavata, koska pelkään heidän pettyvän. Olenkin päättänyt olla yksin.

• Hyvä ihminen

Sentään joku, jolle tälläinen kiltti mies kelpaisi. Tuntuu vaan olevan melkoisen harvinaista moinen.

"Nainen on miesten mielestä jäteläjä ylitettyään 25-vuoden rajapyykin tai viimeistään siinä vaiheessa kun tulee 30 täyteen."

Täyttä hevonkukkua. Itselle kelpaa kyllä paljon vanhempikin nainen, kunhan vain sille naiselle kelpaan minä.
      Ei nainen piloille mene vähän käytettynäkään tai iäkkäämpänäkään. Eivät todellakaan. Eivät ainakaan kaikki naiset.
      Moni nainen on parhaimmillaan siinä 40 tietämiillä. Toki nuoremmistakin löytyy oikein näpsäkän oloisia mimmejä.

En kyllä ymmärrä näitä joille nainen on 25 iän ylitettyään kelvoton. Typerää teinipoikien mahtailua minusta.

"Naisena ihannoin kilttiä miestä. "

Olen todella imarreltu tuollaisesta!

• Kieli pois vitusta!

Taas yksi pillunnuolija.

• Hyvä ihminen
        Kieli pois vitusta! kirjoitti:

Taas yksi pillunnuolija.

Ikinä en pillua nuolis. Mielikuvitusko siellä taas laukkaa?

• Kuvottavaa.

Naisilta on turha kysyä mitään, kun he eivät tiedä mitä he haluavat.

• Hyvä ihminen

Tiedätkö sinä?

• Eiköhän trolli-polli tiedä jo, että suurin osa naisista nimenomaan ei halua väkivaltaisia miehiä.

• ...

Haluaapa. Sama juttu kuin että suurin osa naisista haluaa rikkaan miehen, isomunaisen miehen, itseään pidemmän miehen jne. vaikka kuinka muuta väittäisivät.

• ,....,
        ... kirjoitti:

Haluaapa. Sama juttu kuin että suurin osa naisista haluaa rikkaan miehen, isomunaisen miehen, itseään pidemmän miehen jne. vaikka kuinka muuta väittäisivät.

On ilo kuulua kai sitten vähemmistöön koska en halua väkivaltaista miestä (kuinka moni normaali nainen muka haluaa?)..eikä nuo mainitsemasikaan asiat ole tärkeitä. Toisaalta, mun mielihaluni/-haluttomuuteni ei miehiä kiinnosta koska olen lihava kurppa.

• >>>>><<<<<
        ,...., kirjoitti:

On ilo kuulua kai sitten vähemmistöön koska en halua väkivaltaista miestä (kuinka moni normaali nainen muka haluaa?)..eikä nuo mainitsemasikaan asiat ole tärkeitä. Toisaalta, mun mielihaluni/-haluttomuuteni ei miehiä kiinnosta koska olen lihava kurppa.

Mitä tarkoitat tällä "lihava kurppa"?

http://www.cartinafinland.fi/fi/imagebank/image/27/27001/taivaanvuohi 27001.jpg

• Ihmette-lijä
        ,...., kirjoitti:

Miksi haluat olla mieluummin lihava kurppa kun voisit olla nätti ja hoikka?

• ,....,

• >>>>><<<<<

• ,....,
        Ihmette-lijä kirjoitti:

Miksi haluat olla mieluummin lihava kurppa kun voisit olla nätti ja hoikka?

No kyllä mä ihan nätti olen (ainakin lateksit naamarissa) mut iälleni en mitään voi. Painolle kyllä voisi tehdä jotain.

• ,....,

• ,....,

• >>>>><<<<<
        ,...., kirjoitti:

Nyt meni linkkisi haaskuun koska en avaa sitä.

Et uskaltanut avata (Gallinago) kuvaa. No, pääasia oli, että et ole kurppa. Hyvä niin.

• ,....,
        >>>>><<<<< kirjoitti:

Et uskaltanut avata (Gallinago) kuvaa. No, pääasia oli, että et ole kurppa. Hyvä niin.

Syynä ei ollut uskallus vaan puhelimeni.

• ... kirjoitti:

Sori kun ei vaan halua. Tietenkin tietty naisryhmä haluaa mutta se ei todellakaan ole mikään enemmistö.
        Itseään pidempää luultavasti taas haluaakin enemmistö, kuten enemmistö miehistä haluaa myös itseään lyhyempää naista.
        Rikkaudesta ja isomunaisuudesta on paha mennä mitään arviota tekemään. Ne kun ovat niin suhteellisia asioita. Mutta varmasti iso osa kaikista ihmisistä ottaisi mieluummin rikkaan puolison, jos saisi valita. Minä en.

• Hyvä ihminen
        gloriana_demeter kirjoitti:

Sori kun ei vaan halua. Tietenkin tietty naisryhmä haluaa mutta se ei todellakaan ole mikään enemmistö.
        Itseään pidempää luultavasti taas haluaakin enemmistö, kuten enemmistö miehistä haluaa myös itseään lyhyempää naista.
        Rikkaudesta ja isomunaisuudesta on paha mennä mitään arviota tekemään. Ne kun ovat niin suhteellisia asioita. Mutta varmasti iso osa kaikista ihmisistä ottaisi mieluummin rikkaan puolison, jos saisi valita. Minä en.

"Mutta varmasti iso osa kaikista ihmisistä ottaisi mieluummin rikkaan puolison, jos saisi valita. Minä en."

Jokin meitä sentään yhdistää!

• siipimikko2
        gloriana_demeter kirjoitti:

Mistä näitä pituuspainokriteereitä oikein kumpuaa? Naurattaa ajatella etten muka huolis itteäni pidempää naista. Sillon kun olin 13 kesää sitten teini ja ensimmäinen kunnon ihastus tuli niin se oli mua pidempi nainen ja ai että sitä paloa... olin sillon vielä aika pinnallinen muttei sillonkaan tullut mieleen että pituudella olis jotain merkitystä. Äitini on lyhyt enkä todellakaan halua äitini näköistä naista niin siinä mielessä lyhyet naiset on joskus ollut jopa vähän turn-off. Nykyään osaa ajatella vähän erilailla noita.

• Tottakai pitää olla

Paha jottavsaisi naista. Naiset halveksivat kilttejä ja rauhallisia miehiä.

• täysin nolla

Kyllä miehen pitää olla vit.tumainen turpiinvetäjä narsisti joka huo.raksi haukkuu et naiset kiinnostuu. Kiltillä miehellä ei tee mitään. Olen kiltti ja siksi ei naiset koskaan kiinnostu. Mua ei vaan kiinnosta haukkua naista huo.rakasi muutaman kaljan jälkeen ja arvostella kaikkiea mitä nainen tekee. Kohtalonani on sen takia elää yksin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      25
      3770
    2. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      542
      2762
    3. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      53
      2290
    4. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      212
      2261
    5. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1799
    6. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      219
      1540
    7. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      53
      1512
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      97
      1399
    9. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      62
      1261
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1204
    Aihe