Olen seurustellut 2 vuotta ihanan ihmisen kanssa, joka ei koskaan suutu eikä koskaan sano mitään pahaa ja ei haasta riitaa eli toisin sanoen ihan unelmamies. En ole kahden vuoden aikana kuullut mitään loukkaavaa sanaa enkä kokenut mitään fyysistä enkä psyykkistä väkivaltaa. Tässä suhteessa mättää minä. Olen viimeisen puoli vuoden aikana alkanut käyttäytymään ihan oudosti enkä tiedä miksi. Syytän miestäni kaikesta, yritän koko ajan ärsyttää häntä mutta en tiedä miksi vaikka todellakin välitän hänestä ja rakastan. Silti puran kaiken pahan olon mieheen ja voin yhtäkkiä alkaa haukkumaa häntä. En tiedä miksi teen näin?
Hän on yrittänyt saada järkeeni että se sattuu häntä mutta silti jatkan samaa käytöstä. Onko minussa narsistin piirteitä vai miksi käyttäydyn näin?
Pahasti hukassa
3
143
Vastaukset
- dgfhdsrgz
Sähän se itteäs hallitset eikä kukaan muu. Naisissa todella turhauttavaa tällanen ettei muka tiedetä miks käyttäydytään tietyllä tavalla. Pistetään kuukautisten piikkiin tai jotain. Onneks oon sinkku. Ei musta olis tollaseen pelleilyyn.
- täysin nolla
Sua vit.uttaa kun miehes ei haukua sua tai mitään. Naiset tykkää miehsitä jotka arvostelevat, haukkuvat ja ovat jopa väkivaltaisia. Kaikki on liian hyvin niin alat sitten provosoimaan et miehes alkais haukkumaan sua ja muuttais käytöstään. Kiltillä miehellä ei tee mitään ja teidänkin suhde loppuu vielä ennen kuin arvaatkaan. sille ei nyt mahda mitään et naiset tykkää idiootti miehistä enemmän kuin kilteistä miehistä
- odota vaan
saat samalla mitalla takaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756