Olen seurustellut 2 vuotta ihanan ihmisen kanssa, joka ei koskaan suutu eikä koskaan sano mitään pahaa ja ei haasta riitaa eli toisin sanoen ihan unelmamies. En ole kahden vuoden aikana kuullut mitään loukkaavaa sanaa enkä kokenut mitään fyysistä enkä psyykkistä väkivaltaa. Tässä suhteessa mättää minä. Olen viimeisen puoli vuoden aikana alkanut käyttäytymään ihan oudosti enkä tiedä miksi. Syytän miestäni kaikesta, yritän koko ajan ärsyttää häntä mutta en tiedä miksi vaikka todellakin välitän hänestä ja rakastan. Silti puran kaiken pahan olon mieheen ja voin yhtäkkiä alkaa haukkumaa häntä. En tiedä miksi teen näin?
Hän on yrittänyt saada järkeeni että se sattuu häntä mutta silti jatkan samaa käytöstä. Onko minussa narsistin piirteitä vai miksi käyttäydyn näin?
Pahasti hukassa
3
144
Vastaukset
- dgfhdsrgz
Sähän se itteäs hallitset eikä kukaan muu. Naisissa todella turhauttavaa tällanen ettei muka tiedetä miks käyttäydytään tietyllä tavalla. Pistetään kuukautisten piikkiin tai jotain. Onneks oon sinkku. Ei musta olis tollaseen pelleilyyn.
- täysin nolla
Sua vit.uttaa kun miehes ei haukua sua tai mitään. Naiset tykkää miehsitä jotka arvostelevat, haukkuvat ja ovat jopa väkivaltaisia. Kaikki on liian hyvin niin alat sitten provosoimaan et miehes alkais haukkumaan sua ja muuttais käytöstään. Kiltillä miehellä ei tee mitään ja teidänkin suhde loppuu vielä ennen kuin arvaatkaan. sille ei nyt mahda mitään et naiset tykkää idiootti miehistä enemmän kuin kilteistä miehistä
- odota vaan
saat samalla mitalla takaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1792698- 1642519
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182207Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee612073Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31739"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591444Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2061439Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2261173Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää931138Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3701073