Suomalaisen naisen ihannemies on ulkomaalainen

Timo R

http://www.savonsanomat.fi/viihde/viihdeuutiset/tytöt-seurustelisivat-mieluummin-ulkomaalaisen-kanssa/699701

Äidiltään nuoret lutkat oppivat pimppimärkänä ulkkismiesten perässä juoksemisen mallin. Sitten nämä vanhemmat huorat kadehtivat tyttäriään jotka saavat isoja latinokulleja samalla kun äippä itse imee suomalaisen aisurimiehensä pikkupiliä taloudellisista syistä.

http://imageshack.us/photo/my-images/443/18539821616897738931596.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/52/30116921616911339271596.jpg/

maksaisiko turkkilainen tai kreikkalainen isä tyttärensä seksimatkat yhtä auliisti kuin suomalainen aisuripaskahousu isukki?

36

864

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onhuomattujuu..

eikä mikään estä suomipoikaa etsimästä vaimoja ulkomailta myöskään. Ilmeisesti maailman halutuimmat ja kauneimmat naiset (suomitytöt) ja halutuimmat miehet (arabit ja afrikkalaiset) sopivat hyvin yhteen.

Suomalaisen naisen luontainen miehekkyys tuntuu vähänkään maan rajojen ulkopuolella käyneenä, joskus tosi hätkähdyttävältä. Jos näet miehekkään mullikan virossa vetämässä sätkää kuin tukkijätkä, ei tarvitse alkuperämaata kaukaa etsiä.

Joten eikös mennä niin miehet kuin naisetkin ulkomaille siipan hakuun? Harvassa euroopan maassa tulee suomityttöjä huonompia naisia vastaan. Mielipide tämäkin, enkä heti muuta mieltäni..

• bmbnnbb

Seiväsmatkojen Salaisuus

Juuri kun te luulitte, että seksiturismi on vain likaisten miesten yksinoikeus, tulee Walter de Campin hämmentävä selvitys naisten seiväsmatkoista.

tässä ei ole puhe matkailusta Kreikan, Italian tai Espanjan huvittelukohteisiin, missä seksiä harrastetaan paljon ja missä naisten ei tarvitse maksaa miehistä.

Bumsterit

Leena Anttonen, olen polvillani edessäsi kiitollisuudesta sinua kohtaan, kun suostuit kertomaan minulle rehellisesti ja avoimesti naisten Gambia-kuvioista.

http://www.city.fi/artikkeli/Seiv%E4smatkojen Salaisuus/1338/

• skpp

En ymmärrä tuota suomalaisten miesten/naisten mollaamista. Täältä löytyy kyllä hyviä kummankin sukupuolen edustajia.

• 29

Ihan hyvä, että geenit vähän sekottuu. Eiköhän me vielä silti ihan tarpeeks sisäsiittoisia olla.

• Nuori naine

Ei katso maata vaan asennetta. Kuva (harhakuva?) muodostuu siitä, että etelämmässä ollaan yleensä avoimempia ja ollaan herkemmin kohteliaita tuntemattomillekin ihmisille. Itse olen ainakin havainnut, että hyvin usein minulle oven avaava mies on ulkomaalaistaustainen. "Huomenta", ja "ole hyvä" on kuulunut useimmiten myös tällaiselta mieheltä. Joskus kun rappukäytävässä tervehtii jotain nuorta suomalaista miestä, tulee useammin vaisu ja ujo vastaus - joskus ei sitäkään. Mitään vikaahan tässä ei ole, mutta toki iloisempi tervehdys sielua enemmän lämmittää.

Itseeni ei siis vetoa ulkomaalaisuus vaan ihan puhtaasti kohtelias ja vilpitön asenne.

• olkigujmd

olen kyllä täysin samaa mieltä siitä, että ei se ulkomaalaisuus mikään kriteeri ole, asenne ja käytös sen sijaan ovat, monilla ulkomaalaisella miehellä ne ovat kohdillaan. onneksi myös suomalaisista miehistä löytyy muitakin kuin tällä palstalla naisia haukkuvia katkeria elämässä epäonnistujia.

• ruma mies

Naiset ovat niin inhottavia ravintoloissa. Eipä viiti niille päivää sanoa ymm ovia aukoa.
        Jos saisin naisia helposti varmasti murjoisin heidän kanssaan vitsejä ja aukoisin ovia antaisin tietä...

• Taitavat

sun rappukäytävässä vastaan tulevat miehet olla pettyneitä kun näkevät taas ulkomaalaisten perässä juoksevan suomalaisen naisen. Ja itse olen kohdannut naisille ovea avatessa siihen, että nainen katsoo halveksivasti. En usein, mutta pari tällaista elämäänsä kyllästynyttä yli 40 v naista tavannut. Onneksi riittävän usein törmännyt hymyileviinkin tapauksiin..

• Nuori naine

Sehän on ikävä juttu, jos niin luulisivat, koska en juokse kenenkään kansallisuuden saati etnisen taustan perässä. Ihan yhtä paljon se lämmittää, avaako oven suomalaissyntyinen tai ulkomaan puolella syntynyt mies. Enkä minä sentään kenenkään perässä juokse ainoastaan kohteliaan asenteen vuoksi.

Harmi, että olet tuollaisia happamia katseita saanut kohteliaasta käytöksestäsi. Suomalainen elämäntyyli vain taitaa usein olla sellainen, ettei kiitosta niin vuolaasti osoiteta. Uskoisin kuitenkin, että kyllä herrasmiehiä aina arvostetaan.

Terv. nimimerkki 'kohteliaan suomalaismiehen perässä parhaillaan juokseva'

• onni löytyy virosta
        Nuori naine kirjoitti:

Sehän on ikävä juttu, jos niin luulisivat, koska en juokse kenenkään kansallisuuden saati etnisen taustan perässä. Ihan yhtä paljon se lämmittää, avaako oven suomalaissyntyinen tai ulkomaan puolella syntynyt mies. Enkä minä sentään kenenkään perässä juokse ainoastaan kohteliaan asenteen vuoksi.

Harmi, että olet tuollaisia happamia katseita saanut kohteliaasta käytöksestäsi. Suomalainen elämäntyyli vain taitaa usein olla sellainen, ettei kiitosta niin vuolaasti osoiteta. Uskoisin kuitenkin, että kyllä herrasmiehiä aina arvostetaan.

Terv. nimimerkki 'kohteliaan suomalaismiehen perässä parhaillaan juokseva'

miksi edes naisille pitää avata ovia??!

• nainen23v.

no jaa minun vanhempani ei ole koskaan maksanut minun "seksimatkojani" minnekään enkä ole koskaan lomalla tai Suomessa harrastanut yhden illan juttuja.

minun ihastukseni ei ole latino, turkkilainen tai kreikkalainen vaan vaaleapiirteinen usalainen mies jolla on hyvä työ, hyvät käytöstavat ja ulkonäkö joka tuttujeni mukaan vastaa cosmon mieskalenteri-tasoa :)

ensinäkin tiedän komeita, mukavia suomalaisiakin miehiä, valitettavasti Suomessa suurin osa miehistä on vähän vaisuja ja heitä on hankala lähestyä.

tämä mies hurmasi minut ennen kaikkea luonteellaan. mies hymyilee paljon, vitsailee ja on sosiaalinen, on kohtelias ja hän on todella huomioonottava. hän haluaa aina tarjota illallisen ja drinkit. esim. joskus aiemmin hän oli kysynyt lempidrinkkiäni ja seuraavan kerran kun mentiin kavereidemme kanssa ulos syömään mies tilasi kaikille lempidrinkkini =) tuollaiset pienet eleet merkitsee naisille todella paljon, enkä ole ikinä saanut vastaavaa kohtelua suomalaisilta miehiltä.

• Totuudentotuus44

Suomiakka on helposti huijattavissa, siinä syy.
      Sitten itketää ku mies jätti ja tuntee olevansa vaan joku ankkurireikä.

• savon sanomat kertoo

Johan on muuten kattava tutkimus:

"Suomalaistytöt seurustelisivat mieluummin ulkomaalaistaustaisen kuin supisuomalaisen pojan kanssa. Tämä käy ilmi Savon Sanomien tekemästä nettikyselystä, johon vastasi 206 nuorta."

• girl_75

Joo huolestuttavaa. Itse teen ainakin kaikkeni jotta tyttäreni ei sekaantuisi noihin eteläeuroopan miehiin. Puhumattakaan että alkaisi olemaan jonkun romanin tai afrikkalaisen kanssa. Tyttä sinänsä vaikuttaa ihan fiksulta ja ymmärtää kyllä noi raiskaustilastot.

• blaah____

Taas hienosti niputettu kaikki ulkomaalaiset yhteen jotta saadaan kohujuttuja. Oikeasti eksoottisia miehiä fanittavat on ihan pieni ryhmä, loput haluaa mieluiten jonkun amerikkalaisen julkkiksen näköisen tyypin mutta pitää kumminkin suomalaista miestä parempana kuin 90%:a muista ja päätyy yhteen suomalaisen kanssa.

• Kunnian mies

Onko tämän kuvan nainen jakanut reikäänsä turkin panosonneille?

• toden totta

Noi akat pitää ampua.

• BradBitti

Elokuvat ja tv-viihde on muokannut ihannemiehen mallin suomalaisen naisen päähän ja harva suomalainen mies vastaa ulkonäöltänsä ja käytökseltään näitä fiktiivisiä sankareita.

• No ei

ainakaan yön timot joiden kanssa suomi-akat liikkuu. Ja supersankarit on vissiin kaikki amerikkalaisia.

• I love Ali

"Suomalaisen naisen ihannemies on ulkomaalainen"

NIIN ON!!!!! AINAKIN MUN!!!!!

Suomalaista en huolis kultalautasellakaan.
      Onneksi ei tarvitse.

• vitun suomihuora

Luuletko että me suomalaiset miehet huolittaisiin sut ? Hahahha! :D Älä luule
      Jos sua pitäisi katsella, niin tappaisin sut heti.

• I love Ali

:-D :-D SE KOIRA ÄLÄHTÄÄ JOHON KALIKKA KALAHTAA!!!! :-D ::-D

• -Love-

Kyllä mulla ainakin Valtteri Filppula kelpais. Se ei nyt Suomessa asu, mutta on suomalainen kuitenkin. No, täyttä toiveajattelua, kun oma ulkonäkö on mitä on ja ikäeroakin olisi aivan liikaa. Täytyy nyt vaan toivoa Leijonille kisamenestystä ja unohtaa tälläiset kohkotukset = )

• niinxsi

Minkä näköinen nainen olet ? Vaalea, tumma.. ? Jännä juttu, kun toi Valtteri tuntuu kolahtavan naisiin.

• -love-

No jos nyt vielä tohon vastaisin. Olen tällänen 19 vee blondi. Ihan normaalipainoinen ja urheilullinen. Mutta muuten olen ulkonäöltäni ihan tavallinen ja kun on vielä rillitkin päässä = ) Luonteeni on sitten ihan toinen juttu. Harvan kanssa tulen hyvin juttuun ja toisinpäin. Siihen on varmasti syynä ujouteni ja se, että on vähän huonoja kokemuksia ihmisistä. Olen muutenkin aika rauhallinen, enkä kokoajan pälättämässä.Ja muhun ei kyllä täsmää se blondit on tyhmiä sanonta = ) Tunnen itseni mieluummin tavallista fiksummaksi.

• niinxsi

Älä yhtään aliarvioi ulkonäköäsi! Vaaleat naiset on aina upeita myös meidän suomalaisten miesten mielestä : ) Blondi ja kauneus osuu aina yhteen.
      Rillit vaalealla naisella ovat muuten vielä todella seksikkäät!

• -love-

Kiitos! Ehkä en sitten olekkaan mikään rumilus = )

• Valikoiva

Mistä ihmeestä on tullut käsitys, että suomalaisnaiset olisivat erityisen kiinnostuneita ulkomaalaisista miehistä. Itse en ole kuuna päivän ulkomaalaisiin sekaantunut, vaikka on jo ikääkin. Ulkomailla olen paljon käynyt, mutta suhteet pidän kyllä kotimaisina.

• mies_44

Onhuomattujuu.. sanoi: "eikä mikään estä suomipoikaa etsimästä vaimoja ulkomailta". Tämä on täsmälleen totta. Suomalainen paikallisesta valtavirrasta selkeästi poikkeavan näköinen mies on vieraassa maassa sikäläisten naisten keskuudessa aivan samalla tavalla ylimääräistä kiinnostusta herättävä kohde kuin ulkomaalaisen oloinen mies Suomessa. Itselläni on tästä kokemusta. Erityisesti aasialaiset ja latinalisamerikkalaiset naiset pitävät kookasta vaaleaa sinisilmäistä miestä seksuaalisesti kiinnostavana.

Ongelma on siinä, että muualla maailmassa vain hyvin harvassa paikassa naiset ovat sillä tavalla vapaasti liikkeellä ja vapaasti tavattavissa, että he edes teoriassa voisivat luoda suhteita suomalaisiin miehiin vaikka niin haluaisivatkin. Siksi Suomen miesten markkinat paikoissa, joissa hyvää kysyntää voisi olla kulttuurisen eroavaisuuden vuoksi, ovat todella harvassa. Lähinnä tulee mieleen kansainväliset opiskelijyhteisöt. Esimerkiksi USA:ssa ym. länsimaissa tämä on mahdollista ja USA:ssa tunnenkin enemmän pareja, joissa mies on Suomesta ja nainen USA:sta. Vaimot kehuvat erityisesti miestensä "suomalaisuutta" niin luonteen kuin ulkonäönkin perusteella.

Suomalaiset naiset ovat niitä ainoita harvoja naisia maailmassa, joille liikkumavapauden rajoitukset ja kulttuurisidokset eivät aseta esteitä ulkomaalaisen miehen saamiseksi mistä tahansa maailman kolkasta, koska kaikkialla miehet kuitenkin ovat vapaita matkustamaan ja liikkumaan vaikka saman maan naiset olisivatkin neljän seinän sisään sidottuja.

Tässä siis syy miksi suomalaiset naiset hakeutuvat ulkolaisten miesten seuraan, mutta suomalainen mies ei yhtä yleisesti saa yhteyttä ulkomaalaisiin naisiin vaikka kysyntää olisikin. Ensimmäisessä tapauksessa toimivat vapaat markkinat, toisessa tapauksessa markkinat on väkivalloin tukahdutettu.

• turisti

Äärettömän hyvin kirjoitettu.
        Kreikassa ollessa naiset olivat aika kiinostuneen oloisia, mutta ei niitä saanu edes tanssittaa.

Naisilla meni tosi lujaa kreikkalaisten miesten parissa senkin edestä.

• Ei sittenkään minä

Kaupassa käydessäni ihmettelin miten naismyyjillä oli kevättä rinnassa. Aivan selvästi olivat silmät loistavana ja ihokarvat pystyssä täpinöissään. Ajattelin on tosiaan oikea aika vuodesta saada naisia. Ei yleensä tai rehellisesti sanottuna koskaan naiset noin käyttäydy minun takia Mutta mutta... Huomasinkin perässäni olevan ostoksilla 2 mustaa nuorta miestä.

En ole koskaan nähnyt sellaista kiihottumista naisissa.

Eiköhän siinä unelma mies tullut selville. Tumma komea nuori.

• whitelärvi

Jos se musta mies on niin täydellinen ja kiihoittava, niin mitä ne naiset tekee valkoisten miesten kanssa ?
      Eihän tässä tunne itseään enää ollenkaan mieheksi :(

• no ei todellakaan

Minua ei kiinnosta maskuliiniset miehet tippaakaan! En halua intialaista, turkkilaista, kreikkalaista, espanjalaista, meksikolaista, afrikkalaista, enkä varsinkaan mitään ähläm mohammedia..... hyyiiii, pelkkä ajatuskin kuvottaa. En ole ulkonäkörasisti, mutta uskonto- ja asennerasisti voin sanoa olevani. Monilla etelän miehillä on paha asennevamma naisia ja valkoisia kohtaan...
        Mieluiten tahdon ihan samaa äidinkieltä puhuvan suomalaisen miehen. Katkeroitunutta juoppoa EN halua!!!! Eurooppalaiset miehet on ok. Kiinalaiset ja japanilaiset miehet kiinnostaisi, he vaikuttavat aina fiksuilta ja pidän siitä eksoottisesta ulkonäöstä.

• Vai maskuliinisia

No onhan se Jani Toivolakin musta mies ja siitä neidistä on maskuliinisuus kaukana.

• TT

No joo, kun on tullut vähän reissattua, niin ei kyllä enää ihan hirveästi iske joku kaljamahainen, lenkkimakkaraa naamaan tunkeva suomalainen. Kaikkialla muualla tuntuu ihmiset ihan yleisesti olevan kohteliaita ja huolehtivan ulkonäöästään, mutta suomalaisille junttius tuntuu olevan kunniakysymys.

Kyllä mulle kelpaisi suomalainen mies hyvinkin, jos sillä olisi samat sosiaaliset taidot ja tavat kuin muilla keskiverto miehillä. Valitettavan usein vaan ei ole, ja tunnen kyllä muitakin naisia, jotka ovat asiasta juurikin samaa mieltä...

• eewte

Valitettavasti kaikki mitä sanot suomalaisesta miehestä pätee pitkälle myös suomalaiseen naiseen. En tiedä onko missään muualla keski-ikäiset naiset niin huonosti itseään hoitavia ja töykeitä kuin Suomessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      234
      4002
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      123
      2307
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1471
    5. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      929
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      927
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      920
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      330
      849
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      847
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      770
    Aihe