Niin. Näin minä autan kiusaajia, siis kiusattuja. Kiusajakin vi olla kiuattu. Joskus.
Niin. Kiusaajat eivät noudata mitään sopimuksia joten se siitä ajatuksesta..
Niin. Yksikään ammattiliitto tai työnantaja ei hyväksy tuollaista sopimusta joten se siitä..
Valitettavasti tällaisille harhaisille ei ole hoitomahdollisuutta, elleivät he hakeudu itse hoitoon.
Ei taas nämä harhat iskevät päälle!
Miksi minä olen näin harhainen, voi ei. Anteeksi tuo edellinen kirjoitus.
Se oli juuten tämä -Jouni joka toi tämän naisen asiat tähän ketjuun. Valita kuule sille ja hanki se elämä. :)
Niin. Voihan sitä aina kuvitella kaikenlaista. Mainostatte sananvapautta mutta sehän koskeekin vain teitä itseänne vai mitä?..
Haluat kiusaajaaksi kiusaajan paikalle? Mietihän uudelleen mitä olet tekemässä. Kostosi tulee aiheuttamaan vastareaktion ja lopulta et tiedä mikä sinuun iski. Kyllä se on niin, että kiusaajaa pitää läväyttää kunnolla tauluun.
Kostonkierre siitä hyvinkin alkaa,mutta pitäisikö siitä murhetta kantaa,koska eihän kiusaajan saa jatkaa kiusaamistaan.
Monethan kiusaa verbaalisesti ja silloin kantsii vaan ruveta hiomaan omaa verbaalisuuttaan että pärjää vittuilutilanteessa.
Etukäteen kannattaa miettiä eri vittuilu sanontoja,yms,ettei jää alakynteen
Runkkaa hänen kahvikuppiinsa
Tässä on Minun esimerkki kiusimisesta
Kiusattuna
1
261
Vastaukset
- -Palstalainen-
Juurikin näin, sanoisi sari ini, eli kannattaa kostaa.
Minäkin runkkasin kuppiin, mutta vahingossa join sen itse. Se oli ktkerää myrkkyä. Paskoin housuihini ja peräsuolesta vuoti verta. Koin hallusinaatioita
Putinin m ulkusta, se oli ihanaa. Vieläkin on vatsa kipeänä, mutta anusaukko ei ole kipeä, eli en saanut sitä Puti nia sisääni. Harmittaa vieläkin koko tapaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1184907Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1163979Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2253926Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801396- 1371394
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1741384En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5871281- 531165