Käsitreeniä...

habakuntoon!

Olisiko jollakin ideoita tehokkaaseen hauistreeniin/käsitreeniin yleensäkkin.
Tavoitteena olisi saada olkavarrelle ympärysmitassa paksuutta ainakin 3cm lisää...en tiedä mistä mitta tuli mutta sellaisen olisin tavoitteissani laittanut itselleni.
Käsivoimat ovat minulla mielestäni ihan surkeat ja mitään hyvää treeniä en ole itse keksinyt perus ojentaja ja hauiskäännön lisäksi tehdä..Käsissä ei vaan voima kasva vaikka mitä yrittää... painoja en ole "pystynyt" nostamaan isommiksi vaikka pää sanoo että pakko kehittyä! Ja halu kehittyä on todella iso ottaa vaan niin päähän kun ei kehity haluamalla tavalla....kiireellä mitään tulekkaan mutta malttamaton luonne laittaa lisäpotkua treenaamiseen ja haluaisin sellaisia treeni vinkkejä nyt käsille ja olkapäitä tietty unohtamatta että alkaa tapahtumaan!!! Ja kyseessä siis nainen joten surkeille naisen käsilihaksille pumppia kiitos :D

12

233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä ne

perusjutut on parhaita. Käsipainoilla, kahvakuulilla, taljoilla tai vinotangoilla käännöt.
      Tietenkin trekillä voi nostaa itseänsä ylös. Myös suorat työnnöt painoilla
      kehittävät ojentajia.

• tjn
      • habakuntoon!

Hei1
        Kiitos linkistä! Pumppia todellakin haluan lihaksiin! Mitä tuo Drag curl tangolla tarkoittaa? Varmaan niin tuttu liike mutta nimi nyt ei ota mieleen...Laitampa heti seuraavaan salitreeniin tuon ohjelman kokeiluun..paitsi leuanvetoa ei mene sitten ensimmästäkään joten milläköhän sen voisi korvata?????

• habakuntoon!
        habakuntoon! kirjoitti:

Hei1
        Kiitos linkistä! Pumppia todellakin haluan lihaksiin! Mitä tuo Drag curl tangolla tarkoittaa? Varmaan niin tuttu liike mutta nimi nyt ei ota mieleen...Laitampa heti seuraavaan salitreeniin tuon ohjelman kokeiluun..paitsi leuanvetoa ei mene sitten ensimmästäkään joten milläköhän sen voisi korvata?????

Ja vielä mitä ranskalainen punnerrus pronaatiolla tasapenkillä on...nuin hienoja sanoja niin ei ymmärrä :D googlestakaan ei ollu apua :D

• tjn
        habakuntoon! kirjoitti:

Ja vielä mitä ranskalainen punnerrus pronaatiolla tasapenkillä on...nuin hienoja sanoja niin ei ymmärrä :D googlestakaan ei ollu apua :D

Jos ei jaksa leukoja ne voi korvata vaikka ylätaljalla.
        Drag curl, eli VEDETÄÄN hauiksilla tanko ylös: http://www.youtube.com/watch?v=YItJcwyS1ZE
        Pronaatio/ supinaatio menee eri liikkeissä helposti sekaisin, mut tässä tapauksessa ymmärsin et liike tehdään ihan normaalisti kämmenet osoittaen ylöspäin. Supinaatiossa kämmenet on taas kasvoja kohti.

Elämäsi kovimman pumpin voi kyllä luvata tällä setillä :) Muistaa vaan tehdä kaikki liikkeet lihasryhmälle putkeen, ilman palautuksia välissä ja hidastaen rajusti liikkeen laskuvaihetta. Tietysti isoimmilla mahdollisilla painoilla.

• Kyllä kai
        habakuntoon! kirjoitti:

Hei1

on vedettävä ylätaljalla eteen, jos leuanveto ei onnistu

http://www.youtube.com/watch?v=c6l-9MVtw5Q

• lisää.

• 2.

Ranteet ja puristus kuntoon rannerakentajilla

• habakuntoon!

Ranteet ja puristusvoimaa todellakin tarvii treenata! Ne on niin surkeita mulla!!! :(
        Maastavetokaan ei kunnolla onnistu riittävällä painolla kun kämmenvoimat/puristus ei yksinkertaisesti riitä...

• habakuntoon

:D no hitto nuohan on ihan tuttuja liikkeitä :D Miten mä en heti tajunnu mitä ne tarkoittaa...ja ihan pakko myöntää että oon tehny tuota ylätaljaa eteen vetämälläkin salilla ja aina luullu että sen pitäs muka jotenkin ottaa selkään..noloa edes myöntää :D no ei voi kaikkea tietää :D älkää pitäkö mua ihan idioottina nyt tän paljastuksen takia :D

• habakuntoon

Mäpä kysäsen tässä samassa ketjussa vielä mitä mieltä olette mun jalkatreenistä mitä olen tehnyt...Elikkä:
      Lämmittely ensin tottakai.
      -jalkaprässi (istualteen) 1x90kgx10, 1x 100kgx10, 2x120kgx10
      -Jalkojen loitontajat 1x55kgx15 , 1x 65kgx 10 , 2x 75kg x10
      -alataljassa remmit nilkoissa jalan vetoa taakse suoraksi 3x18kg x 10/jalka
      -Kyykky onko se nyt smithissä se laite .) 1x40kgx 15, 1x50kgx 10, 2x60kgx10
      -askelkyykky samassa "smithissä" 3x 30kg x 10/jalka
      joskus menen suurinpiirtein joka toinen kerta ja miten laitteeseen vaan pääsee tekemään esim. loitontaja liikkeen jälkeen jalkaprässiin ja teen 110kg 10-12 toistoa ja heti perään ilman mitään taukoja 80kg niin kauan että sattuu..
      Takareidet treenaan vielä laitteessa joka toinen kerta näiden lisäksi 3x30kgx 10 toistoa , 1x45kgx 8

Olisiko lisättävää vielä tähän minun jalkatreeniin? Onko huono vai ihan ok vai hyvä jopa? ideoita otan myös tässä alueessa vastaan innolla mikäli jollakin on sanottavaa!
      Olisiko lisättävää?
      Minulla on tässä niinkun käsienkin kanssa tavoitteena kunon tuloksia olisi saatava :)
      Ja selkä..kaikki tuntuu olevan nyt semmoisia että pakko saada näkyvää muutosta ja lihasta esiin!!!

• habakuntoon

Unohtui tuosta että jos en tee istuvilteen jalkaprässissä niin teen jalkaprässissä jossa ollaan selälleen 1x 100kgx 10 toistoa, 1x130kg x10, 1x 150kg x 10 , 1x 180kg x10 ja jos vielä jaksaa 1x 200kg vähintään 10 toistoa 12 jos menee.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2491
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1423
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1124
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      928
    Aihe