Argh! Miten voi huomauttaa toiselle henk.koht hygienian puutteesta suututtamatta? Mulla on kiva, hyvännäkonen ja älykäs mies mutta se menee päiväkausia käymättä suihkussa ja pesemättä hampaita. Vaatteitakaan ei pese kovin usein ja deodorantti ei taida kuulua ostoslistalle. Ei se onneksi ole mitään hikoilevaa tyyppiä joten muutaman päivän kyllä kestää mutta päivätolkulla on jo liikaa. Eilen se oli jo menossa suihkuun, mutta jäi tekemään jotain muuta matkan varrella eikä sitten mennytkään. Vitsailin hänen laiskuudestaan mutten ole sanonut mitään suoraan. Suhteen alussa hän oli hiukan siistimpi mutta nyt on pesulla käynti jäänyt pahasti.
Mies ja hygienia
15
2681
Vastaukset
- yksin kotona
On hienoo elää varmaan pas..kalle haisevan miehen kanssa joka ei käy suihkussa. Ihmettelen naisia jotka ottavat jopa sellaisen miehen poikaystäväksi mut mua naiset ei katso päinkään vaikka en haise. Käyn joka päivän suihkussa ja ja vaihdan kalsarit ja sukat vähintään kerran päivässä ja muutenkin huolta. En minäkään täydellinen ole mut en sentään haise. Naama onkin sit kuin petolinnun per.se mut sehän se tärkeintä on naisille et kehtaa kaupungilla kulkea kun mies on naamaltaan hyvännäköinen. Ei väliä et haiseeko pas..kalle. Mistä löytyy nainen joka sietää miehn rumaa naamaa. Haluaisin tietää?
Olen kyllästynyt kun kaikki juopot ja viinalle haisevatkin miehet kulkee jonkun naisen kaa käsikädessä mut mua ei kukaan katso päinkään. Katkeraa puhetta... En suoraan sanottuna ymmärrä. Siis alussa hän huolehti hygieniastaan mutta sitten yhtäkkiä lopetti?
En usko että voisin tapailla ihmistä, joka ei käy päivittäin suihkussa ja pese hampaitaan ja vaihda vaatteita jne. En edes jäisi miettimään kuinka sanoa asiasta vaan lähden siitä, että haluan ylipäänsä tutustua vain ihmisiin, joille hyvä hygienia on itsestäänselvyys.- yksin kotona
Harrastatko myös seksiä sen miehes kanssa joka haisee pas.kalle. Entäs halaukset ja muut et istutko vaikka sohvalla sen miehes vieressä. Itse käyn vähintään kaks kertaa päiväs suihkussa ja vaatteet vaihdan usein ja pyykkiä pesen lähes joka päivä.?? Eipä se auta siltin mua naisten suosioon mitenkään vaikka tuoksuisin kuinka hyvältä!
- ap
No siis mulle ihmisen persoonallisuus on kaikista tärkein ja rakastan poikaystävääni. Ei tulisi mieleenkään jättää ihmistä, jota rakastan sen takia että se ei huolehdi hygieniastaan. Yritän vain keksiä että miten siitä huomauttaisi niin ettei sille tuu paha mieli.
Ja juu, ei tee mieli harrastaa tosiaan seksiä kun toinen dunkkaa, joten se on jäänyt vähemmälle.
Mutta olisin siis toivonut vinkkejä että miten lähestyä asiaa. Huumorilla? Ostanko sille lahjaks suihkusaippuaa ja pesuainetta? - murmeli091234
Minä sanon kyllä ihan suoraan miehelle jos hän haisee pahalle Mieheni käy joka päivä suihkussa, mutta hikoilee päivän aikana paljon. On se silti rakastettava ja hyvin viihdyn kainalon alla vaikka joskus hiukan dynkkaa
- ikuinen ATM
Just joo. meinaatko koko ikäs olla sen miehen kaa jos se ei käy suihkussa kun kerran kuussa. Meikä ei haise mut olen kateellinen miehelles kun sillä on muija joka sietää pas..kan hajuja. Mua ei naiset kato päinkään koska olen ruma luuseri.
- 26
"Suhteen alussa hän oli hiukan siistimpi mutta nyt on pesulla käynti jäänyt pahasti."
Oliko hän siistimpi vieraskoreuttaan, vai onko hänen "luonnollinen peseytymistarpeensa" normaalisti tiheämpi mitä nyt ja nykyinen pesetymättömyys johtuu esim masennuksesta?
Jos poissuljetaan tuo masennuksen tai muun sairauden olemassaolo ja oletetaan, ettei hän voi ole niin innokas peseytyjä. Väitän, ettei tuollaiset tyypit koskaan muutu - tai ainakin se vie aikaa tolkuttomasti. Itselleni on luonnollista, että ihminen peseytyy päivittäin, vaihtaa puhtaat vaatteet, pesee hampaat, käyttää dödöä jne. Yhtä perusjuttuja kuin syöminen yms. Jo kotona opittu tapa.
Minulla on ollut myös suhde mieheen, jolla se kotona opittu tapa oli hieman toisenlainen. Kun hienotunteiset vihjailut eivät tepsineet sanoin ihan suoraan, että hygienian on parannuttava. Ajattelin, että se on kuitenkin reilumpaa sanoa suoraan kuin vain lopettaa suhde sen takia. Välillä hän panosti hygieniaansa, mutta sitten hän taas palasi vanhoihin kaavoihinsa.Loppujen lopuksi koko epäsiisteys alkoi etomaan. Jo pelkkä hänen hipaisunsa sai aikaan lähes tulkoon allergisen reaktion. Siinä vaiheessa erosin. Vaikka ihmistä arvostaisi kuinka, ei hänen kanssaan voi olla, jos alkaa etomaan. - yksin kotona
Tunnen yhen miehen joka ei ole pessyt hampaita varmaan 3 vuoteen. Sil on ikenissä sellast ruskeaa mönjää hirveesti ja sit se vetää röökii ja juo viinaa usein. Siltin sillä on tyttöystävä. Se asuu jossain tuki asunnossa ja on muutenkin sellanen et ei ole töitäkään tehnyt 15 vuoteen. Asuttiin joskus naapureina ja se vaan juopottelui. Siltin sillä on ihan hyvännäköinen hoikka nainen. Minussa täytyy olla jotain pahasti vialla kun mulla eiole edes kavereita/tyttöystävää. Naiset ei vaan halua tutustua minuun vaikka käyn kaks kertaa päiväs suihkus, pesen hampaat, olen siisti, kuntoilen enkä juopottele kovinkaan useesti. Täytyy sanoa et olen kateellinen sille miehelle.
- Pöpö&kumppanit
Sen olen huomannut että monet miehet eivät pese käsiä vessassa käytyään, ei minunkaan mieheni. Maalla ennenvanhaan ei voinut eikä tarvinnut kun oli ulkovessat, mutta sitkeässä on nämä tavat.
"joten muutaman päivän kyllä kestää "
HYI HELKKARI!! *oksetus*
Sano haisulille vaan ihan suoraan!- tuleva sinkku
Tätäpä olen itsekin pohtinut, että mikä voi olla niin vaikeaa siinä ettei osaa huolehtia henk.koht. hygieniasta. Mun miesystävällä on kans tuo ongelma. Ja olenkin nyt alkanut katsella muita miehiä. En todellakaan anna miehen koskea minuun, saati suudella. Seksiä ei tee mieli hänen kanssaan. Sitten hän aina ihmettelee et mikä mulla on. Niin kauan kuin parannusta ei tapahdu, olkoot yksin. Sama koskee myös muitakin käytöstapoja. YÖK!!!!
- yksin kotona
Kakka haisee ja balalaikka soi...
- ViErAiLiJa!
No siis joo - aikamoista tekstiä. Itellänikin on mies, joka ei käy päivittäin suihkussa. Huomautin muuten tästä provosoituneena että et sitten meinaa käydä tänäänkään, edes treenien jälkeen suihkussa ja suuttuihan se - mutta ei mene suihkuun ja nukkuu sohvalla. Ei se yleensä ole näin possu, mutta on riita menossa niin pitää kiukutella... (aamulla mennäänkin sit uimaan eli nukkukoon paskasena sohvalla)
Mutta siis asiaan: eihän ihan oikeasti parisuhde riipu vain ja ainoastaan tämmösistä asioista, jos ei siis käy joka päivä suihkussa. Mutta jos ei peseydy juuri lainkaan niin tokihan jotain on pielessä mutta eihän sen tarvitse mistään masennuksesta kertoa, kaikki ei vaan peseydy niin usein. Olematta siis mitenkään ällöjä.
Eli siis sinulle jonka mies ei peseydy päivittäin sanoisin, että keskustele asiasta ystävällisesti ja yrittäkää sopia jotain esim. joka toinen päivä -juttua - ei terve ihminen kahdessa päivässä haise! - tätä mieltä
Älykäs ihminen käy suihkussa ja huomioi muut kanssaihmisensä.
- puhdas mies
renttu mikä renttu. Ei sellasen tarvii suihkussa köydä kun naiset on intona vaikka haisee pas.kalle. tollaseen mieheen ei kauniit sanat tehoa joten sun pitää sanoa suoraan et sä haiset et mene suihkuun. Vaikka sä itse tunnet et loukkaat miestä niin se ei ole niin ,vaan se on sitä että haluat huolehtia et mies huolehtii omasta hygieniastaan. En kyl miehenä oleilisi toisen vieressa jos se ei kävisi suihkussa säännöllisesti.Eli tiukkaan sävuun alat sanoa sille että suihkussa pitää käydä joka päivä kerran ainakin. En kyllä itse kestäisi itseäni jollen kävisi joka päivä suihkussa ja vaihtaisi kalsareita joka päivä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603208- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401790
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628