Olen ollut suhteessa mieheni kanssa hieman yli 2 vuotta. Olen saanut hänet valheista kiinni. Hän jopa on ollut toisen naisen luona yötä kun meillä on hänen mukaansa ollut vaikeaa. Mieheni myöskin sanoi että nainen on hänen kaverinsa, vaikka koskaan en ole hänestä kuullutkaan. Tiedän myöa että mieheni joskus ennen meitä on kyseisen naisen kanssa ollut ns. tapailusuhteessa. Tätäkään ei mieheni myöntänyt.. En luota mieheeni ja hän on aiheuttanut vain suunnatonta ahdistusta minulle.
Mieheni on myös todella mustasukkainen ja ei kestä suunnilleen että puhunkaan muille miehille ja hän ei pidä kenestäkään kaveristani vaan tuntuu että haluaisi eristää minut kotiin.. Ilmoitin että en halua jatkaa suhdetta, mutta mieheni ei suostu hyväksymään ja uskomaan asiaa.. Miten tässä pitäisi toimia?
sen tiedän että tulevaisuutta ei ole ilman luottamusta sekä miehen sairaalloinen mustasukkaisuus ei ole myöskään terveellistä.
Tuhoava mies
3
199
Vastaukset
- m
No millainen suhteenne laatu on? Asutteko yhdessä? Jos ette, sano miehelle että homma on ohi. Sano itsesi irti hommasta, ei hänen uskomuksellaan ole vitunkaan väliä enää sen jälkeen.
- aavikonkukka222
Asumme yhdessä, eikä mieheni suurinpiirtein anna minun lähteä. Olen myös saanut selville että hän piikittää itseensä hormooneita. Hän myös jatkuvasti syyllistää minua omista virheistään. Hän myös kokoajan epäilee minua mitä hulluimmista asioista, vaikka en koskaan ole ollut uskoton toisinkuin hän.. Hän on ollut toisen naisen luona yötä,mutta vain juttelemassa..
- heijjjsss
Kuulostaa mun eksältä!! Eihän hän ole Lahdesta? Myös hormoneja kuvassa mukana...
No joka tapauksessa, tuollaisen miehen kanssa vain tuhoaa itsensä. Saisitko vanhemmistasi apuja eroon? Jos ystäväsi voisivat tukea erossa?
Mies selvästi pelaa pelejä sun selän takana koska usein sellaiset miehet ovat niitä mustasukkaisimpia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756