Tuhoava mies

Olen ollut suhteessa mieheni kanssa hieman yli 2 vuotta. Olen saanut hänet valheista kiinni. Hän jopa on ollut toisen naisen luona yötä kun meillä on hänen mukaansa ollut vaikeaa. Mieheni myöskin sanoi että nainen on hänen kaverinsa, vaikka koskaan en ole hänestä kuullutkaan. Tiedän myöa että mieheni joskus ennen meitä on kyseisen naisen kanssa ollut ns. tapailusuhteessa. Tätäkään ei mieheni myöntänyt.. En luota mieheeni ja hän on aiheuttanut vain suunnatonta ahdistusta minulle.

Mieheni on myös todella mustasukkainen ja ei kestä suunnilleen että puhunkaan muille miehille ja hän ei pidä kenestäkään kaveristani vaan tuntuu että haluaisi eristää minut kotiin.. Ilmoitin että en halua jatkaa suhdetta, mutta mieheni ei suostu hyväksymään ja uskomaan asiaa.. Miten tässä pitäisi toimia?

sen tiedän että tulevaisuutta ei ole ilman luottamusta sekä miehen sairaalloinen mustasukkaisuus ei ole myöskään terveellistä.

3

200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m

No millainen suhteenne laatu on? Asutteko yhdessä? Jos ette, sano miehelle että homma on ohi. Sano itsesi irti hommasta, ei hänen uskomuksellaan ole vitunkaan väliä enää sen jälkeen.

• aavikonkukka222

Asumme yhdessä, eikä mieheni suurinpiirtein anna minun lähteä. Olen myös saanut selville että hän piikittää itseensä hormooneita. Hän myös jatkuvasti syyllistää minua omista virheistään. Hän myös kokoajan epäilee minua mitä hulluimmista asioista, vaikka en koskaan ole ollut uskoton toisinkuin hän.. Hän on ollut toisen naisen luona yötä,mutta vain juttelemassa..

• heijjjsss

Kuulostaa mun eksältä!! Eihän hän ole Lahdesta? Myös hormoneja kuvassa mukana...

No joka tapauksessa, tuollaisen miehen kanssa vain tuhoaa itsensä. Saisitko vanhemmistasi apuja eroon? Jos ystäväsi voisivat tukea erossa?

Mies selvästi pelaa pelejä sun selän takana koska usein sellaiset miehet ovat niitä mustasukkaisimpia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      87
      2656
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      62
      1714
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      10
      1686
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      263
      1565
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      8
      1538
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      26
      1246
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      26
      1105
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1052
    9. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1022
    10. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      81
      1005
    Aihe