Tuhoava mies

Olen ollut suhteessa mieheni kanssa hieman yli 2 vuotta. Olen saanut hänet valheista kiinni. Hän jopa on ollut toisen naisen luona yötä kun meillä on hänen mukaansa ollut vaikeaa. Mieheni myöskin sanoi että nainen on hänen kaverinsa, vaikka koskaan en ole hänestä kuullutkaan. Tiedän myöa että mieheni joskus ennen meitä on kyseisen naisen kanssa ollut ns. tapailusuhteessa. Tätäkään ei mieheni myöntänyt.. En luota mieheeni ja hän on aiheuttanut vain suunnatonta ahdistusta minulle.

Mieheni on myös todella mustasukkainen ja ei kestä suunnilleen että puhunkaan muille miehille ja hän ei pidä kenestäkään kaveristani vaan tuntuu että haluaisi eristää minut kotiin.. Ilmoitin että en halua jatkaa suhdetta, mutta mieheni ei suostu hyväksymään ja uskomaan asiaa.. Miten tässä pitäisi toimia?

sen tiedän että tulevaisuutta ei ole ilman luottamusta sekä miehen sairaalloinen mustasukkaisuus ei ole myöskään terveellistä.

3

199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m

No millainen suhteenne laatu on? Asutteko yhdessä? Jos ette, sano miehelle että homma on ohi. Sano itsesi irti hommasta, ei hänen uskomuksellaan ole vitunkaan väliä enää sen jälkeen.

• aavikonkukka222

Asumme yhdessä, eikä mieheni suurinpiirtein anna minun lähteä. Olen myös saanut selville että hän piikittää itseensä hormooneita. Hän myös jatkuvasti syyllistää minua omista virheistään. Hän myös kokoajan epäilee minua mitä hulluimmista asioista, vaikka en koskaan ole ollut uskoton toisinkuin hän.. Hän on ollut toisen naisen luona yötä,mutta vain juttelemassa..

• heijjjsss

Kuulostaa mun eksältä!! Eihän hän ole Lahdesta? Myös hormoneja kuvassa mukana...

No joka tapauksessa, tuollaisen miehen kanssa vain tuhoaa itsensä. Saisitko vanhemmistasi apuja eroon? Jos ystäväsi voisivat tukea erossa?

Mies selvästi pelaa pelejä sun selän takana koska usein sellaiset miehet ovat niitä mustasukkaisimpia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe