(Elisa)..saakohan sen paketin heti tohon sivaan? Tarviin iloa heti välittömästi.
Tilaa kotiisi paketti, joka antaa iloa välittömästi..
16
91
Vastaukset
Toivottavasti niin. Systeriltä meni viikko aikaa niiden asentamisessa. Johtoja oli kuulemma ollut ihan liikaa ja verkkotuki ei toiminut. Langattomat purkit oli vielä avaamatta...
- Onko sun
systeri yhtä kuuma kuin sinä?
- isäsi haamu
dazu kirjoitti:
systeri=kirpela
dazu=hullu
- häivy..
dazu kirjoitti:
systeri=kirpela
mitä sä aina tunget toisten keskusteluihin harhoinesi
isäsi haamu kirjoitti:
dazu=hullu
Ei se kirpela ole mun systeri dazu. Sulla on vaan paha mieli niistä vanhoista jutuista vieläkin.
sxthsens kirjoitti:
Ei se kirpela ole mun systeri dazu. Sulla on vaan paha mieli niistä vanhoista jutuista vieläkin.
No ei oikea, mutta toisianne siskoiksi.
häivy.. kirjoitti:
mitä sä aina tunget toisten keskusteluihin harhoinesi
No, sä voit tulla poliisiasemalle todistamaan mun harhaisuuden ja jos olet väärässä, niin pääset pariksi vuodeksi katkolle. Kiinnostaako?
- -Palstan miehet-
dazu kirjoitti:
Siis sanotte toisianne siskoiksi.
kauniit ja rohkeat
paska sarja sekin
niin? - Eiköhän joku
dazu kirjoitti:
No, sä voit tulla poliisiasemalle todistamaan mun harhaisuuden ja jos olet väärässä, niin pääset pariksi vuodeksi katkolle. Kiinnostaako?
toinen laitos olisi sulle sopivampi.
-Palstan miehet- kirjoitti:
kauniit ja rohkeat
paska sarja sekin
niin?Voisitko alkaa kirjoittamaan jälleen modelli-nikilläsi?
- -Palstan miehet-
dazu kirjoitti:
Voisitko alkaa kirjoittamaan jälleen modelli-nikilläsi?
sä oot paranoidi
niin? - ..
dazu kirjoitti:
Mikähän se mahtaisi olla?
;)
humoristi..
- Muusa n tuusa
Iloa välittömästi? Mikä se sellainen on?
Naku mies? Naku ja fiksu mies? Naku, fiksu ja mukava mies? Laittaa vaatteet päälle ulos mennessään? Siivoaa ja laittaa ruokaa vuorollaan?
Nauraa mun vitseille ja kertoo vuorollaan.. ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873567
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1871413- 771387
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401070Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051010Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.308968- 45897
- 95867
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os77862Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en124845