Taas on palsta täynnä ihmisiä joiden "pitää" laihtua 10 tai 15kg kesään mennessä. Hohhoijakkaa. Ottakaapas vähän realistisempia tavotteita. Vaikka -20kg kesäksi 2013, niin on jo mahdollista jopa onnistua välillä eikä aina vain epäonnistua.
Realistiset tavoitteet
2
69
Vastaukset
- Nakki
Minä asetin itselleni maaliskuun alussa tavoitteen: toukokuuhun mennessä tulisi laihtua 9kg, joka näin ollen on 3kg/kk. Eli ei paljoa ja näin ollen paino on myös helpompi pitää alhaalla, kun ei ryvi hirveitä kerralla. Toki olen tyytyväinen jos painoa tippuu enemmänkin.
Mutta minä en koe että jos nyt aloittaa ja haluaa laihtua 10kg kesäkuun alkuun, niin ei se ole vieläkään mahdotonta. Sehän on 5kg/kk ja jos reippaasti lisää liikuntaa (aerobista ja lihasmassaa kasvattavaa), niin hyvin kesäkuun alkuun pääsee tavoitteeseen. Toki tämä vaatii ahkeraa työtä, ruokavalion muutosta ja tapojen muuttamista, muttei ole mahdotonta :) - Hyvästimakeat
Itse olen aseittanut aika reilustikin aikaa laihtumiselle, olen ajatellut sitä lähinnä itseni kannalta hyvänä vaihtoehtona: Miksi pitäisi kiirehtiä laihtumista, kun ei tuo lihominenkaan ollut nopeata, vaan kertyi vuosien aikana.
Tavoite olisi n. 1kg per 13 päivää, liikunnan ja kevyen syömisen avulla.
Eli jos haluaisin esim laihtua 15kg, joka on aika paljon koska olen 175cm ja 77kg, niin minun tulisi laihtua 15 kg n. 200 päivän aikana = n. 7 kk aikaa. Ei sinänsä paha tavoite, jos todella yrittää parhaansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756