Kuinka monelle lähetätte viestiä/tutustutte yhtäaikaa?

yks kerrallaan

Niin eli kuinka monen kanssa yleensä viestittelette? Itse menen aina yksi kerrallaan vaikka se ehkä ei taida olla paras tapa. Välillä joudun oottamaan parikin päivää ja silloinkin saattaa olla että ei tule edes vastausta.

Olisiko siis paras yrittää jutella monelle yhtäaikaa?

11

454

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eipä ole tarvinnut pohtia, kun ei ole enimmän osan aikaa ollut sitä yhtäkään kenen kanssa kirjoitella. Mutta jos olisi niin ilman muuta kirjoittelisin kaikkien sillä hetkellä kiinnostavien kanssa yhtä aikaa ja pyrkisin tapaamaan mahdollisimman pian tietääkseni johtaako kirjoittelu mihinkään.

• pettynytjahyväksikäy

Aloin 3 viikkoa sitten kirjoitella netissä mukavalta vaikuttavan miehen kanssa. Hyvin nopeasti tuli sellainen tunne, että meillä on todella samankaltaiset haaveet ja unelmat ja kemia toimii muutenkin hyvin. Oma elämäntilanteeni on melko haasteellinen, mutta kerroin asiasta miehelle heti juuri sen vuoksi, että hänellä on mahdollisuus perääntyä mikäli tilanne häntä liikaa häiritsisi. Hän sanoi, ettei asia vaivaa häntä.

Aloimme melko pian suunnitella tapaamista. Itse olin juuri silloin melko kiireinen ja sanoin, että tapaaminen olisi mahdollista vasta seuraavalla viikolla. Mies alkoi kuitenkin maanitteli minua ja kyseli jatkuvasti, eikö vaoitaisi tavata heti. Niinpä peruin sitten yhden iltamenoni voidakseni tavata hänet. Hän kutsui minut luokseen ja laittoi ruokaa. Sitten hän kävi kiinni kuin sika limppuun ja päädyimme luokseni ja sänkyyn. Kaikki tuntui todella hyvälle. Ekatapaamisen jälkeen hän viestitteli minulle joka päivä ja halusi nähdä koko loppuviikon joka ilta ja tutustuttaa minut pieneen tyttäreensä. Elin siis melkoisessa huumassa 4 pivää. Seuraavalla viikolla hän tuli tiistaina luokseni. Tämän jäkeen menikin sitten aina perjantaihin asti, että hänestä kuului seuraavan kerran.

Hän oli kavereidensa kanssa baarissa ja alkoi viestitellä minulle synttärionnitteluita ja lopulta 3 aamuyöstä hän tuli soittamaan ovikelloani ja kömpi kännissä viinalta ja tupakalta lemuten viereeni. Aamulla hän nukkui 13 asti minun valmistellessa omia syntymäpäiviäni. Sitten hän pyysi kyydin kotiinsa koska minun piti lähteä hoitamaan omia asioitani. Tapasimme illalla, hän tuli luokseni ilman lahjaa. Ehdotin että menisimme ulos syömään mutta hän halusi laittaa jotakin kotona, joten tyydyin tähän. Haimme huoltoasemalta ainekset ja söimme kotona televisiota katsellen. Hän sanoi poistaneensa profiilinsa viimeinkin ja että nyt sitten tapailemme.

Seuraavana aamuna hän nukkuin jälleen puoliin päiviin ja lähti sitten kotiin. Maanantaina hän lähti kotikaupunkiinsa lomailemaan ja tapaamaan tytärtään ja häneltä tuli vain viesti, että hän on sairaana. Alkoi hiljaiselo, jota kesti orstaihin asti. Hän ilmoitii palaavansa kotiin. Iltapäivällä hän soitti ja pyysi minua jälleen käymään luonaan vaikka tytär oli myös hänen luonaan. Olin heidän seurassaan pari tuntia ja lähdin kotiin. Sitten miehestä ei juuri olekaan kuulunut mitään. Hän on ollut lomalla, mutta ei ole "ehtinyt" viestitellä minulle. Soitin hänen peräänsä ja kyselin, missä mennään.

Hän sanoi, että tahtoisi tutustua minuun edelleen, mutta tilanne mietityttää häntä että millaista elämämme sitten tulisi olemaan kun minulle tulee melko suuria muutoksia elämääni.

Tunnen itseni todella petetyksi ja hyväksikäytetyksi. Tarkoitukseni ei suinkaan ollut päätyä jonkun leluksi ja parin illan panoksi, koska etsin ihan tositarkoituksella kumppania. Juuri tästä syystä kerroin miehelle heti alussa tilanteeni, jotta hän voisi tehdä ratkaisun, tahtooko olla kanssani vai ei.

Mitä minun pitäisi tehdä? OLen itse ihastunut mieheen, mutta samalla todella vihainen ja pettynyt hänen käytöksestään.

• Kun luet oman tekstisi uudestaan niin tiedät varmaan itsekin mitä sinun pitäisi tehdä. Hän haluaa seksiä kanssasi mutta samalla vapauden etsiä taas uutta.

Älkääkä hyvät ihmiset menkö ventovieraan ihmisen kotiin ensimmäisille treffeille!

• hei, jotain tasoa

Eieieiei.
      Eka moka minkä teit, oli mennä ekoilla treffeillä miehen kotiin ja miten ja miksi sieltä sitten päädyitte sinun luoksesi samana iltana?

Ekaan tapaamisen ei tarvi varata paljon aikaa. Vaikka olisi miten kiireinen, pikaisesti ehtii tavata ellei nyt välimatka ole satoja kilometrejä. Ellei ehdi, ei kannata panostaa ko henkilöön.

Tulee kännissä luoksesi? Nämä on juuri näitä lieveilmiöitä kun vie jonkun kotiinsa liian aikaisin.

Kuulostaa järkyttävältä tyypiltä, miten ihmeessä olet ihastunutkin vielä moiseen??

• 10+10

Ehdottomasti kirjoitan kaikille, jotka kiinnostavat. Ensinnäkin, minä en taatusti kiinnosta heitä kaikkia, joten siinä tapahtuu eka karsinta. Noin viiden kanssa voi hyvinkin kerralla olla tiiviisti yhteyksissä. Sitten pikainen tapaaminen, että näkee kuka heistä edelleen kiinnostaa (puolin ja toisin) ja kenen kanssa jatkaa kirjoittelua.
      Voi olla ettei tapaamisen jälkeen heistä kukaan kiinnosta ja sitten etsitään uusia.

Yksi kerrallaan on aivan liian hidasta ja todennäköisesti vastapuolella on monta kirjoittajakaveria eli viestit saattaa yhtäkkiä loppua kun hän tapaa jonkun kiinnostavan. Et ole sitten tyhjän päällä. Parin päivän päästä pitäisi minusta jo melkein sopia tapaamisesta, jos toinen kiinnostaa.

• pettynytjahyväksikäy

Kiitos kommenteista! Niin se varmaan on, että tarvii painaa ihastuminen villaisella ja jatkaa etsintää :o)

• 24

Miehen näkökulma (tai siis tämän miehen, ei pidä yleistää): minulle on jostain syystä käynyt useammin kuin kerran, että nämä tulee jotenkin ryppäinä, usea nainen ottaa yhteyttä lähes samanaikaisesti tai useampi sellainen, joihin on hiukan pidemmän ajan kuluessa ottanut itse yhteyttä, vastaakin yhtäaikaa tms. Eli on ollut viikkoja, jolloin olen käynyt 3-4 treffeillä ja sitten pitkiä aikoja ilman mitään.
      Minulla on ollut sellainen tapa, että jos ei ole selvästi suhteenyritystä käynnissä, niin vastaan myöntävästi kaikkiin tapaamispyyntöihin. Ajatuksella, että mistä minä voin etukäteen tietää, jos jonkun kanssa kolahtaa. Mutta tästä on ollut sitten seurauksena se, että olen pariinkin kertaan huomannut olevani "kahden naisen loukussa". Ei niin, että pitäisin suhdetta monen kanssa, vaan niin, että ihan potentiaalisia suhteenrakennuskumppaneita olisi useampi kuin yksi enkä tosiaan tiedä, mitä siinä tilanteessa tekisi...

• montarautaatul....

Kyllä viestittelen useanman kanssa yhtäaikaa, sillä kun ei ole vielä tavannut
      ketään, niin ei todellakaan tiedä mikä on tunne, kun on sitten nokatusten.

Ei pelkän kirjoittelun perusteella voi vetää oikeaa johtopäätöstä.

• Reetumies

Profiili ollut täällä suomi24:ssä puolisen vuotta....
      Olen vähän päälle kolmekymppinen sinkkumies ja mää siis ihan niinku oikeesti etsin täältä naista elämääni...mutta ei täältä meinaa ketään löytää.
      Enpä oo juurikaan viestitellyt, ei meinaa löytyä ketään mielenkiintoista naista. Parilla maisterisnaisella on ollut hauska profiili, mutta eihän ne mistään laisestani amispellestä huoli.
      Olisi mielenkiintoista tietää, kuinka usein nämä sinkut käyvät treffeillä? Mä en ole vielä tavannut ketään livenä. Ei ole yksikään nainen tehnyt viestien perusteella niin suurta vaikutusta, että olisin lähtenyt treffeille.
      Ja miksi te naiset ette tee aloitteita?
      Tämä touhu tuntuu muutenkin ihan ajanhukkaamiselta. Aika turhauttavaa eka viestitellä vaikka viikon verran jonkun kanssa ja sit todettava, että ei olla samanlaisia.

• tämmöistä tänään

Tämä kuuluu netti-deittailun pa*kamaisiin puoliin, että kirjoitellaan ja kun tavataan,
        niin se on sitten siinä. Eipä olekkaan enää mitään sanottavaa.

Jos meinaa pysyä leikissä mukana, niin viestejä kehiin, meni sitten syteen,
        tai saveen...Treffeille mahdollisenman pian.

Joskus töpönkin profiiliin takaa paljastuukin ihan mukiin menevä ja kuppiin
        sopiva. Kaikki ei vain osaa ilmaista itseään, meinasin sanoa paperille,
        mutta noh näin koneelle. Se taito joko on, tai sitten ei ole...Aina ei kannata
        jumittua tihruamaan sana sanalta, noita ilmoja.

• mies+-50

En ole jatkuvasti profiilillani kehissä, miksi pitäisi? Saan naisilta yleensä 5 viestiä viikossa kun profiilini on näkyvissä. Ennen vastasin kaikkiin viesteihin, itse teen aloitteen harvoin, koska ne eivät yleensä johda mihinkään eli en saa vastausta. Profiilissa on kuva, harkittu sellainen. Nykyisin vastaan kohteliaasti heti kättelyssä, jos profiilit ei kohtaa tai jokin muu seikka häiritsee. Ja toivotan hyvää jatkoa. Ei pitäisi kenenkään loukkaantua. YHtä aikaa voi olla 2-3 kirjeenvaihtosuhdetta, ja useimmat sellaiseksi jäävätkin. Tyhjänpäiväisen viestitelyn pyrin ajoissa katkaisemaan. Tapaamiseen en ole koskaan painostanut, enkä yleensä pidä kiirettä, joskus vastapuoli sen sijaan kiirehtiin. Harkitsen huolellisesti ennenkuin suostun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      92
      4706
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3892
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      202
      3758
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      88
      2169
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1951
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1318
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1202
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      159
      1173
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1075
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      924
    Aihe