Onneksi huomenna pääsee duuniin :-)
4 päivää yksikseen
28
176
Vastaukset
- -.-.
Onko duunissasi kauniita naisia?
- Provvo
Provo
- erakko ATM
On vaikka lutkiahan ne ovat niinkuin suomalaisnaiset yleensäkin. Olen tervehtimisväleissä erään kauniin työkaverini kanssa (yleensä en sano ylimääräistä sanaa kollegoille) mutta kun stalkkasin hänet FB:stä huomasin että hän on mulattiäpärän YH. Aion silti koittaa jutella hänelle lisää huomenna koska enhän mä mitään kunnollista naista ansaitsisikaan.
- Joku roti
erakko ATM kirjoitti:
On vaikka lutkiahan ne ovat niinkuin suomalaisnaiset yleensäkin. Olen tervehtimisväleissä erään kauniin työkaverini kanssa (yleensä en sano ylimääräistä sanaa kollegoille) mutta kun stalkkasin hänet FB:stä huomasin että hän on mulattiäpärän YH. Aion silti koittaa jutella hänelle lisää huomenna koska enhän mä mitään kunnollista naista ansaitsisikaan.
Mistä moinen asennemuutos? Seuraavaksi alat varmasti jutella rumille naisille.
- erakko ATM
Joku roti kirjoitti:
Mistä moinen asennemuutos? Seuraavaksi alat varmasti jutella rumille naisille.
Olen epäonnistunut elämän jokaisella osa-alueella enkä missään tapauksessa ansaitse kunnollista naista. Tummaa kullia ottanut huora sopii minulle. Tosin pitää naisen tietty olla kaunis että minä kiinnostuisin ja tämä huora sattuu olemaan.
- .....
erakko ATM kirjoitti:
Olen epäonnistunut elämän jokaisella osa-alueella enkä missään tapauksessa ansaitse kunnollista naista. Tummaa kullia ottanut huora sopii minulle. Tosin pitää naisen tietty olla kaunis että minä kiinnostuisin ja tämä huora sattuu olemaan.
Ei taida tyttä arvatakaan mitä mieltä oikeasti olet etnisiä kulleja imeskelevistä lutkista. ;)
- kevätkiima
Äly taitaa olla rakastunut.
Voisitko alkaa mulattikakaran isäpuoleksi? - erakko ATM
kevätkiima kirjoitti:
Äly taitaa olla rakastunut.
Voisitko alkaa mulattikakaran isäpuoleksi?Voisin. Voi lapsi parkaa. Tosin tuskinpa tuo lutka minulle lämpenee, eli ei syytä huoleen.
- torjuttu ATM
erakko ATM kirjoitti:
Voisin. Voi lapsi parkaa. Tosin tuskinpa tuo lutka minulle lämpenee, eli ei syytä huoleen.
Saatko hänestä sitten samanlaisen pakkomielteen kuin Marista ja mabinasta?
- erakko ATM
torjuttu ATM kirjoitti:
Saatko hänestä sitten samanlaisen pakkomielteen kuin Marista ja mabinasta?
Mabinasta minulla ei ole mitään pakkomiellettä ollut. Marikaan ei enää kiinnosta tippaakaan kun hän alkaa olla jo hieman iäkäs. Saved by the bell.
- erakko ATM
En tietenkään. Miksi yrität mustamaalata ATM:iä, kaksoisagentti.
- taitava väistö
erakko ATM kirjoitti:
Mabinasta minulla ei ole mitään pakkomiellettä ollut. Marikaan ei enää kiinnosta tippaakaan kun hän alkaa olla jo hieman iäkäs. Saved by the bell.
Et muuten vastannut kysymykseen.
- erakko ATM
taitava väistö kirjoitti:
Et muuten vastannut kysymykseen.
Minulla ei ole sellaisia suunnitelmia.
- Kuinkas nyt noin
Oletko oikeasti iloinen sinne paskaduuniin pääsemisestä?
- ..........
Olen vaikka työ onkin totaalisen surkeaa. Pääsiäinen on mennyt lenkkeillessä ja kännätessä ja on ollut helvetin tylsää.
- SolitudeMan1977
Sama juttu täällä! Pääsiäinen meni yksin ja oli tylsää, vaikka kyllä sitä tykkää kun ei tartte tehdä mitään. No onneksi nyt töihin ja hommia on sen verran mukavasti että aika kuluu siivillä. Onpa siellä töissä pääasiassa naisia ja tosi kauniitakin löytyy. Mukavia kaikki, mutta toki varattuja. Kiva niitä on silti kattella ja niiden kanssa jutella. :)
- 4 vuotta yksikseen
on seuraavana
- erakko ATM
Miksi juuri neljä vuotta`?
- 4
erakko ATM kirjoitti:
Miksi juuri neljä vuotta`?
koska kolme on jo takana
- erakko ATM
4 kirjoitti:
koska kolme on jo takana
Käytännössä yksinäisiä vuosia on jo ainakin viisi takana. Takana on siis useita vuosia elämätöntä elämää ja samaa edessä vielä runsaasti.
- SolitudeMan1977
Eihän toi o vielä mitään. Kun täytin 29v seurustelin ekaa ja tähän mennessä viimeistä kertaa 3kk:n ajan. Sitä ennen elin aina yksin ja sen jälkeen aina yksin. Nyt olen 35v. Työssä on työkaverit jne mutta vapaa-aikana ei ole ketään. Mitä nyt muutama nettituttu jne. Mutta yksin vietän kaiken vapaa-ajan kämpillä. Näin se on aina ollut.
4 vuotta yksin...kokeiles 14 vuotta yksin. Olis lähempänä mun tilannetta. Mutta en valita. Hyvin menee ja onneksi on edes töitä. - Samassa veneessä joo
SolitudeMan1977 kirjoitti:
Eihän toi o vielä mitään. Kun täytin 29v seurustelin ekaa ja tähän mennessä viimeistä kertaa 3kk:n ajan. Sitä ennen elin aina yksin ja sen jälkeen aina yksin. Nyt olen 35v. Työssä on työkaverit jne mutta vapaa-aikana ei ole ketään. Mitä nyt muutama nettituttu jne. Mutta yksin vietän kaiken vapaa-ajan kämpillä. Näin se on aina ollut.
4 vuotta yksin...kokeiles 14 vuotta yksin. Olis lähempänä mun tilannetta. Mutta en valita. Hyvin menee ja onneksi on edes töitä.Se neljä on kokonaan yksin... "Yksin" on mennyt varmaan kymmenen vuotta jo.
- Herää jo jätkä
SolitudeMan1977 kirjoitti:
4 vuotta yksin...kokeiles 14 vuotta yksin. Olis lähempänä mun tilannetta. Mutta en valita. Hyvin menee ja onneksi on edes töitä.No miksi ihmeessä sitten olet kaiken vapaa-aikasi yksin kämpillä? Itsehän sinä sen päätät, oletko siellä vai teetkö jotain. Onko se muka joku ihme että on tylsää, jos vaan jumittaa kämpillä?
Luuletko että yhtäkkiä vaan jotain tapahtuu ja kaikki muuttuu? Ei tule tapahtumaan. Jos haluat elämääsi sisältöä, niin itse sinun on sitä kehitettävä.
Tee jotain. Mene paikkoihin, tee asioita. Hanki vaikka aluksi joku harrastus, niin ei tarvitse aina jumittaa kotona. Kuinka monta vuotta vielä ajattelit vain olla ja odotella? - Nukkumaan jätkä
Herää jo jätkä kirjoitti:
No miksi ihmeessä sitten olet kaiken vapaa-aikasi yksin kämpillä? Itsehän sinä sen päätät, oletko siellä vai teetkö jotain. Onko se muka joku ihme että on tylsää, jos vaan jumittaa kämpillä?
Luuletko että yhtäkkiä vaan jotain tapahtuu ja kaikki muuttuu? Ei tule tapahtumaan. Jos haluat elämääsi sisältöä, niin itse sinun on sitä kehitettävä.
Tee jotain. Mene paikkoihin, tee asioita. Hanki vaikka aluksi joku harrastus, niin ei tarvitse aina jumittaa kotona. Kuinka monta vuotta vielä ajattelit vain olla ja odotella?"Tee jotain. Mene paikkoihin, tee asioita. Hanki vaikka aluksi joku harrastus, niin ei tarvitse aina jumittaa kotona. Kuinka monta vuotta vielä ajattelit vain olla ja odotella?"
Mitä harrastat? - realismus
Herää jo jätkä kirjoitti:
No miksi ihmeessä sitten olet kaiken vapaa-aikasi yksin kämpillä? Itsehän sinä sen päätät, oletko siellä vai teetkö jotain. Onko se muka joku ihme että on tylsää, jos vaan jumittaa kämpillä?
Tee jotain. Mene paikkoihin, tee asioita. Hanki vaikka aluksi joku harrastus, niin ei tarvitse aina jumittaa kotona. Kuinka monta vuotta vielä ajattelit vain olla ja odotella?Ei "kämpillä jumittamisen" tarvitse suinkaan olla tylsää. Maailmassa on niin monta loistavaa kirjaa ja elokuvaa, ettei niiden lukemiseen ja katsomiseen ihmisikä riitä. Toki on hauskaa käydä ulkona j atavata ystäviä, mutta periaatteessa ihmisellä, jolla on hyvä kirja, ei ole koskaan tylsää.
PS, Teeman klassikkosunnuntait alkavat nyt Eisenstein -sarjalla. Suosittelen.
- mustispeppers
Ens Pääsiäisenä varmaan tuolla mielellä vaihteeksi :) Kaksi Pääsiästä mennyt nyt Viron puolella ja raskaita reissujahan nuo on. Nyt oli onneksi auto mukana, oli paljon hauskempaa, eikä jalat kärsineet niin paljoa :)
- Kessua tutuille
Yksinäisyys ei ole ongelma vaan olotila. Ihmisellä on loppujen lopuksi asiat hyvin, jos pystyy olemaan yksin, eikä kumppanin saamisesta ole muodostunut pakkomielle.´
Hyvin on viikonloppu mennyt. Tekemistä on jopa enemmän kuin olin ajatellut, ja kaikenlaista tuli saatua myös aikaan.- mustispeppers
Pääsiäinen menee nyt ihan hyvin yksikseen, mutta Joulu on sellainen, milloin sitä itsensä tuntee todelliseksi hylkiöksi. Kyllä se vaan multakin viime jouluna itkuksi meni, kun oli niin kurja olla, vaikka eihän siinä mitään, mä olen tottunut sillain olemaan yksin, mutta Joulu. Kaikista tuuteistas tulee, että joulu on perhejuhla ja joulua sais viettää yksin, mutta minkäs teet, jos sun perheesi koostuu susta itsestäsi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760