4 päivää yksikseen

erakko ATM

Onneksi huomenna pääsee duuniin :-)

28

176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -.-.

Onko duunissasi kauniita naisia?

• Provvo

Provo

• erakko ATM

On vaikka lutkiahan ne ovat niinkuin suomalaisnaiset yleensäkin. Olen tervehtimisväleissä erään kauniin työkaverini kanssa (yleensä en sano ylimääräistä sanaa kollegoille) mutta kun stalkkasin hänet FB:stä huomasin että hän on mulattiäpärän YH. Aion silti koittaa jutella hänelle lisää huomenna koska enhän mä mitään kunnollista naista ansaitsisikaan.

• Joku roti
        erakko ATM kirjoitti:

On vaikka lutkiahan ne ovat niinkuin suomalaisnaiset yleensäkin. Olen tervehtimisväleissä erään kauniin työkaverini kanssa (yleensä en sano ylimääräistä sanaa kollegoille) mutta kun stalkkasin hänet FB:stä huomasin että hän on mulattiäpärän YH. Aion silti koittaa jutella hänelle lisää huomenna koska enhän mä mitään kunnollista naista ansaitsisikaan.

Mistä moinen asennemuutos? Seuraavaksi alat varmasti jutella rumille naisille.

• erakko ATM
        Joku roti kirjoitti:

Mistä moinen asennemuutos? Seuraavaksi alat varmasti jutella rumille naisille.

Olen epäonnistunut elämän jokaisella osa-alueella enkä missään tapauksessa ansaitse kunnollista naista. Tummaa kullia ottanut huora sopii minulle. Tosin pitää naisen tietty olla kaunis että minä kiinnostuisin ja tämä huora sattuu olemaan.

• .....
        erakko ATM kirjoitti:

Olen epäonnistunut elämän jokaisella osa-alueella enkä missään tapauksessa ansaitse kunnollista naista. Tummaa kullia ottanut huora sopii minulle. Tosin pitää naisen tietty olla kaunis että minä kiinnostuisin ja tämä huora sattuu olemaan.

Ei taida tyttä arvatakaan mitä mieltä oikeasti olet etnisiä kulleja imeskelevistä lutkista. ;)

• kevätkiima

Äly taitaa olla rakastunut.

Voisitko alkaa mulattikakaran isäpuoleksi?

• erakko ATM
        kevätkiima kirjoitti:

Äly taitaa olla rakastunut.

Voisitko alkaa mulattikakaran isäpuoleksi?

Voisin. Voi lapsi parkaa. Tosin tuskinpa tuo lutka minulle lämpenee, eli ei syytä huoleen.

• torjuttu ATM
        erakko ATM kirjoitti:

Voisin. Voi lapsi parkaa. Tosin tuskinpa tuo lutka minulle lämpenee, eli ei syytä huoleen.

Saatko hänestä sitten samanlaisen pakkomielteen kuin Marista ja mabinasta?

• erakko ATM
        torjuttu ATM kirjoitti:

Saatko hänestä sitten samanlaisen pakkomielteen kuin Marista ja mabinasta?

Mabinasta minulla ei ole mitään pakkomiellettä ollut. Marikaan ei enää kiinnosta tippaakaan kun hän alkaa olla jo hieman iäkäs. Saved by the bell.

• erakko ATM

En tietenkään. Miksi yrität mustamaalata ATM:iä, kaksoisagentti.

• taitava väistö
        erakko ATM kirjoitti:

Mabinasta minulla ei ole mitään pakkomiellettä ollut. Marikaan ei enää kiinnosta tippaakaan kun hän alkaa olla jo hieman iäkäs. Saved by the bell.

Et muuten vastannut kysymykseen.

• erakko ATM
        taitava väistö kirjoitti:

Et muuten vastannut kysymykseen.

Minulla ei ole sellaisia suunnitelmia.

• Kuinkas nyt noin

Oletko oikeasti iloinen sinne paskaduuniin pääsemisestä?

• ..........

Olen vaikka työ onkin totaalisen surkeaa. Pääsiäinen on mennyt lenkkeillessä ja kännätessä ja on ollut helvetin tylsää.

• SolitudeMan1977

Sama juttu täällä! Pääsiäinen meni yksin ja oli tylsää, vaikka kyllä sitä tykkää kun ei tartte tehdä mitään. No onneksi nyt töihin ja hommia on sen verran mukavasti että aika kuluu siivillä. Onpa siellä töissä pääasiassa naisia ja tosi kauniitakin löytyy. Mukavia kaikki, mutta toki varattuja. Kiva niitä on silti kattella ja niiden kanssa jutella. :)

• 4 vuotta yksikseen

on seuraavana

• erakko ATM

Miksi juuri neljä vuotta`?

• 4
        erakko ATM kirjoitti:

Miksi juuri neljä vuotta`?

koska kolme on jo takana

• erakko ATM
        4 kirjoitti:

koska kolme on jo takana

Käytännössä yksinäisiä vuosia on jo ainakin viisi takana. Takana on siis useita vuosia elämätöntä elämää ja samaa edessä vielä runsaasti.

• SolitudeMan1977

Eihän toi o vielä mitään. Kun täytin 29v seurustelin ekaa ja tähän mennessä viimeistä kertaa 3kk:n ajan. Sitä ennen elin aina yksin ja sen jälkeen aina yksin. Nyt olen 35v. Työssä on työkaverit jne mutta vapaa-aikana ei ole ketään. Mitä nyt muutama nettituttu jne. Mutta yksin vietän kaiken vapaa-ajan kämpillä. Näin se on aina ollut.

4 vuotta yksin...kokeiles 14 vuotta yksin. Olis lähempänä mun tilannetta. Mutta en valita. Hyvin menee ja onneksi on edes töitä.

• Samassa veneessä joo
        SolitudeMan1977 kirjoitti:

Eihän toi o vielä mitään. Kun täytin 29v seurustelin ekaa ja tähän mennessä viimeistä kertaa 3kk:n ajan. Sitä ennen elin aina yksin ja sen jälkeen aina yksin. Nyt olen 35v. Työssä on työkaverit jne mutta vapaa-aikana ei ole ketään. Mitä nyt muutama nettituttu jne. Mutta yksin vietän kaiken vapaa-ajan kämpillä. Näin se on aina ollut.

4 vuotta yksin...kokeiles 14 vuotta yksin. Olis lähempänä mun tilannetta. Mutta en valita. Hyvin menee ja onneksi on edes töitä.

Se neljä on kokonaan yksin... "Yksin" on mennyt varmaan kymmenen vuotta jo.

• Herää jo jätkä
        SolitudeMan1977 kirjoitti:

No miksi ihmeessä sitten olet kaiken vapaa-aikasi yksin kämpillä? Itsehän sinä sen päätät, oletko siellä vai teetkö jotain. Onko se muka joku ihme että on tylsää, jos vaan jumittaa kämpillä?

Luuletko että yhtäkkiä vaan jotain tapahtuu ja kaikki muuttuu? Ei tule tapahtumaan. Jos haluat elämääsi sisältöä, niin itse sinun on sitä kehitettävä.

Tee jotain. Mene paikkoihin, tee asioita. Hanki vaikka aluksi joku harrastus, niin ei tarvitse aina jumittaa kotona. Kuinka monta vuotta vielä ajattelit vain olla ja odotella?

• Nukkumaan jätkä
        Herää jo jätkä kirjoitti:

No miksi ihmeessä sitten olet kaiken vapaa-aikasi yksin kämpillä? Itsehän sinä sen päätät, oletko siellä vai teetkö jotain. Onko se muka joku ihme että on tylsää, jos vaan jumittaa kämpillä?

Luuletko että yhtäkkiä vaan jotain tapahtuu ja kaikki muuttuu? Ei tule tapahtumaan. Jos haluat elämääsi sisältöä, niin itse sinun on sitä kehitettävä.

Tee jotain. Mene paikkoihin, tee asioita. Hanki vaikka aluksi joku harrastus, niin ei tarvitse aina jumittaa kotona. Kuinka monta vuotta vielä ajattelit vain olla ja odotella?

"Tee jotain. Mene paikkoihin, tee asioita. Hanki vaikka aluksi joku harrastus, niin ei tarvitse aina jumittaa kotona. Kuinka monta vuotta vielä ajattelit vain olla ja odotella?"

Mitä harrastat?

• realismus
        Herää jo jätkä kirjoitti:

Ei "kämpillä jumittamisen" tarvitse suinkaan olla tylsää. Maailmassa on niin monta loistavaa kirjaa ja elokuvaa, ettei niiden lukemiseen ja katsomiseen ihmisikä riitä. Toki on hauskaa käydä ulkona j atavata ystäviä, mutta periaatteessa ihmisellä, jolla on hyvä kirja, ei ole koskaan tylsää.

PS, Teeman klassikkosunnuntait alkavat nyt Eisenstein -sarjalla. Suosittelen.

• mustispeppers

Ens Pääsiäisenä varmaan tuolla mielellä vaihteeksi :) Kaksi Pääsiästä mennyt nyt Viron puolella ja raskaita reissujahan nuo on. Nyt oli onneksi auto mukana, oli paljon hauskempaa, eikä jalat kärsineet niin paljoa :)

• Kessua tutuille

Yksinäisyys ei ole ongelma vaan olotila. Ihmisellä on loppujen lopuksi asiat hyvin, jos pystyy olemaan yksin, eikä kumppanin saamisesta ole muodostunut pakkomielle.´

Hyvin on viikonloppu mennyt. Tekemistä on jopa enemmän kuin olin ajatellut, ja kaikenlaista tuli saatua myös aikaan.

• mustispeppers

Pääsiäinen menee nyt ihan hyvin yksikseen, mutta Joulu on sellainen, milloin sitä itsensä tuntee todelliseksi hylkiöksi. Kyllä se vaan multakin viime jouluna itkuksi meni, kun oli niin kurja olla, vaikka eihän siinä mitään, mä olen tottunut sillain olemaan yksin, mutta Joulu. Kaikista tuuteistas tulee, että joulu on perhejuhla ja joulua sais viettää yksin, mutta minkäs teet, jos sun perheesi koostuu susta itsestäsi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3067
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe