kun kattelin treffit palstan ilmotuksia.
No ensinnäkin tää palsta on muokannut mua vähän. Itse siis olen 28v mies.
Ennen kattelin ikähaitarilla 23-31v naisia. Ja nyt tän palstan ajatukset olen ottanut omakseni ja kattelen naisia ikähaitarilla 17-25v, vanhempaa en ottaisi.
No siinä sit näin oikeen namupalan kuvan ja aloin lukea profiilia. esiat joista en innostu kohdassa luki että: apaattiset hissukat. Aivan spontaanisti tuon nähtyäni sanoin ääneen:
HALUATKO TURPAAN HUORA? Siis yksin yksiössäni sanoin tollasen ääneen. hahahaa
Sattui hassu juttu
8
141
Vastaukset
- .....
Olet oppinut kunnon miesten ajatusmaailman. ;)
- asdgsagd
Siellä perinteinen piiloaggressiivinen luuseriATM hajoilee:)
Soitappa nuppinikkarilles josko sun lääkitystä pitäis nostaa.- en ole aloittaja....
Sinne on vähintään kolmen kuukauden jonotus.
- ............
Sitäpaitsi tasapainoinen parisuhde ja seksielämä perusnätin nuoren naisen kanssa olisi tehokkaampi keino hajoilun estämiseen.
- meidän mulkku
............ kirjoitti:
Sitäpaitsi tasapainoinen parisuhde ja seksielämä perusnätin nuoren naisen kanssa olisi tehokkaampi keino hajoilun estämiseen.
Ei vajukit pysty tasapainoiseen suhteeseen. Harhakuvitelmaa tämäkin.
- mustispeppers
Ei kukaan nainen tahdo mitään seinänvierusmiestä, siis tälläistä perässä vedettävää hissukkaa, joka ei sanaa saa suusta. Ei miehillekään kelpaa ihan kaikki, on nähty. Miksi naisen pitäisi kelpuuttaa joku saatanan luuseri, jonka vaatteet ostaa mutsi ja joka ei osaa päättää mistään? Tässä sentäs ei ollut kyse ulkonäöstä, niinkuin miehillä on se tärkein kriteeri.
- Oletko ihan varma
,ettei ole kyse ulkonäöstä? Veikkaampa, että hyvännäköinen mies ei ole apaattinen hissukka vaikka olisikin. "if youre good looking, you got game"-Stephen Hoca
- meidän mulkku
Oletko ihan varma kirjoitti:
,ettei ole kyse ulkonäöstä? Veikkaampa, että hyvännäköinen mies ei ole apaattinen hissukka vaikka olisikin. "if youre good looking, you got game"-Stephen Hoca
Luuletko että joku haluaa tieten tahtoen ruman miehen. Eli on kyse miehen ulkonäöstä tietysti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi1093658Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä642599Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla282551Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi732367Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "232248Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen
Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.1031330Kaste pelastaa ihmisen
Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm6121220Ensin oli armo - sen jälkeen tuli usko
Me emme ansaitse armoa omalla uskollamme. Armo on ansaitsematonta rakkautta mikä synnyttää meidät uudesti Jumalasta. K4001035Uskon todistus
Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimik2611026Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla
Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday1421019