Oi mun vanha heilasein....

mies kuin unelma

Sut jos hetkéx lainaan saisin, sulle herkut ostaisin ja hyvänä niin pitäisin.
Missähän tämä herrojen herkku vm.63 liikkuu, tunnistatko ajan tuon kun virheen teit ja minusta onnettoman teit?
Kerran sut taas takas armaaksein otin, kun suurimman virheen tehnees huomasit ja syliini itkien tulit.
Liekköön tuo sittenkään sulta silloin niin suuri virhe ollutkaan kun jo kohta taas minut hylkäsit.
Aikaahan näistä kulunut on hyvinkin yli kakskyt vuotta, mutta olisihan se kiva sua hetki jututtaa ja hyvänä pittää, laskee sitten perhosena taas omille teillesi.
Otatko yhteyttä niin tehdään haaveista totta ja ....

19

643

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Missä nainen

Ei taida exää löytyä...

• Elämältä kaiken saan

Kuka tietää vaikka tunnistaisinkin tapahtuneen. Täytyy asiaa miettiä ennenkuin repii haavat auki vaikka olenkin tunnustanut virheeni.

• mies kuin unelma

Aivan varmana tunnistat jos oikea henkilö olet, olisi vaan jo aika saada tietää olenko ollut väärässä tunteeni kanssa siitä että jotain jäi vielä suhteeseemme kipinää ja ikävää, vai olenko täysin erehtynyt.
        Minulle riittäisi kun tähän saisin varmuuden, ja siihen vastauksen voi antaa ainoastaan tämä yksi ja oikea henkilö.
        Jos joku tietää tunteen, vaikka toinen lähtee niin tunne jää että se vielä rakastaa minua.

• Elämältä kaiken saan
        mies kuin unelma kirjoitti:

Aivan varmana tunnistat jos oikea henkilö olet, olisi vaan jo aika saada tietää olenko ollut väärässä tunteeni kanssa siitä että jotain jäi vielä suhteeseemme kipinää ja ikävää, vai olenko täysin erehtynyt.
        Minulle riittäisi kun tähän saisin varmuuden, ja siihen vastauksen voi antaa ainoastaan tämä yksi ja oikea henkilö.
        Jos joku tietää tunteen, vaikka toinen lähtee niin tunne jää että se vielä rakastaa minua.

Tunteesi on ollut aivan oikea ja välillemme jäi jotakin mikä ei ainakaan omasta mielestäni haihdu koskaan. Ihminen rakastuu vain kerran oikeasti ja sen jälkeen muut suhteet ovat tunne pohjaisia tiloja joita verrataan vain ensimmäiseen todelliseen rakkauteen.

• mies kuin unelma

En tiedä oletko oikea hän, toivoisin että olisit ja hän sanoisi juuri noin? Ristiriitaiseksi kaiken tekee se että tiedän hänellä olleen useita seurustelusuhteita ennen ja jälkeen yhteistä aikaamme, olisitpa hän koska tämän riddlen kuuluisi joskus ratketa?
      Rakastitko minua koskaan oikeasti, tunnetko vielä jotain muistellessasi minua?

• Elämältä kaiken saan

Rakastin sinua oikeasti ja rakastan vieläkin. Jos olisimme tavanneet joitakin vuosia myöhemmin olisin ollut varmasti kypsempi jatkamaan yhteiselo. Tapahtunut mikä tapahtunut, mutta olen elämäni polulla tullut järkiini ja elämään oikean ihmisen lailla. Todellinen ensi rakkaus ei kuitenkaan haihdu koskaan mielestä.

• mies kuin unelma

Jos olisit hän, olisin kernaasti halukas vielä kerran sinut tapaamaan , vaikka keskustelimme paljon eromme alkuun minulle jäi paljon kysyttävää sinun elämästäsi ja tietenkin sinun nykyisyydestäsi haluaisin tietää, jos olisit hän?

• Elämältä kaiken saan

Olen lukenut monesti kirjeesi jonka sain heti eromme jälkeen ja varsinkin viimme aikoina kun keskustelu nousi pintaan. Entiset ajat pyörivät mielessä, mutta en välttämättä uskalla lähteä ristiretkelle koska en myöskään halua menettää nykyistä turvallista elämää ja olotilaa. Katsotaan kuinka ylemmät johdattelevat asioiden kulkua. Rakkaus kuitenkin elää ja se ei kuole koskaan pois.

• mies kuin unelma

Lähetin sinulle todellakin kirjeen eromme jälkeen, mutta olisitko sittenkin hän vai joku muu?
      Voisitko antaa pienen vihjeen josta voisin tunnistaa sinut.
      Jos olet kuitenkin juuri hän, sanoisin että ajattelen hyvin samalla tavalla kuin tuossa mainitset, mutta uskaltaisin ottaa riskin kaikesta huolimatta ja tavata sinut , tapahtukoon mitä tapahtuu?

• mies kuin unelma

Pelottavaa...., ilmestyit uneeni viime yönä niin elävästi että aamulla hetken pyöriä sain ennen kuin unitripiksi ymmärsin.
      Ihana vartalosi vasten ihoani, tuoksusi olin jo unohtanut...very kiihottava uni !

• Elämältä kaiken saan

Et ole ainoa osapuoli joka näkee unia, jotka ovat kuin todentuntuista elämää. Sillä näen itsekkin niitä usein. Kyseessä on telepatia, jonka itsekkin tunnustan vaikka toiset pitävät sitä huuhaana. Olen ollut viime aikoina aika lähelläsi vaikka et ehkä ole huomannut sitä, mutta ole tarkkana ympäristössäsi sillä voin jopa yllättääkin sinut silloinkun vähiten odotat sitä.

• mies kuin unelma

Olisivatpa sanasi hänen sanojaan ...

• Elämältä kaiken saan

Olet saanut ajatukseni aivan sekaisin, koska unen tulo viivästyy ja viivästyy. Ajatuksissa pyörii vain vanhat mennet muistot, jotka ponnahtavat entistä kirkkaampana mieliin. Kuin kaikki olisi tapahtunut eilen. Olenko tulossa sekaisin vain onko entisen kaipuu suurempi kuin nykyisyys. Jospa siihen saisi vastauksen saamatta mitään vahinkoa aikaiseksi. Oli huoleton lämmin kesä ja nappisilmä.

• mies kuin unelma

Kesä oli huoleton mutta edellinen kevät mielestäni parempi, varmaan on asiaa kerrottavana puolin jos toisin joka olisi minusta mukavaa.
      Entiseen kaipuu sinne nuoruuteen tuo oman lisänsä , olemme nyt aikuisempia vaikkei meistä sellaisia tulla.
      Vahinkoa ei synny jos molemmat tiedetään missä mennään, kerranhan täällä eletään!
      Voi pettymysten kanahäkki jos tämä jää tähän...

• Elämältä kaiken saan

Kaikki oli ihanaa ja musa soi autossa. Mentiin ja joskus jopa tultiin takaisinkin, mutta kävi kuten kävi. Musiikkina oli Kiss:ä ja muut kovaa, mutta välillä taas Kari Tapiota, Dingoa sekä Yötä. Muistot heräävät entistä ehompana ja tuoreempana.

• mies kuin unelma

Valitettavasti en taida olla sittenkää kultas oma ?
      Toivottavasti löydät omasi.

• mies kuin unelma

Etunimesi toinen kirjain varmistaisi asiaa....toivon että se osuisi ..

• Elämältä kaiken saan

U

• mies kuin unelma

Niinhän se on, ei unelmat ja toiveet aina käy yksiin.
      Ehkä on niin, mitä en halunnut uskoa olevaksi että en ollut sinulle sittenkään se tärkeä " mitä sinulle kuuluu" tyyppi, ehkä se sittenkin oli niin ?
      Hetken jo luulin että olet siellä, mietin jo kaikenlaista mikä sinänsä oli kivaakin, mutta valitettavasti et ole sittenkään hän.
      Ehkä on niin , ettei meitä tarkoitettu enää kohtaamaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4446
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3303
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1113
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1036
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      12
      1033
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe