Miten vaikeana pidätte omien hiusten leikkausta

asteikko 0-10

Määritä vaikeusaste 0-10. 10 on vaikein.

Kerro myös käsityksesi vastakkaisen sukupuolen vastaavasta toimenpiteestä.

a) omat hiukset
b) vastakkaisen sukupuolen hiukset

Tulen pian tarkistamaan tilaston.

10

183

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kipsuliini.....

Hyvin vaikeana, melkein jokainen kampaaja on hikoillut mun hiusken kaa jayleisin kommentti on: " Jopas niitä lähti" katsoo lattilla olevaa hiusvuorta " vaikka en leikannukkaan paljon"
      Hiukseni ovat paksut ja vaikeat.

• onneksikasvaanopeast

Omien hiusten leikkaus on vaikeaa ja tasaista, hyvää jälkeä vaikea saada eli 9. Onneksi hiusmuoti on nykyään niin vapaata, kaikenlaisia leikkauksia näkyy, kun katselee ympärilleen sillä silmällä. Huonoja puolia myös itseleikkuussa se, että hiukset tuppaa lyhenemään liikaa, kun tekniikka ei niin hallinnassa. Mulla lyheni liikaa, mutta sain jonkinlaiseen malliin sen ja lopuksi laitoin itse vaaleat raidat :))

• ...

En itse leikkaa hiuksiani, vain värjään. Mies taas ajelee itse hiuksensa, eikä se ole ollenkaan vaikeata. :-)

Harva kampaaja osaa leikata mun hiukset sellaiseksi, kun haluaisin. Siksi en leikkuuta kuin latvat ja annan kasvaa, vaikka nilkkoihin jos kasvaa niin pitkiksi.

• ..

Serpicolla ei paljon ajamista olekaan.

• ...
        .. kirjoitti:

Serpicolla ei paljon ajamista olekaan.

Vaikia sanoa, kun en tunne Serpicoa. Mun miehellä on vallankin paksut ja runsaat hiukset, kun vaan saa kasvaa. :-)

• puskalisko

ei siinä mitään vaikeaa ole

• duunari mies

Miehen hiusten leikkuu on vaikeusasteella 0 - 4. Kaljuksi on helppo leikata leikkuukoneella. Noin 20 euron leikkuukoneessa on eri millimitan teriä melko rutkasti ja perus tukan leikkuussa tarvitset niitä ehkä kommea eri mittaa. Perus lyhyehkön tukan leikkuu on siinä 4 jos kerroksittain leikkelee niin että niskassa lyhyempi ja päällä pitempi. Aikaa kuluu noin 15 minuuttia ihan maksimeissaan jos mikronysvää.

Pitkän tukan tasaaminen on vaikeusaste 4 oli se sitten mies tai nainen. Homma onnistuu saksilla. Ei pieni muotoon leikkauskaan mitään kovin hankalaa ole. Aikaa kuluu noin 10 min.

Itse siis ajelen päätäni enemmän tai vähemmän kaljuksi laitteella ja aikaa kuluu ehkä 4 minuuttia. Apuna ei tarvi edes mitään peilejä sillä kyllä hiusten pitemmän mitan tunteen helposti käsikopelolla takaraivostakin. Niskavilloja ajellessa peili on ihan ok jos haluaa selkeän rajauksen.
      Oman vaimonkin pitkiä hiuksia olen leikellyt useita kertoja ja kolmen kuukauden välein hän käy parturissa.

Jos ihminen tekee käsillään töitä, niin kyllä miehelläkin pitää pysyä sakset kädessä. Jos vähän käyttää järkeä niin ymmärtää kyllä että ei kannata lähteä paniikissa leikkelemään laitteella ja ei varsinkaan heti ekana ylilyhyeksi. Pienellä kokemuksella kyllä oppii leikkaamaan normaalisti hiukset itse.

• a) 9.
      b) 9. no okei tää voi olla vähä helpompi kun ja jos eka vähä harjoittelee.

ennemmin alan värjään :D

• LaRitsu!

Heräsit juuri ;)

• LaRitsu! kirjoitti:

Heräsit juuri ;)

heippa! ja itseasiassa kyllä on vielä vähä unta silmässä, kyllä se tästä ;) vappuna joskus tuun taas öiksi koneelle niin pääsee taas luopuun tästä rytmistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      76
      4568
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3803
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      152
      3546
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      44
      2004
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1239
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      128
      1078
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      138
      1014
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      943
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      27
      862
    Aihe