ja jos kuuluu, niin kuuluuko hänen käyttää halpistuotteita? :)
Kuuluuko köyhän meikata
5
<50
Vastaukset
No mä olen osan rahoistani sijoittanut juuri kyseiseen alaan eli köyhän kuuluu ja kuuluu käyttää kalleinta mitä löytyy. Eniten ottaa päähän ne köyhät, jotka ostavat rahoillaan ruokaa.
- vänksy la
Ku mun tekis mieli suklaamunia kunnen saanu yhtään suklaamunaa pääsiäisenä. ;( Nyt alko käet tärisee ku kyl jonku ois pitäny tajuta että voi aikuinenki tykätä suklaasta pääsiäisenä! Enkä mitää muuta ois tarttenu!
*ittu meen parvekkeelle. Nyt on pakko saada tupakkia ku tyynetkään ei enää auta. ;( Eikä valokuvien plaraamine. vänksy la kirjoitti:
Ku mun tekis mieli suklaamunia kunnen saanu yhtään suklaamunaa pääsiäisenä. ;( Nyt alko käet tärisee ku kyl jonku ois pitäny tajuta että voi aikuinenki tykätä suklaasta pääsiäisenä! Enkä mitää muuta ois tarttenu!
*ittu meen parvekkeelle. Nyt on pakko saada tupakkia ku tyynetkään ei enää auta. ;( Eikä valokuvien plaraamine.Oisit varastanu lauantaina kuten muutkin kunnon kansalaiset. No onhan kaupat jo nytkin auki - isot hihat toimii parhaiten. Eikä pieni tärinä haittaa - kyllä se loppuu kun pääsee tosi toimiin.
Ja meikkejä et sit varasta.
- joo minä täällä
Nyt pitää muistaa, ettei köyhällä ole varaa ostaa halpaa. Halvalla ei saa hyvälaatuisia tuotteita.
Köyhän on oltava lman, tai säästettävä jotta saa hankittua kunnollisia tuotteita. Näin on! - riuttala76
No meikkaamalla ainakin voi rikastua, kun myy silloin tällöin itseään. Hyvillä meikeillä ja vaatetuksella voi myös löytää itselleen rikkaan miehen, jonka jälkeen ei enää tarvitse rahojaan pihistellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770