Olen seurustellut nykyisen mieheni kanssa yli vuoden. Asumme yhdessä. Suhde on ollut myrskyisä ja täynnä ongelmia, mutta kaikesta olemme selvinneet yhdessä. Rakastan miestäni äärettömän paljon ja tiedän, että hänkin tuntee samoin. Olemme toistemme parhaat ystävät. Suhteemme on täynnä läheisyyttä ja rakkautta. Ainoastaan seksi ei onnistu.Ensimmäisen kuukauden aikana se oli kohtuullista, vähitellen se muuttui tyydyttäväksi ja nyt viimeisen puoli vuotta se on ollut aivan surkeaa. Kumpikaan ei nauti. Aluksi sekstailimme useita kertoja päivässä, nyt enää muutaman kerran kuussa. Mies tulee, muttei erityisesti nauti. Itse en ole saanut kyseisen miehen kanssa seksistä tyydytystä kertaakaan .Voimme puhua toisillemme kaikesta, mutta aina koittaessamme avata surkeaa seksielämäämme toinen meistä menee lukkoon. Molemmat olemme koittaneet kehittää sitä, mutta siitä ei vain tunnu tulevan mitään. Meillä on kolme asentoa, ja paikkana aina sänky tai sohva. Ei suuseksiä, ei mitään muuta. Seksi vituttaa molempia, mutta emme ole vuoden aikana pystyneet asiaa parantamaan. Vikaa on siis molemmissa, ei vain miehessäni.
Onkohan mitään enää tehtävissä, vai olemmeko tuomittuja huonoon seksiin loppuelämäksemme? Entä onko surkea seksi riittävä syy erota, jos muuten kaikki on hyvin ja molemmilla on muuten tunne, että on löytnyt "sen oikean"?
milloin tulisi erota?
epätoivoinen_
2
146
Vastaukset
- A tip for today
Seksuaaliterapeutille vaan, mutta ensin kannattaa tsekata lääkäristä että syy ei oo fyysinen.
- anaaliseksi on in
Juttu on ristiriitainen. Jos kerran molemmat rakastatte toisianne ja väittämäsi läheisyys ja rakkaus pitää paikkaansa, niin enpä kuule usko, ettette nauttisi seksistä keskenänne. Jompikumpi teistä valehtelee niin, että korvat heiluu. Tai sitten aloitus on taas näitä keksittyjä aloituksia mitä Allerin hintamot tänne väkisin rustaa jotta mainostulot kasvaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242371Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441961Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101653Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17980- 63855
- 55840
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2798