Millaiset kengät baariin?

kenkäsetit

Itse pienijalkaisena miehenä ostan pari numeroa isommat kuin oikeasti tarvitsen. Minulla on kahdet pelkästään baarikäyttöön tarkoitetut kengät, koska liian isoja kenkiä on epämiellyttävää käyttää usein. Käytän myös aitoja nahkakenkiä, ettei hiki lemahda, kun ottaa kengät pois jalasta. Jos siis pääsee tositoimiin, ei ole vielä oikein onnistanut...

Millaisia kenkiä itse käytätte baarissa?

21

350

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sukka munissa

Minkäkokoinen on sitten jalkasi oikeasti?

• ap

41. Sellainen uskomus on kai olemassa, että kengän koko kertoo kalun koosta, joten yritän laittaa vähän isommat, koska minulla on kuitenkin keskimääräistä suurempi penis. Haluan antaa realistisen kuvan.

• sukka munissa
        ap kirjoitti:

41. Sellainen uskomus on kai olemassa, että kengän koko kertoo kalun koosta, joten yritän laittaa vähän isommat, koska minulla on kuitenkin keskimääräistä suurempi penis. Haluan antaa realistisen kuvan.

Aika naurettavaa pelleilyä, jos nyt suoraan sanotaan. Veikkaan että kengännumero on pienin (pun intended) esteesi naisen saannin kannalta.

• ap
        sukka munissa kirjoitti:

Aika naurettavaa pelleilyä, jos nyt suoraan sanotaan. Veikkaan että kengännumero on pienin (pun intended) esteesi naisen saannin kannalta.

Huhhuh, haistapa lyhyt paska. Olen kyllä muuten aika täydellinen paketti, mutta kenkien kanssa vielä ehkä jotain säätöä, esim. eri väriset, pitäisi olla.

• 20+3
        ap kirjoitti:

Huhhuh, haistapa lyhyt paska. Olen kyllä muuten aika täydellinen paketti, mutta kenkien kanssa vielä ehkä jotain säätöä, esim. eri väriset, pitäisi olla.

Hahhha johan vitsin murjaisit. Melkoinen paketti. Säätöä kenkien kanssa...... mistä näitä oikein sikiää.

• ap
        20+3 kirjoitti:

Hahhha johan vitsin murjaisit. Melkoinen paketti. Säätöä kenkien kanssa...... mistä näitä oikein sikiää.

En katso naisiakaan, joilla on rumat kengät. Oletan, että naiset tekevät samoin miesten kohdalla.

• Kaikenlaisia lahoja
        ap kirjoitti:

En katso naisiakaan, joilla on rumat kengät. Oletan, että naiset tekevät samoin miesten kohdalla.

Naisasialuuserikin olettaa saavansa neitsyt naisen. Voitte mennä yhdessä olettamaan sinne baariin

• sillitrooli
        Kaikenlaisia lahoja kirjoitti:

Naisasialuuserikin olettaa saavansa neitsyt naisen. Voitte mennä yhdessä olettamaan sinne baariin

Kyllähän naiset tuolla Ihannemies-palstallakin usein kirjoittavat, että jos ei tykkää miehen kengistä, niin menee heti maku kokonaan.

• vai niin
        sillitrooli kirjoitti:

Kyllähän naiset tuolla Ihannemies-palstallakin usein kirjoittavat, että jos ei tykkää miehen kengistä, niin menee heti maku kokonaan.

Täälläkin kirjoitellaan vaikka mitä ja sinä uskot kaiken?

• ENFP-nainen
        sillitrooli kirjoitti:

No on se aika pienestä kiinni, jos kengät ratkaisee kuka kiinnostaa ja kuka ei kiinnosta.... Kivat kengät on tietysti kivat, mutta joku raja sentään.

• Kiekkomies69

Itsellä on jääkiekon munasuojat jalassa baareissa. Aina irtoaa!

• Kiitos näistä nauruista.

• sillitrooli

Millaisilla kengillä varustettua miestä et vilkaisisi toista kertaa?

• Gloria_Mundi
        sillitrooli kirjoitti:

Eskimon esinahalla päällystetyillä kengillä varustettua miestä.

• ap
        Gloria_Mundi kirjoitti:

Eskimon esinahalla päällystetyillä kengillä varustettua miestä.

Esinahkakengät kuulostaa minusta oikeastaan ihan hyvältä. Vähän aina puristaa moraalihermoa, kun hommaan uudet nahkakengät. Olen kuitenkin kasvissyöjä ja yritän olla eläinten puolella. Esinahoista väännetyt jalkineet olisi eettinen vaihtoehto. Hinta saattaisi olla kovin korkea kyllä...

• 1213213
        ap kirjoitti:

Esinahkakengät kuulostaa minusta oikeastaan ihan hyvältä. Vähän aina puristaa moraalihermoa, kun hommaan uudet nahkakengät. Olen kuitenkin kasvissyöjä ja yritän olla eläinten puolella. Esinahoista väännetyt jalkineet olisi eettinen vaihtoehto. Hinta saattaisi olla kovin korkea kyllä...

Tällä palstalla olisi hirmuinen määrä joutavia esinahkoja käytettäviksi toisen joutavan kengiksi.

• sillitrooli kirjoitti:

Uusilla nahkakengillä varustettua.

• nän vaan on.

ota lisää viinaan jotta pää selviää ja muista "ei makkeeta mahan täy'eltä".

• bozo<----
      • bozo<-----

Puhumattakaan mitä antavat ymmärtää peeniksen koosta.

• ENFP-nainen

Talvella saappaat, kohtuullisella korolla. Kesällä vaihtelee enemmän, useimmiten korolliset nilkkaremmilliset sandaalit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      120
      7081
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      119
      4847
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      63
      4116
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      14
      3414
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      707
      2171
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      250
      1567
    7. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      67
      1415
    8. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1398
    9. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      56
      1354
    10. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      22
      1196
    Aihe