Minä olen kokeillut suhdetta nyt kahteen nuorempaan mieheen. Ne ovat köyhiä eivätkä kykene vielä asettumaan aloilleen ja naimisiin ja haluavat vain seksiä ja ovat satuttaneet minut. Nyt minuun ottin yhteyttä erittäin komea ja varakkaan tuntuinen eurooppalainen mies (ei asu Suomessa), joka tosin nyt on sitten 10 vuotta minua vanhempi. Hän haluaisi ilmeisesti ihan oikeasti aviovaimon eikä vaan jotain ihme epämääräistä suhdetta kuten nuo nuoremmat miehet. Olen yleensä diskannut minua kovasti vanhemmat miehet, koska pelkään vanhuutta hyvin vanhan miehen kanssa. Kannattaako jatkaa tutustumista?
10 v vanhempi mies
5
164
Vastaukset
- voi hyvänen
Varakkuutta ja rahaako etsitkin suhteelta? Seksi muuten on suhteen suolajasokeri, jso et vielä tiennyt. Taidat olla todellakin joko huima tai feikki kirjoituksinesi. Mene vain sinne Eurooppaan, niin näet miltä tuntuu olla ostettu pikkuvaimo. Kestätkö muuten paineet jotka kohdistuvat sinuun siellä? Totuushan on, että sinulta odotetaan vastiinetta...
- aloittaja...
No en, en minä rahaa etsi, enkä ole menossa mihinkään. Kunhan pohdiskelen. Enkä rahaa etsi vaan sitä, että mies ei olisi kanssani vain rahan takia. Pelkkä seksi ei kyllä riitä parisuhteeksi...muutenhan olisin vielä exän kanssa...
- 53e6j76tr7k
Mielestäni 10 vuotta ei ole mikään merkittävä ikäero, mutta se tietty riippuu vähän minkä ikäinen se nuorempi on.
On niitä nuoriakin jotka pystyvät asettumaan aloilleen, mm sinä itse, olettaen että olet nuori. - mieti vähän
Valtaosa ulkomaalaisista "erittäin komeista ja varakkaista" miehistä mitä nettideiteissä liikkuu on huijareita. Voi olla väärän ihmisen kuva jne. ilmoituksessa.
Nimittäin: minkä ihmeen takia joku rikas mies etsisi Suomesta naista kun ei edes asu täällä? Koko maailma avoinna löytää nainen joka puhuu sitä kieltäkin mitä hän itse, ja pitäisi väen vängällä muka saada joku uppo-oudosta maasta?
Tuskin. Älä mene retkuun. - tervemenoa vaan
Ghanalaiset on kaikkein rikkaimpia, ota sellainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1495808Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella344166Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03520Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv492731No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452520- 312494
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv322468- 162338
- 432055
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h262015