Monesti suhteenne on alkanut melkoisesta huumasta, jossa ette ole juurikaan toista tunteneet kuin ihmisenä, vaan se on perustunut enemmään tuohon seksuaaliseen puoleen. No huuman haihduttua, onkin sitten tullut esiin asioita, jotka kertovat ihna toisenlaisesta ihmisestä. ihmisestä joka hyväksikäyttää.
Hän maksattaa kaiken mahdollisen ja mapipuloi kaikin tavoin.
On varmasti vaikeaa hyväksyä itselleen, erehtyneensä totaalisesti, mutta toivon että olette näissä tilanteissa hyvin vahvoja ja lopetatte suhteen pää pystyssä, sillä on parasta tehdä se heti, vaikka kipeää tekeekin.
Jos toinen hyväksikäyttää se on rikos. Joten ole vahva ja irtaudu tällaisista kumppaneista.
Hyväksikäyttämistä on esimerkiksi se , että joudut aina ostamaan kaikki ruuat, joudut ostamaan bensat jopa hänenkin autoon, joudut huolehtimaan hänen entisen suhteen lapsistaan, hän määrää kotona kaiken, huutaa jokaiselle.
Tee pesäero mahdollisimman pian, muutoin hän koko ajan ryöstää rahaojasi, milloin minkin tekosyyn nojalla tai seksuaalisesti tarvitsee, mutta toisaalta on omia menoja, tiedätkö montako muuta naista hänellä on samaan aikaan.
Avoparit uusioliitoista
Ota ohjat omiin käsi
1
141
Vastaukset
- Parempi myöhään
Nyt taisi exän nyksä tajuta, missä mennään. Ainakin palstailee täällä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057