puhuttelevat teitä ja miksi olen kiinostunut jokaisesta vastauksesta. Ystäväliset vastauksenne myös kiinostavat sikäli kun itse ole kuuluisa palsta kyselijä enkä vastaaja. Vastaukset mielummin omin sanoin kielioppi virheitä ei huomioida ajatus tärkein. Kiitos :)
Ketkä raamatun henkilöt
15
82
Vastaukset
No minusta Jeesus oli aika hyvä, kun se muutti veden viiniksi. Käyttiköhän se jotain valmispakkausta vai tekikö oikein rypäleistä?
Juudas - pettikö se ystävänsä rahasta vai tiesikö se et kuollut artisti myy paljon paremmin.
Jumala - miksi se ei tykkää omenavarkaista ja onko sen mielestä rangaistus muka kohtuullinen
Maria - miltä tuntu saada niin mahtavalta jampalta
Jeesus - äiti petti isää, oikea isä hylkäs ja paras frendi kusetti. Onko edes pientä katkeruutta?
Loot - mitä mieltä se on kännisähläyksistä- angelina.
Olen aina ihmetellyt, mihin tarvitaan taivaallista sotaväkeä?
Jos kerran Jumala on kaikkivoipa ja hän hallitsee maailmankaikkeutta, niin ulkopuolelta tulevaa uhkaa ei silloin ole.
Taivaallinen sotaväki on täysin tarpeeton (kannatan lakkauttamista), ne on varmaan jatkuvasti lomilla, tai sotaharjoituksissa.Minäkin olen aina ihmetellyt, miksi uskovaisten mielestä jumala tarvitsee maallisten lakien säätäjien apua puolustaessaan itseään. Minä toki ymmärrän, ettei uskovaisia saa pilkata, mutta kummallista kun jumala ei osaa pitää puoliaan. Miten se sitten minua pystyisi suojelemaan. Joku ei nyt täsmää tässä hommassa...
Ratikkakuski kirjoitti:
Minäkin olen aina ihmetellyt, miksi uskovaisten mielestä jumala tarvitsee maallisten lakien säätäjien apua puolustaessaan itseään. Minä toki ymmärrän, ettei uskovaisia saa pilkata, mutta kummallista kun jumala ei osaa pitää puoliaan. Miten se sitten minua pystyisi suojelemaan. Joku ei nyt täsmää tässä hommassa...
Jumala murjottaa edelleen siitä omenasta - eli jättää ihmiset keskenään setvimään ongelmiaan. Se siis pystys, mutta ei halua. No taivaassa kuitenkin odottaa hymyilevä jamppa eli sun pitää vaan uskoa niin Jumala antaa ton ompun anteeksi - kuoleman jälkeen. Sua noi uskovaiset siis ajattelee eli tukee sua kun sun usko meinaa horjua - eivätkä vaadi paljoa korvausta (ottaen huomioon mitä sillä saa).
- :D
ttuplai kirjoitti:
Jumala murjottaa edelleen siitä omenasta - eli jättää ihmiset keskenään setvimään ongelmiaan. Se siis pystys, mutta ei halua. No taivaassa kuitenkin odottaa hymyilevä jamppa eli sun pitää vaan uskoa niin Jumala antaa ton ompun anteeksi - kuoleman jälkeen. Sua noi uskovaiset siis ajattelee eli tukee sua kun sun usko meinaa horjua - eivätkä vaadi paljoa korvausta (ottaen huomioon mitä sillä saa).
Olet Serpico,olet aina ollut.
- angelina.
Ratikkakuski kirjoitti:
Minäkin olen aina ihmetellyt, miksi uskovaisten mielestä jumala tarvitsee maallisten lakien säätäjien apua puolustaessaan itseään. Minä toki ymmärrän, ettei uskovaisia saa pilkata, mutta kummallista kun jumala ei osaa pitää puoliaan. Miten se sitten minua pystyisi suojelemaan. Joku ei nyt täsmää tässä hommassa...
Raamatussa on ristiriitaisuuksia vaikka kuinka paljon, jos niitä viitsisi edes alkaa tutkimaan.
En nyt tarkoita ilveillä, enkä pilkata, mutta siellä on ihan oikeita ja selkeitä asiavirheitä. :D kirjoitti:
Olet Serpico,olet aina ollut.
No tuota - kirkolliskokous vuonna 372 sopi asiasta. Sitä ennen siit on ollu eri koulukuntien välillä melkoista vääntöä.
angelina. kirjoitti:
Raamatussa on ristiriitaisuuksia vaikka kuinka paljon, jos niitä viitsisi edes alkaa tutkimaan.
En nyt tarkoita ilveillä, enkä pilkata, mutta siellä on ihan oikeita ja selkeitä asiavirheitä.Ja sitten esität varmaankin niistä virheistä listan, ettei jäädä siihen kuvaan, että kyse on jonkun ylä-asteen tupakkapaikalle jääneen tyypin subjektiivisesta havainnosta.
- maassa maan tavalla
ymmärtääkseni viimeistä taistelua varten, jonka ajankohtaa en osaa arvioida. Henkivalloista kolmasosa, langenneet enkelit muodostavat saathanan sotaväen. Henkivalloissa taistelut käydään ainakin ja se vaikuttaa ainakin eläviin ihmisiin.
Raamatussahan sitä kerrotaan mistä on kysymys. Helvetillästä sotaväkeä vastaan tarvitaan on tämä alkeellinen vastaukseni mutta totta kun on niin se riittää kun en ole riittävästi Raamattua muistava.
Profetiat kiinnostavat kyllä varsinkin kun huomaa että suurin osa on niistä toteutunut. Damaskoksen tuhon voimme nähdä elinaikanamme. Sekin on profetoitu ja eikös se ole islamistinen kaupunki islamistisessa maassa. Islamissa opetetaan tappamaan kristittyjä. Se lukee islamilaisten oppikirjassa, koraanissa.
Monet ovat sitä mieltä että islam edustaa saathalle mielekästä harhaoppia. Islamin teot kertovat,että se on suoraan saathanasta. Kristittyjä on maailmassa 200 miljoonaa, joita pääosin islamilaiset vainoavat.
Islamilaiset haluavat Suomeen minareetteja mutta Islamilaisiin maihin kieltävät perustamasta kirkkoja. - angelinalle
angelina. kirjoitti:
En nyt tarkoita ilveillä, enkä pilkata, mutta siellä on ihan oikeita ja selkeitä asiavirheitä.ristiriitaista ei ole se, että koitat keksiä syyn sille, että voit jatkaa esiaviollisissa seksisuhteissa elämistä ja osoittaa muidenkin synninteokke hyväksyntääsi.
ristiriidat löytyvät siitä, ettei ihminen halua totella Jumalan tahtoa. ristiriita tulee siitä, ettei halua totella ja siitä kun haluaa keksiä syitä, jotka ylistävät keksijän omaa oivalluskykyä ja ristiriidattomuutta samalla vastapuolta kritisoiden.
Valinta on sinun Angelina. Nimenomaan valinta siitä oletko rehellinen ja tunnustat väärintekosi eli syntisi vai rakastatko valhetta.
ilm.22:14-15
"Autuaita ne, jotka pesevät vaatteensa: he pääsevät syömään elämän puusta ja saavat mennä porteista sisälle kaupunkiin. Ulkopuolelle jäävät koirat ja noidat, irstailijat, murhaajat ja epäjumalien palvelijat ja kaikki, jotka rakastavat valhetta ja noudattavat sitä. "
On olemassa Taivaan pirtot ja Helvethin portit. Lavea synnin tie johtaa Helvethiin eikä sinne kukaan halua kun se tilanne on edessä vaan sinnepä pakotetaan. Siinä jokainen helvhettiin menevä toivoo uutta tilaisuutta saada maallinen elämänsä toisin mutta se tilaisuus on ihmiselle suotu vain kerran. maassa maan tavalla kirjoitti:
ymmärtääkseni viimeistä taistelua varten, jonka ajankohtaa en osaa arvioida. Henkivalloista kolmasosa, langenneet enkelit muodostavat saathanan sotaväen. Henkivalloissa taistelut käydään ainakin ja se vaikuttaa ainakin eläviin ihmisiin.
Raamatussahan sitä kerrotaan mistä on kysymys. Helvetillästä sotaväkeä vastaan tarvitaan on tämä alkeellinen vastaukseni mutta totta kun on niin se riittää kun en ole riittävästi Raamattua muistava.
Profetiat kiinnostavat kyllä varsinkin kun huomaa että suurin osa on niistä toteutunut. Damaskoksen tuhon voimme nähdä elinaikanamme. Sekin on profetoitu ja eikös se ole islamistinen kaupunki islamistisessa maassa. Islamissa opetetaan tappamaan kristittyjä. Se lukee islamilaisten oppikirjassa, koraanissa.
Monet ovat sitä mieltä että islam edustaa saathalle mielekästä harhaoppia. Islamin teot kertovat,että se on suoraan saathanasta. Kristittyjä on maailmassa 200 miljoonaa, joita pääosin islamilaiset vainoavat.
Islamilaiset haluavat Suomeen minareetteja mutta Islamilaisiin maihin kieltävät perustamasta kirkkoja.Nimikristillisyys ei ole vielä kristillisyyttä. Nimi-islam ei takaa antikristillisyyttä. S**tana elää sanojen ulkoisessa muodossa, se on sanojen kuva, joka on sinusta lähtöisin.
Mosse, kun sillä on niin hauska nimi ja se laitettiin kaislakorissa jokeen vauvana. Jesse, joka sanoi että, "tsoo, tsoo, eipäs tulkita Mossea niin kuin piru raamattua". Jumala, jolla on pakko olla huumorintajua, tai sitten ollaankin jossakin ihan muualla.
- :)
tehän osaatte hyvä hyvä suomessa vain tälläinen keskustelu leimataan hihhuleiden tai muuten reppanoiden yms... Muistatte ehkä kuka herätti ihmisten epäluulon "aikojen alussa " kun hän kyseinalaisti jumalan sekä kysyi aatamilta ja eevalta ovelasti että : onko jumala todella sanonut niin jne...
- höpö höpö
korin materiaali ei ollut kaislaa. Mietippä nyt itse kuinka kaisla kannattaisi usean kilon painoista Moosesvauvaa.
Luepa uudestaan. Taidfat olla bi-seksuaali ja esiaviollisia seksisuhteita tehtaillut, joka haluaa avioliittoon ja raskaaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756