Pääseekö kaikki ukkomiehet kuin koira veräjästä? Millaisia kokemuksia teillä on?
Minua "kiltti ja ujo" ukkomies vedätti satasella, valehteli, manipuloi ja lopuksi uhkaili kun vaimon olemassaolo selvisi. Kuitenkin vaikka minun odotetaan nyt katuvana huorana olevan täysin murskana ja raunioina anomassa synninpäästöä tällä palstalla, olenkin onnellinen! Tekee mieli mennä kihlatun kanssa tanssimaan ukkomiehen silmien eteen ja hieroa uusi onni hänen väsyneitä kasvojaan vasten. Miksi hänen petturuutensa tuottikin MINULLE näin onnellisen elämän? Hän sai itse piiskaa vaimolta usean päivän ajan pelkkien pettämisepäilyjen vuoksi, voisin aiheuttaa hänelle avioeron kertomalla vaimolle totuuden, tämä on suorastaan häijy vallan tunne. Mutta tässä kohtaa minun vahingoniloni loppuu; vaimoa ei ollut tarkoitus koskaan satuttaa, hänen vuokseen naureskelen miehelle etäältä. Miehellä menee nyt huonosti, mutta toki odotan että siihen löytyy kohta lääkkeeksi uusi nuori nainen. Ei tainnut tämä mies pudota tarpeeksi korkealta, koska ei jäänyt pettämisestä kiinni.
Ukkomiesten kohtalot
3
232
Vastaukset
- taas menee
Harmittaa, koska päästin erään paatuneen pettäjämiehen liian vähällä. Tosin häntä oli vaimo löylyttänyt jo aikaisemman vuosia jatkuneen pettämisen takia, joten äijä oli jo aika varpaillaan. Tuo edellinen kakkosnainen oli ilmeisesti käräyttänyt miehen, koska mies sanoi vihaavansa tuota naista. Minä tulin kuvioihin koska tapasin niin ihanan täysin vapaan miehen LOL LOL LOL.
- vallantunne
Noinhan ne miehet vihaavat kun eivät enää saakaan touhuta rauhassa ja huijata naisia. Naisten pitäisi vain antaa mitä mies haluaa ja pysyä hiljaa. Päästin myös erään ukkomiehen liian vähällä vaikka käräytinkin. Suurin osa asioista jäi kertomatta ja todisteet näyttämättä, pahimmat jutut, joista vaimo suuttuisi kunnolla. Ja kyllä ne pääsee kuin koirat veräjästä, vaimo otti tämän moninkertaisen petturin takaisin.
- zgdsgsehnfm
Mikähän se voisi enää sitä vaimoa liikauttaa. On oltu yhteisillä matkoilla, vuokrattu mökkejä, asuttu firman asunnossa ja joku tehty vielä yhteisiä vauvoja. Mikä muu voisi vielä liikauttaa. Eiköhän tuossa riittävästi ja silti otettu takaisin. Elämässa pitää saada rakkautta, mutta vaimoa ei saa kiusata. Jännä suojeluenkeli tuo mies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760