Ukkomiesten kohtalot

-Patakakkonen-

Pääseekö kaikki ukkomiehet kuin koira veräjästä? Millaisia kokemuksia teillä on?

Minua "kiltti ja ujo" ukkomies vedätti satasella, valehteli, manipuloi ja lopuksi uhkaili kun vaimon olemassaolo selvisi. Kuitenkin vaikka minun odotetaan nyt katuvana huorana olevan täysin murskana ja raunioina anomassa synninpäästöä tällä palstalla, olenkin onnellinen! Tekee mieli mennä kihlatun kanssa tanssimaan ukkomiehen silmien eteen ja hieroa uusi onni hänen väsyneitä kasvojaan vasten. Miksi hänen petturuutensa tuottikin MINULLE näin onnellisen elämän? Hän sai itse piiskaa vaimolta usean päivän ajan pelkkien pettämisepäilyjen vuoksi, voisin aiheuttaa hänelle avioeron kertomalla vaimolle totuuden, tämä on suorastaan häijy vallan tunne. Mutta tässä kohtaa minun vahingoniloni loppuu; vaimoa ei ollut tarkoitus koskaan satuttaa, hänen vuokseen naureskelen miehelle etäältä. Miehellä menee nyt huonosti, mutta toki odotan että siihen löytyy kohta lääkkeeksi uusi nuori nainen. Ei tainnut tämä mies pudota tarpeeksi korkealta, koska ei jäänyt pettämisestä kiinni.

3

232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taas menee

Harmittaa, koska päästin erään paatuneen pettäjämiehen liian vähällä. Tosin häntä oli vaimo löylyttänyt jo aikaisemman vuosia jatkuneen pettämisen takia, joten äijä oli jo aika varpaillaan. Tuo edellinen kakkosnainen oli ilmeisesti käräyttänyt miehen, koska mies sanoi vihaavansa tuota naista. Minä tulin kuvioihin koska tapasin niin ihanan täysin vapaan miehen LOL LOL LOL.

• vallantunne

Noinhan ne miehet vihaavat kun eivät enää saakaan touhuta rauhassa ja huijata naisia. Naisten pitäisi vain antaa mitä mies haluaa ja pysyä hiljaa. Päästin myös erään ukkomiehen liian vähällä vaikka käräytinkin. Suurin osa asioista jäi kertomatta ja todisteet näyttämättä, pahimmat jutut, joista vaimo suuttuisi kunnolla. Ja kyllä ne pääsee kuin koirat veräjästä, vaimo otti tämän moninkertaisen petturin takaisin.

• zgdsgsehnfm

Mikähän se voisi enää sitä vaimoa liikauttaa. On oltu yhteisillä matkoilla, vuokrattu mökkejä, asuttu firman asunnossa ja joku tehty vielä yhteisiä vauvoja. Mikä muu voisi vielä liikauttaa. Eiköhän tuossa riittävästi ja silti otettu takaisin. Elämässa pitää saada rakkautta, mutta vaimoa ei saa kiusata. Jännä suojeluenkeli tuo mies.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe