Olen ollut saikulla kohta 300 päivää ja odottelen ammatillistakuntoutusta alkavaksi syksyllä -mikäli pääsen ammattikorkeaan.
Ok, tässä kun aikaa on, päätin jakea 4 kuukauden mittaiseen työvoimapoliittiseen koulutukseen ihan aikani kuluksi ja tulinkin valituksi. Luulin saavani muutosturvan mukaisen korotetun päivärahan ja isomman kulukorvauksen, mutta en ilmeisesti saakkaan. En siin voikkaan aloittaa kurssia, koska perse eli talous ei kestä. Kurssi alkaa 16.4 ja minulla sl vielä 25 asti ja sitten uusi lekuri ja jatkoa lisää saikkuun.
Luulin siis, että voin opiskella sairaspäivörahalla ja saan siihen ne muutosturvat ja isomnat ylläpitokorvaukset sun muut, mutta ei.
Ilmeisesti minulla ei ole velvoitetta aloittaa kurssia, koska olen sairaslomalla. -Mielelläni otiki aloittaisin, mutta kun ei taloudellisesti pysty. Jos saan ne paremnat tuet: muutosturvan ja 18€/pv ylläpitokorvausta, niin kykenen osallistumaan kurssille menemättä henk.koht konkurssiin.
Mitehän lie vaikuttaa tuollainen kurssi sitten sen ammatillisen koulutuksen myöntämiseen?
Tuleeko karenssi?
Pelkona karenssi
1
72
Vastaukset
- väärä osoite
Liitot ei anna karensseja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1245261Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303728No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452470Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv351715Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241624- 501588
- 411580
- 231501
- 141342
- 291333