ns."uskovainen" perhe potkaisi kadulle minut, au pairinsa Lontoossa. Perheen äiti mm. antoi pojalleen avokämmentä. Olin syytön tilanteeseen, he olivat huijanneet minua. En saanut postejani heiltä sen jälkeen, yhden kirjeen sisällä olisi ollut iso summa rahaa kaikki meni.Agency pesi kätensä, ei halunnut menettää maksavaa asiakastaan eikä majoittaa minua.Ota selvää ennen kun lähdet että mitä teet kun/jos niin käy. Harhailin Lontoon katuja etsien jotain nuorten turvakotia, ajauduin iltamyöhällä Sohoon, joka oli täynnä humalaisia jengejä, kyselin heiltä missä se turvakoti on. Painavat matkalaukut mukana.Kysy jostain, hyväksyykö Esim. Britannia kodittomat au pairit kodittomien tilapäisasuntoloihin. Soittelin suurlähetystöön kysyin mitä teen, heitä ei kiinnostanut PASK*N vertaa. No, maksoin kalliita hostel hintoja, kunnes tajusin että ei tule mitään siitä.Sitten sain nukkua yhden yön kodittomien nuorten asuntolassa sen aikaa kun he tutki saanko jäädä kunes löydän uuden perheen. Koulut olin jo maksanut, paluu suomeen mahdoton kesken kaiken. Heidän vastaus oli kielteinen, ja näin menin erään tuttavaperheen luo. Kiertelin myös hotelleja etsien työtä, törmäsin yhteen epäilyttävään todennäköisesti rikolliseen paikkaan , näin surkean näköisiä tyttöjä jotka teki työtä ruokaa ja majoitusta vastaan, eivät siis saaneet palkkaa, ihmiskaupan uhreja ehkä? Onneksi en suostunut siihen. Sitten ajauduin ottamaan puoliväkisin erään au pair perheen joka ei miellyttänyt minua, mm. huone oli koirankoppi, olivat hinduja,palkka huono, mutta pelastuin kadulta. jne. Nyt vanhempana olisin tajunnut tehdä rikosilmoitukset siitä perheestä ja toimistosta, mutta kun on nuori ei ymmärrä.
potkaistiin kadulle
6
517
Vastaukset
- eivät auta
vielä varoitus että se Lontoon suurlähetystö EI TULE SINUA AUTTAMAAN MISSÄÄN TILANTEESSA, HEITÄ EI KIINNOSTA MITKÄÄN SINUN ONGELMAT JOS NIITÄ TULEE! TERVEISIÄ VAAN SINULLE SINÄ NAINEN JOKA TEIT TYÖTÄ SIELLÄ LONTOON SUURLÄHETYSTÖSSÄ ja kohtelit minua niin kuin koiraa kieltäydyit auttamasta suomalaista, onneksi olkoon vaan, iloista elämää sinulle!
Kun olin itse aikoinani aupairina New Yorkissa eräälle suomalaiselle ystävälleni kävi samoin.
Perheen isä vaan tokaisi aamupalalla että hän lähtee töihin puolen tunnin päästä ja sillä saman oven aukaisulla saat sinäkin lähtä tästä talosta.
Ystäväni ei ollut tehnyt mitään pahaa kenellekään. Hän oli tehnyt siellä viikon töitä, tehnyt ekstra tunteja ja vielä babysitannut iltaisin.
Onneksi olin itse siinä asemassa että pystyin hänet majoittamaan meidän asuntoon muutamaksi päiväksi ennenkuin hän löysi uuden perheen.
Mutta tosiaan aina kannattaa olla se plan B kun lähtee tuollaiseen hommaan, vaikka menisikin järjestön kautta.- kokemusta on
Britit on mulk kuja muutenkin. Saksalaiset on kivoja. Sinnepäin au pairiksi, ovat kohteliaita ja ystävällisiä.
- ex aupair
Kaverini oli myös aupairina Lontoossa ja potkaistiin kadulle! Törkeää toimintaa. Hän sai ainakin tilapäismajoitusta Lontoossa toimivasta suomen merimieskirkosta. Sinne pääsee majoittumaan halpaan hintaan ja saa vielä suomeksi apua
- turhaa_kurjuutta
Miksi aupairiksi täytyy ylipäänsä lähteä? Hakekaa suoraan opiskelemaan ja aikanaan vaikka opiskelijavaihtoon. Tuntuu että noita kurjia au-pair kokemuksia on maailma täynnä.
- Opsikelijaduunari
Itse olin kerran vapaaehtoistyössä Ranskassa. Maaseudulla kaikki meni hyvin, mutta kun menin Pariisiin yhdelle poikamiehelle kodinhoitoavuksi, hän kiitti minua hyvästä siivouksesta potkaisemalla minut ulos. Tuvauduin hotelliin (oli vain kaksi yötä jäljellä koko matkasta).
Ei taida uskaltaa matkustaa enää minnekään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1447228Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1265025L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa694462TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153533Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242331Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3391911Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241796Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o91639- 681517
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581468