Luettele asioita, jotka yhdistät kunnon mieheen.
Kunnon miehen tuntemerkit?
13
247
Vastaukset
- isolla M:llä
Iso penis, kulmikkaat kasvot, leveä selkä ja pitkä luuranko.
- .................
Kunnon mies on ennen kaikkea reilu ja oikeudenmukainen. Tämä ei suinkaan tarkoita sitä että hän olisi naisia orjallisesti mielistelevä lapatossu, niinkuin palstanaiset näyttävät kuvittelevan. Käytännössä moraaliltaan suoraselkäisen kunnon miehen sanavarastoon kuuluvat huora ja lutka jos puhe kääntyy suomalaisiin naisiin. Ilkeys ei kuitenkaan ole kunnollisen miehen motivaattori vaan oikeudenmukaisuus ja lähimmäisenrakkaus.
- siitäopiksinaiset
Luettelen esimerkkejä jotka viittaavat kunnolliseen naiseen:
1. alle 3 seksikaveria ollut (jotta vagina on vielä käyttökelpoinen)
2. ei käy baareissa ja tee itseään hölmöksi siellä
3. ei yritä olla liian viisas, mutta kuitenkin riittävän älykäs väitelläkseen asioista. - Syvä inho
itseään paskoille jakaneita naikkosia kohtaan
- tässä vast.
1. raitis ja tupakoimaton
2. ei käytä huumeita
3. kova tekemään töitä
4. luotettava
5. huolehtii terveydestään kaikin puolin
6. ei ole väkivaltainen koskaan - Kunnollinen mies
Kunnollinen mies on sellainen, joka ei petä, ei lyö, ei ryyppää, ei polta, eikä ole harrastanut seksiä.
En ymmärrä miksi naiset eivät palvo minua vaikka olen kunnollinen mies. - sadgsadg
Hehe, ATM:ien "kunnon mies" määritelmiä ovat ihan eri planeetalta kuin normaaliväestön.
No, kun ei ole kokemusta mistään niin paha tyhjästä nyhjäistä:D - m36.
Naiset ovat niin jäävejä paasaamaan ns. pelimiesten/renttujen tekemisistä, ja ihmettelemään julkisesti että mistä niitä "kunnon miehiä" löytää. Tiedän itse omasta empiirisestä kokemuksesta, että olemalla se kunnon/kiva mies, olen ainoastaan päätynyt naisten kanssa ystävätasolle, josta on pirun vaikea enää edetä suhteeseen. Juuri hetki sitten sain kylmää vettä niskaan, kun avauduin ja osoitin haavoittuvaisuuteni sekä ilmoitin suoraan kiinnostukseni kohteelle että tahtoisin tämän kanssa yhteen ja alkaa seurustelemaan. Tästä seurasi ainoastaan tämän naisen kiinnostuksen lopahtaminen ja hän sanoikin parin viikon jälkeen että hän "vaihtaa" minut toiseen, ja hän sanoi suoraan, että hän on kiinnostunut tästä toisesta jantterista koska tämä on "renttu".
Myös omaan testikenttään on kuulunut oman käytöksen muuttaminen ja tarkkailu kun olen onnistunut naisten kanssa. Ikäänkuin lähes täysin kääntämällä oman "kunnon miehen" käytökseni olen saanut valtavasti parempia onnistumisia.
En sano etteikö oikeasti jossain voisi olla näistä kunnon miehistä kiinnostuneita naisia, mutta heitä on HUOMATTAVASTI harvemmassa kuin taas näitä kunnon miehiä. - mut mut
Niitä miehiä on muitakin vaihtoehtoja kuin ns. kunnollinen kiltti mies ja renttumiehet. Kunnon miehet eivät välttämättä viihdy baareissa ja he eivät ole sillä tavalla "esillä", että heitä löytäisikään tuosta noin vaan. Tavallisia miehiä, jotka käyvät töissä, ovat omillaan, eivät ole alkkiksia jne, niin niitäkin on. Varsinkin 35-40 -vuotiaina käy ensimmäinen erobuumi, kun ruoho alkaa näyttää vihreämmältä aidan toisella puolella joko miehen tai naisen osalta.
Mä pidän että miehessä on haastetta. Ei ole sellainen nysvääjä vaan oikea mies ja miehekäs sellainen. En nyt tarkoita että olisi väkivaltainen tai juoppo, mutta enemmän renttu kun intellektuelli jos yleistää pitää.
Nuorempana kaduin kun jätin ne kunnon miehet ja rakastuin renttuihin. Nyt vanhemmiten huomaan saman, mutta nyt etsin sitä kunnon miestä ja rentut kierrän kaukaa, tai suhteeseen en ainakaan ala. Vaikka kyllä ne saa multa jalat edelleen veteläksi, ne kunnon miehet ei.... - nainen, 27 v
Itse olen jättänyt kaksi tylsää ja peruskunnollista miestä. Minulle ei riitä se, että mies ei ole alkoholisti tai narkkari, ei lyö, ja että miehellä on asunto ja säännölliset tulot. Peruskunnollisuuden lisäksi pitää olla yhteistä intohimoa, yhteisiä mielenkiinnonkohteita, aitoa halua olla toisen seurassa... Olen ollut oikein tyytyväinen päätöksiini jättää kunnollinen mutta tylsä mies. Samoin miehille on loppujen lopuksi ollut hyvä juttu, että suhde päättyi. Esim. entinen miesystäväni nautti kovasti siitä että sai katsoa töiden jälkeen 4 tuntia telkkaria putkeen. MInusta se oli kammottavan tylsää eikä sopinut yhtään yhteen aktiivisen elämäntapani kanssa. Ero tuli ja nyt tuolla miehellä on naisystävä, joka on kanssa sohvaperuna ja he voivat katsoa telkkaria yhdessä sen 4 tuntia :)
Minä taasen vielä etsin "sitä oikeaa", mutta ei varmaankaan paljoa haittaa vaikkei sellaista koskaan löytyisikään. Sen olen nimittäin huomannut, että paljon mieluummin olen sinkkuna kuin tylsässä suhteessa, jossa ei ole aitoa tunnetta mukana! - Booring...
Kunnollinen mies puolestaan hoitaa työnsä ja kotinsa (jälkimmäistä yhdessä vaimon kanssa). On tasapainoinen, vakava mutta huumorintajuinen. Ei juo eikä lyö. Sanalla sanoen on aikuinen eikä mikään pentu.
- Kunnon mies
- mielenterveysongelmia
- vihaa naisia
- runkkaa ahkerasti
- trollailee anonyyminä nettipalstoilla
- haluaa päästä "käyttämään" teinityttöjä
- pelkää naisia
- pelkää ulkomaalaisia
- ihailee ulkomaalaisia
- jne.- ATM yök.
Kunnian mies täyttää nämä kriteerit eli multinikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770