Arvon VHH vastustajat.

karppiatri

Kun kirjoittelu on noinkin kiivasta, jokin motiivi on kai tuon kirjoittelun takana.

1) Oletteko huolissanne karppaajien terveydestä vai kadehditteko heitä ?
2) Karppaatteko itse ja onko teillä parempaa tietoa karppauksesta ?
3) Valehteleeko karppaajat mielestänne saatuja tuloksia ja terveyden tilaansa?
4) Eivätkö karppaajat mielestänne osaa lukea kun väitätte, että he eivät tiedä mitään ruokavaliosta. ?
5) Saadaanko "oikeaa" tietoa ruokavaliosta jo äidinmaidossa, mutta karpit eivät kuulu tähän "valaistuneiden" joukkoon ?
6) Millä tavoin karppaaja voi saadaan oikeaa tietoa ruokavaliosta ?
7) Ovatko kaikki karppaajat fyysisesti ja psyykkisesti samanlaisia ?
8) Kumpia on kuollut enemmän karppaajia vai 2-tyypin diabetespotilaita ?
9) Miksi kaikki rasvoista ja VHH:sta kirjoitetut kirjat ovat humpuukia ?
10) Vihaatteko enemmän karppajia vai ihmisiä ?

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ___________________-

1, olemme huolissamme terveydentilastamme
      2. karppaamme itse
      3. valehtelemme
      4. emme osaa lukea tai ainakaan ymmärrä lukemaamme
      5. ei saada sitä pitää opiskella ja sitähän me emme osaa
      6. oikeilta asiantuntijoilta ei rahastajapuoskareilta
      7. karppaajista useimmat ovat plösöjä tai laihaläskejä
      8. karppaajat ovat usein 2-diabeetespotilaita, esimerkkeinä Veijo ja Annika Dahlqvist
      9. koska puoskarit haluavat vain rahastaa niillä

• sdfsdfsdf

1) Olen huolissani niiden karppien terveydestä, joilla ei ole kovin hyvä arvostelukyky ja jotka uskovat ihmisiä, jotka puolestaan ei oikeasti ole asiantuntijoita ja joilla ei pitäisi olla mitään tekoa neuvomassa muita ihmisiä.

2) Olen hyväkarpannut kauan ennenkuin juuri kukaan oli edes kuullut karppauksesta. Huonojen hiilarien välttely, oliiviöljy jne.

3) Ei, mutta monella karpilla lähes mikä tahansa muutos entiseen olisi tuonut positiivista muutosta. Lisäksi osalla terveydentila on todennäköisesti oikeasti huononemassa, vrt. korkea kolesteroli ja niin edelleen.

4) Ruokavalioiden ymmärtäminen ei ole ihan niin yksinkertaista kuin annetaan ymmärtää. Monien täälläkin kirjoittavien karppien kirjoituksista lisäksi näkee, että he eivät oikeasti ymmärrä höykäsen pöläystä siitä mistä kirjoittavat.

5) Yksinkertainen googletus usein auttaisi ja ainakin se, että jättää Magneetimedian lukematta.

6) Lueskellaan PubMed-tason tutkimuksia, niistä käytävää väittelyä.

7) Ei toki, miten niin.

8) Karppauksesta on kohkattu nyt pari vuotta. Se on lyhyt aika. Suuri osa niistä joille karppaus ei sovi, eivät jatka sitä jääräpäisesti. Ne joille se sopii, todennäköisesti eivät kuolekaan karppaukseen :D.

9) Tuskin kukaan on väittänyt että kaikki VHH:sta kirjoitetut kirjat ovat humpuukia. Mutta kun esim. Heikkilä ei saa usein edes perusfaktoja kohdalleen, se ei varsinaisesti vakuuta.

10) Hohohijaa.

• sdfsdfsdfsdf

8) Kumpia on kuollut enemmän karppaajia vai 2-tyypin diabetespotilaita ?

Tämä on sikäli ironinen kysymys, että esim. tämän tutkimuksen mukaan juuri karppauksen suosimat elementit, ts. rasva ja tyydyttynyt rasva, ovat yhteydessä diabetesriskiin, ei hiilarit.

http://www.tekniikkatalous.fi/kemia/glykeemisella indeksilla ei ole yhteytta diabetekseen/a798128

"Sen sijaan ruokavalion suurempi hiilihydraattipitoisuus oli yhteydessä pienempään tyypin 2 diabeteksen riskiin: sairastumisriski oli pienempi, kun hiilihydraatit korvasivat rasvaa tai proteiinia, erityisesti kovaa rasvaa tai eläinperäistä proteiinia. Tulos ei riippunut siitä, mikä oli rasvaa tai proteiinia korvaavien hiilihydraattien GI. "

• sdfasdf

Ja korjaus vielä, piti olla eläinproteiini ja tyydyttynyt rasva

• Balleriina Lutuunen

1. säälin heitä ja heidän aivopestyään ideoita.
      2. Olen karpannut ja tiedän mitä se on, ja moni muu ystäväni valitettavasti tietää tuloksen.
      3. Valitettavasti suurin osa valehtelee, jos ei muuten, niin "kolesterolilla ei oo merkitystä" -periaatteen, kun muuta ei osaa kun ei saanut arvoja kohdalleen.
      4. Yleensä he eivät tiä tuon taivaallisesta ruokavaliosta mitään! Vaan kaikki, mitä Heikkilä rupattelee
      5. Välillä tuntuu, että äidinmaidot on jäänyt juomatta...
      6. Oikeaa tietoa saadaan, kun jokainen koittaa karppauksen ja sen tulokset.
      7. Psyykkisesti kyllä! Ei kahta sanaa. Koska glokoosi tekee aivoille jo tepposia. Fyysisesti heidät tunnistaa isosta ruumiista ja valitettavasti hajusta!
      8. Kummatkin ovat samassa veneessä. Koska karppaus ja etenkin rasva aiheuttaa 2-tyyppiä.
      9. Koska toteen ei ole todettu ainuttakaan juttua tyydyttyneistä rasvoista, jotka olisivat hyväksi.
      10. Ihmisiä en vihaa, mutta karppaajiakin tunnet. Yritän olla neutraali rasismin suhteen. Joskus on vaikeaa ymmärtää yksinkertaisia tapauksia..

• Körmyniskanen

Kohdat
      1-9. Täysin yhdentekevää.
      10. Psykiatrin paikka, Karppiatri.
      11. Onko aloittaja oikeasti aikuinen ihminen ja järjissään?

• Balleriina Lutuunen

"Tule apuun hiilari".... Aivoparka kovilla :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      124
      5261
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      30
      3728
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2470
    4. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      35
      1715
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1624
    6. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1588
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1580
    8. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      23
      1501
    9. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1342
    10. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      29
      1333
    Aihe